Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Vibratie volan in franare

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#19
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018
m-aș uita și la echilibrarea roților dacă numai la viteza aceea apare fenomenul nu cumva să se suprapună.de la început (cum le-ai schimbat )a apărut?

#20
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
cred ca discurile trebuiesc date jos, curatate bine discurile si rulmentul (sau cum pisici se numeste pieasa aia de care se prind discurile), pusa niste vaselena intre disc si rulment....
daca discurile nu au fost deformate ar trebui sa fie ok.

#21
stefanutz18

stefanutz18

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 28.10.2009
Am avut aceeasi problema si la mine a fost de la faptul ca pe spate nu tineau franele bine. La etrierele de pe spate ai autoreglaj sau sunt normale? Iti recomand sa le verifici iar daca stii, daca nu un service bun.

#22
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 Supermax, on 08 martie 2018 - 01:20, said:

Ioane , ce masini au tamburi pe fata ?

Fiat 1100, Fiat 2100 si inca destule camioane.
Inca o data, discurile pot fi ovalizate si nu se simte nimic.
Ovalizarea ca termen se pastreaza de la tamburi, acolo vibreaza de se rup.

#23
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,845
  • Înscris: 01.11.2005

 arg, on 08 martie 2018 - 09:31, said:

cred ca discurile trebuiesc date jos, curatate bine discurile si rulmentul (sau cum pisici se numeste pieasa aia de care se prind discurile), pusa niste vaselena intre disc si rulment....
daca discurile nu au fost deformate ar trebui sa fie ok.

Am zis eu mai devreme

 tehnics, on 08 martie 2018 - 00:05, said:

Good point. Atunci cand se monteaza discurile se curata suprafata dintre disc si fuzeta foarte bine pentru ca urmele de mizerie si rugina poate crea o mica descentrare....


#24
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
da
fuzeta, butuc, rulment....

#25
alexandruene

alexandruene

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.08.2008

 myshyk, on 08 martie 2018 - 07:52, said:

Verifica si telescoapele.... Nu cred ca discurile au problema doar pe la 120 de km/h iar la celelalte viteze nu.
Telescoapele au fost schimbate acum 3 saptamani insa vivratia a ramas neschimbata.

#26
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
te intreb a treia oara, ai curatat si pus vaselina intre butuci si discuri?

#27
alexandruene

alexandruene

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.08.2008

 EMPP, on 08 martie 2018 - 09:27, said:

m-aș uita și la echilibrarea roților dacă numai la viteza aceea apare fenomenul nu cumva să se suprapună.de la început (cum le-ai schimbat )a apărut?
Am schimbat 3 seturi de roti, problema tot nu a disparut. Acum le am pe cele de vara noi si echilibrate ieri.

 arg, on 08 martie 2018 - 11:07, said:

te intreb a treia oara, ai curatat si pus vaselina intre butuci si discuri?
Vaselina nu am pus sigur insa nu am amintesc daca am curatat sau nu.. Am sa le dau jos sa verific.

Edited by alexandruene, 08 March 2018 - 11:13.


#28
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006
Mergi si verifica discurile undeva, sa nu fie ovalizate.... Dupa ce ai montat discuri si placute noi daca ai mers jaruri se poate sa le fi ovalizat.

#29
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
cred ca daca nu mai mers mult ai sanse sa nu fie nevoie sa le schimbi.
curata bine cu peria de sarma.

eu nu-s mecanic dar din cate am tot citit asta e una din marile probleme...
iti mai spun si ceilati colegi cum se face ca sa scapi de probleme.

 snapydj, on 08 martie 2018 - 11:15, said:

Mergi si verifica discurile undeva, sa nu fie ovalizate.... Dupa ce ai montat discuri si placute noi daca ai mers jaruri se poate sa le fi ovalizat.
acum nu cred ca are ce verifica ca sunt montate "stramb" (au prins mizerie si rugina)

Edited by arg, 08 March 2018 - 11:17.


#30
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018

 Ion_Bumbu, on 08 martie 2018 - 10:34, said:

Fiat 1100, Fiat 2100 si inca destule camioane.
Inca o data, discurile pot fi ovalizate si nu se simte nimic.
Ovalizarea ca termen se pastreaza de la tamburi, acolo vibreaza de se rup.
Omul a zis ca are Opel Astra ! Ovalizarea ca termen se "pastreaza" de la orice piesa care se deformeaza sub actiunea unor factori mecanici sau chiar fizici . Omul a zis ca vibratia vine la franare cu 3 randuri de roti schimbate . Ovalizarea discurilor din ziua de azi se poate face inclusiv daca vii cu discurile fierbinti si dai cu apa rece cand speli masina . Daca masina are peste 100.000 de km si are discuri noi...cu siguranta trebuie schimbate si fuzetele . Trebuie neaparat mers la service si masurata bataia cu un ceas comparator(parca asa se numeste scula) Spor !

Edited by Supermax, 08 March 2018 - 11:46.


#31
alexandruene

alexandruene

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.08.2008
Am facut comanda de un ceas comparativ, o sa ajunga saptamana viitoare si o sa postez rezultatele aici. Va urez o saptamana frumoasa in continuare.

#32
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Voi mai si cititi ce scriu altii?
Ovalizarea era valabila la tamburi, acolo frinarea se facea pe un cilindru, interiorul tamburului!
Ala daca se ovaliza masina tremura la frinare.
La disc ovalizarea inseamna ca discul nu mai are proiectie de cerc ci de oval.
Frinarea se face pe laterala discului, poate fi ovalizat ci 20mm ca nu are nimic, nu se simte la frinare!
Termenul este disc deformat, are bataie axiala, aia se simte, bataia radiala datorata ovalizarii nu se simte.
Daca discul este bun poate fi instalarea defectuos facuta, a prins reziduuri la flansa si sta strimb pe portfuzeta!
Asa cum am spus in primul post faci masuratoarea pe exterior si interior si vezi daca este uzat neuniform.
Este simplu de tot, un ceas comparator si un suport se gasesc pe ebay si nu costa mult, muuult mai purin decit a da in bobi ce o fi!

Asa arata la Logan :
https://forum.softpe...6#entry21673669
Trebuie si suport pentru comparator, ala cu bucsa aurie.

Edited by Ion_Bumbu, 08 March 2018 - 12:42.


#33
alexandruene

alexandruene

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 15.08.2008

 Ion_Bumbu, on 08 martie 2018 - 12:31, said:

Voi mai si cititi ce scriu altii?
Ovalizarea era valabila la tamburi, fcolo drinarea se facea pe un cilindru, interiorul tamburului!
Ala daca se ovaliza masina tremura la frinare.
La disc ovalizarea inseamna ca discul nu mai are proiectie de cerc ci de oval.
Frinarea se face pe laterala discului, poate fi ovalizat ci 20mm ca nu are nimic, nu se simte la frinare!
Termenul este disc deformat, are bataie axiala, aia se simte, bataia radiala datorata ovalizarii nu se simte.
Daca discul este bun poate fi instalarea defectuos facuta, a prins reziduuri la flansa si sta strimb pe portfuzeta!
Asa cum am spus in primul post faci masuratoarea pe exterior si interior si vezi daca este uzat neuniform.
Este simplu de tot, un ceas comparator si un suport se gasesc pe ebay si nu costa mult, muuult mai purin decit a da in bobi ce o fi!

Asa arata la Logan :
https://forum.softpe...6#entry21673669
Trebuie si suport pentru comparator, ala cu bucsa aurie.
Chiar de pe ebay l am comandat si vine cu tot cu suportul magnetic.
O zi buna.

#34
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
La discuri fulajul sau bataia creaza probleme nu ovalizarea cum bine zice Ion_Bumbu. Eu as verifica bucsaria mai intai nu franele.

#35
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 Supermax, on 08 martie 2018 - 11:43, said:

Daca masina are peste 100.000 de km si are discuri noi...cu siguranta trebuie schimbate si fuzetele .
Asta e din " putul gandirii " ?

 ldpe, on 08 martie 2018 - 08:04, said:

intre cele doua discuri exista niste aripioare care daca sunt defecte , rupte la franare cele doua discuri se apropie si apare o vibratie . Cu cat viteza e mai mare cu atat forta de apasare pe frana creste si apropie discurile , la viteze mici nu se simte . Se analizeaza optic cu o roata bracata maxim si invartita la mana , e necesara si o lanterna.
Tulai Doamne de unde le scoti ?!
Daca aripioarele alea erau rupte/deteriorate , cadea discu din etrier si balanganea pe roata .



Plin de mecanici pe aici , te doare mintea !

Edited by Baxon, 08 March 2018 - 13:36.


#36
Supermax

Supermax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,154
  • Înscris: 25.01.2018

 pufarin, on 08 martie 2018 - 12:37, said:

La discuri fulajul sau bataia creaza probleme nu ovalizarea cum bine zice Ion_Bumbu. Eu as verifica bucsaria mai intai nu franele.
Eu asa ii zic ovalizare ! Am scris si cum se masoara deci vorbim despre acelasi lucru chiar daca voi o numiti fulaj sau bataie !

 Baxon, on 08 martie 2018 - 13:39, said:

Asta e din " putul gandirii " ?
Plin de mecanici pe aici , te doare mintea !
Tu ce ai recomandat ...tot discuri ovalizate ? Deci nici tu nu esti mare mecanic...se numesc discuri deformate cu bataie axiala Posted Image  !Aia cu 100.000 de km e relativa , se recomanda schimbarea fuzetelor cam la 2 schimbari de discuri !

Edited by Supermax, 08 March 2018 - 13:50.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate