Curent de la alta baterie
Last Updated: Mar 19 2018 20:03, Started by
ghost_
, Feb 10 2018 16:19
·
0
#1
Posted 10 February 2018 - 16:19
Salutare.detin un E60 din 2006 capacitate cilindrica 2.0 pe motorina,model 163cp si mi-a aparut in bord acum o saptamana mesajul: high rate discharge battery cu elevatorul.Acum o saptamana am masurat bateria si era f. slaba undeva la 11.39V a pornit cu chiu cu vai(ma mir cum a pornit la tensiunea ai),astazi am incercat s-o pornesc si sufletul.Am masurat-o si avea 10.4V.la tensiunea asta era clar ca nu o sa mai porneasca,dar nu inteleg urmatoarea chestie.
Eu oricum umblu cu baterie de rezerva si cabluri de transfer curent intre baterii,cablu care este destul de gros si are 600AH.bateria de rezerva am masurat-o si pe aceea si are 12.63V.Am conectat cablurile de transfer sa iau curent din bateria buna si tot nu vrea sa porneasca.Este foarte ciudat pt ca ar fi trebuit sa porneasca nu?orice baterie care are 12V sau peste 12V trebuie sa porneasca masina cu ea nu?Nu intleg de ce nu porneste.Ma lumineaza si pe mine cineva?cablurile le-am conectat corect + la + - la- mai mentionez ca dupa ce am incercat sa o pornesc cu bateria de rezerva mi-a descarcat si mai mult bateria de pe masina.De la 10.4V a picat la 7.99V unde gresesc?bateria de rezerva trebuie sa aiba mai mult de 12.63V daca doresc sa o pornesc folosind cablurile de transfer??? |
#2
Posted 10 February 2018 - 16:24
Cate milioane de km are masina ? Bujiile is bune ?
De ce nu schimbi bateria praf cu cea ok ? |
#3
Posted 10 February 2018 - 16:25
Nu e exclus ca un element din bateria veche sa fie in scurt....
|
#4
Posted 10 February 2018 - 16:28
bateria de pe mașină a intrat în scurt.nici cu robot de pornire nu poți porni masina cu bateria in scurt pe ea.schimbă bateria și pornește la prima cheie
|
#5
Posted 10 February 2018 - 16:28
Dacă nu ai aflat cauza descărcării rapide a primei baterii, nu faci decât sa alimentezi defectul și cu bateria cea nouă. În curând o să crape și aia...
Află pe unde pierzi curent înainte să mai cârpești aiurea. |
#6
Posted 10 February 2018 - 16:32
Masoara bateria cand e conectata la masina, nu in gol. Si vezi si ce tensiune ai in timp ce electromotorul functioneaza.
|
#7
Posted 10 February 2018 - 16:34
Nu doar voltii conteaza. De cati Ah e noua baterie? Cat furnizeaza maxim la pornire?
|
#8
Posted 10 February 2018 - 16:38
Tinand cont ca vorbim despre E60, trebuie sa verifici (preferabil la un electrician care stie despre BMW) urmatoarele:
1. IBS; 2. Alternatorul; 3. De abia acum cumperi baterie noua, de tip AGM (recomandarea BMW) iar eu iti recomand Rombat AGM 80Ah (sau 92Ah, daca ai buget mai mare), cu care mergi la cineva priceput sa o codeze si sa o inregistreze pe masina - sunt 2 operatiuni diferite; prima in care seteaza valoarea noii baterii (92Ah de exemplu) si tipul acesteia (AGM) iar a doua prin care sterge corectiile de incarcare a vechii baterii si "informeaza" masina ca s-a montat o baterie noua. Daca IBS si alternatorul sunt ok, problema ta isi poate avea sursa in faptul ca actuala baterie e prea veche, nu e de tip AGM si cand a fost schimbata, nu a fost codata + inregistrata. P.S. Bateria neaparat s-o cumperi online (compari.ro, de exemplu) ca altfel poti ajunge sa dai si +900 lei pe ea. Edited by Lipsum, 10 February 2018 - 16:44. |
#9
Posted 10 February 2018 - 16:44
#10
Posted 10 February 2018 - 16:50
buntzi, on 10 februarie 2018 - 16:28, said:
Dacă nu ai aflat cauza descărcării rapide a primei baterii, nu faci decât sa alimentezi defectul și cu bateria cea nouă. În curând o să crape și aia... Află pe unde pierzi curent înainte să mai cârpești aiurea. bateria oricât de descărcată este trebuie să aibă 12 volti.când a scăzut sub această valoare 10v,7v este în scurt și trebuie schimbată.Bateria ta nu s-a descărcat ci pur și simplu a murit Edited by EMPP, 10 February 2018 - 16:52. |
|
#11
Posted 10 February 2018 - 17:25
Nu e adevarat la mine arata 11V si merge normal si porneste la prima cheie si pe ger
|
#12
Posted 10 February 2018 - 17:27
nu cumva să-ți suni vreun prieten care are ceva mașină mai sofisticată să-ți dea curent fiindcă-i poți prăji încărcarea lui.te va pomeni mult dacă faci asta
|
#13
Posted 10 February 2018 - 17:27
Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare
La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate |
#14
Posted 10 February 2018 - 17:28
#15
Posted 10 February 2018 - 17:30
Lipsum, on 10 februarie 2018 - 16:38, said:
Tinand cont ca vorbim despre E60, trebuie sa verifici (preferabil la un electrician care stie despre BMW) urmatoarele: 1. IBS; 2. Alternatorul; 3. De abia acum cumperi baterie noua, de tip AGM (recomandarea BMW) iar eu iti recomand Rombat AGM 80Ah (sau 92Ah, daca ai buget mai mare), cu care mergi la cineva priceput sa o codeze si sa o inregistreze pe masina - sunt 2 operatiuni diferite; prima in care seteaza valoarea noii baterii (92Ah de exemplu) si tipul acesteia (AGM) iar a doua prin care sterge corectiile de incarcare a vechii baterii si "informeaza" masina ca s-a montat o baterie noua. Daca IBS si alternatorul sunt ok, problema ta isi poate avea sursa in faptul ca actuala baterie e prea veche, nu e de tip AGM si cand a fost schimbata, nu a fost codata + inregistrata. P.S. Bateria neaparat s-o cumperi online (compari.ro, de exemplu) ca altfel poti ajunge sa dai si +900 lei pe ea. Multumesc pentru info. clar il scot de pe lista chiar de mi l ar da gratis! |
|
#16
Posted 10 February 2018 - 17:35
#17
Posted 10 February 2018 - 17:40
foxbat, on 10 februarie 2018 - 17:30, said:
pe buneee? au ajuns asa de mizerabili bmmistiii ca nici o amarata de baterie nu ti o poti schimba din 2 suruburi ?...wtf.. Multumesc pentru info. clar il scot de pe lista chiar de mi l ar da gratis! Totodata prin BMS (battery management system) aplica corectii de incarcare in functie de valorile de uzura a bateriei, pe care le determina prin IBS (intelligent battery sensor),valori care trebuie resetate atunci cand se instaleaza o noua baterie. Daca esti obisnuit cu Logan, este normal sa ti se pare ceva iesit din comun. Edited by Lipsum, 10 February 2018 - 17:49. |
#18
Posted 10 February 2018 - 17:48
dorin_2k, on 10 februarie 2018 - 17:35, said:
Tu nu esti ala ce voia sa-si faca un reactor cu plutoniu? (dar nu stia cum sa masoare tensiunea) dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:
Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users