Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cheie roti cu impact
Last Updated: Oct 15 2020 10:27, Started by
claz
, Feb 27 2018 21:34
·
0
#73
Posted 28 February 2018 - 17:39
exista femei si fara barbati si fara bani, mai exista si conducatori auto de 45 de kg cu tot cu haine.
|
#75
Posted 28 February 2018 - 17:42
arg, on 28 februarie 2018 - 17:31, said:
da dar din cate inteleg eu aia e o pasta de suruburi nu o vaselina. silesax, on 28 februarie 2018 - 17:39, said:
exista femei si fara barbati si fara bani, mai exista si conducatori auto de 45 de kg cu tot cu haine. Iar barbatii aia de 45kg cu tot cu haine se descurca ei.... Edited by tehnics, 28 February 2018 - 17:44. |
#76
Posted 28 February 2018 - 17:42
cand sau scris manualele de întreținere si sau facut chiturile de schimbat roata in drum nu au bagat si un borcan de vaselina si sau gandit la majoritatea oamenilor care nu au.
|
#78
Posted 28 February 2018 - 17:51
silesax, on 28 februarie 2018 - 17:42, said:
...nu au bagat si un borcan de vaselina si sau gandit la majoritatea oamenilor care nu au. Ți-o spun oameni care știu cu ce se mănâncă fiarele, din experiență, niciunul dintre ei nu-i vulcanizator. Tu, să nu pui vaselină deloc, se usucă prezonul și cade. Bine-i așa, ești împăcat? |
#79
Posted 28 February 2018 - 17:55
#80
Posted 28 February 2018 - 18:07
?Pentru sectoare industriale precum transportul și
generarea de energie electrică. Inclusiv turbosuflante, șuruburi galerie evacuare, schimbătoare de căldură, conducte de abur, saboți de frânare, bolțuri și piulițe pentru fixarea roților, precum și alte ansambluri standard." Sursa: http://hybris.cms.he...eize-RO-WEB.pdf Chiar daca nu are Cu in compozitie tot pun! Tata chiar se pricepea la mecanica si avea o gindire logica! "Pentru a preveni blocarea îmbinărilor filetate, în industrie sunt utilizate ca lubrifianţi produse anti-blocare care conţin materiale vâscoase, lipoide. Gama cuprinzătoare de produse Loctite include soluţii multifuncţionale şi lubrifianţi industriali pentru cerinţe speciale cum ar fi rezistenţa la apă sau adecvarea pentru utilizare în industria alimentară. Toate produsele dispun de proprietăţi excelente de lubrifiere şi asigură o protecţie fiabilă, de lungă durată." Sursa: http://www.loctite.r...otecia-4515.htm Vaselina normala are dezavantajul ca nu protejeaza la temperaturi ridicate, aici nu`i cazul. Precis nu rezista ca aia Loctite dar macar 1 an tine. Edited by Ion_Bumbu, 28 February 2018 - 18:14. |
#81
Posted 28 February 2018 - 19:06
eu doar spun ce scrie in manual.
nu se pune vaselina, punct. acum fiecare face ce vrea. eu pun doar pe partea prezonului ce strange janta. pentru a nu deteriora gaura si a elimina scartaitul ala ce imi zgarie urechea. dar acum in lumina noiulor dezvaluiri recunosc că o sa caut si eu vaselina cu cupru sa cumpar daca nu oi gasi pe undeva de pomana. |
#82
Posted 28 February 2018 - 19:36
mai silesax, aia nu e vaselina, nu unge, e doar o substanta antigripare.
Edited by arg, 28 February 2018 - 19:36. |
|
#83
Posted 28 February 2018 - 19:39
e vaselina cu particule sau pulberi de cupru care formează un strat tampon intre filete. parca..
|
#84
Posted 28 February 2018 - 19:50
arg, on 28 februarie 2018 - 19:36, said:
mai silesax, aia nu e vaselina, nu unge, e doar o substanta antigripare. Pai tot ce am subliniat e din link-ul pus de tine. Acolo scrie clar ca unge excelent! In esenta este o vaselina cu particule de Cu si grafit coloidal. La temperaturi ridicate se "vaporizeaza" produsele petroliere dar ramine un strat Cu si grafit care impiedica griparea si ruginirea suruburilor. La esapamente, turbine se desfac foarte bine dupa tratamentul asta. Bineinteles si la roti. |
#85
Posted 28 February 2018 - 22:11
arg, on 28 februarie 2018 - 16:59, said:
ele sunt calculate pe curat fara unsoare... pai unde sunt prezoane (suruburi) pe unde intra apa? prin spate nu? Edited by andreic, 28 February 2018 - 22:14. |
#86
Posted 28 February 2018 - 23:45
OK, hai sa tragem o linie si sa concluzionam.
Dupa o demontare, este bine sa curatam de rugina filetul si sa aplicam o vaselina speciala pentru suruburi. Gasim referintele mai sus. Tratamentul astfel aplicat ne scuteste de batai de cap cateva sezoane. Aceste informatii sunt obtinute prin amabilitatea colegilor, carora le multumesc. Acum am aflat ceea ce trebuia sa fac pentru a nu ajunge in situatia prezentata initial. Si, revenind la subiect, este buna cheia cu impact despre care am intrebat? A mai folosit-o cineva si o poate recomanda? |
#87
Posted 01 March 2018 - 00:02
Mai ai o problema, multe, sa nu spun majoritatea celor care se rup au fost
bagate "strimb". |
|
#88
Posted 01 March 2018 - 00:32
Ce sa monteze stramb? Am piulite care se infileteaza pe prezoane.
Dar e si asta o posibila explicatie... Va rog: terminam pentru moment cu filetele si ne concentram pe masinaria diabolica de desurubat Edited by claz, 01 March 2018 - 00:34. |
#89
Posted 01 March 2018 - 01:00
andreic, on 28 februarie 2018 - 22:11, said:
Nu modifica nimic grav unsoarea la filete, frecarea se face mai ales pe flansa conica ce preseaza janta, deci discutia e inutila. Pune unsoare speciala daca nu vrei sa de ala cu ciocanul sa o desfaca cand rugineste. Deci vaselina doar pe zona conica (sub piulita sau cap surub) influenteza o parte din coeficientul de frecare. |
#90
Posted 01 March 2018 - 01:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users