Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
#181
Posted 02 April 2018 - 19:51
Hotelurile din Germania au că mașini b class. In Germania sunt o grămadă de VW pe taxi. In Norvegia sunt de toate, de la gle la Tesla (inclusiv Lexus și Corolla - de aia cu forma mai ciudată). În Franța Renault e la putere. In Romania Dacia. In Bulgaria de toate (second și ieftină sa fie). In budapesta parca predomina Opel. In Romania pe Uber am mers cu multe Octavia și Jetta. Pe blackcab sunt multe opel. In Varșovia parca sunt multe Octavia iar în Praga - logic că skoda. Exemplele pot continua.
Poate nu sunteți de acord, dar Avensis se retrage pt că nu se vinde. Punct. Dacă sunteți așa fani, luați ultimele exemplare |
#182
Posted 02 April 2018 - 20:05
nu, asta e sa ai ochelari de cal si sa refuzi evidenta.
am sa o iau altfel, desi nu este nici pe de parte cea mai precisa metodologie, totusi se foloseste in anumite contexte. frecventa unui cuvant intr'un mediu dat. in articolul mentionat, inclusiv note de subsol, am incercat sa omit acolo unde brandul apare in cadrul unui alt cuvant (adj, subst etc) discrepanta f mare cred ca indica un anumit trend, trebuie sa fi doar de rea credinta sa nu o vezi toyota - 61 vw - 15 mercedes - 44 nissan - 20 skoda - 7 ford - 9 fiat - 5 etc. |
#183
Posted 02 April 2018 - 21:27
bobalex18, on 02 aprilie 2018 - 19:51, said:
Poate nu sunteți de acord, dar Avensis se retrage pt că nu se vinde. Edited by Kroghy, 02 April 2018 - 21:28. |
#184
Posted 02 April 2018 - 22:10
Kroghy, on 02 aprilie 2018 - 12:00, said:
Chestia cu fiabilitatea e o mare prostie. Nu se poate strica motorul de la geam daca e geam cu manivela. Nu se poate strica AC-ul daca ai doar ventilatie. Asa e la japoneze, tehnologii vechi cu functii putine si prost implementate bobalex18, on 02 aprilie 2018 - 12:26, said:
sunt perfect de acord cu asta....tocmai de asta Avensis se retrage (ăsta este subiectul) - pentru că a devenit mașina perfectă pentru un număr neglijabil de europeni. Kroghy, on 02 aprilie 2018 - 12:33, said:
E normal ca VW sa aiba interval mai lung, ei au 30 mii de ani buni pentru ca sunt standarde de calitate mai bune. Tu esti pe bune? cu afirmatia asta ne-ai dat gata, pana si copiii stiu ca VW = calitate proasta si masini care se strica la ordinea zilei si costa cat jumatate de masina sa le repari. Daca ai nenorocul sa stai dupa un VW diesel te-a luat dracu', scot astea un fum frate de zici ca-s mocanite, bag seama si consumul de ulei e la cer. Torquemada-666, on 02 aprilie 2018 - 14:29, said:
Cam scumpa fiabilitatea asta la masinile asiatice. De ce oare? Sunt piesele mai scumpe sau se strica mai multe piese? Cred ca varianta a doua este corecta. Edited by bogdan_popescu, 02 April 2018 - 22:16. |
#186
Posted 02 April 2018 - 22:46
Nu dieselul e problema, oricum motoarele lor diesel de pe Avensis sunt de fapt dieseluri BMW, asa ca aia cu "Toyota fac motoare diesel care nu fac fata pietei europene" pica.
Problema e reprezentata de scaderea interesului europenilor pt segmentul D, cel in care este pozitionat Avensis-ul. Un raspuns concret a dat colegul @marr aici, dar daca nu umplem 11 pagini de bla bla inutil, parca n-are farmec topicul |
#188
Posted 03 April 2018 - 07:11
Kroghy, on 02 aprilie 2018 - 21:27, said: Si nu se vinde pt. ca sunt slabe calitativ si dpvd al performantelor. Lumea s-a saturat de asa zis-a fiabilitate. E acceptabil sa vinzi Logan cu tehnologie veche si pret mic insa sa vinzi Avensis cu tehnologii mai slabe decat Dacia Logan si sa ceri pret cat pe un Passat sau Mondeo e calea sigura spre faliment. Honda si Toyota au vazut pe propria piele. Daca ar vinde Accord si Avensis la pret de Logan atunci poate ca ar avea vanzari bune. Passat nu a ajuns cumva la 15k euro? Reduceri de costuri sau ce? Plasticul din t-roc e praf, exemplele pot continua ) |
#189
Posted 03 April 2018 - 07:15
bogdan_popescu, on 02 aprilie 2018 - 22:10, said:
Tu esti pe bune? cu afirmatia asta ne-ai dat gata, pana si copiii stiu ca VW = calitate proasta si masini care se strica la ordinea zilei si costa cat jumatate de masina sa le repari. Daca ai nenorocul sa stai dupa un VW diesel te-a luat dracu', scot astea un fum frate de zici ca-s mocanite, bag seama si consumul de ulei e la cer. Uita-te pe OLX sau mobile ca un Avensis se vinde la pret de Golf. Si asta e valabil la majoritatea japonezelor, se vand la preturi mult mai mici fata de masinile nemtesti. Cumparatorii de japoneze s-au saturat de tepe, dau bani pe ele ca pe o nemteasca, au calitate, confort si dotari slabe si apoi la final le vand in pierdere fata de o nemteasca. Cumparatorii sunt cei care decid calitatea si faptul ca Avensis va fi retras e dovada incontestabila ca nu merita pretul cerut raportat la calitate. In acelasi timp care este marca cea mai vanduta la second si cu preturile mari? Te las pe tine sa descoperi. Edited by Kroghy, 03 April 2018 - 07:18. |
#190
Posted 03 April 2018 - 07:39
edi10000, on 03 aprilie 2018 - 07:37, said:
Tu nu ai iesit inca la lucrarile campului? Tai frunze la caini pe aici in loc sa faci lucruri importante pentru tine si intelectul tau. |
|
#191
Posted 03 April 2018 - 08:09
Sper ca acolo nu iei decizii la fel de gresite ca in modul in care iti alegi masinile.
|
#192
Posted 03 April 2018 - 08:46
comparam Passat, sedanul non premium cel mai bun in clasa lui cu avensis? inteleg ca unii au Toyota pe aici, dar sa fim obiectivi. Am si o toyota, dar implineste 26 de ani curand. E fiabila, dovada ca merge inca, insa e de pe vremea cand toyota facea tancuri, mecanica era simpla fara 200 senzori, ce-i drept nefiind turism. Dar si BMW ul e fiabil si e din 89 ala. ) N-am VW, dar face masini foarte bune si tin si la pret cat de cat. Pe forumuri fiecare isi lauda troaca, dar sa fim nitel obiectivi.
ps: Phaeton era o masina extraordinara, dar au gresit brandingul si mai ales targetul. Daca masina aia se vindea cu sigla de audi, se vindea la greu. Dar clientii de S si seria 7 sunt fideli brandurilor, nu cumpara nimeni masina de 80 100 k euro cu sigla vw pe capota. E ca si cum face maine Peugeot un sedan concurent pt S klasse, nu-l cumpara nimeni, chiar de ar fi mult mai bun. |
#193
Posted 03 April 2018 - 08:51
cavaliere, on 03 aprilie 2018 - 08:46, said:
ps: Phaeton era o masina extraordinara, dar au gresit brandingul si mai ales targetul. Daca masina aia se vindea cu sigla de audi, se vindea la greu. |
#194
Posted 03 April 2018 - 08:58
Chiar daca este un model care nu ma intereseaza personal, mie imi pare nespus de rau ... la fel cand a disparut Maxima, Primera, Legend, Accord, LC V8, etc. ... O sa ramanem numai cu ascutitori de buzunar ....
|
#195
Posted 03 April 2018 - 12:11
mufasa, on 03 aprilie 2018 - 08:58, said:
Chiar daca este un model care nu ma intereseaza personal, mie imi pare nespus de rau ... la fel cand a disparut Maxima, Primera, Legend, Accord, LC V8, etc. ... O sa ramanem numai cu ascutitori de buzunar .... accord va reveni cu motorizări pe măsură (la fel ca ultimul civic) legend a fost un fel de Phaeton sau mai exact Kia k900 sau ce nume mai are....e greu în „ligă”. lc v8 se va face pe comandă specială Edited by bobalex18, 03 April 2018 - 12:11. |
|
#196
Posted 03 April 2018 - 12:31
#197
Posted 03 April 2018 - 14:53
Torquemada-666, on 02 aprilie 2018 - 19:22, said:
Dar la interdictia pusa masinilor diesel, imediat Londra este buna de referinta, nu? Sah mat !!! Tot nu e un punct de refeinta. Ce sah mat visezi? Kroghy, on 03 aprilie 2018 - 07:15, said:
... Avensis va fi retras... Chiar tu ai spus ca stirea e veche de 2 ani! Deci de 2 ani Avensis-ul se tot retrage... dar inca se produce. Jetta se mai produce? Ca vad ca ai o satisfactie uriasa cand spui de altii ca retrag modele de pe piata. |
#198
Posted 03 April 2018 - 14:58
ericmario, on 03 aprilie 2018 - 14:53, said:
Nope. Tot nu e un punct de refeinta. Ce sah mat visezi? Cand? Chiar tu ai spus ca stirea e veche de 2 ani! Deci de 2 ani Avensis-ul se tot retrage... dar inca se produce. Jetta se mai produce? Ca vad ca ai o satisfactie uriasa cand spui de altii ca retrag modele de pe piata. am mai zis, vorbim de cu totul alte game de produs, dar tipic Toyota, orice înfrângere este transformată în mare reușită.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users