Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 FL 1.0 TSI DSG
Last Updated: May 28 2019 06:08, Started by
Peter Blood
, Mar 28 2018 22:06
·
0
#217
Posted 26 January 2019 - 21:31
Am avut PDG si pe mașina precedentă, ca atare și Octavia a avut-o bifată ca primă opțiune.
Nu am simțit deloc că ar fi instabilă in curbe sau că ar subvira mai mult decât alte mașini fără PDG. Bine, nu sunt nici pui de Schumacher Nu sunt fan suv și cred că beneficiile de a sta mai "sus" decât într-o mașină cu PDG sunt anulate fără drept de apel de costurile acestui "statut". On: ODO ~14.500 km, fără nicio problemă. Culoarea mă penalizează, dar asta e... undeva trebuie să se ducă banii... Skoda.jpg 373.84K 121 downloads |
#218
Posted 26 January 2019 - 21:46
La ce mizerie este pe drumuri nici o culoare nu e "imuna"!
|
#220
Posted 26 January 2019 - 22:20
Cu capacele mai stau niţel. La vechea maşină mi-au ruginit jantele sub capac aşa că nicio grabă cu ele.
Oricum, confortul vizual afectat e doar al privitorului extern |
#222
Posted 26 January 2019 - 23:07
#223
Posted 27 January 2019 - 09:24
Peter Blood, on 26 ianuarie 2019 - 21:31, said:
Am avut PDG si pe mașina precedentă, ca atare și Octavia a avut-o bifată ca primă opțiune. Nu am simțit deloc că ar fi instabilă in curbe sau că ar subvira mai mult decĂąt alte mașini fără PDG. Bine, nu sunt nici pui de Schumacher Nu sunt fan suv și cred că beneficiile de a sta mai "sus" decĂąt Ăźntr-o mașină cu PDG sunt anulate fără drept de apel de costurile acestui "statut". On: ODO ~14.500 km, fără nicio problemă. Culoarea mă penalizează, dar asta e... undeva trebuie să se ducă banii... Skoda.jpg De rigiditate nu te-ai pronunțat!? Te întreb pt ca m-am hotărât sa comand și eu O3 1.0 TSI, dar cutie manuala si vreau sa bifez PDG. Mă gândesc ca îmi folosește când merg la pescuit și încerc sa pun în balanța avantaje și dezavantaje, pentru ca oricât de mult îmi place sa merg la pescuit tot pe 'șosele patriei' merg mai mult. |
#224
Posted 27 January 2019 - 10:13
Ma bag un pic in seama pt ca am la servici O3 (ambele dizal 1.6 wagon ) una de 3 ani suspensie normala, asta noua cu pachet de drumuri grele.
Ca aspect la asta cu PDG e cam jenant cum arata, ridicata cred ca vreo 30 mm minim, desi rotile au aceeasi dimensiune, arata mai mici fata de cea cu suspensie stock, un pic gen caruta, dar se poate trai cu asta. Comportamentul pe autostrada NU e la fel (logic) la viteze mai mari (150-160) cu asta noua se simte ca are contact mai putin cu asfaltu, directia o idee mai imprecisa, intampina ceva rezistenta mai mare la inaintare (poate si ca e noua si motoru nu e asa "liber" ) daca avem si greutate in spate, senzatia e mai jenanta, mi-a adus aminte de Logan care era ca vaporu la 140 pe autostrada. Un avantaj real este daca mergi prin hartoape, drumuri cu denivelari adevarate (ai drumuri de santier spre ex) si riscul sa agati spoierul la parcari as zice ca s-a eliminat. In rest nicio treaba, overall merge/se comporta frumos, ia bine gropile (mai ales acum ce iese din asfalt dupa zapada ) nu da senzatia ca e cocotata. |
#225
Posted 27 January 2019 - 10:34
Gabi, eu zic să nu-ţi faci griji, în fond sunt doar 15mm în plus.
Pe suv-uri garda la sol e mai mare decât la O3 cu PDG, în condiţiile în care coeficientul aerodinamic e inferior. |
#227
Posted 27 May 2019 - 20:54
Noutati ?
In iarna cum s-a descurcat masina ? Incalzirea in habitaclu dimineata dupa cat timp ? Consumul in iarna oras si afara ? |
#228
Posted 28 May 2019 - 06:08
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users