Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 FL 1.0 TSI DSG
Last Updated: May 28 2019 06:08, Started by
Peter Blood
, Mar 28 2018 22:06
·
0
#1
Posted 28 March 2018 - 22:06
Am comis-o! Mi-am luat drujbă, vorba unora de pe-aici
Ideea e că am testat oferta mai multor producători de agregate oarecum similare ca spațiu interior/performanță/dotări/preț/etc. și asta s-a pliat cel mai bine pe bugetul/cerințele mele. Varianta de echipare: Style, la care am primit gratuit, ca toată lumea, pachetul cleverpack de 1450 euro (faruri LED cu mozolire, kessy, player Bolero mib2 cu ecran de 8", smartlink). Optiunile mele au fost: dsg, pachet drumuri grele, senzori parcare față/dos, afișaj maxi-dot color, oglinzi pliabile. Am primit gratuit: preșuri de gumă în carlingă și portbagaj, apărători de noroi, pachet legislativ și numere provizorii pe 90 zile. Pentru termenul de livrare depășit cu nesimțire, de la 3 la 6 luni, am fost îndulcit cu un set de roți de iarnă (jenți de tablă cu anvelope Continental - să fie primit), Capotu': 20.800 euro. 1.jpg 419.77K 458 downloads Attached Files |
#3
Posted 28 March 2018 - 22:35
care e treaba cu stersul numarului? n-am inteles niciodata
|
#5
Posted 28 March 2018 - 22:44
La ce motor are, cred ca fac misto de el si aia cu Loganuri...
Pacat de caroserie, ca e draguta. Edited by Onan_Barbaru, 28 March 2018 - 22:54. |
#6
Posted 28 March 2018 - 22:53
Onan_Barbaru, on 28 martie 2018 - 22:44, said:
La ce motor are, cred ca fac misto de el si aia cu Loganuri... Wow ce descoperire. E un motor relativ ok ca performante, taxele sunt mici , consumul este bun, stie proprietarul ce a cumparat, cred ca este suficient pentru nevoile lui. Eu nu as fi dat aproape 21k pe asa ceva, insa fiecare cu pasaricile lui. Initiator, sa o folosesti sanatos. Edited by TruculMagic, 28 March 2018 - 22:53. |
#7
Posted 28 March 2018 - 22:56
cromul ala dintre portiere face toti bani frumoasa culoare in schimb. sa o stapanesti sanatos
|
#10
Posted 28 March 2018 - 23:25
Faina drujba dar cam scumpa ! Multi km cu consum de pipeta !!
N-am avut " like " din cauza pretului nesimtit de mare .. |
|
#11
Posted 28 March 2018 - 23:33
Baxon, on 28 martie 2018 - 23:25, said:
Faina drujba dar cam scumpa ! Multi km cu consum de pipeta !! N-am avut " like " din cauza pretului nesimtit de mare .. Prin 2007 cumparai Octavia 2 1.9tdi Elegance + vopsea metalizata + pachet drumuri grele pe la 18.000euro , acuma motorul entry level pe benzina il primiesti la 20.000e cu ceva dotari mai multe ca o octavia 2 elegance (are navigatie in plus cred) + cutia DSG. |
#12
Posted 29 March 2018 - 00:37
#13
Posted 29 March 2018 - 05:00
Cu pachet drumuri grele arata ca porcu' ( mergi pe coclauri macar cu ea? ). Si..da....de ce naiba va stergeti numerele la masina n-am prins-o...
Nu-i scumpa masina. 1600 de euro e doar dsg-ul. Faruri,triple led? Astea nu se platesc? Gratis pe dracu..se joaca cu mintea voastra dealer-ul. E un pret corect. Edited by mariovrs, 29 March 2018 - 05:01. |
#14
Posted 29 March 2018 - 06:51
am vrut sa iau si eu dar cica pachetul care l-am vrut , "drumuri bune" nu exista pentru Romania ....
|
#15
Posted 29 March 2018 - 07:02
mariovrs, on 29 martie 2018 - 05:00, said:
Cu pachet drumuri grele arata ca porcu' ( mergi pe coclauri macar cu ea? ). ...1600 de euro e doar dsg-ul. Cutia automată a săltat preţul cu 2k euro de-aia pretul final a ajuns la peste 20k euro. dresler, on 29 martie 2018 - 06:51, said:
am vrut sa iau si eu dar cica pachetul care l-am vrut , "drumuri bune" nu exista pentru Romania .... La octavia este pdg pe toate versiunile: scut plastic sub motor şi plastice sub toata masina, un fel de pachet protecţie şasiu, plus garda la sol crescuta cu 15 mm. pdg.png 52.29K 127 downloads Edited by Peter Blood, 29 March 2018 - 07:10. |
|
#16
Posted 29 March 2018 - 07:03
Orice s-ar spune, e o compacta medie, construita corect cu dotari suficiente dar fara pretentii superioare, cu un motor decent dar nu din gama de sus.
E scumpa, dar se pare ca asta e nivelul de pret momentan. Long live second hand... Sa mearga 1 milion fara reparatii! |
#17
Posted 29 March 2018 - 07:25
O masina absolut corecta, motor puternic (trage mai tare ca un 2 litri aspirat), cutie de viteze fenomenala.
Eu am cu Octavia 3 (diesel, dsg) - 100.000km in 3 ani, absolut nimic schimbat sau reparat in afara de filtre si ulei. Nici macar stergatoarele de parbriz. O singura remarca am: o astfel de masina merita cumparata Break/Estate, mai ales cand dai comanda si astepti dupa ea. vanitty, on 28 martie 2018 - 22:56, said:
cromul ala dintre portiere face toti bani frumoasa culoare in schimb. sa o stapanesti sanatos Alea sunt folii de protectie. Zona aia e un negru-pian. Ai pus laba, raman amprente. Edited by izometric, 29 March 2018 - 07:26. |
#18
Posted 29 March 2018 - 07:42
Imi place, aproape la fel de frumoasa ca si a mea
Sa vedem cum trece primul test: maciuca |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users