Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Audi A4 B8, BMW Seria 3, VW CC

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 filipxxx, on 07 februarie 2018 - 11:24, said:

...oate masinile din Olanda si Germania arata dupa cativa ani mai bine decat masini din RO care vin la prima revizie.
Confirm si eu, testat pe propria piele cu masini cumparate de noi. Ca sa ajungi la comparatie aproximativ egala, rulajul din Germania il imparti la 2 sau 3 si ajungi la uzura egala cu o masina rulata in Romania. Adica la 200 mii km o masina din Germania are uzura ca una de 70-80 mii km rulati in Romania.

#20
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007

 Kroghy, on 07 februarie 2018 - 10:47, said:

Exagerari. O masina intretinuta, adica de care nu si-a batut joc fostul proprietar, nu are nevoie de reparatii prea multe inafara de piese consumabile si revizii.
La 200 mii poate schimbi o volanta dar in mod normal nu ar trebui sa fie alte surprize decat poate cazuri rare.
Ceea ce spun unii de reparatii scumpe la 200 mii sunt km afisati pe bord dar in realitate probabil peste 350-400 mii km.

Fugi de aici. Passat B6 2008 2.0 TDI CR DSG nou nout, de la 180 k a inceput distractia: pompa de motorina din rezervor, clapeta de shuoff (aia e consumabil), problema cu ax pompa de ulei, EGR, galeria de admisie, compresorul de aer conditionat, volanta dubla + kitul de ambreiaje, au mai fost maruntisuri; alea normale nu le pun (distributie la 180k, ulei cutie la 60k etc).
A4 din 2008 2.0 TDI PD la 200k a decedat total, turbo, chiulasa, probleme, s-a vandut cu 4k. Luat de nou.

Edited by overseas, 07 February 2018 - 11:31.


#21
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018
O masina cumparata din Romania nici nu intra in discutie. Raman intre Audi si BMW. Probabil un test cu ambele masini o sa ma ajute sa decid care mi se potriveste mai bine. Ca aspect imi plac ambele, atat la interior cat si la exterior (parca inclin putin spre BMW). Dar faptul ca merg iarna des la munte, ma face sa inclin spre Audi. Depinde totusi si de dotarile masinii si nr de km.

#22
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

Quote

mi s-a ars un bec, de la far, s-au defectat senzorii de parcare, tragea masina intre-o parte, toate se trag de la denivelarile si gropile din Romania.

Incredibil.
Locuiesc în România și nu mi s-a stricat nimic la mașină.
E drept că locuiesc la oraș și circul cu ochii deschiși.

Urât gest ăsta de a uita de unde ai plecat.

Okio okio como se dice că am uitat.
Numai prostul ăla de Răducioiu uita limba română după 3 luni de străinătate.

Bune mașini aveți dacă treceți o linie de tramvai și se face bordu pom de crăciun.
Dar e România nașpa.

Edited by exceswater, 07 February 2018 - 11:37.


#23
razvansd

razvansd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.05.2015
Passat-u e frumos dar nu se compara.
La banii aia , nu ar trebui sa iti faci probleme din cauza tractiunii spate a BMW-ului , pentru ca masina o sa fie destul de noua => tehnologie noua. Nu o sa ai probleme daca nu esti genu care accelereaza in curba cand afara a nins 3 zile la rand si temperaturile au fost sub 0 constant :). Tinuta de drum la Seria 3 nu se compara cu cea de la Audi . La interior sunt fan Audi.
Nu ai zis daca vrei benzina sau diesel ? A4 papa ulei - TFSI-urile(benzinarele) , e problema cunoscuta , toate au aceasta problema. In cele mai rele cazuri mananca si 1l / cateva sute de km. Diesel-u in schimb , pentru generatia mai noua, are probleme la pompa de inalte (2.0 CR) . Poti sa schimbi preventiv pompa cu cea cu o generatie in urma. Dar la fel e posibil motoru sa fi facut deja span datorita motorinei de proasta calitate si sa ajungi sa schimbi injectoarele .

#24
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
E normal ca riscurile cresc pe masura ce se strang kilometri, dar pe principiul masinilor care s-au autodistrus la 200k km eu stiu multe alte masini care au trecut binisor de 200.000 fara probleme majore. Am un coleg cu BMW de peste 200.000 km E90 si nu are nici o problema, am vecini cu X5 si Touareg de 6-7 ani si undeva la 200k km absolut nici o problema, etc. Pentru fiecare masina cu probleme exista alte 10 care nu au probleme, excludem aici modele care au avut probleme recunoscute si cu rechemare in service.

Edited by filipxxx, 07 February 2018 - 11:39.


#25
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
ca in Germania sau in alte tari europene nu exista linii de tramvai si alte rahaturi. Clar drumurile din Romania sunt cu 80% mai proaste ca in Germania nu este nimic de discutat, dar nu vad ca argument sa ti se arda becurile si alte rahaturi din cauza drumurile, asta inseamna proasta calitate a masinii.

O masina de 200.000km din Germania este o masina de 75.000km in Romania, cam asta este diferenta pe care o putem face. Asta inseamna ca masina condusa in Romania 200.000km este praf daca nu a fost intretinuta cum trebuie. O masina de 200.000km din Germania o sa mai duca, dar indiferent ca a fost condusa in Germania sau in Romania masina la 200.000km are un anumit kilometraj care trebuie respectat si o masina de 200.000 sa spui ca abea si-a facut rodajul sau e ca noua este o aberatie mare.

#26
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007

 razvansd, on 07 februarie 2018 - 11:37, said:

Poti sa schimbi preventiv pompa cu cea cu o generatie in urma. Dar la fel e posibil motoru sa fi facut deja span datorita motorinei de proasta calitate si sa ajungi sa schimbi injectoarele .

Dap, uitasem ca am stat cu frica pompei de inalte dar nu am avut probleme din fericire, nici cu injectoarele. Rompetrol sa traiasca.

 filipxxx, on 07 februarie 2018 - 11:38, said:

E normal ca riscurile cresc pe masura ce se strang kilometri, dar pe principiul masinilor care s-au autodistrus la 200k km eu stiu multe alte masini care au trecut binisor de 200.000 fara probleme majore.

Ti se pare ca ce am enumerat sunt probleme majore ?! Majore sunt: pompa de inalte, injectoare, turbo etc
Nu cred ca exista diesel care pana la 200k sa bage doar ulei si filtre. NU are cum.

#27
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

 business11, on 07 februarie 2018 - 11:40, said:

ca in Germania sau in alte tari europene nu exista linii de tramvai si alte rahaturi. Clar drumurile din Romania sunt cu 80% mai proaste ca in Germania nu este nimic de discutat, dar nu vad ca argument sa ti se arda becurile si alte rahaturi din cauza drumurile, asta inseamna proasta calitate a masinii.

O masina de 200.000km din Germania este o masina de 75.000km in Romania, cam asta este diferenta pe care o putem face. Asta inseamna ca masina condusa in Romania 200.000km este praf daca nu a fost intretinuta cum trebuie. O masina de 200.000km din Germania o sa mai duca, dar indiferent ca a fost condusa in Germania sau in Romania masina la 200.000km are un anumit kilometraj care trebuie respectat si o masina de 200.000 sa spui ca abea si-a facut rodajul sau e ca noua este o aberatie mare.
Atunci sa se fereasca de Audi :))))

#28
razvansd

razvansd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 449
  • Înscris: 27.05.2015
Bine , depinde si de noroc sau de unde isi ia masina. Daca prinde un turc care vinde masina 'ca noua ' care 'nu trocane'  si  ' nu bate' are toatea sansele sa o dea in bara :).
Eu mi-am luat un A5 de la o firma olandeza , care vindea masinile la licitatii , merge perfect , n-am schimbat nimic in afara de ulei + filtre . Bine , fiind benzinara , 'papa' ulei dar dupa cum am zis , toate benzinarele de la Audi o fac :) . Si oricum nu e ceva exagerat ...deocamdata. Posted Image

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:42, said:

Nu cred ca exista diesel care pana la 200k sa bage doar ulei si filtre. NU are cum.
Daca nu sunt 200 mii de Romania atunci sunt sanse care trec de 90%. Pompa de inalte are o rata de defect de aprox. 5% si e considerata ca cea mai mare problema.
Daca sunt 200 mii de Romania atunci sansele cred ca sunt undeva pe la 50%. Eu am trei masini in familie cumparate de noi si au intre 110 si 150 mii km si la motor nu a fost nevoie de nici o interventie. Au fost schimbate piese consumabile si piese ce tin de trenul de rulare (bucse, bielete) dar la motor totul merge perfect.

Edited by Kroghy, 07 February 2018 - 11:53.


#30
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018
De motoarele pe benzina de la BMW F30 stiti ceva? (fiabilitate, intretinere, consum etc.) Eu initial ma gandeam la motorina. Merita sa ma uit la un motor pe benzina la 20.000 - 25.000 km pe an?

Edited by MariusAdrian97, 07 February 2018 - 12:01.


#31
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,083
  • Înscris: 09.01.2007

 Kroghy, on 07 februarie 2018 - 11:51, said:

Daca nu sunt 200 mii de Romania atunci sunt sanse care trec de 90%. Pompa de inalte are o rata de defect de aprox. 5% si e considerata ca cea mai mare problema.
Daca sunt 200 mii de Romania atunci sansele cred ca sunt undeva pe la 50%. Eu am trei masini in familie cumparate de noi si au intre 110 si 150 mii km si la motor nu a fost nevoie de nici o interventie. Au fost schimbate piese consumabile si piese ce tin de trenul de rulare (bucse, bielete) dar la motor totul merge perfect.

Da stiu, si eu am inceput la 180k. Si inca zic ca am prins masina buna.

#32
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015

 Kroghy, on 07 februarie 2018 - 11:22, said:


Am patit si eu asa de doua ori, masini cumparate de noi, km sub 100 mii . Dupa ce am trecut de linii de tramvai a aparut eroare in bord ca s-a ars un bec. In ambele situatii imediat dupa ce am trecut prin gropi/denivelari deci nu cred ca e o coincidenta. Probabil filamentul era uzat si de la soc mecanic a cedat.

Nu cumparati Audi sau VW ca se ard becurile in fiecare zi. As alege BMW 330d strict din astea mentionate. Macar stii pentru ce platesti.

#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 business11, on 07 februarie 2018 - 11:40, said:

O masina de 200.000km din Germania este o masina de 75.000km in Romania, cam asta este diferenta pe care o putem face. Asta inseamna ca masina condusa in Romania 200.000km este praf daca nu a fost intretinuta cum trebuie. O masina de 200.000km din Germania o sa mai duca, dar indiferent ca a fost condusa in Germania sau in Romania masina la 200.000km are un anumit kilometraj care trebuie respectat si o masina de 200.000 sa spui ca abea si-a facut rodajul sau e ca noua este o aberatie mare.

Stiu masini aduse din Germania cu 200-250.000km cu suspensia originala , iar dupa 15-20.000km parcursi prin tara (cu grija la gropi, mers incet pe drum rau, etc) necesita schimbare pe la articulatii.

Eu as cumpara A4 B8 , quattro daca se poate.

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:42, said:

Ti se pare ca ce am enumerat sunt probleme majore ?! Majore sunt: pompa de inalte, injectoare, turbo etc
Nu cred ca exista diesel care pana la 200k sa bage doar ulei si filtre. NU are cum.

Eu la 1.9TDI Posted Image

#34
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 vinciun, on 07 februarie 2018 - 12:27, said:

Nu cumparati Audi sau VW ca se ard becurile in fiecare zi. As alege BMW 330d strict din astea mentionate. Macar stii pentru ce platesti.
Becurile cu xenon presupun ca nu se ard asa usor. Am avzut ca sunt persoane care dadeau vina pe gropi pentru becurile arse. Din fericire, daca e asa, in Cluj drumurile sunt destul de bune. Iar drumul spre Huedin sau Tg Mures e si el bun (masina o sa fie condusa in mare parte pe A3 atunci cand o sa fac drumuri in afara Clujului). 330d e un motor prea mare pentru mine. Daca e sa vorbim de BMW, ma gandeam la un 320d sau 320i (asta daca e sa luam in calcul si un motor pe benzina, desi la aproximativ 20.000 - 25.000 km pe an nu stiu daca m-ar avantaja).

#35
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Eu votez cu diesel. Benzina e ok la masini usoare si cu motoare mici dar nu e cazul aici.

#36
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:42, said:

Ti se pare ca ce am enumerat sunt probleme majore ?! Majore sunt: pompa de inalte, injectoare, turbo etc
Nu cred ca exista diesel care pana la 200k sa bage doar ulei si filtre. NU are cum.

1.7 CDTI 2004...212k si merge ceas!

 Kroghy, on 07 februarie 2018 - 12:36, said:

Eu votez cu diesel. Benzina e ok la masini usoare si cu motoare mici dar nu e cazul aici.

Pentru drumuri scurte si dese , mai ales in oras, nu prea e recomandat sa mergi pe diesel. La masinile mici nici eu nu inteleg dieselul. Il inteleg de la compacte in sus.

Edited by zamaraii, 07 February 2018 - 12:49.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate