Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Curent de la alta baterie

* - - - - 3 votes
  • Please log in to reply
167 replies to this topic

#1
ghost_

ghost_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 16.08.2017
Salutare.detin un E60 din 2006 capacitate cilindrica 2.0 pe motorina,model 163cp si mi-a aparut in bord acum o saptamana mesajul: high rate discharge battery cu elevatorul.Acum o saptamana am masurat bateria si era f. slaba undeva la 11.39V a pornit cu chiu cu vai(ma mir cum a pornit la tensiunea ai),astazi am incercat s-o pornesc si sufletul.Am masurat-o si avea 10.4V.la tensiunea asta era clar ca nu o sa mai porneasca,dar nu inteleg urmatoarea chestie.
Eu oricum umblu cu baterie de rezerva si cabluri de transfer curent intre baterii,cablu care este destul de gros si are 600AH.bateria de rezerva am masurat-o si pe aceea si are 12.63V.Am conectat cablurile de transfer sa iau curent din bateria buna si tot nu vrea sa porneasca.Este foarte ciudat pt ca ar fi trebuit sa porneasca nu?orice baterie care are 12V sau peste 12V trebuie sa porneasca masina cu ea nu?Nu intleg de ce nu porneste.Ma lumineaza si pe mine cineva?cablurile le-am conectat corect + la + - la-
mai mentionez ca dupa ce am incercat sa o pornesc cu bateria de rezerva mi-a descarcat si mai mult bateria de pe masina.De la 10.4V a picat la 7.99V
unde gresesc?bateria de rezerva trebuie sa aiba mai mult de 12.63V daca doresc sa o pornesc folosind cablurile de transfer???

#2
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cate milioane de km are masina ? Bujiile is bune ?

De ce nu schimbi bateria praf cu cea ok ?

#3
alionte

alionte

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 23.06.2005
Nu e exclus ca un element din bateria veche sa fie in scurt....

#4
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018
bateria de pe mașină a intrat în scurt.nici cu robot de pornire nu poți porni masina cu bateria in scurt pe ea.schimbă bateria și pornește la prima cheie

#5
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,327
  • Înscris: 09.09.2006
Dacă nu ai aflat cauza descărcării rapide a primei baterii, nu faci decât sa alimentezi defectul și cu bateria cea nouă. În curând o să crape și aia...
Află pe unde pierzi curent înainte să mai cârpești aiurea.

#6
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Masoara bateria cand e conectata la masina, nu in gol. Si vezi si ce tensiune ai in timp ce electromotorul functioneaza.

#7
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001
Nu doar voltii conteaza. De cati Ah e noua baterie? Cat furnizeaza maxim la pornire?

#8
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008
Tinand cont ca vorbim despre E60, trebuie sa verifici (preferabil la un electrician care stie despre BMW) urmatoarele:
1. IBS;
2. Alternatorul;
3. De abia acum cumperi baterie noua, de tip AGM (recomandarea BMW) iar eu iti recomand Rombat AGM 80Ah (sau 92Ah, daca ai buget mai mare), cu care mergi la cineva priceput sa o codeze si sa o inregistreze pe masina - sunt 2 operatiuni diferite; prima in care seteaza valoarea noii baterii (92Ah de exemplu) si tipul acesteia (AGM) iar a doua prin care sterge corectiile de incarcare a vechii baterii si "informeaza" masina ca s-a montat o baterie noua.

Daca IBS si alternatorul sunt ok, problema ta isi poate avea sursa in faptul ca actuala baterie e prea veche, nu e de tip AGM  si cand a fost schimbata, nu a fost codata + inregistrata.

P.S. Bateria neaparat s-o cumperi online (compari.ro, de exemplu) ca altfel poti ajunge sa dai si +900 lei pe ea.

Edited by Lipsum, 10 February 2018 - 16:44.


#9
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,020
  • Înscris: 01.05.2004
Inearca si asa:

https://www.auto-bil...rent-39624.html

#10
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018

 buntzi, on 10 februarie 2018 - 16:28, said:

Dacă nu ai aflat cauza descărcării rapide a primei baterii, nu faci decât sa alimentezi defectul și cu bateria cea nouă. În curând o să crape și aia...
Află pe unde pierzi curent înainte să mai cârpești aiurea.

bateria oricât de descărcată este trebuie să aibă 12 volti.când a scăzut sub această valoare 10v,7v este în scurt și trebuie schimbată.Bateria ta nu s-a descărcat ci pur și simplu a murit

Edited by EMPP, 10 February 2018 - 16:52.


#11
dorel_acdc

dorel_acdc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 28.12.2017
Nu e adevarat la mine arata 11V si merge normal si porneste la prima cheie si pe ger

#12
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018
nu cumva să-ți suni vreun prieten care are ceva mașină mai sofisticată să-ți dea curent fiindcă-i poți prăji încărcarea lui.te va pomeni mult dacă faci asta

#13
dorel_acdc

dorel_acdc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 28.12.2017
Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare
La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate

#14
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,786
  • Înscris: 12.01.2018

 dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:25, said:

Nu e adevarat la mine arata 11V si merge normal si porneste la prima cheie si pe ger

la tine arată11 dar are12vPosted Image

#15
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005

 Lipsum, on 10 februarie 2018 - 16:38, said:

Tinand cont ca vorbim despre E60, trebuie sa verifici (preferabil la un electrician care stie despre BMW) urmatoarele:
1. IBS;
2. Alternatorul;
3. De abia acum cumperi baterie noua, de tip AGM (recomandarea BMW) iar eu iti recomand Rombat AGM 80Ah (sau 92Ah, daca ai buget mai mare), cu care mergi la cineva priceput sa o codeze si sa o inregistreze pe masina - sunt 2 operatiuni diferite; prima in care seteaza valoarea noii baterii (92Ah de exemplu) si tipul acesteia (AGM) iar a doua prin care sterge corectiile de incarcare a vechii baterii si "informeaza" masina ca s-a montat o baterie noua.

Daca IBS si alternatorul sunt ok, problema ta isi poate avea sursa in faptul ca actuala baterie e prea veche, nu e de tip AGM  si cand a fost schimbata, nu a fost codata + inregistrata.

P.S. Bateria neaparat s-o cumperi online (compari.ro, de exemplu) ca altfel poti ajunge sa dai si +900 lei pe ea.
pe buneee? au ajuns asa de mizerabili bmmistiii ca nici o amarata de baterie nu ti o poti schimba din 2 suruburi ?...wtf..
Multumesc pentru info. clar il scot de pe lista chiar de mi l ar da gratis!

#16
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,381
  • Înscris: 01.12.2001

 dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:

Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare
La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate
Tu nu esti ala ce voia sa-si faca un reactor cu plutoniu? ;) (dar nu stia cum sa masoare tensiunea)

#17
Lipsum

Lipsum

    Moderator extrem de rău

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,722
  • Înscris: 29.01.2008

 foxbat, on 10 februarie 2018 - 17:30, said:

pe buneee? au ajuns asa de mizerabili bmmistiii ca nici o amarata de baterie nu ti o poti schimba din 2 suruburi ?...wtf..
Multumesc pentru info. clar il scot de pe lista chiar de mi l ar da gratis!
Nu stiu de ce e mizerabil faptul ca poti pune o baterie de la 70Ah pana la 110Ah, setand aceasta valoare in computerul masinii a.i. sa stie cat sa o incarce. La fel si faptul ca se poate seta si tipul noii baterii (lead-acid sau AGM), pentru ca se incarca diferit o baterie AGM fata de una normala (lead-acid), si computerul care controleaza incarcarea bateriei dintr-un BMW, stie asta.
Totodata prin BMS (battery management system) aplica corectii de incarcare in functie de valorile de uzura a bateriei, pe care le determina prin IBS (intelligent battery sensor),valori care trebuie resetate atunci cand se instaleaza o noua baterie.
Daca esti obisnuit cu Logan, este normal sa ti se pare ceva iesit din comun.

Edited by Lipsum, 10 February 2018 - 17:49.


#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 dorin_2k, on 10 februarie 2018 - 17:35, said:

Tu nu esti ala ce voia sa-si faca un reactor cu plutoniu? Posted Image (dar nu stia cum sa masoare tensiunea)
El e!        (mama cat am mai ras atunci Posted Image )

 dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:

Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare
La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate
Felicitari!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate