Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8, BMW Seria 3, VW CC
#1
Posted 07 February 2018 - 02:57
Buna ziua/seara! (depinde cand cititi) As dori sa achizitionez o masina SH (nu din Romania), buget intre 16.000 - 17.000 euro, sa nu depaseasca 150.000 km. O sa folosesc masina in mare parte in oras, exceptie facand cam doua drumuri pe saptamana in afara localitatii (aproximativ 300-400 km pe saptamana in afara localitatii). Ce masina recomandati intre Audi A4 B8, BMW Seria 3 si VW CC? (as dori raspunsuri argumentate, motorizari recomandate, fiabilitate, costuri, probleme, etc.). Multumesc!
|
#2
Posted 07 February 2018 - 05:43
Tren de rulare/suspensie...VW CC e caruta ( Golf ). N-ai ce compara cu A4 sau Seria 3 care-s din gama premium.
Cam greu sa gasesti un B8 sub 150.000 km. |
#3
Posted 07 February 2018 - 07:18
Recomand A4 B8. La tinuta de drum e putin sub dar la calitate e peste iar tractiunea fata de la Audi e mai utila iarna decat spate ca la BMW.
CC e un Passat cu suspensie normala (ca la Golf, Mondeo, etc) care nu se ridica la nivelul unei suspensii multi-link de la Audi A4. Cu 16 mii euro gasesti masina la 150 mii dar la masinile bune si rulate in Germania, 200 mii nici nu se simt. Motor 2.0 diesel la toate 3. La BMW trebuie sa mai pui 1 mie de euro ca sa schimbi distributia de urgenta. Edited by Kroghy, 07 February 2018 - 07:19. |
#4
Posted 07 February 2018 - 09:45
Intr-un diesel, pe la 180-200k bagi mii de euro, verificat la B6 si la A4. Asta daca vrei sa tii masina in stare perfecta. Altfel te duci la baieti si iti anuleaza EGR etc
|
#5
Posted 07 February 2018 - 10:27
#6
Posted 07 February 2018 - 10:31
overseas, on 07 februarie 2018 - 09:45, said:
Intr-un diesel, pe la 180-200k bagi mii de euro, verificat la B6 si la A4. Asta daca vrei sa tii masina in stare perfecta. Altfel te duci la baieti si iti anuleaza EGR etc Si nu vorbesc de partea mecanica, tren de rulare. Nenea Zap, on 07 februarie 2018 - 10:27, said:
La masinile germane, 200 000 km inseamna ca abia au facut rodajul. Sunt ca noi. Ba chiar vezi si in anunturi scris ca sunt aproape noi. In mod normal nemtestile abia dupa 300k prind viata. Pana atunci le lasam fraierilor de nemti sa le rodeze pentru noi. |
#7
Posted 07 February 2018 - 10:35
VW va avea cele mai mici preturi de intretinere, substantial mai mici decat celelalte doua. Numai distributia la BMW fata de VW si deja vorbim de sume duble, asta in conditiile in care la VW se schimba la 210.000 km conform manualului de intretinere. De restul nu ma pronunt ca e o chestie de preferinte interior, dinamica, etc.
Edited by filipxxx, 07 February 2018 - 10:36. |
#8
Posted 07 February 2018 - 10:37
overseas, on 07 februarie 2018 - 10:31, said:
Si nu vorbesc de partea mecanica, tren de rulare. In mod normal nemtestile abia dupa 300k prind viata. Pana atunci le lasam fraierilor de nemti sa le rodeze pentru noi. Edited by MariusAdrian97, 07 February 2018 - 10:41. |
#9
Posted 07 February 2018 - 10:46
Pana la 200k, un A4 va avea nevoie de 4000 euro, intrebarea e daca i-a bagat vanzatorul sau tu.
MariusAdrian97, on 07 februarie 2018 - 02:57, said:
Buna ziua/seara! (depinde cand cititi) As dori sa achizitionez o masina SH (nu din Romania), buget intre 16.000 - 17.000 euro, Plus aia 4000 de rezerva rezulta un buget de 21k pentru o masina noua cu garantie, posibil pana la 7 ani. |
#10
Posted 07 February 2018 - 10:47
Exagerari. O masina intretinuta, adica de care nu si-a batut joc fostul proprietar, nu are nevoie de reparatii prea multe inafara de piese consumabile si revizii.
La 200 mii poate schimbi o volanta dar in mod normal nu ar trebui sa fie alte surprize decat poate cazuri rare. Ceea ce spun unii de reparatii scumpe la 200 mii sunt km afisati pe bord dar in realitate probabil peste 350-400 mii km. Edited by Kroghy, 07 February 2018 - 10:50. |
|
#11
Posted 07 February 2018 - 10:53
overseas, on 07 februarie 2018 - 10:46, said:
Pana la 200k, un A4 va avea nevoie de 4000 euro, intrebarea e daca i-a bagat vanzatorul sau tu. Plus aia 4000 de rezerva rezulta un buget de 21k pentru o masina noua cu garantie, posibil pana la 7 ani. |
#12
Posted 07 February 2018 - 11:01
Salut, parerea mea; VW nu putem pune cu celelalte 2. Intre Audi si BMW a existat mereu o competitie, problema e ca la un momendat s-a creat o discrepanta intre cele 2 modele, in anul 2005 bmw a scos un nou model (e90), pe cand audi a scos "noul" model b7 care e doar un facelift la b6 (plus alte motorizari, insa la design interior, acelasi) si de acolo tot in contra timp au mers. Pentru tine, nu cred ca in acesti bani gasesti Audi A4 b9, deaceea recomand bmw f30 cat mai nou care s-a produs de prin 2011/12 (daca e dupa 2014, ai scapat cu distributia, daca nu, dai un ban da merita, sau iei motorul de 3.0d), nu cred ca ai vrea un audi a4 b8 care si-a inceput productia prin 2007 si apoi a primit un facelift ( si audi 2.0tdi au probleme, nu doar bmw 2.0d (n47).) S-a mentionat faptul ca bmw are cunoscutul "dezavantaj" al tractiunii pe spate si daca iarna nu cari 2 saci de balastru sau chirpici in portbagaj, te rastorni si faci cerculete la prima frana, masina are o tehnologie destul de desteapta si multe functii de siguranta, deaceea nu ai de ce sa-ti faci griji in aceasta privinta, cauciucuri de calitate trebuie si atat.
Edited by debusy, 07 February 2018 - 11:08. |
#13
Posted 07 February 2018 - 11:02
Nenea Zap, on 07 februarie 2018 - 10:27, said:
La masinile germane, 200 000 km inseamna ca abia au facut rodajul. Sunt ca noi. Ba chiar vezi si in anunturi scris ca sunt aproape noi. cica masiniile nemtesti dabea pe la 500.000km isi ating rodajul, dupaia pot fi aduse in Romania ca si masini noi, dat km la 150.000 si vandute la un pret incredibil pentru ca oricum sunt noi, stii ce zic? Ca sa las gluma la o parte, masiniile nemtesti sunt mai bine intretinute din cateva motive, 1. au drumurile mai de calitate astfel ca nu bulesti suspensiile si alte rahaturi la fel de repede ca in Romania 2. service-urile se fac in 80% la dealeri autorizati 3. astia au grija de masini mai mult decat in Romania Exista si exceptii si conteaza si foarte mult cum conduci tu ca sofer masina. Ca daca pe -5 grade tu pornesti masina si schimbi in 3-4 turatii mereu si asta pe 2-3 ani atunci masina nu este la fel de noua cum se crede. Conteaza si cum o conduce soferul, iar masina sh este ca la loterie. Restul este un mit. Mergi pe Audi! Edited by business11, 07 February 2018 - 11:04. |
#14
Posted 07 February 2018 - 11:13
business11, on 07 februarie 2018 - 11:02, said: 1. au drumurile mai de calitate astfel ca nu bulesti suspensiile si alte rahaturi la fel de repede ca in Romania |
#15
Posted 07 February 2018 - 11:20
debusy, on 07 februarie 2018 - 11:13, said:
Locuiesc in uk, cand am fost cu masina (audi a4 b8) in tara, mi s-a ars un bec, de la far, s-au defectat senzorii de parcare, tragea masina intre-o parte, toate se trag de la denivelarile si gropile din Romania. Am mai auzit o cunostinta din germania care tot asa, cand a revenit din Romania a trebuit sa mearga cu masina la service la cate probleme a dobandit de pe drumurile romanesti. Tragic |
|
#16
Posted 07 February 2018 - 11:22
kruger, on 07 februarie 2018 - 11:20, said:
Ma intreb ce denivelari fac sa ti se arda becurile si sa ti se strice senzorii de parcare. Edited by Kroghy, 07 February 2018 - 11:24. |
#17
Posted 07 February 2018 - 11:24
Masinile la pretul corect al pietii de acolo nu se pot compara cu masinile cu acelasi rulaj in Romania. Cred ca am mai scris pe aici, daca aduci o masina din Germania cu 3 ani vechime, inca gasesti stickere pe la motor printre matze si fire pe unde nu s-a pus fir de praf, plastice care arata ca si cum au fost curatate si din nou, vorbim aici de zone unde nu umbli decat la o schimbare de distributie (vorbesc de masini accident free) Chestia asta mi-au confirmat-o mecanici de reprezentanta care spun ca toate masinile din Olanda si Germania arata dupa cativa ani mai bine decat masini din RO care vin la prima revizie.
|
#18
Posted 07 February 2018 - 11:25
Asta mi s-a zis la service in Romania. Cand am intrat in tara, absolut nici-o problema nu avea masina. Poate erau niște gropi mai speciale.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users