Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Crossland X 2018

* * * - - 9 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
2001 răspunsuri în acest subiect

#1531
redchris

redchris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 66
  • Înscris: 04.06.2018
Dupa 90 se vede...
Eu am motorul de 81 CP si pt sprint la viteza aia, retrogradezi neaparat.
Altfel esti cu pedala in podea si degeaba.
Pana in 90 are sprint exemplar, dupa... NU!

#1532
nicpetru

nicpetru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.310
  • Înscris: 24.11.2014

Vizualizare mesajro_explorer, pe 29 mai 2019 - 13:32, a scris:

Inseamna ca pe cel de 130 nu l-ai condus cum trebuie.
Asta i doar părerea ta...și atât.Pot sa te întreb: tu ai condus acest model cu motorizările in discuție?Sau vb așa....

Vizualizare mesajredchris, pe 29 mai 2019 - 14:01, a scris:

Dupa 90 se vede...
Eu am motorul de 81 CP si pt sprint la viteza aia, retrogradezi neaparat.
Altfel esti cu pedala in podea si degeaba.
Pana in 90 are sprint exemplar, dupa... NU!
Și eu ce am spus?

#1533
redchris

redchris

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 66
  • Înscris: 04.06.2018

Vizualizare mesajnicpetru, pe 29 mai 2019 - 14:17, a scris:

Asta i doar părerea ta...și atât.Pot sa te întreb: tu ai condus acest model cu motorizările in discuție?Sau vb așa....

Și eu ce am spus?
Pai asta ziceam.. Sustineam ideea ca pana in 80-90 si cel de 81 CP e foarte sprinten. :)

#1534
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 29.666
  • Înscris: 15.12.2009
Prieteni, caii putere sunt cai putere. Mai multi inseamna mai repede, MEREU, FARA EXCEPTIE.

#1535
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.173
  • Înscris: 25.04.2016
Poate mai depinde si de cum sunt etajate cele doua cutii de viteze, dar in general, caii putere suplimentari se cam simt din prima.

#1536
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 29.666
  • Înscris: 15.12.2009

Vizualizare mesajnicpetru, pe 29 mai 2019 - 14:17, a scris:

Asta i doar părerea ta...și atât.Pot sa te întreb: tu ai condus acest model cu motorizările in discuție?Sau vb așa....
Amice, nu imi insulta inteligenta ... am condus masini de sub 100cp si peste 100cp, in prezent peste 200CP ... puterea e putere, cand pui toti caii la treaba masina trebuie sa zboare conform numarului cailor.

In cazul in care 80CP = 130CP inseamna ca 1: soferul nu foloseste toti caii sau 2: masina aia cu cai multi e stricata.

Na ca am gasit si numerele oficiale 0-100Km/h pentru exact masina asta:
81CP = 14 sec
130cp = 9.1 sec

Intr-adevar, identic sprintul.

Editat de ro_explorer, 29 mai 2019 - 14:35.


#1537
nicpetru

nicpetru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.310
  • Înscris: 24.11.2014

Vizualizare mesajro_explorer, pe 29 mai 2019 - 14:34, a scris:


Amice, nu imi insulta inteligenta ... am condus masini de sub 100cp si peste 100cp, in prezent peste 200CP ... puterea e putere, cand pui toti caii la treaba masina trebuie sa zboare conform numarului cailor.

In cazul in care 80CP = 130CP inseamna ca 1: soferul nu foloseste toti caii sau 2: masina aia cu cai multi e stricata.

Na ca am gasit si numerele oficiale 0-100Km/h pentru exact masina asta:
81CP = 14 sec
130cp = 9.1 sec

Intr-adevar, identic sprintul.
Amici nu suntem.Este ultimul meu post in ce te privește.Eu mi am spus părerea.Nu ți convine, dute și lasă ne.Ai condus acest model?Nu, deci?????..Cifrele sunt cifre.Condu l și mai vb.N am nici un motiv să laud acest motor, mai ales că nu l am pe mașină.

Editat de nicpetru, 29 mai 2019 - 15:47.


#1538
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 29.666
  • Înscris: 15.12.2009

Vizualizare mesajnicpetru, pe 29 mai 2019 - 15:43, a scris:

Cifrele sunt cifre.
Cifrele nu mint.
130 este mult mai mare decat 81.
5 secunde diferenta de la 0 la 100Km/h arata o diferenta uriasa in sprint.

Nu poti compara cele 2 motorizari. Nu "se simt" la fel, nu se comporta la fel, poti sa stai si in cap.

#1539
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.498
  • Înscris: 13.09.2016
Uite aici cifre pentru ambele motorizari. Nici macar nu poate fi vorba de perceptie subiectiva, este diferenta mare de tot intre ele. Chiar si pana in 80km/h este diferenta de 3 secunde. Cuplul la 1.2 turbo e aproape dublu si incepe mult mai de jos.
https://www.automobi...m/auta_cmp2.php

#1540
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017
Clar ca nu are cum un motor fara turbina de 82 CP  sa aiba aceleasi performante ca unul cu turbina si cu 50 CP in plus . Nu am condus un Crossland 1,2 130 CP insa logica imi spune ca @ro_eplorer are dreptate .
Banui ca domnu coleg @nicpetru inca nu da talpa serioasa turbatului, fiind inca in rodaj .

Vizualizare mesajro_explorer, pe 29 mai 2019 - 14:19, a scris:

Prieteni, caii putere sunt cai putere. Mai multi inseamna mai repede, MEREU, FARA EXCEPTIE.
Completez : pe aceeasi masina , ca sa nu se faca confuzii si atunci este corect 100% afirmatia Posted image

#1541
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Probabil colegul nicpetru nu s-a prins ca fara load turbina nu produce boost. Daca mangai pedela de acceleratie motorul ala se comporta ca un aspirat.

#1542
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007
Diferenta de sprint unii o simt mai bine/mai tare, altii o simt mai slab, chiar deloc, deci niciodata la fel zic eu

Aici ma gandesc ca nu e cazul, diferentele fiind majore intre cele doua motorizari. Probabil ca Petru nu a mers suficient cu cel de 130 cp si/sau probabil nu i-a dat in goarna la turbo.

Un turbo mangaiat pe acceleratie e discutabil daca se comporta similar cu un aspirat, depinde de multi factori, posibil sa se comporte mai prost.
Zilele trecute m-am dat de proba cu o Mazda 3 din 2005 2.0 150 cp, e inuman cat de frumos/liniar/instant poate sa traga un benzinar aspirat mai potent, nu tu ezitari, nu tu subturare la 1500 rpm sa nu ai boost, de vis  eu zic ca ramane de referinta un aspirat benzinar.


#1543
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Depinde de puterea aspiratului :) Daca ai fi avut pe Focus motorul de 1.5 Turbo, 90% n-ai mai fi scris asta :).

#1544
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017

Vizualizare mesajOctavian___, pe 30 mai 2019 - 18:52, a scris:

/liniar/instant
Liniar si instant ?     Posted image

#1545
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007
Ce nu-ti iese la calcule? Ca trebuia sa pun virgula?

Vizualizare mesajredchris, pe 29 mai 2019 - 14:01, a scris:

Dupa 90 se vede...
Eu am motorul de 81 CP si pt sprint la viteza aia, retrogradezi neaparat.
Altfel esti cu pedala in podea si degeaba.
Pana in 90 are sprint exemplar, dupa... NU!
Pana la 80-90 cam toate au un sprint bun, mai ales astea usoare.

#1546
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017
Liniar si instant nu are cum ca nu e electrica Posted image

#1547
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.173
  • Înscris: 25.04.2016
nicpetru cred ca in urma acelui scurt td cu cea de 81 cp nu a avut timp sa-si faca o impresie cum trebuie. Iar la a lui, cred ca deocamdata nu a apasat mai ferm pe pedala, ca ar fi simtit imediat. Si mai trebuie si sa se obisnuiasca cu ea. Nu el prea atent caci chiar daca conduce usor si la viteze mici, la o singura apasare pe pedela tot se trezeste cu 50 la ora lejer.
De regula, cu cat puterea e mai mare, cu atat e mai greu s-o tii sub talpa la viteze mici, imediat se duce. Dar diferenta cea mai mare e cand accelerezi brusc de la orice viteza. Cea de putere, te baga nitel in scaun si se duce, pe cand cea cu putere mai mica, o simti ca depune un efort.

Editat de MMike, 30 mai 2019 - 20:25.


#1548
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.018
  • Înscris: 06.04.2007

Vizualizare mesajBaxon, pe 30 mai 2019 - 19:54, a scris:

Liniar si instant nu are cum ca nu e electrica Posted image
Nu fii spiritual ca nu esti tu.
E indubitabil mai liniar in demaraj decat orice polizor turbo, cuplul e mai bine distribuit pe toata plaja de turatii (la mai toate polizoarele turbo cuplul se duce in jos dupa 3500-4000 rpm ) si are absolut un raspuns mai bun la acceleratie, la orice turatie.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate