Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mastercard by Curve: Toate cardurile intr-unul singur
Last Updated: Apr 21 2024 19:15, Started by
Lex404
, Mar 08 2018 20:43
·
102
#5131
Posted 10 February 2024 - 09:00
Ai încercat să alegi implicit cardul Curve Cash și apoi să stergi celalalt card?
|
#5132
Posted 10 February 2024 - 10:38
Nu poți. De asta eu am făcut un card virtual la banca, l-am adăugat, apoi am șters toate celelalte carduri din Curve, am închis contul și la final am șters și cardul virtual din aplicația bancara.
In felul acesta m-am asigurat că degeaba au datele cardului virtual că oricum nu mai au ce face cu ele. |
#5133
Posted 10 February 2024 - 11:56
Mihai_3, on 10 februarie 2024 - 08:40, said:
Salutare, cum dau remove la ultimul card din CURVE? Nu mă lăsa să îl șterg pentru că este ultimului și îmi cere să selectez altul..... Cerc vicios.... Daca ai revolut, poti inrola un card virtual. Dupa mergi in revolut si inchizi acel card virtual. Si asa ai scapat de belea. |
#5134
Posted 10 February 2024 - 12:26
wertyck, on 10 februarie 2024 - 09:00, said:
Ai încercat să alegi implicit cardul Curve Cash și apoi să stergi celalalt card? am incercat nu merge nici aceasta cale.... alex342, on 10 februarie 2024 - 11:56, said:
Daca ai revolut, poti inrola un card virtual. Dupa mergi in revolut si inchizi acel card virtual. Si asa ai scapat de belea. ar fi o solutie chiar eleganta asta .... Totusi am sa le scriu pe suport sa vad ce imi raspund. (dupa ce am un raspuns/solutie o sa postez aici) |
#5135
Posted 16 February 2024 - 13:32
Singura metoda de sterge si ultimul card este contactul cu cei de la suport.
dupa cateva zile bune de asteptare si cateva emailuri schimbate cu intrebari de verificarea identitatii mele au sters si ultimul card. (a disparut si din aplicatie) Screenshot 2024-02-16 132908.png 20.11K 46 downloads Edited by Mihai_3, 16 February 2024 - 13:33. |
#5136
Posted 16 February 2024 - 17:46
Mi se pare mult mai simplu să pui un card virtual decât să apelezi la support.
Astăzi ai la revolut, Raiffeisen, unicredit și altele. |
#5137
Posted 17 February 2024 - 07:35
Poate...
Eu nu vroiam sa le mai las datele mele acolo ci sa înceapă să se învechească cele existente de la cardurile șterse. |
#5138
Posted 23 February 2024 - 15:32
Curve face forward la codul comerciantului ?
Daca platesc o factura in zi de Marti cu cardul Curve care are in spate un Mastercard din Romania inscris in campania Priceless Tuesdays, oare primesc bonusul sau nu ? Tipul tranzactiei pe cardul MC romanesc va fi plata factura sau altceva ? |
#5139
Posted 23 February 2024 - 15:39
La Detalii vei avea CRV și apoi descrierea originală.
Dar cardul Curve nu e în lista băncilor cu promoția de marți. Nu e suficient să ai codul mcc trebuie ca și cardul să fie înscris, adică din lista băncilor din promoție. La plată va apărea cardul Curve. Deci nu primești cashback. Dar asta e părerea mea personală. N-am testat. Edited by wertyck, 23 February 2024 - 15:37. |
#5140
Posted 23 February 2024 - 16:50
Am testat, nu se primeste
Chiar daca codurile MCC sunt cele corecte, este vazuta ca plata online, la comerciant inafara tarii (cam ce a zis si colegul wertyck) Edited by Drizzt89, 23 February 2024 - 16:51. |
|
#5141
Posted 07 April 2024 - 20:59
Nu pot folosi un card de credit BCR, îmi zice fonduri insuficiente deși am bani pe el. E dubios că zice Curve să trimit mail dacă am bani pe el totuși, să verifice și ei.
Edited by lk1, 07 April 2024 - 20:59. |
#5142
Posted 07 April 2024 - 21:12
Am avut aceeași problemă cu curve la un card UniCredit. După ani de utilizare fără probleme, îmi tot dădea fonduri insuficiente. Am încercat să rezolv de vreo 2 ori cu indienii de la suport dar degeaba. Am renunțat la curve.
|
#5143
Posted 13 April 2024 - 09:12
jericho, on 07 aprilie 2024 - 21:12, said:
... Am renunțat la curve. https://www.bing.com...5C&&FORM=VRDGAR |
#5144
Posted 17 April 2024 - 13:04
Am primit cardul Curve ieri, mai devreme cu o zi decat estimarea initiala...
Am initiat o prima plata de tipul Card2Card catre cardul Curve, plata este confirmata la trimitere, dar in aplicatia Curve nu am nicio tranzactie si pe cardul BCR inrolat in Curve nu a intrat nicio plata dupa 2 ore de la efectuarea platii... Daca as fi efectuat plata direct catre cardul BCR, plata ar fi intrat instantaneu pe cardul BCR ca de fiecare data, deci nu e vorba de vreo intarziere la expeditor, procesatorul de plati sau card destinatar BCR, doar la Curve e ceva nefinalizat...cand ar trebui sa ma astept sa vad plata finalizata de la un cap la altul, card expeditor OK >> card Curve ?? >> card destinatar BCR ??...le-am trimis si celor de la Curve o solicitare pe subiectul asta... |
#5145
Posted 17 April 2024 - 13:19
Dacă ai făcut transferul către curve card o e posibil sa intre in curve cash in lire, am pățit și eu odată și i-am mutat in revolut in contul de lire cu topup
|
|
#5146
Posted 17 April 2024 - 13:36
Sau iti intra pe cardul selectat dar dupa decontare (1-2 zile)
|
#5148
Posted 17 April 2024 - 14:03
Hellocj, on 17 aprilie 2024 - 13:19, said:
Dacă ai făcut transferul către curve card o e posibil sa intre in curve cash in lire, am pățit și eu odată și i-am mutat in revolut in contul de lire cu topup Am activat Mastercard BCR ca fiind cardul folosit la tranzactii... Drizzt89, on 17 aprilie 2024 - 13:36, said:
Sau iti intra pe cardul selectat dar dupa decontare (1-2 zile) wertyck, on 17 aprilie 2024 - 13:37, said:
Asta voiam așa zic și eu. Caută în Curve Cash. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users