Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Vibratie volan in franare
Last Updated: May 06 2018 11:40, Started by
alexandruene
, Mar 07 2018 23:45
·
0
#1
Posted 07 March 2018 - 23:45
Va salut
Cand apas frana la viteze de peste 120 Km/h am o usoara vibratie in volan. DIscurile si placutele au fost schimbate in august cu unele Brembo (fata/spate). Am incercat cu 3 randuri de jante si la fel. Astazi am pus rotile de vara cu cauciucuri noi Goodyear si tot face. Discurile au fost schimbate de mine, oare am facut ceva gresit? Nu am nici un joc la articulatie iar amortizoarele au fost schimbate acum o saptamana cu unele Sachs. Abia ce am facut si inspecia anuala aici in Belgia si nu au gasit nimic, iar aici verifica articulatie la sange. Orice parere sau sfat este mai mult decat binevenit. PS: Masina este un Opel Astra j 1.7 Va multumesc |
#3
Posted 07 March 2018 - 23:53
niste vaselina "speciala" sub discuri ai pus?
Edited by arg, 07 March 2018 - 23:54. |
#4
Posted 07 March 2018 - 23:56
la montaj ai curatat bine butucul?
Edited by dan1980_25, 07 March 2018 - 23:56. |
#5
Posted 08 March 2018 - 00:00
Discurile de frana sunt cu probleme. Uneori chiar de noi fac asa.
Ar trebui sa ti le schimbe pe garantie daca au fost montate intr-un service autorizat si ai documente in sensul asta. |
#6
Posted 08 March 2018 - 00:04
mai poate fi butucul deformat si cu timpul iti strica orice disc vei pune.
Trebuie facuta o verificare un ceas compparator si vei afla unde e buba. |
#7
Posted 08 March 2018 - 00:05
#8
Posted 08 March 2018 - 00:26
#9
Posted 08 March 2018 - 00:31
Pune un comparator pe disc si masoara bataia laterala, interior si exterior.
Trebuie sa fie max 0,07mm. Daca ai prins ceva span, praf sub flansa discului e normal sa faca. |
#11
Posted 08 March 2018 - 01:17
Asta era valabil la tamburi!
Astea au bataie, uzura inegala extrem de rar se intimpla, e defect de material. Discurile pot fi ovale cit vor ele! |
#13
Posted 08 March 2018 - 07:40
Trabant se pune? E masina?
El voia sa spuna ca la tamburi se poate vorbi de efectul ovalizarii asupra functionarii si nu la discuri. |
#14
Posted 08 March 2018 - 07:52
Verifica si telescoapele.... Nu cred ca discurile au problema doar pe la 120 de km/h iar la celelalte viteze nu.
Edited by myshyk, 08 March 2018 - 07:53. |
#15
Posted 08 March 2018 - 08:04
Defectiune rara dar nu imposibila ...asta dupa ce elimini ovalizarea - discurile sunt cu ventilare , intre cele doua discuri exista niste aripioare care daca sunt defecte , rupte la franare cele doua discuri se apropie si apare o vibratie . Cu cat viteza e mai mare cu atat forta de apasare pe frana creste si apropie discurile , la viteze mici nu se simte . Se analizeaza optic cu o roata bracata maxim si invartita la mana , e necesara si o lanterna.
|
|
#16
Posted 08 March 2018 - 08:18
#17
Posted 08 March 2018 - 09:17
#18
Posted 08 March 2018 - 09:21
Este sindrom de fuzeta deformata. Se verifica cu ceas comparator foarte usor. Problema este ca foarte rar se poate recupera rulmentul , asa ca trebuie alt rulment , fuzeta noua si un set nou de discuri. Fuzeta stramba , la franari puternice s-a incins si prezoanele au "tras" si au deformat si discul nou . Multi zic ca fuzeta este prea groasa ca sa se deformeze si zic ca trebuie lovitura puternica dar este fals. Este vorba de tensiunea prezonului pe un metal incins ...il trage si il deformeaza in doua frane agresive .
Edited by JurasikMan, 08 March 2018 - 09:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users