Curent de la alta baterie
#19
Posted 10 February 2018 - 17:58
dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:
Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate |
#20
Posted 10 February 2018 - 18:02
#21
Posted 10 February 2018 - 18:48
ghost_, on 10 februarie 2018 - 16:19, said:
cablu care este destul de gros si are 600AH. ps: probabil e groasa izolatia si in interior are 3 fire de lita. pps: Deci ai BMW si umbli cu cabluri si baterie de rezerva dupa tine? Asta inseamna sa fii mafiot Edited by alexx1402, 10 February 2018 - 18:50. |
#22
Posted 10 February 2018 - 19:01
alexx1402, on 10 februarie 2018 - 18:48, said:
E bun... in cazul asta nici nu iti mai trebuie baterie daca doar cablu are 600Ah ps: probabil e groasa izolatia si in interior are 3 fire de lita. pps: Deci ai BMW si umbli cu cabluri si baterie de rezerva dupa tine? Asta inseamna sa fii mafiot Pe cablurile de incarcare am dat 45 ron,e posibil ca in ciuda faptului ca sunt groase, sa fie de proasta calitate.bateria care este pe masina acum scrie pe ea Ein Starke si ceva in germana si capacitate 100Ah de altfel mai mentionez ca aceasi baterie care unii dintre voi ziceti ca e praf sau e in scurt,am pus-o in lacasul ei si porneste la sfert de cheie cu aceasi tensiune de 12.63v,dar daca incerc sa iau current prin acele cabluri tot de la aceasi baterie nu porneste deloc.Aici sunt eu in ceata Edited by ghost_, 10 February 2018 - 19:06. |
#23
Posted 10 February 2018 - 19:04
Daca 495 lei (baterie tip AGM) + 50 lei (codat + inregistrat) e o suma mare, atunci inseamna ca ai gresit marca. Cu toata sinceritatea si fara rautate.
Eventual poti sa faci putin rabat la calitate, si sa iei o baterie normala, putin mai ieftina, cu 100Ah si 920A CCA si garantie de 5 ani. Attached FilesEdited by Lipsum, 10 February 2018 - 19:07. |
#24
Posted 10 February 2018 - 19:12
ghost_, on 10 februarie 2018 - 19:01, said:
sunt sarac nu-mi permit sa dau 800-900 ron pe o baterie AGM de 90Ah.Cand am achizitionat masina nu am stiut ca au ibs si sunt asa de pretentioase.Am crezut si eu ca orice om normal ca bateria e baterie si se schimba classic ca la orice masina,fara codari si inregistrari in ecu. Pe cablurile de incarcare am dat 45 ron,e posibil ca in ciuda faptului ca sunt groase, sa fie de proasta calitate.bateria care este pe masina acum scrie pe ea Ein Starke si ceva in germana si capacitate 100Ah de altfel mai mentionez ca aceasi baterie care unii dintre voi ziceti ca e praf sau e in scurt,am pus-o in lacasul ei si porneste la sfert de cheie cu aceasi tensiune de 12.63v,dar daca incerc sa iau current prin acele cabluri tot de la aceasi baterie nu porneste deloc.Aici sunt eu in ceata Edited by EMPP, 10 February 2018 - 19:15. |
#25
Posted 10 February 2018 - 19:12
ghost_, on 10 februarie 2018 - 19:01, said:
sunt sarac nu-mi permit sa dau 800-900 ron pe o baterie AGM de 90Ah.Cand am achizitionat masina nu am stiut ca au ibs si sunt asa de pretentioase.Am crezut si eu ca orice om normal ca bateria e baterie si se schimba classic ca la orice masina,fara codari si inregistrari in ecu. Pe cablurile de incarcare am dat 45 ron,e posibil ca in ciuda faptului ca sunt groase, sa fie de proasta calitate.bateria care este pe masina acum scrie pe ea Ein Starke si ceva in germana si capacitate 100Ah de altfel mai mentionez ca aceasi baterie care unii dintre voi ziceti ca e praf sau e in scurt,am pus-o in lacasul ei si porneste la sfert de cheie cu aceasi tensiune de 12.63v,dar daca incerc sa iau current prin acele cabluri tot de la aceasi baterie nu porneste deloc.Aici sunt eu in ceata Nu e nicio inginerie, cablurile alea nu sunt bune de nimic. Un metru de cablu din cupru cu sectiune de 25mm2 costa minim 20 lei. Tu ai dat 40 pe vreo 4 metri cu tot cu clesti. Nu ti se pare suspect? Edited by alexx1402, 10 February 2018 - 19:21. |
#26
Posted 10 February 2018 - 19:17
EMPP, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:
nu cumva să-ți suni vreun prieten care are ceva mașină mai sofisticată să-ți dea curent fiindcă-i poți prăji încărcarea lui.te va pomeni mult dacă faci asta Asta e din putza gandirii sau cum? Cu cat e mai sofisticata masina cu atat incorporeaza mai multa cercetare, dezvoltare, inovatie, inginerie. Intr-un cuvant desteptaciune. Mai repede se strica o masina mai proasta daca dai curent cu ea vreunui ametit. Se gasesc baterii de pornire cat un iphone in ziua de azi, eu am asa ceva in portbagaj pentru ca am cutie automata si nu ma pot baza ca porneste impinsa. Oricine ar trebui sa aiba asa ceva pentru cazuri de urgenta. Am verificat-o dupa ce am tinut-o un an in portbagaj, pentru ca nu am avut ocazia sa o folosesc, si tine curentul, indicatorul e pe maxim. Deci pur si simplu o arunci in portbagaj si uiti de ea. Edited by izometric, 10 February 2018 - 19:20. |
#27
Posted 10 February 2018 - 19:46
#28
Posted 10 February 2018 - 20:03
Incarcarea merge? Ca e curios cum dupa ce ai pornit-o si ai mers cu ea a scazut de la 11.4 la 10.4.
Edited by PoeOvidiu, 10 February 2018 - 20:04. |
|
#29
Posted 10 February 2018 - 20:05
Eu mi-am pus pe masina un Vectra B 1.6 benzina o baterie topla 100 ah si 920 ah la pornire (daca retin bine minte), invarte motorul de te sperii )
Vechea baterie a murit de tot, chiar am deschis si un post aici pe softpedia, oricum e mai complicata treaba din cate vad la BMW, eu doar am pus-o in lacasul ei (cei drept mai greu a intrat) , am legat bornele si am scapat de frica sa nu pornesc masina ) Edited by Azm2011, 10 February 2018 - 20:06. |
#30
Posted 10 February 2018 - 20:06
izometric, on 10 februarie 2018 - 19:17, said:
Asta e din putza gandirii sau cum? Cu cat e mai sofisticata masina cu atat incorporeaza mai multa cercetare, dezvoltare, inovatie, inginerie. Intr-un cuvant desteptaciune. Mai repede se strica o masina mai proasta daca dai curent cu ea vreunui ametit. Se gasesc baterii de pornire cat un iphone in ziua de azi, eu am asa ceva in portbagaj pentru ca am cutie automata si nu ma pot baza ca porneste impinsa. Oricine ar trebui sa aiba asa ceva pentru cazuri de urgenta. Am verificat-o dupa ce am tinut-o un an in portbagaj, pentru ca nu am avut ocazia sa o folosesc, si tine curentul, indicatorul e pe maxim. Deci pur si simplu o arunci in portbagaj si uiti de ea. La masina nu ii trebuie 400 A decat daca e rece afara si de acea o sa iti porneasca si cu ala dar iarna ai putea sa ai probleme . Alta problema la ele e ca mor repede . La LI ION daca descarci peste 30 A de celula iti moare repede . Alea nu rezista decat vreo 10 - 15 starturi maxim pana mor celulele . Mai bine iti faci tu bateria ta cu celule LIFEPO4 . Alea descarca 200 A de celula si rezista 4000 de cicluri lejer si merg si la -20 de grade . LI ION la 0 grade e pa . Cu 16 celule descarci 400 A reali daca pui 32 800 A Edited by dorel_acdc, 10 February 2018 - 20:15. |
#31
Posted 10 February 2018 - 20:07
izometric, on 10 februarie 2018 - 19:17, said:
Asta e din putza gandirii sau cum? Cu cat e mai sofisticata masina cu atat incorporeaza mai multa cercetare, dezvoltare, inovatie, inginerie. Intr-un cuvant desteptaciune. Mai repede se strica o masina mai proasta daca dai curent cu ea vreunui ametit. Se gasesc baterii de pornire cat un iphone in ziua de azi, eu am asa ceva in portbagaj pentru ca am cutie automata si nu ma pot baza ca porneste impinsa. Oricine ar trebui sa aiba asa ceva pentru cazuri de urgenta. Am verificat-o dupa ce am tinut-o un an in portbagaj, pentru ca nu am avut ocazia sa o folosesc, si tine curentul, indicatorul e pe maxim. Deci pur si simplu o arunci in portbagaj si uiti de ea. ca pățitu nu-i niciunu.dacă n-ai văzut nu înseamnă că nu se poate întâmpla. |
#32
Posted 10 February 2018 - 20:10
#33
Posted 10 February 2018 - 21:22
Nu ai nevoie de trompeta din asta pana nu ramane nevasta-ta singura noaptea pe camp sau in ferentari unde ori nu are cine s-o impinga ori nu are curaj sa roage pe nimeni s-o impinga. Si dupa aia ai da orice sa fi avut o trompeta din asta in portbagaj.
Cat despre comentariul cu automatele, nu am cum sa comentez la asemenea nivel de ignoranta. |
|
#34
Posted 10 February 2018 - 21:36
#35
Posted 10 February 2018 - 22:26
dorel_acdc, on 10 februarie 2018 - 17:27, said:
Eu o sa o schimb pe a mea cu celule LIFEPO4 care au durata de viata foarte mare La 4000 de cicluri inca au 70% capacitate Poate daca ai Dacia 1310, ca pe masinile un pic mai noi bateria nu mai ii plug&play de peste 10 ani. Aici ii vorba de o masina care trebuie sa stie exact ce baterie are instalata, dupa care isi face socoteli cum o incarca, in functie de tensiunea la borne, curentul care intra sau iese din acumulator citit de IBS, temperatura masurata direct pe borna negativa a baterie masurata tot pe IBS, starea alternatorului si la cat % functioneaza. Citeste inainte de a scris Lipsum la postul #8, paragraful 3. Daca bateria nu-i "imperechiata" cu masina si/sau nu poate urmari corect profilul de incarcare prezent, o sa-ti intre in mod de incarcare de avarie si o s-o gasesti aproape tot timpul aproape descarcata, cu tensiune de 12.5-12.7V la borne cu motorul pornit plus o gramada de erori prezente. |
#36
Posted 10 February 2018 - 22:36
izometric, on 10 februarie 2018 - 19:17, said:
Se gasesc baterii de pornire cat un iphone in ziua de azi, eu am asa ceva in portbagaj pentru ca am cutie automata si nu ma pot baza ca porneste impinsa. Oricine ar trebui sa aiba asa ceva pentru cazuri de urgenta. eu mă îndoiesc că ai putea porni o motoretă cu jucăria aia. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users