Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Discutii despre masini automate , manuale , 4x4 si 4x2
#19
Posted 08 February 2018 - 11:13
tatalor51, on 07 februarie 2018 - 17:59, said:
Tampenii. Daca o chestie iti face viata mai usoara fara niciun dezavantaj (decat o cantitate mica de bani in plus), nu vad de ce nu ai folosi-o. Pe acelasi principiu poate ar trebui sa te muti intr-o pestera si sa iti vanezi singur hrana fiindca barbatii adevarati si fara nevoi speciale nu au nevoie de confortul lumii moderne (electricitate, caldura, supermarket, apa calda etc). Ei se descurca si fara. Normal ca se conduce mai usor si este pt generatia asta noua de " conducatori auto " care datorita lenei sau pur si simplu a lipsei de coordonare sunt incapabili de a manevra un autoturism cu cutie manuala . Pt mine e o placere sa schimb vitezele cum vreau eu nu cum vrea masina . Daca unii aleg automata e treaba lor , nu-i judec si nu am nimic impotriva lor ; sa-si ia automata macar in felul asta nu fac accidente . In loc de 3 pedale au doua deci nici creierul nu le este solicitat prea mult , o frana si o acceleratie = pedala de ambreiaj lipseste si astfel nu-si mai bat creierul cand trebuie apasata si cand nu , in plus e numai bine pt acesti pseudo-soferi ca nu le mai moare motorul in rampa , incurcand circulatia . Bine , vine cu un cost suplimentar irelevant fata de utilitatea pt soferii " deosebiti " . Kroghy, on 07 februarie 2018 - 17:34, said:
E mult mai placut si mai util un SUV cu tractiune fata si cutie automata de care de bucuri in fiecare zi decat un SUV 4x4 cu cutie manuala la care te chinui in fiecare zi cu schimbatul vitezelor iar 4x4 folosesti de doua ori pe an cand ninge mai tare. E de ales intre 363 vs 2 zile. Kroghy limiteaza-te la ce stii din experienta si lasa presupunerile , ca nu ai dreptate , scrii mereu prostii ! Clar ca sunt persoane carora un 4x4 nu le este util ca la prima zapada lasa masina in parcare dar la polul opus sunt care merg fara probleme si pe zapada si gheata . Edited by Baxon, 08 February 2018 - 11:15. |
#20
Posted 08 February 2018 - 11:22
Daca stiu eu bine si cutiile astea automate au o "manivela" care o bagi in diferite pozitii...plus ca la stop trebuie sa tii piciorul pe frana...sau sa apesi pe butoane... Deci nu e totul chiar automat...
Poate in curand apar comenzi vocale pentru cutie...dar si alea or sa fie grele pentru unii...
Edited by calinkgb, 08 February 2018 - 11:39.
|
#21
Posted 08 February 2018 - 11:29
Baxon, on 08 februarie 2018 - 11:13, said:
Clar ca sunt persoane carora un 4x4 nu le este util ca la prima zapada lasa masina in parcare dar la polul opus sunt care merg fara probleme si pe zapada si gheata . Eu am mers in fiecare zi in ultimii 10 ani indiferent de cat a nins si am avut numai masini cu tractiune fata, asa ca cel mai mult conteaza soferul. Edited by Kroghy, 08 February 2018 - 11:30. |
#23
Posted 08 February 2018 - 11:54
Soferii buni nu sunt aia care stiu sa schimbe vitezele. Asta inveti in primele 10 minute la orice scoala de soferi. Hai sa terminam cu prostiile, va rog. E o chestie de confort, cutia manuala nu face masina mai sportiva, o face doar mai ieftina. Nu mai spun de consumul si uzura motorului mai reduse.
|
#24
Posted 08 February 2018 - 12:48
#25
Posted 08 February 2018 - 13:32
Kroghy, on 08 februarie 2018 - 11:29, said:
Soferii buni merg foarte bine in zapada cu tractiune fata si chiar si cu tractiune spate. Eu am mers in fiecare zi in ultimii 10 ani indiferent de cat a nins si am avut numai masini cu tractiune fata, asa ca cel mai mult conteaza soferul. Si din asta rezulta o experienta vasta in domeniul 4x4 nu ? Conteaza pe naiba soferul daca ragalia nu are aderenta... overseas, on 08 februarie 2018 - 12:48, said:
Daca. Mai bine postezi la Fun. Oricum sunt o gramada de comentarii pentru care si Fun e prea mult... E funny sa ai si manivela si automata, nu ? Edited by bumpocbum, 08 February 2018 - 13:51. |
#26
Posted 08 February 2018 - 13:56
Pai pe automata ai si secventiala sau padele, dar nu simti nevoia.
|
#27
Posted 08 February 2018 - 14:00
Baxon, on 08 februarie 2018 - 11:13, said:
Mereu comparatii inutile cu pesteri si aiureli . Cutia automata initial a fost proiectata pt persoanele cu handicap ! Normal ca se conduce mai usor si este pt generatia asta noua de " conducatori auto " care datorita lenei sau pur si simplu a lipsei de coordonare sunt incapabili de a manevra un autoturism cu cutie manuala . Pt mine e o placere sa schimb vitezele cum vreau eu nu cum vrea masina . Daca unii aleg automata e treaba lor , nu-i judec si nu am nimic impotriva lor ; sa-si ia automata macar in felul asta nu fac accidente . In loc de 3 pedale au doua deci nici creierul nu le este solicitat prea mult , o frana si o acceleratie = pedala de ambreiaj lipseste si astfel nu-si mai bat creierul cand trebuie apasata si cand nu , in plus e numai bine pt acesti pseudo-soferi ca nu le mai moare motorul in rampa , incurcand circulatia . Bine , vine cu un cost suplimentar irelevant fata de utilitatea pt soferii " deosebiti " . Da boss, asta era problema. Sa conduci o manuala necesita o inteligenta cu mult peste medie, e cel mai complicat lucru din lume. Nu e ca nu vrem sa schimbam viteza de 200 de ore intr-o ora din mers prin Bucuresti fiindca e inutil si stupid, e fiindca nu putem. Ne-ai prins. Edited by tatalor51, 08 February 2018 - 14:16. |
#28
Posted 08 February 2018 - 14:06
|
#29
Posted 08 February 2018 - 14:17
Eu am mintea de 70 in corp de 30. Tu mai asteapta.
bumpocbum, on 08 februarie 2018 - 14:06, said: Daca nu se simtea nevoia nu puneau...Logic nu ? Apropo, tu folosesti centura de siguranta ?! Am un feeling. bumpocbum, on 08 februarie 2018 - 14:06, said: Eu unul prefer acum manuala, pe la 70 insa s-ar putea sa iti dau dreptate . Stai ca m-am prins, cand o sa treci de 70 kmh vrei sa zici, ok. |
#30
Posted 08 February 2018 - 14:56
Kroghy, on 07 februarie 2018 - 17:34, said:
Foarte rar asa ceva si aia nu au motoare mici ci masini rare cu peste 200 cai. Marea majorite a celor spun ca manuale sunt mai bune pur si implu nu au avut bani de cutie automata. Unii se mint ca le place sa invarta in mamaliga, altii ca haautomatele sunt pentru handicapati. Mintea omului poate inventa multe minciuni pentru a-si justifica ceva gresit. E mult mai placut si mai util un SUV cu tractiune fata si cutie automata de care de bucuri in fiecare zi decat un SUV 4x4 cu cutie manuala la care te chinui in fiecare zi cu schimbatul vitezelor iar 4x4 folosesti de doua ori pe an cand ninge mai tare. E de ales intre 363 vs 2 zile. Poate tu nu folosesti...eu de ex cam de 2/3 ori pe luna, avem o tara frumoasa si sunt locuri unde nu poti sa ajungi doar cu tractiune fata. |
#31
Posted 08 February 2018 - 15:10
De 2/3 ori pe luna faci ce? Daca nu urci prin zapada, garda la sol o sa te doboare cu mult inainte sa o faca tractiunea pe o singura punte.
|
#32
Posted 08 February 2018 - 15:31
Drumuri stricate de apa si tafuri(nu le mai intretine nimeni de zeci de ani), rampe mari pline de pietre/noroi.
|
#33
Posted 08 February 2018 - 15:44
QAZ, on 08 februarie 2018 - 15:31, said:
Drumuri stricate de apa si tafuri(nu le mai intretine nimeni de zeci de ani), rampe mari pline de pietre/noroi. Ai niste poze cu asa ceva? Ai incercat sa intri si cu masini 4x2, dar cu garda mare la sol? E evident genul de activitate pe care o desfasoara doar o mana de oameni, deci as fi curios de cum arata drumurile alea... |
|
#34
Posted 08 February 2018 - 16:04
Un ex:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4QJde5d0xrk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 08 February 2018 - 16:23
Mereu vor fi discutii de ce 4x4 , de ce nu manuala si de ce automata . Raspunsul este simplu pt fiecare in parte si binenteles fiecare crede ca detine adevarul absolut .
4x4 sunt pt acea categorie de soferi , conducatori auto , cum vreti voi s-o denumiti , care mai merg cu masina si pe drumuri fara asfalt , poteci de padure , cu noroaie ( unde un 4x2 ar ramane impotmolit ), care se incumeta sa mearga pe drumuri asfaltate dar pline de zapada , gheata inainte sa fie curatate si dat cu material antiderapant . Pt ceilalti care freaca masina in orase sau daca au de mers in afara lor circula doar pe strazi , comunale , nationale, europene , drumuri amenajate , exista varianta 4x2 care este si cea mai raspandita precum si cea mai ieftina . Cine afirma ca sistemul 4x4 la o masina e un moft netrebuincios ii rog sa le atraga atentia marilor producatori auto de la bmw/ Mercedes ca fac o greseala fantastica cu modelele xdrive si 4matic sa vedem ce raspuns primesc ... La manuala versus automata , pt gaini la volan , lenesi sau amotrici speriati de bombe sau super delasatori din comoditate s-a adaptat o cutie care schimba vitezele , singura ca soferul , piesa dintre volan si pedale este incapabil sa aprecieze singur cand si cum sa schimbe vitezele . Pt ceilalti care stiu sa conduca orice masina exista dintotdeauna cele manuale care , nu a omorat pe nimeni din cauza ca atrebuit sa calce ambreiajul si sa schimbe viteza ... A nu se intelege ca am ceva cu unii sau cu altii . Nu ! Fiecare alege in functie de capacitatile lui motorii si psihice ce varianta i se potriveste ! Edited by Baxon, 08 February 2018 - 16:24. |
#36
Posted 08 February 2018 - 16:27
Baxon, on 08 februarie 2018 - 11:13, said:
..... Pt mine e o placere sa schimb vitezele cum vreau eu nu cum vrea masina . .... ..... Acum marea majoritate a cutiilor automate au si un mod manual de schimbare a vitezelor ( fie ca este din "schimbator" fie cu padele la volan). Deci argumentul asta "schimb cand vreau eu nu cand vrea masina" nu prea sta in picioare. Asa gandeam si eu pana in urma cu cca. 1 an, DAR, de cand i-am luat sotiei o masina cu cutie automata, dupa 22 de ani de sofat, catre 300.000 de km parcursi si 7 masini (dintre care 5 cumparate noi) cu cutie manuala, urmatoarea va fi cu siguranta dotata cu o cutie automata. Pur si simplu, in acest moment, nu-i mai gasesc niciun avantaj cutiei manuale. Kroghy, on 08 februarie 2018 - 11:29, said:
Soferii buni merg foarte bine in zapada cu tractiune fata si chiar si cu tractiune spate. ... Da, conteaza soferul. Dar nu poti ignora nici legile fizicii si nici faptul ca, indiferent cat de "sofer" esti si cat de premium e masina, singurul tau contact cu drumul sunt rotile ! Si nu-i totuna daca ai tractiune pe doua sau pe 4 roti, la fel cum nu-i totuna daca scaunul tau are doua sau patru picioare. Da, poti sta in echilibru si pe doua picioare, da' parca-i mai sigur pe patru .... Si nu, nu-i vorba doar despre zapada sau off-road ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users