Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 

Turbulente avion

- - - - -
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#91
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 23.09.2017
Cine a zis ca imi este frica in asa hal? Sau de unde reiese acest fapt? Am zburat pana acum de vreo 30-35 de ori. Doar ca mi-a atras atentia ultimul zbor cand avionul a tremurat cel mai tare de pana acum. Si era doar curios sa vad cat de rezistent este in astfel de conditii.

Nu stiu, dar mi mi se par postari de tip flame.

#92
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Nu am zis ca iti e frica in asa hal, ziceam ca se poate mult mai rau.

#93
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,509
  • Înscris: 02.09.2006

View Postalex342, on 20 februarie 2018 - 11:06, said:

Cine a zis ca imi este frica in asa hal? Sau de unde reiese acest fapt? Am zburat pana acum de vreo 30-35 de ori. Doar ca mi-a atras atentia ultimul zbor cand avionul a tremurat cel mai tare de pana acum. Si era doar curios sa vad cat de rezistent este in astfel de conditii.

Nu stiu, dar mi mi se par postari de tip flame.
Orice s-ar intimpla sigur nu o sa ramineti in aer, ajungeti pe pamint in mod sigur!

#94
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,877
  • Înscris: 28.11.2006

View Postbuntzi, on 20 februarie 2018 - 08:29, said:

Să fie oare vreo legătură între cele două? Ia te uită, tot avioane rusești, tot de pe vremea lu' Pazvante, întreținute de Dorel în grajul închiriat de la văru' Fane.
Deși ATR nu este de fabricație rusească, nu cred că iranienii cheltuiesc prea mult pe mentenanță. Oricum, până la anunțarea rezultatului anchetei mai e o gramadă. Nici nu i-au recuperat pe toți de-acolo...
Iranul a avut o problema cu embargoul impus de SUA si UE pana acum cativa ani. Ei n-au putut cumpara avioane noi. Dar in timpul lui Obama situatia s-a relaxat si o parte din sanctiuni au fost eliminate. Mai mult, compania aeriana nationala a cumparat vreo suta si ceva de Airbusuri pentru a schimba avioanele sovietice. Or fi cumparat si ATR-uri, nu stiu. Chestia e ca o sa mai dureze cateva luni sau chiar ani pana se face lumina in acest caz. Tine cont ca MH370 nu s-a gasit nici acum, si cred ca au trecut vreo 5 ani de la accident (mi-el lene sa gugalesc :D )

@Initiator, e normal ca flapsurile si alte elemente aerodinamice de pe aripi sa "faca ca toti dracii" in timpul turbulentelor. E un sem ca pilotul (automat sau uman) incearca sa tina avionul sub control. Eu as fi mai ingrijorat daca NU s-ar misca nimic pe aripa :D

#95
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 23.09.2017

View Postpufonel, on 20 februarie 2018 - 23:41, said:

Tine cont ca MH370 nu s-a gasit nici acum, si cred ca au trecut vreo 5 ani de la accident

240 de morti.

Edited by alex342, 21 February 2018 - 01:28.


#96
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003
Va recomand dupa min 1, aterizare cu vant lateral si turbulente, ceva normal pentru profesionisti. De observat dupa atingerea pistei ce comenzi extreme da la eleroane sa-l tina drept Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EihoS69eMmM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iar pentru cine nu are pregatire si nu a observat, aterizarea e facuta de copilot, capitanul era pregatit sa intervina dar n-a facut-o, unii seniori isi lasa "ucenicii" sa aterizeze chiar si in conditii mai grele ca sa fie mai bine pregatiti pentru cand vor deveni la randul lor capitani.

Edited by andreic, 21 February 2018 - 02:59.


#97
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005

View Postbuntzi, on 20 februarie 2018 - 08:29, said:

Să fie oare vreo legătură între cele două? Ia te uită, tot avioane rusești, tot de pe vremea lu' Pazvante, întreținute de Dorel în grajul închiriat de la văru' Fane.
Deși ATR nu este de fabricație rusească, nu cred că iranienii cheltuiesc prea mult pe mentenanță. Oricum, până la anunțarea rezultatului anchetei mai e o gramadă. Nici nu i-au recuperat pe toți de-acolo...
Pe bune, tu încerci să-ți găsești pretexte ca să nu zbori undeva? Nu mai bine îi zici direct părții implicate că nu vrei să te duci?

Nu stiu de ce se mai cumpara saracia asta de avionas. E mult mai lent decat un Dash si mai sensibil. Unde incap 4 segmente pe zi, cu Dash merg 6 de obicei. Si apoi e sensibilitatea la conditii de iarna, dar aia nu au asa ceva prea mult timp.

#98
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,111
  • Înscris: 30.04.2007

View Postandreic, on 21 februarie 2018 - 02:53, said:

Va recomand dupa min 1, aterizare cu vant lateral si turbulente,
asta avea ceva la caseta de directie, prea zmucea volanul stinga-dreapta, pe la bucsi bascula, pe la antiruliu ..
curios faptul ca dupa ce l-a pus pe asfalt a luat stinga maxim si a tot tinut-o asa, desi se vede ca autobuzul mergea tot inainte ..

#99
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006

View Postpufonel, on 20 februarie 2018 - 23:41, said:

Iranul a avut o problema cu embargoul impus de SUA si UE pana acum cativa ani. Ei n-au putut cumpara avioane noi. Dar in timpul lui Obama situatia s-a relaxat si o parte din sanctiuni au fost eliminate. Mai mult, compania aeriana nationala a cumparat vreo suta si ceva de Airbusuri pentru a schimba avioanele sovietice. Or fi cumparat si ATR-uri, nu stiu. Chestia e ca o sa mai dureze cateva luni sau chiar ani pana se face lumina in acest caz. Tine cont ca MH370 nu s-a gasit nici acum[...]

Total de acord, probleme cu piesele sau motive politice, din nefericire rezultatul e același: întreținere necorespunzătoare a unei flote învechite și deci riscuri foarte mari.
Cu MH 370 e altă dudă. Îmi aduc aminte de un alt incident (undeva în Columbia /Brazilia parcă) în care avionul (tot un ATR sau ceva similar) s-a prăbușit și nu l-au găsit până nu a reușit să dea telefon unul dintre supraviețuitori, ocazie cu care au constatat că era exact în cealaltă direcție decât îl căutau ei (și pe unde ar fi trebuit să fie). Explicația fusese ceva de genul pilotul comandant fusese în vacanță când se modificase modul de introducere a cursului în computerul de zbor, și a băgat curs 270° în loc de 27.0° (sau invers, nu mai rețin). Așa că MH370 putea fi oriunde, mai ales dacă l-au căutat în locul greșit de la bun început. Cine știe ce ar fi descoperit la el dacă reușeau să-l găsească. 777 e un avion cu o reputație foarte bună, da' cine știe...
Oricum ideea era că nu știm încă de ce au picat avioanele astea (cel rusesc și cel iranian) și nu are sens să legăm unele de altele evenimente care pot să aibă cauze complet diferite.
@Sebulbus: or fi fost la ofertă, sau cum se vindeau Daciile 1300 prin anii '99-2000, împreună cu juma' de portbagaj de piese rămase de la mașina precedentă.

#100
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,957
  • Înscris: 03.12.2005
Ca si la A310, am luat si noi ce nu a mai trebuit nimanui si era ieftin. Si unii inca plang dupa ele, in conditiile in care fix prin Iran mai gasesti cateva in serviciu de transport pasageri.

#101
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,555
  • Înscris: 15.06.2007
Sunt multe companii aeriene pe o lista neagra, ale caror avioane nu au voie sa intre in spatiul aerian UE sau SUA.  Tocmai pentru ca se stie ca mentenanta este precara, administratia companiilor este corupta.

#102
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 23.09.2017

View Postfoxbat, on 16 februarie 2018 - 07:24, said:

trebuie sa intelegi ca "frica" provine de la un program dracesc, parazit. Psiholog si/sau duhovnic si aia e.

Uite de la ce vine frica aia, lasa psihologul.
Ai fi nesimtit sa spui ca toti aia au nevoie de psiholog.

Minutul 2:02

https://youtu.be/zvEafYHoeFc?t=2m2s

Edited by alex342, 21 February 2018 - 13:30.


#103
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,555
  • Înscris: 15.06.2007
Si urmatorul film in lista explica ce si cum.

Avioanele sunt suficient de rezistente sa reziste la turbulente. Cele mai mari solicitari  sunt la aterizare, cad da cu ele de pista. Nu reusesc mereu sa aterizeze prea lin.  

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_w6OnK-Djns?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#104
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,111
  • Înscris: 30.04.2007

View Postalex342, on 21 februarie 2018 - 13:30, said:

Uite de la ce vine frica aia, lasa psihologul.
Ai fi nesimtit sa spui ca toti aia au nevoie de psiholog.
..
proasta sau lipsa de intretinere a sinelor .. nici la cefere nu cred ca sunt asemenea zdruncinaturi ;) :D

din punctul de vedere al unuia care a experimentat chestiile astea pe la 4 ani de urla ca disperatul "tata, tata, zi-i lu nenea asta sa opreasca, sa ma dau eu jos dupa care poate sa plece mai departe" .. e naspa.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate