Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Taxa auto pentru intrarea in centru
Last Updated: Feb 15 2018 18:49, Started by
Adm
, Feb 13 2018 08:16
·
0
#145
Posted 14 February 2018 - 00:35
Cu bicla , trotineta sau cu doi-ul , ce atata masina pe centru ! Daca se introduce taxa mare la euro 2 dau Bombita la remat fara nici o remuscare
|
#146
Posted 14 February 2018 - 01:28
Si cum sa plesti taxa aia? Sta unu cu chitanter la fiecare strada care da in centru? Pune bariere?
Cumperi tichet pe net/ghereta, etc si-l pui pe parbriz, sau inregistrezi numarul masinii si umbla "organu" cu pulanu wifi sa vada cine e infractorul? Pai numai daca treci prin centru, pa si pu... Vedea-i-as... |
#147
Posted 14 February 2018 - 01:40
Adm, on 13 februarie 2018 - 08:16, said: Nu avem nici macar o sosea de centura, ca sa nu zic de alte inele concentrice sau minuni de management al traficului! Aveti centura pe langa care se gasesc oameni ospitalieri: https://www.google.c...!7i13312!8i6656 |
#148
Posted 14 February 2018 - 01:49
Rosebud09, on 14 februarie 2018 - 01:28, said:
Si cum sa plesti taxa aia? Sta unu cu chitanter la fiecare strada care da in centru? Pune bariere? Cumperi tichet pe net/ghereta, etc si-l pui pe parbriz, sau inregistrezi numarul masinii si umbla "organu" cu pulanu wifi sa vada cine e infractorul? Pai numai daca treci prin centru, pa si pu... Vedea-i-as... Camere, un soft OCR si baze de date Mi-a venit o amenda de la Roma pentru ca am intrat intr-o ZTL cu masina inchiriata |
#150
Posted 14 February 2018 - 03:51
Stiu chestia cu camerele si OCR ul. Sunt ( erau, ca din vara s-au scos) pe doua poduri , plateai taxa on-line daca vroiai sa treci podul, aveai timp si o saptamana timp fara penalizare dar de fapt problena era foarte complexa si tineti cont ca erau doua locuri de " taxare" , la capete. Considerand traficul dec cca 50- 60 000 masini pe zi si 3-10 dolari o trecere, in mod normal s-ar fi adunat miliarde de dolari in 10 ani dar realitatea este ca incasarile au fost totdeauna sub asteptari, multi nu plateau si nici nu erau prinsi de sistemul automat. In schimb sute de cetateni erau taxati ( primeau scasa factura) si nici nu trecusera pe acolo sau de fapt platisera.
Nu e ca la radar unde exista dovada, fotografia masinii, etc. , e usor de atacat amenda. De aia zic, vedea-i-as cu un sistem care sa functioneze macar o luna in centrul Bucurestiului. Cu toate astea se poate face cate ceva, pentru masinile parcate, mai cu un politai pe strazi, sau cu taxa mare pentru parcarea nerezidentilor. Chestia cu poluarea , daca ar fi numai electrice se poate schimba in " evitarea aglomeratiei" sau orice altceva si iaca niste taxe la bugetul primariei, sa iasa de o paranghelie sau beculete . Edited by Rosebud09, 14 February 2018 - 03:55. |
#151
Posted 14 February 2018 - 04:19
Camere + OCR = ANPR/LPR, de fapt. Se poate face un sistem performant, exista deja implementat prin diverse locuri, dar mai greu la noi cu tehnica "de calitate" (desi noi estem moderni si supertehnologizati... my ass - poate doar la Filme Gratis Online Moca HD 4K subtitrate).
Erorile din sisteme (pentru ca nu exista sisteme perfecte) se pot elimina sau remedia, din nou, cu cap, daca exista. Daca nu... Oricum, nu i-as banui ca vor sa faca ceva 'teligent (nu da bine). Mai degraba ii vad cumparand ceva sisteme de prin Zimbabwe/Botswana/Congo/Niger, ca sa iasa "ieftin la kg" si numai bune de cârpit (conform gandirii majoritatii = conditiilor de prin licitatiile statului). Am inteles ca nu doar Bucurestiu' vrea sa faca de din astea, ci se mai "incalzesc" si alte orase sub diverse forme. P.S. Da' aprovizionarea cu ce o facem? Cu Segway? Cu carausi? Cu magari?! |
#152
Posted 14 February 2018 - 07:49
Baxon, on 14 februarie 2018 - 00:35, said:
Daca se introduce taxa mare la euro 2 dau Bombita la remat fara nici o remuscare In momentul in care restrictionezi accesul masinilor trebuie sa te asiguri ca operatorul de transport in comun poate prelua fara probleme diferenta de calatori. Si nu cred ca e neglijabila acea diferenta. La Bucuresti unde transportul in comun nu sta chiar asa bine daca ii mai si maresti numarul de calatori cu 50-60% asa, de pe o zi pe alta cred ca mai mult incurci decat ajuti. E o masura buna cu conditia sa fie aplicata corect. Aici cu aplicatul corect am mari semne de intrebare. Edited by PoeOvidiu, 14 February 2018 - 07:53. |
#153
Posted 14 February 2018 - 07:55
Si cu banii aia din taxe se va face...... continuati ideea, va rog.
Ca, daca imi ia banii si nu se face nimic cu ei, aia e amenda, nu taxa. |
#154
Posted 14 February 2018 - 08:46
Suntem toți prosti și fără viziune. O sa se facă un studiu de prefezabilitate, un studiu de fezabilitate, o sa se cumpere echipamentele și o sa meargă 1-2 săptămâni. Echipamentele o sa se strice(șpagă rămâne) și Firea o sa anunțe ca renunță la măsură
|
|
#155
Posted 14 February 2018 - 08:56
#156
Posted 14 February 2018 - 10:37
dexterash, on 14 februarie 2018 - 04:19, said:
Camere + OCR = ANPR/LPR, de fapt. Se poate face un sistem performant, exista deja implementat prin diverse locuri, dar mai greu la noi cu tehnica "de calitate" (desi noi estem moderni si supertehnologizati... my ass - poate doar la Filme Gratis Online Moca HD 4K subtitrate). Erorile din sisteme (pentru ca nu exista sisteme perfecte) se pot elimina sau remedia, din nou, cu cap, daca exista. Daca nu... Oricum, nu i-as banui ca vor sa faca ceva 'teligent (nu da bine). Mai degraba ii vad cumparand ceva sisteme de prin Zimbabwe/Botswana/Congo/Niger, ca sa iasa "ieftin la kg" si numai bune de cĂąrpit (conform gandirii majoritatii = conditiilor de prin licitatiile statului). Am inteles ca nu doar Bucurestiu' vrea sa faca de din astea, ci se mai "incalzesc" si alte orase sub diverse forme. P.S. Da' aprovizionarea cu ce o facem? Cu Segway? Cu carausi? Cu magari?! In Roma de exemplu la toata intrarile in centrul istoric au telecamere si un dispaly langa ele care iti zice "inchis"/"deschis" daca e inchis si intri fara permis, te inregistrezi online daca ai dreptul. Nu prea ai cum scapa de amenda, mai vezi cate un curajos care la intrari cu putin trafic se coboara si isi acopera numarul cu ceva, dar se intra in penal daca te prind. |
#157
Posted 14 February 2018 - 10:58
Interesanta gandirea omului Pai la Roma este taxa, acolo este taxa, dincolo este taxa, si asa ajungem la concluzia ca in multe orase civilizate este o astfel de taxa dar la noi e abuziva daca o baga, dincolo e un semn de civilizatie.
Cum ce o sa faca cu banii? Pai cu aia de la rovigneta ce fac? O sa faca drumurile in urbe la fel cum au facut autostrazile. Ca nu degeaba avem autostrada si la ultimul sat pierdut in munte. Daca nu era rovigneta aveam autostrada Brasov-Ploiesti si Sibiu-Pitesti? Dar asa cu banii de pe rovigneta le avem, daca nu credeti uitati-va pe planuri . Asa cum si cu banii de pe taxa de poluare s-au plantat zeci de mii de hectare de padure de am ajuns sa nu mai avem teren agricol, peste tot e doar padure. Uite fix ce a facut cu banii din taxa de poluare si din rovigneta o da faca si cu taxa de centru, atat ca o sa faca la nivel de localitate nu la nivel de tara. O sa fie Bucurestiul o oaza de liniste si de verdeata, cu niste parcuri si alei de o sa fie invidiosi toti europenii pe noi. Vor veni americanii in concediu in Romania doar sa vada asa frumusete de oras. Edited by PoeOvidiu, 14 February 2018 - 11:06. |
#158
Posted 14 February 2018 - 11:09
PoeOvidiu, on 14 februarie 2018 - 10:58, said:
Interesanta gandirea omului Pai la Roma este taxa, acolo este taxa, dincolo este taxa, si asa ajungem la concluzia ca in multe orase civilizate este o astfel de taxa dar la noi e abuziva daca o baga, dincolo e un semn de civilizatie. Roma e unu dintre cele mai misto orase din lume, ar fi nebunie ca oricine sa aiba acces in centrul istoric cu masina. Poluare, aglomeratie, pretul proprietatilor s-ar duce in jos etc. Nici macar nu e taxa ca in alte orase, poti sa ai acces doar daca esti rezident in centru, evident platesti(mult, mai ales la masini mari si daca ai mai mult de una pe rezidnta). |
#159
Posted 14 February 2018 - 11:30
PoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 11:32, said:
Ba da. Si era cu cel putin 10 ani mai noua decat a mea si cu vreo doua sau chiar 4 norme de poluare mai sus. Asa ca asta cu norma de poluare si vechimea nu stau in picioare. Ultima care m-a afumat a fost un Audi de prin 2007-2008 cred sau chiar mai nou. Eu eram cu Cielo. Apropo, batranica mea nu scoate fum peste limite. Edited by bogdan9901, 14 February 2018 - 11:30. |
|
#160
Posted 14 February 2018 - 11:37
PoeOvidiu, on 13 februarie 2018 - 17:24, said:
Nu sunt aceleasi componente. CO este mai Nociv decat CO2. La fel si NO-NO2, si altele. Nu produci cantitati de gaz diferite daca vorbim de volum. De fapt da, sunt diferite daca vorbim de masa gazului. O molecula de CO este mai usoara decat un de CO2. Dar sa sustii ca producu 100g DO2/km cu E6 iar cu E3 produci 140gCO2/km la acelasi consum de combustibil este o aberatie. Asta inseamna ca masina ta se ingreuneaza cu 40 de grame la fiecare Km parcurs. Cam ciudat si putin probabil sa creasca masa masinii cu 4kg/100Km. ca doar daca nu elimina tot ce aspira (combustibil+aer) inseamna ca ramane in masina. |
#161
Posted 14 February 2018 - 11:47
CGDBZ, on 13 februarie 2018 - 15:33, said:
Si totusi aerul in Bucuresti este poluat cel mai mult cu praf. Pentru asta Romania o sa fie amendata de UE. Ce facem cu asta ? La ce punem taxe si interziceri ? |
#162
Posted 14 February 2018 - 12:10
Rosebud09, on 14 februarie 2018 - 03:51, said:
Stiu chestia cu camerele si OCR ul. Sunt ( erau, ca din vara s-au scos) pe doua poduri , plateai taxa on-line daca vroiai sa treci podul, aveai timp si o saptamana timp fara penalizare dar de fapt problena era foarte complexa si tineti cont ca erau doua locuri de " taxare" , la capete. Considerand traficul dec cca 50- 60 000 masini pe zi si 3-10 dolari o trecere, in mod normal s-ar fi adunat miliarde de dolari in 10 ani dar realitatea este ca incasarile au fost totdeauna sub asteptari, multi nu plateau si nici nu erau prinsi de sistemul automat. In schimb sute de cetateni erau taxati ( primeau scasa factura) si nici nu trecusera pe acolo sau de fapt platisera. Nu e ca la radar unde exista dovada, fotografia masinii, etc. , e usor de atacat amenda. De aia zic, vedea-i-as cu un sistem care sa functioneze macar o luna in centrul Bucurestiului. Daca vor s-o faca nu au decat sa importe sistemul de la italieni Dp meu dv e o tampenie sa pui o taxa de centru, ar trebui taxata toata lumea. Impozitul pe masini e o mizerie si sunt poate sute de mi ide masini care ocupa domeniul public fara sa fie miscate mai mult de 2-3 ori pe an. Si-au luat toti cazane cu 2.000 de EUR si le tin in fata blocului/casei |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users