Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Turbulente avion
Last Updated: Feb 21 2018 14:37, Started by
alex342
, Feb 15 2018 06:19
·
0
#91
Posted 20 February 2018 - 11:06
Cine a zis ca imi este frica in asa hal? Sau de unde reiese acest fapt? Am zburat pana acum de vreo 30-35 de ori. Doar ca mi-a atras atentia ultimul zbor cand avionul a tremurat cel mai tare de pana acum. Si era doar curios sa vad cat de rezistent este in astfel de conditii.
Nu stiu, dar mi mi se par postari de tip flame. |
#92
Posted 20 February 2018 - 21:10
Nu am zis ca iti e frica in asa hal, ziceam ca se poate mult mai rau.
|
#93
Posted 20 February 2018 - 23:22
alex342, on 20 februarie 2018 - 11:06, said:
Cine a zis ca imi este frica in asa hal? Sau de unde reiese acest fapt? Am zburat pana acum de vreo 30-35 de ori. Doar ca mi-a atras atentia ultimul zbor cand avionul a tremurat cel mai tare de pana acum. Si era doar curios sa vad cat de rezistent este in astfel de conditii. Nu stiu, dar mi mi se par postari de tip flame. |
#94
Posted 20 February 2018 - 23:41
buntzi, on 20 februarie 2018 - 08:29, said: Deși ATR nu este de fabricație rusească, nu cred că iranienii cheltuiesc prea mult pe mentenanță. Oricum, până la anunțarea rezultatului anchetei mai e o gramadă. Nici nu i-au recuperat pe toți de-acolo... @Initiator, e normal ca flapsurile si alte elemente aerodinamice de pe aripi sa "faca ca toti dracii" in timpul turbulentelor. E un sem ca pilotul (automat sau uman) incearca sa tina avionul sub control. Eu as fi mai ingrijorat daca NU s-ar misca nimic pe aripa |
#95
Posted 21 February 2018 - 01:28
#96
Posted 21 February 2018 - 02:53
Va recomand dupa min 1, aterizare cu vant lateral si turbulente, ceva normal pentru profesionisti. De observat dupa atingerea pistei ce comenzi extreme da la eleroane sa-l tina drept
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EihoS69eMmM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar pentru cine nu are pregatire si nu a observat, aterizarea e facuta de copilot, capitanul era pregatit sa intervina dar n-a facut-o, unii seniori isi lasa "ucenicii" sa aterizeze chiar si in conditii mai grele ca sa fie mai bine pregatiti pentru cand vor deveni la randul lor capitani. Edited by andreic, 21 February 2018 - 02:59. |
#97
Posted 21 February 2018 - 09:10
buntzi, on 20 februarie 2018 - 08:29, said: Deși ATR nu este de fabricație rusească, nu cred că iranienii cheltuiesc prea mult pe mentenanță. Oricum, până la anunțarea rezultatului anchetei mai e o gramadă. Nici nu i-au recuperat pe toți de-acolo... Pe bune, tu încerci să-ți găsești pretexte ca să nu zbori undeva? Nu mai bine îi zici direct părții implicate că nu vrei să te duci? Nu stiu de ce se mai cumpara saracia asta de avionas. E mult mai lent decat un Dash si mai sensibil. Unde incap 4 segmente pe zi, cu Dash merg 6 de obicei. Si apoi e sensibilitatea la conditii de iarna, dar aia nu au asa ceva prea mult timp. |
#98
Posted 21 February 2018 - 12:05
andreic, on 21 februarie 2018 - 02:53, said:
Va recomand dupa min 1, aterizare cu vant lateral si turbulente, curios faptul ca dupa ce l-a pus pe asfalt a luat stinga maxim si a tot tinut-o asa, desi se vede ca autobuzul mergea tot inainte .. |
#99
Posted 21 February 2018 - 12:09
pufonel, on 20 februarie 2018 - 23:41, said:
Iranul a avut o problema cu embargoul impus de SUA si UE pana acum cativa ani. Ei n-au putut cumpara avioane noi. Dar in timpul lui Obama situatia s-a relaxat si o parte din sanctiuni au fost eliminate. Mai mult, compania aeriana nationala a cumparat vreo suta si ceva de Airbusuri pentru a schimba avioanele sovietice. Or fi cumparat si ATR-uri, nu stiu. Chestia e ca o sa mai dureze cateva luni sau chiar ani pana se face lumina in acest caz. Tine cont ca MH370 nu s-a gasit nici acum[...] Total de acord, probleme cu piesele sau motive politice, din nefericire rezultatul e același: întreținere necorespunzătoare a unei flote învechite și deci riscuri foarte mari. Cu MH 370 e altă dudă. Îmi aduc aminte de un alt incident (undeva în Columbia /Brazilia parcă) în care avionul (tot un ATR sau ceva similar) s-a prăbușit și nu l-au găsit până nu a reușit să dea telefon unul dintre supraviețuitori, ocazie cu care au constatat că era exact în cealaltă direcție decât îl căutau ei (și pe unde ar fi trebuit să fie). Explicația fusese ceva de genul pilotul comandant fusese în vacanță când se modificase modul de introducere a cursului în computerul de zbor, și a băgat curs 270° în loc de 27.0° (sau invers, nu mai rețin). Așa că MH370 putea fi oriunde, mai ales dacă l-au căutat în locul greșit de la bun început. Cine știe ce ar fi descoperit la el dacă reușeau să-l găsească. 777 e un avion cu o reputație foarte bună, da' cine știe... Oricum ideea era că nu știm încă de ce au picat avioanele astea (cel rusesc și cel iranian) și nu are sens să legăm unele de altele evenimente care pot să aibă cauze complet diferite. @Sebulbus: or fi fost la ofertă, sau cum se vindeau Daciile 1300 prin anii '99-2000, împreună cu juma' de portbagaj de piese rămase de la mașina precedentă. |
#100
Posted 21 February 2018 - 12:39
Ca si la A310, am luat si noi ce nu a mai trebuit nimanui si era ieftin. Si unii inca plang dupa ele, in conditiile in care fix prin Iran mai gasesti cateva in serviciu de transport pasageri.
|
|
#101
Posted 21 February 2018 - 13:02
Sunt multe companii aeriene pe o lista neagra, ale caror avioane nu au voie sa intre in spatiul aerian UE sau SUA. Tocmai pentru ca se stie ca mentenanta este precara, administratia companiilor este corupta.
|
#102
Posted 21 February 2018 - 13:30
foxbat, on 16 februarie 2018 - 07:24, said:
trebuie sa intelegi ca "frica" provine de la un program dracesc, parazit. Psiholog si/sau duhovnic si aia e. Uite de la ce vine frica aia, lasa psihologul. Ai fi nesimtit sa spui ca toti aia au nevoie de psiholog. Minutul 2:02 https://youtu.be/zvEafYHoeFc?t=2m2s Edited by alex342, 21 February 2018 - 13:30. |
#103
Posted 21 February 2018 - 14:15
Si urmatorul film in lista explica ce si cum.
Avioanele sunt suficient de rezistente sa reziste la turbulente. Cele mai mari solicitari sunt la aterizare, cad da cu ele de pista. Nu reusesc mereu sa aterizeze prea lin. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_w6OnK-Djns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#104
Posted 21 February 2018 - 14:37
alex342, on 21 februarie 2018 - 13:30, said:
Uite de la ce vine frica aia, lasa psihologul. Ai fi nesimtit sa spui ca toti aia au nevoie de psiholog. proasta sau lipsa de intretinere a sinelor .. nici la cefere nu cred ca sunt asemenea zdruncinaturi din punctul de vedere al unuia care a experimentat chestiile astea pe la 4 ani de urla ca disperatul "tata, tata, zi-i lu nenea asta sa opreasca, sa ma dau eu jos dupa care poate sa plece mai departe" .. e naspa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users