Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Crash Test cu urmasul lui Kalos
Last Updated: Jul 01 2007 15:32, Started by
cata.s
, Feb 24 2006 14:48
·
0
#55
Posted 29 June 2007 - 23:37
[ http://img509.imageshack.us/img509/842/logmk2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img249.imageshack.us/img249/654/chevjh0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Asta e comparatia crash-testului intre hulitul Aveo si tristelarul Logan.....e chiar asa de semnificativa diferenta? |
#56
Posted 29 June 2007 - 23:41
da este. chiar daca luam doar imaginea asta ca punct de pornire. uita-te mai bine pe dummy-uri si citeste la amandoua modele explicatiile in urma crashtestului. Dupa ce vei face asta vei vedea ca e o diferenta mare de tot intre aveo si logan
|
#57
Posted 29 June 2007 - 23:46
romaximusro, on Jun 30 2007, 00:41, said: da este. chiar daca luam doar imaginea asta ca punct de pornire. uita-te mai bine pe dummy-uri si citeste la amandoua modele explicatiile in urma crashtestului. Dupa ce vei face asta vei vedea ca e o diferenta mare de tot intre aveo si logan cata.s, on Feb 24 2006, 15:48, said: ..... judecand dupa numarul mare de automobile Chevrolet vandute anul trecut, 4.795 conform statisticilor oferite de APIA asta nu se va mai intampla si cu generatia a doua de Kalos, denumita acum Aveo, deoarece ultimele rezultate la crash teste, furnizate de EuroNCAP, prefigureaza un dezastru in vanzarile coreenilor preluati de GM..... Extrem de fals ceea ce ai mentionat aici anul trecut, timpul a dovedit ca vanzarile in ceea ce priveste Aveo sunt intr-o continua crestere....~4.000 masini au fost vandute doar in primele luni ale anului 2007. |
#58
Posted 29 June 2007 - 23:49
Quote E cu adevarat o diferenta intre Logan si Aveo am intalnit o multime de Loganisti care se uita dupa Aveo invers nu prea cred ca exista....sau poate nu i-am intalnit eu. si ce legtura are asta cu crashtestul ratat de aveo? Quote Extrem de fals ceea ce ai mentionat aici anul trecut, timpul a dovedit ca vanzarile in ceea ce priveste Aveo sunt intr-o continua crestere....~4.000 masini au fost vandute doar in primele luni ale anului 2007. asta pentru ca traim intr-o tara unde multi prefera un radiocd mai smecher in loc de o masina sigura. Mai pe romaneste romanii nu sunt informati in privinta securitatii pasive, nu stiu ca masina a dat chix la euroncap (pentru ca nu s-a facut tamtam in presa despre asta) sau pur si simplu nu le pasa , multumiti ca au un interior mai misto. Edited by romaximusro, 29 June 2007 - 23:50. |
#59
Posted 30 June 2007 - 21:49
romaximusro, on Jun 30 2007, 00:49, said: si ce legtura are asta cu crashtestul ratat de aveo? asta pentru ca traim intr-o tara unde multi prefera un radiocd mai smecher in loc de o masina sigura. Mai pe romaneste romanii nu sunt informati in privinta securitatii pasive, nu stiu ca masina a dat chix la euroncap (pentru ca nu s-a facut tamtam in presa despre asta) sau pur si simplu nu le pasa , multumiti ca au un interior mai misto. si am fi si mai multumiti daca unii ca tine s-ar abtine sa tot loveasca intr-o masina, de parca i-ar fi un concurent si ti-ar lua banii de la gura daca aveo se mai vinde. si stai tu linistit ca oricum cine vrea sa-si cumpere aveo, o va face, cu toata isteria si spamul pe care-l faci tu aici si pe alte forumuri. o singura intrebare mai am: cand ai sa incetezi in a mai comenta ceva referitor la aceasta masina? eu unul, m-am plictisit enorm de spamurile tale. ajuns sa nu mai intru pe forum, ca-ti citesc tie aceleasi randuri pe care le scrii de fiecare data cand se pune in dicutie despre acest aveo. TERMINA CA NE OMORI TU INAINTEA MASINII. |
#60
Posted 30 June 2007 - 22:35
lasand la o parte offtopicul care nu intereseaza pe nimeni , robert mi-ai putea spune de ce nu a retestat chevrolet masina la euroncap? mai ales ca a trecut atata timp de cand kaveo a dat chix. Iti readuc aminte ca topicul despre asta este
|
#61
Posted 01 July 2007 - 11:45
Topicul asta e cel mai clar exemplu de cat de snobi suntem noi romanasii: mai bine cumparam ceva in care murim sigur dar ne dam mari in fata prietenilor cu ce masina tare ne-am tras noi : Caveo.
|
#62
Posted 01 July 2007 - 12:16
Sa nu exageram, nu orice masina este implicata intr-un accident serios, poti sa o stapanesti douazeci de ani fara nicio problema.
|
#63
Posted 01 July 2007 - 12:33
pai masina o iei si pentru ca s-ar putea sa dai peste asa ceva. Vorba aia, ca si abs-ul e de ajuns sa te ajute odata ca sa zici bodaproste ca ai luat o masina sigura
|
#64
Posted 01 July 2007 - 15:21
http://www.euroncap.com/home.aspx
http://www.euroncap....k...fb5a&q=AVEO Are o singura stea! Comments Front impact Structural deformation and spot-weld release indicated that the bodyshell had been overloaded and had become unstable. Rearward movement of the A-pillar was penalised. Movement of the steering-wheel presented a hazard to the driver's head. The driver's chest made contact with the steering-wheel, distorting the rim. Compression of the driver's chest indicated an unacceptably high risk of life-threatening injury. As a result, the final star of the adult occupant rating is struck through. Structures in the dashboard represented a potential hazard to the knees and femurs of the driver and passenger. No points were awarded for the protection offered to the feet and ankles. ____________ LOGANUL ARE TREI. http://www.euroncap....k...2f7&q=logan Dacia Logan (2005) ________ VIDEO: Masina cu o singura stea la crash-test! Duminica, 24.06.2007 Va prezentam un video cu crash-testul ADAC picat cu brio de prima berlina chinezeasca importata in Europa: Brilliance BS6. de Mircea Mester Dupa ce acum o saptamana ati vazut primele fotografii ale crash-testului organizat de institutul german ADAC al carui principal rol a fost ocupat de primul sedan chinezesc importat in Europa, a venit timpul imaginilor video. Brilliance BS6 a primit o singura stea in teste, aceasta datorandu-se in principal faptului ca la impactul frontal copiii nu s-au ales cu rani grave. In schimb, pasagerii nu ar supravietui unui eventual impact la 64 km/h, viteza la care are loc testul. Avand in vedere podeaua rupta si montantii care se indoaie ca macaroanele, nici nu e de mirare. Dar imaginile vorbesc de la sine. Sfatul nostru: conduceti prudent si puneti siguranta in fata oricarui pret! ______________ http://www.worldcarf...sh-test-results Chevrolet Aveo Crash Test Results Text & Photos courtesy EuroNCAP March 13, 2006 Two star Strike Through for Chevy Aveo A wake-up call for the motor industry as Euro NCAP awards two star strike-through for the new Chevrolet Aveo* In recent years, the increasing number of cars obtaining top marks for adult occupant protection in Euro NCAP’s tests has led some to demand the introduction of a new benchmark and a sixth star. However, results announced recently by Euro NCAP prove that whilst some manufacturers are forging ahead in their safety development, others still have a long way to go. Of the six cars tested by Euro NCAP in this recent phase, only two achieved the top five star accolade for occupant protection in Europe ’s leading independent crash tests. Claes Tingvall, Euro NCAP Chairman said, “I am pleased to see that two of the six cars have achieved a maximum five-star rating for adult occupant protection. It is reassuring that more and more car companies are now placing an emphasis on safety and we are happy to recognise their achievements. However, we want to encourage the highest levels of safety in all cars and, in that regard, there is still work to be done. Euro NCAP will continue to provide consumers with the best information available regarding the safety of new cars.” The Chevrolet Aveo was singled out by Euro NCAP for the unacceptably high risk of life-threatening injury to the driver’s chest, which was highlighted by the frontal test. As a result, the car’s final star was struck through. Although the Aveo scored enough points overall to qualify for three stars, Euro NCAP insists on a minimum level of performance in each of the frontal and side impacts. While the Aveo’s performance in side impact was good, it did not score enough points in the frontal test to be given a three-star rating. Yet, the Chevrolet was not the only car to come under Euro NCAP’s scrutiny. The Kia Cerato obtained poor results in the side impact tests with a high risk of injury to the driver’s chest. Edited by Basarab, 01 July 2007 - 15:27. |
|
#65
Posted 01 July 2007 - 15:32
Vedeti Renault Laguna:
http://www.euroncap....c2b9-4891-afb8- Vedeti video frontal impact cu aveo la 64 km. DATI PE VIDEOS langa poza! http://www.euroncap....o_2006/250.aspx Edited by Basarab, 01 July 2007 - 15:38. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users