Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Turbulente avion
#19
Posted 15 February 2018 - 09:12
alex342 - nu ti-e frica de moarte, ti-e frica de "unknown".
Mie imi place sa zbor desi am trecut si eu prin momente mai delicate, in special in Olanda. |
#20
Posted 15 February 2018 - 09:19
Eu ma gandeam la altceva in acele momente: "Sunt prea tanar(termen relativ) sa mor. Mai am o gramada de facut in viata asta"
Edited by alex342, 15 February 2018 - 09:19. |
#21
Posted 15 February 2018 - 09:33
ionutzitaly, on 15 februarie 2018 - 08:59, said:
Aterizare la Roma anu' trecut din 3 incercari cu turbulente mari alex342, on 15 februarie 2018 - 09:19, said:
Eu ma gandeam la altceva in acele momente: "Sunt prea tanar(termen relativ) sa mor. Mai am o gramada de facut in viata asta" Sef-chenko, on 15 februarie 2018 - 09:12, said:
am trecut si eu prin momente mai delicate, in special in Olanda. |
#22
Posted 15 February 2018 - 09:38
alex342, on 15 februarie 2018 - 06:19, said:
[...]In cazul turbulentelor, avionul cat de rezistent este, isi poate pierde portanta usor? Care este riscul in procente sa cada in cazul unor turbulente mai puternice? [...] Topicul l-am facut si ca urmare a acelui avion prabusit in Rusia de acum cateva zile. alex342, on 15 februarie 2018 - 07:33, said:
Eu am intalnit turbulentele cand se afla in procesul de aterizare, cand incepea sa coboare. Sus la 9-10-11 000 m altitudine totul era ok, soare etc. Insa cand a inceput sa scada din altitudine pe la 2-3-4000m (jos fiind ploaie, furtuna, vant), au aparut si turbulentele, avionul incepuse sa tremure puternic. Ma gandesc ca 2-3-4000m nu este o inaltime suficienta astfel incat sa se poata redresa in cazul in care pierde portanta si intra in picaj sau ceva de genul. alex342, on 15 februarie 2018 - 07:47, said:
Degeaba are sisteme de stabilizare care permit sa tina avionul orizontal. Daca acesta isi pierde portanta, cade. Cel putin asa stiu eu. De exemplu iarna se face degivrarea tocmai ca sa nu se depuna gheata pe aripi si sa perturbe fluxul de aer. r_murphy, on 15 februarie 2018 - 08:07, said:
atunci de ce in marea lor majoritate, zonele in care functioneaza instalatia de degivrare sunt exact pe bordul de atac al aripii ? rosix, on 15 februarie 2018 - 08:38, said:
[...]Plus ca e neplacut sa stii ca te afli deasupra oceanului si avionul se zgaltzaie ca drku... Numai daca te uiti la aripa si faci pe tine de frica[...] TL;DR version: @alex342: nu-ți bate capul, o să ajungi teafăr la destinație. Onan_Barbaru, on 15 februarie 2018 - 09:33, said:
[...]"In acele momente", in loc sa te gandesti la tampenii, ai face bine sa te ingrijesti de paharul tau si sa fii cu ochii si pe ale vecinilor, mai ales daca contin vin rosu[...] |
#23
Posted 15 February 2018 - 09:47
alex342, on 15 februarie 2018 - 08:55, said:
Nu ii este nimanui frica ca se zgaltaie aripile. Tuturor le este frica de moarte. Inclusiv tie. De fapt frica de o moarte violenta. Una este sa fi ucis intr-o secunda, si alta este sa te chinui. Onan_Barbaru, on 15 februarie 2018 - 09:33, said:
"In acele momente", in loc sa te gandesti la tampenii, ai face bine sa te ingrijesti de paharul tau si sa fii cu ochii si pe ale vecinilor, mai ales daca contin vin rosu. Avioanele nu cad cum credeti voi. Ai mai mari sanse sa te calce o masina pe trotuar sau in timp ce stai la masa la o terasa. Avioanele au sisteme de stabilizare pe pilotul automat, e greu sa le prabusesti cu cateva turbulente. Riscul cel mai mare e sa anuleze aterizarea si sa fie redirectionata cursa la alt aeroport, si sa pierzi din timpul personal. Edited by Wotan, 15 February 2018 - 09:51. |
#24
Posted 15 February 2018 - 09:47
Onan_Barbaru, on 15 februarie 2018 - 09:33, said: La Fiumicino e ceva normal. Cred ca de vina este locul unde este amplasat. Acolo era loc bun pentru eoliene, nu pentru aeroport Cam da, am decolam si aterizam pa Fiumicino si de 2,3 ori pe luna intr-o perioada. Zgaltaiala multa mai ales cand lovesc furtunile de pe mare dar doar odata am fost intr-o turbulenta severa(cred eu). |
#25
Posted 15 February 2018 - 09:50
buntzi, on 15 februarie 2018 - 09:38, said:
Dacă avionul survolează o zonă industrială de exemplu, turbulențele create de căldura degajată de industrie sunt foarte violente în comparație cu zonele relativ liniștite Si mai zic unii pe-aici, ca politicienii nostri nu se ingrijesc de bunastarea poporului. Ganditi-va la amaratii de nemti cu ce stres zboara pe deasupra tarisoarei lor. Edited by Onan_Barbaru, 15 February 2018 - 09:52. |
#26
Posted 15 February 2018 - 09:58
buntzi, on 15 februarie 2018 - 09:38, said:
... turbulențele create de căldura degajată de industrie sunt foarte violente în comparație cu zonele relativ liniștite Jos cu palaria in fata capitalistilor. Au avut grija dragii de ei sa beneficieze de calatorii fara turbulente deasupra Romaniei,eliminand industria. Acum se leaga toate.Nimic nu este intamplator. |
#27
Posted 15 February 2018 - 10:05
Wotan, on 15 februarie 2018 - 09:47, said:
sa te asiguri ca ai centura pusa si stransa |
#28
Posted 15 February 2018 - 10:11
caiuscorneliu, on 15 februarie 2018 - 08:03, said: Urmărește "Dezastre în aer". caiuscorneliu, on 15 februarie 2018 - 08:03, said: Ai să vezi că mai mereu este nevoie de un cumul de factori sau erori pentru ca un avion să se prăbușească. De fapt asta si vor sa scoata in evidenta cu episoadele alea. Edited by BlueKing-69, 15 February 2018 - 10:13. |
|
#29
Posted 15 February 2018 - 10:13
buntzi, on 15 februarie 2018 - 09:38, said:
Pentru că acolo e zona cea mai expusă, și multe avioane au flaps și pe bordul de atac al aripii, nu numai pe cel de fugă. care flapsuri se folosesc cu precadere la decolare/aterizare, perioade in care givrajul nu se prea se exista pentru ca in dimpul zborului, acele flapsuri sunt strins unite cu aripa, deplierea lor stinjenind de-a dreptul zborul .. nu ar fi mai simplu sa recunoastem ca ACOLO SE STRINGE GHEATZA? off topic .... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Nvbk4k8dt0M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#30
Posted 15 February 2018 - 10:15
Pericolul "cel mai mare" e la decolare si aterizare.
|
#31
Posted 15 February 2018 - 10:29
r_murphy, on 15 februarie 2018 - 10:13, said:
care flapsuri se folosesc cu precadere la decolare/aterizare, perioade in care givrajul nu se prea se exista [...] Sigur că există situații când givrajul apare și în zbor, dar avioanele comerciale moderne deja au sisteme de protecție. baliosss, on 15 februarie 2018 - 10:15, said:
Pericolul "cel mai mare" e la decolare si aterizare. Parte din cauza proximității solului, parte pentru că avionul este aproape de limitele de exploatare din cauza zonelor de tranziție. Edited by buntzi, 15 February 2018 - 10:31. |
#32
Posted 15 February 2018 - 10:42
alex342, on 15 februarie 2018 - 07:33, said:
Eu am intalnit turbulentele cand se afla in procesul de aterizare, cand incepea sa coboare. Sus la 9-10-11 000 m altitudine totul era ok, soare etc. Insa cand a inceput sa scada din altitudine pe la 2-3-4000m (jos fiind ploaie, furtuna, vant), au aparut si turbulentele, avionul incepuse sa tremure puternic. p.s. accidentul din rusia a fost provocat strict de greseli umane (una chiar stupida in cazul asta ) |
#33
Posted 15 February 2018 - 10:42
buntzi, on 15 februarie 2018 - 10:29, said:
Ba chiar aș zice că se folosesc numai la decolare și aterizare, deși în configurații diferite. Givrajul apare în special la sol, deci cred că te-ai hazardat nițel cu afirmația... Sigur că există situații când givrajul apare și în zbor, dar avioanele comerciale moderne deja au sisteme de protecție. dar hai, ca vad ca o tii pe a ta .. fie ca tine, doar ca fa o statistica intre posturile care au primit laic si posturile tale la care ai primit comentarii impotriva celor scrise de tine si dedu, cam pe unde se afla adevaraul |
|
#34
Posted 15 February 2018 - 11:09
florinel, on 15 februarie 2018 - 07:57, said: Degivrarea se face pentru ca gheata sa nu blocheze flapsurile nu din cauza ca gheata perturba fluxul de aer. Gandeste-te ca avionul aluneca prin aer cam cum ar merge submarinul prin apa. Sau, mai usor, cand mergi cu masina, scoate o palma afara pe geam si roteste-o. O sa intelegi cum e cu portanta. E foarte dependenta si de viteza cu care circula obiectul. Turbulentele inseamna, in mare parte - vant lateral, sau care-si schimba rapid directia. Cam ca atunci cand mergi cu masina si bate vantul tare. Insa cat timp exista aer pe care sa pluteasca, e cam greu sa piarda portanta daca nu se intampla ceva catastrofal (aripa rupta, motoare defectate in mers..etc) Ia uite ce s-au mai distrat astia din clip la aterizari, cred ca au avut urme de frana si in chiloti. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/w4EQuM_t8Fo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] rosix, on 15 februarie 2018 - 08:38, said: Depinde de turbulente. De regula se tureaza motoarele la maxim in astfel de cazuri, lumea isi pune centurile si scapa cu bine. S-au mai cunoscut insa si cazuri de turbulente majore, cand avionul s-a zgaltait puternic si au inceput sa cada bagaze, masti de oxigen, oameni dati cu capul de plafon, etc. Se intampla. La astfel de turbulente nu cade neaprat avionul dar iese cu deranj pentru pasageri. Plus ca e neplacut sa stii ca te afli deasupra oceanului si avionul se zgaltzaie ca drku... Numai daca te uiti la aripa si faci pe tine de frica. Avioanele actuale sunt capabile sa faca fata unor turbulente obisnuite, plus ca zboara foarte sus unde turbulentele sunt mai rare. |
#35
Posted 15 February 2018 - 11:10
SA-MI BAG PICIOARELE ... atr-ul ala a atins solul aproape transversal, se vad cum se indoaie pilonii trenului de aterizare ... oau!!!!
|
#36
Posted 15 February 2018 - 11:17
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users