Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Crossland X 2018
Ultima postare: nov 18 2022 12:39, Inițiat de
Baxon
, mar 06 2018 14:42
·
0
#1532
Publicat: 29 mai 2019 - 14:17
ro_explorer, pe 29 mai 2019 - 13:32, a scris:
Inseamna ca pe cel de 130 nu l-ai condus cum trebuie. redchris, pe 29 mai 2019 - 14:01, a scris:
Dupa 90 se vede... Eu am motorul de 81 CP si pt sprint la viteza aia, retrogradezi neaparat. Altfel esti cu pedala in podea si degeaba. Pana in 90 are sprint exemplar, dupa... NU! |
#1533
Publicat: 29 mai 2019 - 14:18
#1536
Publicat: 29 mai 2019 - 14:34
nicpetru, pe 29 mai 2019 - 14:17, a scris:
Asta i doar părerea ta...și atât.Pot sa te întreb: tu ai condus acest model cu motorizările in discuție?Sau vb așa.... In cazul in care 80CP = 130CP inseamna ca 1: soferul nu foloseste toti caii sau 2: masina aia cu cai multi e stricata. Na ca am gasit si numerele oficiale 0-100Km/h pentru exact masina asta: 81CP = 14 sec 130cp = 9.1 sec Intr-adevar, identic sprintul. Editat de ro_explorer, 29 mai 2019 - 14:35. |
#1537
Publicat: 29 mai 2019 - 15:43
ro_explorer, pe 29 mai 2019 - 14:34, a scris: Amice, nu imi insulta inteligenta ... am condus masini de sub 100cp si peste 100cp, in prezent peste 200CP ... puterea e putere, cand pui toti caii la treaba masina trebuie sa zboare conform numarului cailor. In cazul in care 80CP = 130CP inseamna ca 1: soferul nu foloseste toti caii sau 2: masina aia cu cai multi e stricata. Na ca am gasit si numerele oficiale 0-100Km/h pentru exact masina asta: 81CP = 14 sec 130cp = 9.1 sec Intr-adevar, identic sprintul. Editat de nicpetru, 29 mai 2019 - 15:47. |
#1538
Publicat: 30 mai 2019 - 11:02
#1539
Publicat: 30 mai 2019 - 11:23
Uite aici cifre pentru ambele motorizari. Nici macar nu poate fi vorba de perceptie subiectiva, este diferenta mare de tot intre ele. Chiar si pana in 80km/h este diferenta de 3 secunde. Cuplul la 1.2 turbo e aproape dublu si incepe mult mai de jos.
https://www.automobi...m/auta_cmp2.php |
#1540
Publicat: 30 mai 2019 - 11:32
Clar ca nu are cum un motor fara turbina de 82 CP sa aiba aceleasi performante ca unul cu turbina si cu 50 CP in plus . Nu am condus un Crossland 1,2 130 CP insa logica imi spune ca @ro_eplorer are dreptate .
Banui ca domnu coleg @nicpetru inca nu da talpa serioasa turbatului, fiind inca in rodaj . ro_explorer, pe 29 mai 2019 - 14:19, a scris:
Prieteni, caii putere sunt cai putere. Mai multi inseamna mai repede, MEREU, FARA EXCEPTIE. |
|
#1542
Publicat: 30 mai 2019 - 18:52
Diferenta de sprint unii o simt mai bine/mai tare, altii o simt mai slab, chiar deloc, deci niciodata la fel zic eu
Aici ma gandesc ca nu e cazul, diferentele fiind majore intre cele doua motorizari. Probabil ca Petru nu a mers suficient cu cel de 130 cp si/sau probabil nu i-a dat in goarna la turbo. Un turbo mangaiat pe acceleratie e discutabil daca se comporta similar cu un aspirat, depinde de multi factori, posibil sa se comporte mai prost. Zilele trecute m-am dat de proba cu o Mazda 3 din 2005 2.0 150 cp, e inuman cat de frumos/liniar/instant poate sa traga un benzinar aspirat mai potent, nu tu ezitari, nu tu subturare la 1500 rpm sa nu ai boost, de vis eu zic ca ramane de referinta un aspirat benzinar. |
#1545
Publicat: 30 mai 2019 - 19:27
Ce nu-ti iese la calcule? Ca trebuia sa pun virgula?
redchris, pe 29 mai 2019 - 14:01, a scris:
Dupa 90 se vede... Eu am motorul de 81 CP si pt sprint la viteza aia, retrogradezi neaparat. Altfel esti cu pedala in podea si degeaba. Pana in 90 are sprint exemplar, dupa... NU! |
|
#1547
Publicat: 30 mai 2019 - 20:15
nicpetru cred ca in urma acelui scurt td cu cea de 81 cp nu a avut timp sa-si faca o impresie cum trebuie. Iar la a lui, cred ca deocamdata nu a apasat mai ferm pe pedala, ca ar fi simtit imediat. Si mai trebuie si sa se obisnuiasca cu ea. Nu el prea atent caci chiar daca conduce usor si la viteze mici, la o singura apasare pe pedela tot se trezeste cu 50 la ora lejer.
De regula, cu cat puterea e mai mare, cu atat e mai greu s-o tii sub talpa la viteze mici, imediat se duce. Dar diferenta cea mai mare e cand accelerezi brusc de la orice viteza. Cea de putere, te baga nitel in scaun si se duce, pe cand cea cu putere mai mica, o simti ca depune un efort. Editat de MMike, 30 mai 2019 - 20:25. |
#1548
Publicat: 30 mai 2019 - 21:23
Baxon, pe 30 mai 2019 - 19:54, a scris:
Liniar si instant nu are cum ca nu e electrica E indubitabil mai liniar in demaraj decat orice polizor turbo, cuplul e mai bine distribuit pe toata plaja de turatii (la mai toate polizoarele turbo cuplul se duce in jos dupa 3500-4000 rpm ) si are absolut un raspuns mai bun la acceleratie, la orice turatie. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi