Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Timp mare instalare internet

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Deci data semnarii contractului este 30.01.2018
Ne uitam si noi ce semnam?
Scrie foarte clar acolo ca RCS & RDS va instala intr-un termen de 90 de zile , bla...bla...bla
Iar daca instalarea nu se poate realiza in 90 de zile de la semnarea contractului ... bla...bla...bla ... instalarea se va face intr-un termen extins de 90 de zile de la expirarea termenului initial
In traducere libera - poti astepta 180 de zile pana vin ei sa instaleze serviciul iar daca vin mai devreme inseamna ca sunt baieti buni
Informatie pretioasa - in acelasi contract exista si un alineat care se numeste pompos "Incetarea Contractului" si, mai mult ca sigur, nu te bate nimeni daca citesti un pic

Edited by Naijax, 17 February 2018 - 10:52.


#20
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014
Helperii de pe acest forum indiferent de companie ajuta destul de mult utilizatorii acestui forum, multe probleme sunt rezolvate cu ajutorul lor.

#21
slv0990

slv0990

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 519
  • Înscris: 12.02.2014

View PostBombalurina, on 18 februarie 2018 - 01:40, said:

Cum asa? Doar:

Dupa unii sunt doar cei de la relatii cu clientii,trebuie doar sa citeasca si cei mai neinformati pe aria GSM/CDMA & Telecomunicatii , si vor vedea pe cata lume au ajutat helperii.

Edited by slv0990, 18 February 2018 - 01:56.


#22
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,288
  • Înscris: 08.11.2016
Sa asteptam si opinia Helper-ului, vad ca nu a mai intrat pe forum de cateva zile:

Attached Files



#23
MikeMFM

MikeMFM

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 16.02.2018
Va mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Mă voi duce luni la un centru Digi sa fac rezilierea. Presupun că poate fi făcută la orice casierie de-a lor.

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Bad post.

Edited by MembruAnonim, 18 February 2018 - 12:20.


#25
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,357
  • Înscris: 16.04.2014

View PostMikeMFM, on 16 februarie 2018 - 23:17, said:

Salutare tuturor! Dupa ce m-am mutat, in urma cu aproximativ doua luni, am decis sa imi fac un abonament la RDS cu cablu, reciever, si internet de 1Gb. Am dat o "comanda online" la ei si am ramas placut surprins de promptitudinea lor, contactandu-ma dupa 10 minute dupa ce am plasat comanda si chiar in ziua respectiva a venit domnul agent de vanzari sa semnam actele. Totul bine si frumos pana aici.....Dupa doua zile au venit baietii cu cablul tv, receptorul mi-au spus ca trebuie sa il ridic din sediu cand voi primi mesaj, ok......iar cu internetul dupa inca vreo 2-3 zile au venit, s-au uitat in "cutia" de pe scara si imi spun foarte senini si zambitori ca nu mai au porturi libere si ca trebuie sa schimbe echipamentul.....ok.....i-am intrebat cat dureaza si mi-au spus ca maxim o saptamana. Bun! Am asteptat saptamana de rigoare si dupa am sunat in call-center sa vad ce se intampla, acolo o domnisoara cu o voce suava imi spune ca va face sesizarea, ca va urgenta lucrurile si voi fi contactat in cursul zilei respective. Nu am fost contactat, au urmat un sir de apeluri zilnice si sesizari zicandu mi-se acelasi lucru.....timp de doua saptamani nu a revenit nimeni din partea companiei cu un telefon sa imi spuna cel putin ca nu au venit echipamentele, sau ca au foarte multe sesizar si va mai dura o zi, doua, cinci, o saptamana.....nimic. Astazi l-am sunat si pe agentul care mi-a facut contractul si am primit si din partea dumnealui acelasi raspuns......o sa sune si revine cu un telefon in maxim o ora......se fac aproape 10 ore de cand Domnul agent de vanzari nu a mai revenit cu un telefon si nici macar bunul simt sa imi raspunda la telefon nu l-a avut. Va cer si voua un sfat cum sa procedez in situatia asta, adica nu sunt dispus sa astept doua luni sa vina sa schimbe un amarat de switch si sa imi traga fibra 3 metri pana in casa. Am mai citit aici topicuri in care spuneau alte persoane ca au asteptat si 6-7 luni de zile pana au venit sa le instaleze net-ul, ceea ce mi se pare inadmisibil. Pot rezilia contractul din cauza asta inainte de termen? Sau exista vreo varianta de urgentare a instalarii? Va multumesc!

Salutare,
Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta.

#26
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,288
  • Înscris: 08.11.2016

View PostDIGI_Helper, on 23 februarie 2018 - 12:55, said:

Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta.
Cred ca este prea tarziu.

View PostMikeMFM, on 18 februarie 2018 - 12:01, said:

Mă voi duce luni la un centru Digi sa fac rezilierea. Presupun că poate fi făcută la orice casierie de-a lor.


#27
Tehnicianul1970

Tehnicianul1970

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,509
  • Înscris: 09.11.2014

View PostDIGI_Helper, on 23 februarie 2018 - 12:55, said:


Salutare,
Te rog, trimite-mi un mesaj privat cu datele contractului sa verific in detaliu situatia ta.
Nu prea aveti ce sa verificati!  La Ploiesti... inca odata, RDS-ul trateaza clientii cu spatele!
Merge un bun prieten de-al meu ce si-a cumparat apartament intr-un bloc din cartierul unde locuiesc (undeva pe data de 22 februerie) la un "Punct" RDS (Punct,scrie pe firma de la intrare... sunt cateva in oras), intreaba costul unui abonament internet+TV,i se comunica pretul.Acum... vine problema majora a RDS-ului,timpul de instalare, amicul avea nevoie de Internet in cateva zile, hai sa zicem un temen maxim rezonabil de cca. o saptamana. Bun... oficianta RDS comunica telefonic la "centru" ca potentialul client (AKA amicul meu), are nevoie urgenta de Internet si TV ca doar nu s-o uita pe pereti la noul apartament si i se comunica faptul ca instalarea poate dura pana la 90 de zile.OK... insistam si eu si amicul meu pentru scurtarea termenului de instalare la MAXIM MAXIMORUM 7 zile lucratoare,ni se comunica sec, faptul ca termenul NU poate fi scurtat si ca in aproximativ 3 - 4 saptamani, o echipa se va sinchisi sa instaleze niste servicii pe o scara cu infrastructura FO gata existenta!
OK, renunta amicul meu la instalare, termenul fiind totalmente inacceptabil pentru el si mergem la UPC! (reamintesc,eram in data de 22 ale lunii curente).
Facem cerere de instalare servicii si ... pe data de 23 februarie orele 17,30... echipa este la usa amicului! La ora 18,10 - Internetul (300 Mb/sec ) si TV-ul (pachetul Play Maxim + telefonie), erau functionale!
Desi ora este tarzie, sunt acum la amicul meu cu laptopul si va scriu de pe Internetul lui... UPC!

Mai vrei ceva RDS? Ia zi mai RDS mai!!! Mai vrei ceva????!!!!????

#28
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Am scris si eu despre asta, la fel am patit si eu cu RDS, UPC insa au fost mai prompti, au venit in citeva ore, pe la 21 aveam deja internet ...256 Kbps... :D
Era prin 2004-2005 sau mai repede.

#29
electragrup

electragrup

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 20.11.2017
Nu peste tot este asa, mie mi-au pus in doua zile cablu tv - o echipa, si internet fix, telefonie fixa - alta echipa. Telefonul mobil l-am primit de la agentul lor pe loc. La fel si cand am semnat pentru fibra, a doua zi au venit baietii si mi-au instalat=o. Acum ca sunt si situatii de astea aberante, e trist. Dar de cele mai multe ori termenele de instalare au fost rezonabile...Rcs e un colos, unde sunt se pare si multi incompetenti ce nu stiu sa isi organizeze echipele de instalari...Personal daca depaseau 2 zile , ii salutam din mers :)), dar la fel de adevarat este ca la mine e concurenta acerba, in bloc existand retea de la toti concurentii...Poate conteaza si asta...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate