Timp mare instalare internet
#1
Posted 16 February 2018 - 23:17
Salutare tuturor! Dupa ce m-am mutat, in urma cu aproximativ doua luni, am decis sa imi fac un abonament la RDS cu cablu, reciever, si internet de 1Gb. Am dat o "comanda online" la ei si am ramas placut surprins de promptitudinea lor, contactandu-ma dupa 10 minute dupa ce am plasat comanda si chiar in ziua respectiva a venit domnul agent de vanzari sa semnam actele. Totul bine si frumos pana aici.....Dupa doua zile au venit baietii cu cablul tv, receptorul mi-au spus ca trebuie sa il ridic din sediu cand voi primi mesaj, ok......iar cu internetul dupa inca vreo 2-3 zile au venit, s-au uitat in "cutia" de pe scara si imi spun foarte senini si zambitori ca nu mai au porturi libere si ca trebuie sa schimbe echipamentul.....ok.....i-am intrebat cat dureaza si mi-au spus ca maxim o saptamana. Bun! Am asteptat saptamana de rigoare si dupa am sunat in call-center sa vad ce se intampla, acolo o domnisoara cu o voce suava imi spune ca va face sesizarea, ca va urgenta lucrurile si voi fi contactat in cursul zilei respective. Nu am fost contactat, au urmat un sir de apeluri zilnice si sesizari zicandu mi-se acelasi lucru.....timp de doua saptamani nu a revenit nimeni din partea companiei cu un telefon sa imi spuna cel putin ca nu au venit echipamentele, sau ca au foarte multe sesizar si va mai dura o zi, doua, cinci, o saptamana.....nimic. Astazi l-am sunat si pe agentul care mi-a facut contractul si am primit si din partea dumnealui acelasi raspuns......o sa sune si revine cu un telefon in maxim o ora......se fac aproape 10 ore de cand Domnul agent de vanzari nu a mai revenit cu un telefon si nici macar bunul simt sa imi raspunda la telefon nu l-a avut. Va cer si voua un sfat cum sa procedez in situatia asta, adica nu sunt dispus sa astept doua luni sa vina sa schimbe un amarat de switch si sa imi traga fibra 3 metri pana in casa. Am mai citit aici topicuri in care spuneau alte persoane ca au asteptat si 6-7 luni de zile pana au venit sa le instaleze net-ul, ceea ce mi se pare inadmisibil. Pot rezilia contractul din cauza asta inainte de termen? Sau exista vreo varianta de urgentare a instalarii? Va multumesc!
|
#2
Posted 16 February 2018 - 23:26
Altul care si-a facut cont ca sa ne spuna cat de rai este cei de la RDS.
|
#3
Posted 16 February 2018 - 23:26
Poti rezilia doar pentru ca asa vrei tu, nu trebuie sa existe o cauza anume.
Suna-ti agentul si spune-i sa nu se mai streseze apoi cauta alt furnizor. Edited by danutz1, 16 February 2018 - 23:27. |
#4
Posted 16 February 2018 - 23:33
MikeMFM, on 16 februarie 2018 - 23:17, said: 1. Va cer si voua un sfat cum sa procedez in situatia asta, adica nu sunt dispus sa astept doua luni sa vina sa schimbe un amarat de switch si sa imi traga fibra 3 metri pana in casa. 2. Pot rezilia contractul din cauza asta inainte de termen? Sau exista vreo varianta de urgentare a instalarii? Va multumesc! 2. Daca nu au trecut cele 14 zile lucratoare de la semnarea contractului poti sa il reziliezi fara a invoca un motiv anume. |
#5
Posted 16 February 2018 - 23:34
MikeMFM, on 16 februarie 2018 - 23:17, said:
Sau exista vreo varianta de urgentare a instalarii? Va multumesc! Notificare de renuntare la contract, trimisa cu confirmare de primire, indicand clar si fara echivoc motivele + ANPC. La romani (un popor de kkt) functioneaza numai biciul si morcovul... Edited by rosix, 16 February 2018 - 23:35. |
#6
Posted 16 February 2018 - 23:35
@danutz1 - Multumesc frumos de raspuns!
@bombalurina - Daca vei reciti ultimele doua randuri din postarea mea iti vei da seama de ce mi-am facut cont Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! Nu au trecut cele 14 zile lucratoare, data contractului fiind 30.01.2018, dar acum fac legatura de ce nu imi mai raspunde agentul la telefon. Edited by MikeMFM, 16 February 2018 - 23:38. |
#7
Posted 16 February 2018 - 23:38
#8
Posted 17 February 2018 - 00:09
Bombalurina, on 16 februarie 2018 - 23:38, said:
Am citit tot, stai linistit. Vezi ca exista aici pe forum un user Digi helper, ia legatura cu el si poate rezolvi ceva. |
#9
Posted 17 February 2018 - 00:15
Una`i situatia din birou, alta e cea de pe teren.
Cam la fel am patit si eu cu RDS, am reziliat dupa ce am aflat ca in fapt nu aveau portiunea de FO trasa si ar mai fi durat citeva luni sa rezolve problema Am reziliat contractul, bineinteles cu discutii si in drum am trecut la deruta pe la UPC, au rezolvat-o 6h, seara deja aveam internet. Hepler-ul nu`i doar user Softpedia.... Edited by Ion_Bumbu, 17 February 2018 - 00:18. |
#10
Posted 17 February 2018 - 00:32
La mine este fibra trasa, problema este ca nu mai au porturi libere in switch, sau ce echipament face splitting-ul catre apartamente. Ce mi se pare foarte dubios este ca ei nu au stiut ca nu mai au porturi, in conditiile in care ma gandesc ca au o evidenta cu echipamentele instalate si cati utilizatori au pe fiecare echipament. Nu vreau sa arunc cu noroi si sa zic RDS e de ###, parintii mei au RDS de cand s-a infiintat, si nu au avut probleme majore, ca mai pica din cand in cand netul 10-20 de minute nu era un capat de tara, dar au fost multumiti si sunt multumiti in continuare. Ma gandesc, ca totusi daca ar fi revenit cu un telefon sa imi bage orice scuza le venea lor....chiar si asa as fi fost multumit ca macar au vazut sesizarile si vor sa pastreze o relatie provider-client buna. Problema mea cea mai mare este ca prin natura jobului meu depind de internet cu o viteza rezonabila, daca as fi folosit internetul doar pentru Facebook, Youtube sau filme nu m-ar fi deranjat foarte tare sa astept chiar si o luna sau doua, dar cum depind de el e mai complicata asteptarea.
Off-Topic - Ma bucur ca am descoprit acest forum unde sunt oameni "dispusi" sa isi rapeasca putin timp din timpul lor sa ajute alti oameni. Va multumesc! |
|
#11
Posted 17 February 2018 - 00:54
tehnics, on 17 februarie 2018 - 00:09, said:
Adica atatea telefoane pe la call-center si i-a durut in fund, si un user pe SP o sa rezolve treaba. |
#12
Posted 17 February 2018 - 02:05
MikeMFM, on 17 februarie 2018 - 00:32, said:
La mine este fibra trasa, problema este ca nu mai au porturi libere in switch, sau ce echipament face splitting-ul catre apartamente. Ce mi se pare foarte dubios este ca ei nu au stiut ca nu mai au porturi, in conditiile in care ma gandesc ca au o evidenta cu echipamentele instalate si cati utilizatori au pe fiecare echipament. Probabil ca acei baieti nu au fost "multumiti" de colaboararea cu tine si nu au gasit solutii tehnice. Suna aiurea, dar "pana la dumenzeu ne mananca sfintii". Edited by pasilla, 17 February 2018 - 02:06. |
#13
Posted 17 February 2018 - 02:11
#14
Posted 17 February 2018 - 04:40
Faci cerere de reziliere contract și dacă nu vor ANPC și gata.
Ce dreacu de in 2018 trebuie să ne rugăm de umu și de alți pt un serviciu anume. |
#15
Posted 17 February 2018 - 08:10
Așa mi s-au întâmplat și mie
Au venit numai pt instalat tv cică și că vezi doamne internetul îl instalează altcineva. Am insistat să caute mai bine prin geanta plicul ăla cu useful și parola și când l-au găsit cică a da e și internetul de instalat. Probabil putori sa nu stea prea mult. |
|
#16
Posted 17 February 2018 - 09:00
Si pe mine m-a pacalit un agent de teren in urma cu 8 ani. A venit acasa, am semnat pt pachet full, mai putin digimobil: CATV, internet 100mb/s, telefon fix, modem usb(cu sim date),mai putin tel mobil, nu erau simuri si aparate disponibile in momentul respectiv. Vreau sa spun ca internetul mi l-au pus dupa vreo 3 saptamani (promisese 3 zile), telefonul fix dupa inca alte cateva saptamani (promisese 10 zile). Cand au venit au pus un aparat vechi si murdar, cablu refolosit, murdar). Agentii de teren promiteau orice voiai sa auzi, sa isi faca norma de noi abonati chiar daca nu erau disponibile aparate. Eu am prins modem usb dupa vreo 6 luni, am dat telefon aproape zilnic sa intreb unde gasesc. Nu aveam telefon 3g, am luat unul sh, simul tot dupa vreo 7 luni l-am prins, de telefon nici nu se punea problema! Telefonul fix l-am returnat dupa putin timp, l-am spalat de cateva ori dar tot murdar ramanea.
Oricum serviciile sunt mult mai bune acum decat in urma cu cativa ani. |
#17
Posted 17 February 2018 - 10:27
Bombalurina, on 17 februarie 2018 - 00:54, said:
Digi helper nu e un simplu user, mai documenteaza-te. Si toate celelalte companii au cate un helper pe forum care rezolva anumite probleme. Daca derulezi pagina principala a forumului pana jos unde sunt afisati userii activi pe forum vei vedea ca anumiti useri sunt evidentiati, cu litere ingrosate, cu rosu parca helper-ii sau bolduiti. Nu toti suntem useri normali. Sunt convins ca maine dimineata se va autosesiza Digi helper-ul singur cum o face de obicei dupa ce citeste postarile. |
#18
Posted 17 February 2018 - 10:27
MikeMFM, on 17 februarie 2018 - 00:32, said:
La mine este fibra trasa, problema este ca nu mai au porturi libere in switch, sau ce echipament face splitting-ul catre apartamente. Ce mi se pare foarte dubios este ca ei nu au stiut ca nu mai au porturi, in conditiile in care ma gandesc ca au o evidenta cu echipamentele instalate si cati utilizatori au pe fiecare echipament. Asta nu e o scuza. Nu e problema clientului ca ei nu mai au porturi libere in switch. De altfel la fibra nici nu e nevoie de switch - se trage fibra in casa si se da clientului un echipament in custodie (in peste 90% din cazuri asa fac, daca au fibra in scara). Si la mine cand au venit sa ma treaca pe FL300 aceeasi poveste - ca n-au porturi in switch. Le-am comunicat ca mi se rupe... pana la urma au gasit un port liber (ultimul din echipament) asa ca am cablu UTP tras din echpamentul din hol si functioneaza ok. Deci, notificare de reziliere, motivand clar decizia + ANPC. Edited by rosix, 17 February 2018 - 10:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users