Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Timp mare instalare internet
Last Updated: Mar 01 2018 13:26, Started by
MikeMFM
, Feb 16 2018 23:17
·
0
#19
Posted 17 February 2018 - 10:43
Deci data semnarii contractului este 30.01.2018
Ne uitam si noi ce semnam? Scrie foarte clar acolo ca RCS & RDS va instala intr-un termen de 90 de zile , bla...bla...bla Iar daca instalarea nu se poate realiza in 90 de zile de la semnarea contractului ... bla...bla...bla ... instalarea se va face intr-un termen extins de 90 de zile de la expirarea termenului initial In traducere libera - poti astepta 180 de zile pana vin ei sa instaleze serviciul iar daca vin mai devreme inseamna ca sunt baieti buni Informatie pretioasa - in acelasi contract exista si un alineat care se numeste pompos "Incetarea Contractului" si, mai mult ca sigur, nu te bate nimeni daca citesti un pic Edited by Naijax, 17 February 2018 - 10:52. |
#20
Posted 18 February 2018 - 01:35
Helperii de pe acest forum indiferent de companie ajuta destul de mult utilizatorii acestui forum, multe probleme sunt rezolvate cu ajutorul lor.
|
#21
Posted 18 February 2018 - 01:51
#22
Posted 18 February 2018 - 03:25
Sa asteptam si opinia Helper-ului, vad ca nu a mai intrat pe forum de cateva zile:
Attached Files |
#23
Posted 18 February 2018 - 12:01
Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Mă voi duce luni la un centru Digi sa fac rezilierea. Presupun că poate fi făcută la orice casierie de-a lor.
|
#24
Posted 18 February 2018 - 12:18
Bad post.
Edited by MembruAnonim, 18 February 2018 - 12:20. |
#25
Posted 23 February 2018 - 12:55
MikeMFM, on 16 februarie 2018 - 23:17, said:
Salutare tuturor! Dupa ce m-am mutat, in urma cu aproximativ doua luni, am decis sa imi fac un abonament la RDS cu cablu, reciever, si internet de 1Gb. Am dat o "comanda online" la ei si am ramas placut surprins de promptitudinea lor, contactandu-ma dupa 10 minute dupa ce am plasat comanda si chiar in ziua respectiva a venit domnul agent de vanzari sa semnam actele. Totul bine si frumos pana aici.....Dupa doua zile au venit baietii cu cablul tv, receptorul mi-au spus ca trebuie sa il ridic din sediu cand voi primi mesaj, ok......iar cu internetul dupa inca vreo 2-3 zile au venit, s-au uitat in "cutia" de pe scara si imi spun foarte senini si zambitori ca nu mai au porturi libere si ca trebuie sa schimbe echipamentul.....ok.....i-am intrebat cat dureaza si mi-au spus ca maxim o saptamana. Bun! Am asteptat saptamana de rigoare si dupa am sunat in call-center sa vad ce se intampla, acolo o domnisoara cu o voce suava imi spune ca va face sesizarea, ca va urgenta lucrurile si voi fi contactat in cursul zilei respective. Nu am fost contactat, au urmat un sir de apeluri zilnice si sesizari zicandu mi-se acelasi lucru.....timp de doua saptamani nu a revenit nimeni din partea companiei cu un telefon sa imi spuna cel putin ca nu au venit echipamentele, sau ca au foarte multe sesizar si va mai dura o zi, doua, cinci, o saptamana.....nimic. Astazi l-am sunat si pe agentul care mi-a facut contractul si am primit si din partea dumnealui acelasi raspuns......o sa sune si revine cu un telefon in maxim o ora......se fac aproape 10 ore de cand Domnul agent de vanzari nu a mai revenit cu un telefon si nici macar bunul simt sa imi raspunda la telefon nu l-a avut. Va cer si voua un sfat cum sa procedez in situatia asta, adica nu sunt dispus sa astept doua luni sa vina sa schimbe un amarat de switch si sa imi traga fibra 3 metri pana in casa. Am mai citit aici topicuri in care spuneau alte persoane ca au asteptat si 6-7 luni de zile pana au venit sa le instaleze net-ul, ceea ce mi se pare inadmisibil. Pot rezilia contractul din cauza asta inainte de termen? Sau exista vreo varianta de urgentare a instalarii? Va multumesc! Salutare, Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta. |
#26
Posted 23 February 2018 - 21:15
DIGI_Helper, on 23 februarie 2018 - 12:55, said:
Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta. MikeMFM, on 18 februarie 2018 - 12:01, said:
Mă voi duce luni la un centru Digi sa fac rezilierea. Presupun că poate fi făcută la orice casierie de-a lor. |
#27
Posted 27 February 2018 - 23:44
DIGI_Helper, on 23 februarie 2018 - 12:55, said: Salutare, Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta. Merge un bun prieten de-al meu ce si-a cumparat apartament intr-un bloc din cartierul unde locuiesc (undeva pe data de 22 februerie) la un "Punct" RDS (Punct,scrie pe firma de la intrare... sunt cateva in oras), intreaba costul unui abonament internet+TV,i se comunica pretul.Acum... vine problema majora a RDS-ului,timpul de instalare, amicul avea nevoie de Internet in cateva zile, hai sa zicem un temen maxim rezonabil de cca. o saptamana. Bun... oficianta RDS comunica telefonic la "centru" ca potentialul client (AKA amicul meu), are nevoie urgenta de Internet si TV ca doar nu s-o uita pe pereti la noul apartament si i se comunica faptul ca instalarea poate dura pana la 90 de zile.OK... insistam si eu si amicul meu pentru scurtarea termenului de instalare la MAXIM MAXIMORUM 7 zile lucratoare,ni se comunica sec, faptul ca termenul NU poate fi scurtat si ca in aproximativ 3 - 4 saptamani, o echipa se va sinchisi sa instaleze niste servicii pe o scara cu infrastructura FO gata existenta! OK, renunta amicul meu la instalare, termenul fiind totalmente inacceptabil pentru el si mergem la UPC! (reamintesc,eram in data de 22 ale lunii curente). Facem cerere de instalare servicii si ... pe data de 23 februarie orele 17,30... echipa este la usa amicului! La ora 18,10 - Internetul (300 Mb/sec ) si TV-ul (pachetul Play Maxim + telefonie), erau functionale! Desi ora este tarzie, sunt acum la amicul meu cu laptopul si va scriu de pe Internetul lui... UPC! Mai vrei ceva RDS? Ia zi mai RDS mai!!! Mai vrei ceva????!!!!???? |
#28
Posted 27 February 2018 - 23:56
Am scris si eu despre asta, la fel am patit si eu cu RDS, UPC insa au fost mai prompti, au venit in citeva ore, pe la 21 aveam deja internet ...256 Kbps...
Era prin 2004-2005 sau mai repede. |
|
#29
Posted 01 March 2018 - 13:26
Nu peste tot este asa, mie mi-au pus in doua zile cablu tv - o echipa, si internet fix, telefonie fixa - alta echipa. Telefonul mobil l-am primit de la agentul lor pe loc. La fel si cand am semnat pentru fibra, a doua zi au venit baietii si mi-au instalat=o. Acum ca sunt si situatii de astea aberante, e trist. Dar de cele mai multe ori termenele de instalare au fost rezonabile...Rcs e un colos, unde sunt se pare si multi incompetenti ce nu stiu sa isi organizeze echipele de instalari...Personal daca depaseau 2 zile , ii salutam din mers ), dar la fel de adevarat este ca la mine e concurenta acerba, in bloc existand retea de la toti concurentii...Poate conteaza si asta...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users