Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#181
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Hotelurile din Germania au că mașini b class. In Germania sunt o grămadă de VW pe taxi. In Norvegia sunt de toate, de la gle la Tesla (inclusiv Lexus și Corolla - de aia cu forma mai ciudată). În Franța Renault e la putere. In Romania Dacia. In Bulgaria de toate (second și ieftină sa fie). In budapesta parca predomina Opel. In Romania pe Uber am mers cu multe Octavia și Jetta. Pe blackcab sunt multe opel. In Varșovia parca sunt multe Octavia iar în Praga - logic că skoda. Exemplele pot continua.
Poate nu sunteți de acord, dar Avensis se retrage pt că nu se vinde. Punct. Dacă sunteți așa fani, luați ultimele exemplare

#182
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
nu, asta e sa ai ochelari de cal si sa refuzi evidenta.
am sa o iau altfel, desi nu este nici pe de parte cea mai precisa metodologie, totusi se foloseste in anumite contexte. frecventa unui cuvant intr'un mediu dat. in articolul mentionat, inclusiv note de subsol, am incercat sa omit acolo unde brandul apare in cadrul unui alt cuvant (adj, subst etc)
discrepanta f mare cred ca indica un anumit trend, trebuie sa fi doar de rea credinta sa nu o vezi
toyota - 61
vw - 15
mercedes - 44
nissan - 20
skoda - 7
ford - 9
fiat - 5
etc.

#183
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postbobalex18, on 02 aprilie 2018 - 19:51, said:

Poate nu sunteți de acord, dar Avensis se retrage pt că nu se vinde.
Si nu se vinde pt. ca sunt slabe calitativ si dpvd al performantelor. Lumea s-a saturat de asa zis-a fiabilitate. E acceptabil sa vinzi Logan cu tehnologie veche si pret mic insa sa vinzi Avensis cu tehnologii mai slabe decat Dacia Logan si sa ceri pret cat pe un Passat sau Mondeo e calea sigura spre faliment. Honda si Toyota au vazut pe propria piele. Daca ar vinde Accord si Avensis la pret de Logan atunci poate ca ar avea vanzari bune.

Edited by Kroghy, 02 April 2018 - 21:28.


#184
bogdan_popescu

bogdan_popescu

    Jesus is coming soon!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,543
  • Înscris: 13.05.2008

View PostKroghy, on 02 aprilie 2018 - 12:00, said:

Chestia cu fiabilitatea e o mare prostie. Nu se poate strica motorul de la geam daca e geam cu manivela. Nu se poate strica AC-ul daca ai doar ventilatie.
Asa e la japoneze, tehnologii vechi cu functii putine si prost implementate
eu zic ca tu n-ai deloc habar ce e aia masina japoneza, ai nimerit si tu un obosit de VW la superpret ca n-au cum sa fie scumpe la cat de des se strica si cat costa reparatia si esti bucuros ca iti poti duce copilul la scoala cu ea, pai ce sa se strice in aia 1000 de km pe care-i faci pe an, noi vorbeam de masini forjate cu care multi fac intr-o saptamana mai multi km decat faci tu in 5 ani.

View Postbobalex18, on 02 aprilie 2018 - 12:26, said:

sunt perfect de acord cu asta....tocmai de asta Avensis se retrage (ăsta este subiectul) - pentru că a devenit mașina perfectă pentru un număr neglijabil de europeni.
cel mai probabil daca o face o face pentru ca a renuntat la motoarele diesel, si alea se cautau mai mult.

View PostKroghy, on 02 aprilie 2018 - 12:33, said:

E normal ca VW sa aiba interval mai lung, ei au 30 mii de ani buni pentru ca sunt standarde de calitate mai bune.
Posted Image Posted Image
Tu esti pe bune? cu afirmatia asta ne-ai dat gata, pana si copiii stiu ca VW = calitate proasta si masini care se strica la ordinea zilei si costa cat jumatate de masina sa le repari.
Daca ai nenorocul sa stai dupa un VW diesel te-a luat dracu', scot astea un fum frate de zici ca-s mocanite, bag seama si consumul de ulei e la cer.

View PostTorquemada-666, on 02 aprilie 2018 - 14:29, said:

Cam scumpa fiabilitatea asta la masinile asiatice. De ce oare? Sunt piesele mai scumpe sau se strica mai multe piese?
Cred ca varianta a doua este corecta.
Te asigur ca la fel ca si ceilalti nu stii ce-i aia masina japoneza sau Toyota, du-te de curios si intreaba ce piesa vrei tu cat costa si compara cu VW sau Audi, pe langa asta piesele Toyota chiar tin, vw am prieteni care au schimbat bucsaraie si pivoti in vara si deja bat de zici ca-i caruta, eu n-am schimbat nimic si nu bate nimic, si merg de 3-4 ori mai mult ca ei, si nici nu o protejez.

Edited by bogdan_popescu, 02 April 2018 - 22:16.


#185
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Pai cum renunta pt că renunță la diesel...toți spun că diesel nu se mai vinde. Și au motorul de 2.0 benzina și 130+ cai care consuma aproape cat motorul de la Audi de 252 :)))

#186
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Nu dieselul e problema, oricum motoarele lor diesel de pe Avensis sunt de  fapt dieseluri BMW, asa ca aia cu "Toyota fac motoare diesel care nu fac fata pietei europene" pica.
Problema e reprezentata de scaderea interesului europenilor pt segmentul D, cel in care este pozitionat Avensis-ul.

Un raspuns concret a dat colegul @marr aici, dar daca nu umplem 11 pagini de bla bla inutil, parca n-are farmec topicul :D

#187
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Tipic Toyota, adevărul denaturat

#188
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostKroghy, on 02 aprilie 2018 - 21:27, said:


Si nu se vinde pt. ca sunt slabe calitativ si dpvd al performantelor. Lumea s-a saturat de asa zis-a fiabilitate. E acceptabil sa vinzi Logan cu tehnologie veche si pret mic insa sa vinzi Avensis cu tehnologii mai slabe decat Dacia Logan si sa ceri pret cat pe un Passat sau Mondeo e calea sigura spre faliment. Honda si Toyota au vazut pe propria piele. Daca ar vinde Accord si Avensis la pret de Logan atunci poate ca ar avea vanzari bune.
Ai dreptate :) Phaeton a fost dezastru și de asta au oprit vânzările, Jetta e prea slaba pentru a se vinde în europa, bettle e praf :))
Passat nu a ajuns cumva la 15k euro? Reduceri de costuri sau ce? Plasticul din t-roc e praf, exemplele pot continua :))

#189
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postbogdan_popescu, on 02 aprilie 2018 - 22:10, said:

Tu esti pe bune? cu afirmatia asta ne-ai dat gata, pana si copiii stiu ca VW = calitate proasta si masini care se strica la ordinea zilei si costa cat jumatate de masina sa le repari.
Daca ai nenorocul sa stai dupa un VW diesel te-a luat dracu', scot astea un fum frate de zici ca-s mocanite, bag seama si consumul de ulei e la cer.
Tu vorbesti din povesti. Pana si copiii stiu care e marca considerata tanc si nu e o marca japoneza.
Uita-te pe OLX sau mobile ca un Avensis se vinde la pret de Golf. Si asta e valabil la majoritatea japonezelor, se vand la preturi mult mai mici fata de masinile nemtesti.
Cumparatorii de japoneze s-au saturat de tepe, dau bani pe ele ca pe o nemteasca, au calitate, confort si dotari slabe si apoi la final le vand in pierdere fata de o nemteasca.
Cumparatorii sunt cei care decid calitatea si faptul ca Avensis va fi retras e dovada incontestabila ca nu merita pretul cerut raportat la calitate. In acelasi timp care este marca cea mai vanduta la second si cu preturile mari? Te las pe tine sa descoperi.

Edited by Kroghy, 03 April 2018 - 07:18.


#190
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postedi10000, on 03 aprilie 2018 - 07:37, said:

Tu nu ai iesit inca la lucrarile campului? Tai frunze la caini pe aici in loc sa faci lucruri importante pentru tine si intelectul tau.
Sunt la birou de 38 de minute. Dar fiind bugetar, majoritatea timpului de la birou il consum pe forumuri, facebook, etc.

#191
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Sper ca acolo nu iei decizii la fel de gresite ca in modul in care iti alegi masinile.

#192
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
comparam Passat, sedanul non premium cel mai bun in clasa lui cu avensis? inteleg ca unii au Toyota pe aici, dar  sa fim obiectivi.  Am si o toyota, dar implineste 26 de ani curand. E fiabila, dovada ca merge inca, insa e de pe vremea cand toyota facea tancuri, mecanica era simpla fara 200 senzori, ce-i drept nefiind turism. Dar si BMW ul e fiabil si e din 89 ala. :)) N-am VW, dar face masini foarte bune si tin si la pret cat de cat.  Pe forumuri fiecare isi lauda troaca, dar sa fim nitel obiectivi.

ps: Phaeton era o masina extraordinara, dar au gresit brandingul si mai ales targetul. Daca masina aia se vindea cu sigla de audi, se vindea la greu. Dar clientii de S si seria 7 sunt fideli brandurilor, nu cumpara nimeni masina de 80 100 k euro cu sigla vw pe capota.  E ca si cum face maine Peugeot un sedan concurent pt S klasse, nu-l cumpara nimeni, chiar de ar fi mult mai bun.

#193
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postcavaliere, on 03 aprilie 2018 - 08:46, said:

ps: Phaeton era o masina extraordinara, dar au gresit brandingul si mai ales targetul. Daca masina aia se vindea cu sigla de audi, se vindea la greu.
Pai au vandut-o si cu sigla de Audi, adica A8 si alaturi de S si 7 reprezinta etalonul masinilor din clasa de lux, spre deosebire de produsele Toyota care au cerere foarte mica in acest segment.

#194
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Chiar daca este un model care nu ma intereseaza personal, mie imi pare nespus de rau ... la fel cand a disparut Maxima, Primera, Legend, Accord, LC V8, etc. ... O sa ramanem numai cu ascutitori de buzunar ....

#195
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postmufasa, on 03 aprilie 2018 - 08:58, said:

Chiar daca este un model care nu ma intereseaza personal, mie imi pare nespus de rau ... la fel cand a disparut Maxima, Primera, Legend, Accord, LC V8, etc. ... O sa ramanem numai cu ascutitori de buzunar ....
presimt că primera va reveni sub o formă „eco”
accord va reveni cu motorizări pe măsură (la fel ca ultimul civic)

legend a fost un fel de Phaeton sau mai exact Kia k900 sau ce nume mai are....e greu în „ligă”.

lc v8 se va face pe comandă specială Posted Image

Edited by bobalex18, 03 April 2018 - 12:11.


#196
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 03 aprilie 2018 - 12:11, said:

presimt că primera va reveni sub o formă „eco”
accord va reveni cu motorizări pe măsură (la fel ca ultimul civic)

legend a fost un fel de Phaeton sau mai exact Kia k900 sau ce nume mai are....e greu în „ligă”.

lc v8 se va face pe comandă specială Posted Image
Accord parca se fabrica, nu? Ca nu se vinde la noi, in Europa, este alta discutie. Civicul este putin mai mare decat varianta anterioara tocmai pentru a compensa lipsa Accordului
LC v8 se aduce, nu trebuie comanda speciala, doar sa-l vrei

#197
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 02 aprilie 2018 - 19:22, said:

Dar la interdictia pusa masinilor diesel, imediat Londra este buna de referinta, nu? Sah mat !!! ������
Nope.
Tot nu e un punct de refeinta.

Ce sah mat visezi?

View PostKroghy, on 03 aprilie 2018 - 07:15, said:

... Avensis va fi retras...
Cand?
Chiar tu ai spus ca stirea e veche de 2 ani!
Deci de 2 ani Avensis-ul se tot retrage... dar inca se produce.

Jetta se mai produce? Ca vad ca ai o satisfactie uriasa cand spui de altii ca retrag modele de pe piata.

#198
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postericmario, on 03 aprilie 2018 - 14:53, said:

Nope.
Tot nu e un punct de refeinta.

Ce sah mat visezi?


Cand?
Chiar tu ai spus ca stirea e veche de 2 ani!
Deci de 2 ani Avensis-ul se tot retrage... dar inca se produce.

Jetta se mai produce? Ca vad ca ai o satisfactie uriasa cand spui de altii ca retrag modele de pe piata.
te rog să faci topic separat cu VW retrage Jetta, broasca și cc. parcă și scirocco....

am mai zis, vorbim de cu totul alte game de produs, dar tipic Toyota, orice înfrângere este transformată în mare reușită....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate