Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vibratie volan in franare
#19
Posted 08 March 2018 - 09:27
|
#20
Posted 08 March 2018 - 09:31
cred ca discurile trebuiesc date jos, curatate bine discurile si rulmentul (sau cum pisici se numeste pieasa aia de care se prind discurile), pusa niste vaselena intre disc si rulment....
daca discurile nu au fost deformate ar trebui sa fie ok. |
#21
Posted 08 March 2018 - 09:33
Am avut aceeasi problema si la mine a fost de la faptul ca pe spate nu tineau franele bine. La etrierele de pe spate ai autoreglaj sau sunt normale? Iti recomand sa le verifici iar daca stii, daca nu un service bun.
|
#23
Posted 08 March 2018 - 11:03
arg, on 08 martie 2018 - 09:31, said:
cred ca discurile trebuiesc date jos, curatate bine discurile si rulmentul (sau cum pisici se numeste pieasa aia de care se prind discurile), pusa niste vaselena intre disc si rulment.... daca discurile nu au fost deformate ar trebui sa fie ok. Am zis eu mai devreme tehnics, on 08 martie 2018 - 00:05, said:
Good point. Atunci cand se monteaza discurile se curata suprafata dintre disc si fuzeta foarte bine pentru ca urmele de mizerie si rugina poate crea o mica descentrare.... |
#25
Posted 08 March 2018 - 11:06
#26
Posted 08 March 2018 - 11:07
te intreb a treia oara, ai curatat si pus vaselina intre butuci si discuri?
|
#27
Posted 08 March 2018 - 11:14
EMPP, on 08 martie 2018 - 09:27, said: arg, on 08 martie 2018 - 11:07, said:
te intreb a treia oara, ai curatat si pus vaselina intre butuci si discuri? Edited by alexandruene, 08 March 2018 - 11:13. |
#28
Posted 08 March 2018 - 11:15
Mergi si verifica discurile undeva, sa nu fie ovalizate.... Dupa ce ai montat discuri si placute noi daca ai mers jaruri se poate sa le fi ovalizat.
|
|
#29
Posted 08 March 2018 - 11:18
cred ca daca nu mai mers mult ai sanse sa nu fie nevoie sa le schimbi.
curata bine cu peria de sarma. eu nu-s mecanic dar din cate am tot citit asta e una din marile probleme... iti mai spun si ceilati colegi cum se face ca sa scapi de probleme. snapydj, on 08 martie 2018 - 11:15, said:
Mergi si verifica discurile undeva, sa nu fie ovalizate.... Dupa ce ai montat discuri si placute noi daca ai mers jaruri se poate sa le fi ovalizat. Edited by arg, 08 March 2018 - 11:17. |
#30
Posted 08 March 2018 - 11:43
Ion_Bumbu, on 08 martie 2018 - 10:34, said:
Fiat 1100, Fiat 2100 si inca destule camioane. Inca o data, discurile pot fi ovalizate si nu se simte nimic. Ovalizarea ca termen se pastreaza de la tamburi, acolo vibreaza de se rup. Edited by Supermax, 08 March 2018 - 11:46. |
#31
Posted 08 March 2018 - 12:25
Am facut comanda de un ceas comparativ, o sa ajunga saptamana viitoare si o sa postez rezultatele aici. Va urez o saptamana frumoasa in continuare.
|
#32
Posted 08 March 2018 - 12:31
Voi mai si cititi ce scriu altii?
Ovalizarea era valabila la tamburi, acolo frinarea se facea pe un cilindru, interiorul tamburului! Ala daca se ovaliza masina tremura la frinare. La disc ovalizarea inseamna ca discul nu mai are proiectie de cerc ci de oval. Frinarea se face pe laterala discului, poate fi ovalizat ci 20mm ca nu are nimic, nu se simte la frinare! Termenul este disc deformat, are bataie axiala, aia se simte, bataia radiala datorata ovalizarii nu se simte. Daca discul este bun poate fi instalarea defectuos facuta, a prins reziduuri la flansa si sta strimb pe portfuzeta! Asa cum am spus in primul post faci masuratoarea pe exterior si interior si vezi daca este uzat neuniform. Este simplu de tot, un ceas comparator si un suport se gasesc pe ebay si nu costa mult, muuult mai purin decit a da in bobi ce o fi! Asa arata la Logan : https://forum.softpe...6#entry21673669 Trebuie si suport pentru comparator, ala cu bucsa aurie. Edited by Ion_Bumbu, 08 March 2018 - 12:42. |
#33
Posted 08 March 2018 - 12:36
Ion_Bumbu, on 08 martie 2018 - 12:31, said:
Voi mai si cititi ce scriu altii? Ovalizarea era valabila la tamburi, fcolo drinarea se facea pe un cilindru, interiorul tamburului! Ala daca se ovaliza masina tremura la frinare. La disc ovalizarea inseamna ca discul nu mai are proiectie de cerc ci de oval. Frinarea se face pe laterala discului, poate fi ovalizat ci 20mm ca nu are nimic, nu se simte la frinare! Termenul este disc deformat, are bataie axiala, aia se simte, bataia radiala datorata ovalizarii nu se simte. Daca discul este bun poate fi instalarea defectuos facuta, a prins reziduuri la flansa si sta strimb pe portfuzeta! Asa cum am spus in primul post faci masuratoarea pe exterior si interior si vezi daca este uzat neuniform. Este simplu de tot, un ceas comparator si un suport se gasesc pe ebay si nu costa mult, muuult mai purin decit a da in bobi ce o fi! Asa arata la Logan : https://forum.softpe...6#entry21673669 Trebuie si suport pentru comparator, ala cu bucsa aurie. O zi buna. |
|
#34
Posted 08 March 2018 - 12:37
La discuri fulajul sau bataia creaza probleme nu ovalizarea cum bine zice Ion_Bumbu. Eu as verifica bucsaria mai intai nu franele.
|
#35
Posted 08 March 2018 - 13:39
Supermax, on 08 martie 2018 - 11:43, said:
Daca masina are peste 100.000 de km si are discuri noi... ldpe, on 08 martie 2018 - 08:04, said:
intre cele doua discuri exista niste aripioare care daca sunt defecte , rupte la franare cele doua discuri se apropie si apare o vibratie . Cu cat viteza e mai mare cu atat forta de apasare pe frana creste si apropie discurile , la viteze mici nu se simte . Se analizeaza optic cu o roata bracata maxim si invartita la mana , e necesara si o lanterna. Daca aripioarele alea erau rupte/deteriorate , cadea discu din etrier si balanganea pe roata . Plin de mecanici pe aici , te doare mintea ! Edited by Baxon, 08 March 2018 - 13:36. |
#36
Posted 08 March 2018 - 13:48
pufarin, on 08 martie 2018 - 12:37, said:
La discuri fulajul sau bataia creaza probleme nu ovalizarea cum bine zice Ion_Bumbu. Eu as verifica bucsaria mai intai nu franele. Baxon, on 08 martie 2018 - 13:39, said:
Asta e din " putul gandirii " ? Plin de mecanici pe aici , te doare mintea ! Edited by Supermax, 08 March 2018 - 13:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users