Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Audi A4 B8, BMW Seria 3, VW CC

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#37
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:29, said:

Fugi de aici. Passat B6 2008 2.0 TDI CR DSG nou nout, de la 180 k a inceput distractia: pompa de motorina din rezervor, clapeta de shuoff (aia e consumabil), problema cu ax pompa de ulei, EGR, galeria de admisie, compresorul de aer conditionat, volanta dubla + kitul de ambreiaje, au mai fost maruntisuri; alea normale nu le pun (distributie la 180k, ulei cutie la 60k etc).
A4 din 2008 2.0 TDI PD la 200k a decedat total, turbo, chiulasa, probleme, s-a vandut cu 4k. Luat de nou.

Consumabile...sau de la gropi...soros, reptilieni...baba vanga... s-au defectat...asa o sa-ti spuna specialistii VW de pe forum care se pricep foarte bine ... au citit toate revistele ;)

De fapt motorina buna pentru vw nu exista nicaieri in lume ....asta e nu e de vina vw ca nu s-a inventat inca motorina buna pentru masinile lor.

#38
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

 TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 12:32, said:

Eu la 1.9TDI Posted Image

Nici clapeta de aer ? Nici pompa de motorina ? Un senzor ceva ? nimic nimic ?!
Vinde-o la nemti.

 zamaraii, on 07 februarie 2018 - 12:47, said:

1.7 CDTI 2004...212k si merge ceas!


Avem o confuzie. SI masina de am bagat banii in ea a atins 330k, nu e problema.

#39
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

 TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 12:32, said:

Stiu masini aduse din Germania cu 200-250.000km cu suspensia originala , iar dupa 15-20.000km parcursi prin tara (cu grija la gropi, mers incet pe drum rau, etc) necesita schimbare pe la articulatii.


pai in Germania rar mai vezi gropi care sa distruga suspensiile, normal ca masina tine. Dupaia o aduci cu niste suspensii "batrane" in Romania si trebuie sa treaca prin situatii off-road pe straziile din Romania asa ca e clar.

#40
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Plecând de la vârsta inițiatorului, și anume 20 de ani, presupun că nu are mai mult de 500 de km conduși, asta în cel mai bun caz, recomand pentru prima mașină o chestie de 1000 - 2000 de euro, pe care să te antrenezi gen, să omori ambreiaju, etc. Golf 4 1.9 TDI, Golf 5.
După un an ceva când devii pilot de curse, te uiți la mașină de 17.000.
Asta dacă vrei să nu devii un număr dintr-o statistică din aia cu accidentele la începători.

Și nu oricare că uite ăstea de Anglia se strică senzorii de parcare dacă vii aicișa la țară în România. Și becul din far și gen.

#41
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 overseas, on 07 februarie 2018 - 12:57, said:

Nici clapeta de aer ? Nici pompa de motorina ? Un senzor ceva ? nimic nimic ?!
Vinde-o la nemti.

Doar termostat si un rulment la roata. Dar nu e Passat B6... care e o masina foarte frumoasa si in 2018, insa a cam avut probleme de fiabilitate, insa cele mai mari probleme de cap i le-a dat motorul 2.0tdi PD , CR-ul din cate stiu s-a pus la inceputul lui 2009, nu stiu cum ziceai de CR in 2008.

Edited by TruculMagic, 07 February 2018 - 15:35.


#42
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006

 overseas, on 07 februarie 2018 - 12:57, said:

Nici clapeta de aer ? Nici pompa de motorina ? Un senzor ceva ? nimic nimic ?!
Vinde-o la nemti.



Avem o confuzie. SI masina de am bagat banii in ea a atins 330k, nu e problema.

Se pare ca doar tu ai o confuzie! Daca nu se intretine masina dupa cum scrie in manualul de service, ajungi sa bagi mai multi bani in ea, si depinde si de stilul de condus al fiecaruia. Asta nu inseamna ca in cei 212k km nu am bagat nimic in intretinerea ei, doar ca nu am bagat nimic din ce ai zis tu la motor (pompa combustibil, injectoare, turbina...). Am bagat doar in consumabile de genul: frane, ambreiaj, ulei, filtre, bucsi, caseta de directie si am schimbat o data volanta cu masa dubla. Atat! Fiabilitatea unei masini tine foarte mult de grija proprietarului si de intretinea ei ca la carte, ceea ce costa!
Just my two cents!

Edited by zamaraii, 07 February 2018 - 15:36.


#43
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 exceswater, on 07 februarie 2018 - 14:06, said:

Plecând de la vârsta inițiatorului, și anume 20 de ani, presupun că nu are mai mult de 500 de km conduși, asta în cel mai bun caz, recomand pentru prima mașină o chestie de 1000 - 2000 de euro, pe care să te antrenezi gen, să omori ambreiaju, etc. Golf 4 1.9 TDI, Golf 5.

De unde scoti ideile acestea ? La 20 ani poate are deja permisul de 2 ani deja. 500km ii faci in 2 zile mai ales daca esti la CJ unde sunt drumuri bune si te deplasezi pana in judetele vecine.

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:29, said:

Fugi de aici. Passat B6 2008 2.0 TDI CR DSG nou nout, de la 180 k a inceput distractia: pompa de motorina din rezervor, clapeta de shuoff (aia e consumabil), problema cu ax pompa de ulei, EGR, galeria de admisie, compresorul de aer conditionat, volanta dubla + kitul de ambreiaje, au mai fost maruntisuri; alea normale nu le pun (distributie la 180k, ulei cutie la 60k etc).
A4 din 2008 2.0 TDI PD la 200k a decedat total, turbo, chiulasa, probleme, s-a vandut cu 4k. Luat de nou.

Galeria de admisie si EGR trebuiesc, curatate anticipat ca sunt masini diesel (si eu am in plan sa o curat vara aceasta), la orice masina se vor face depuneri. Compresorul de AC la multe masini am vazut ca se duce, mai ales daca nu e folosit mult timp cum fac unii. Axul pompei de ulei este ceva consumabil la 2.0TDI , volanta iarasi este un consumabil la motoarele diesel ce au cuplu mare (peste 250-300nm).
Stiu un A4 2.0TDI PD (B7) in care s-a schimbat inclusiv motorul , iar noul proprietar a mai bagat vreo 4000euro lejer in ea , pana a vandut-o mai departe...

Edited by TruculMagic, 07 February 2018 - 15:45.


#44
MariusAdrian97

MariusAdrian97

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 07.02.2018

 exceswater, on 07 februarie 2018 - 14:06, said:

Plecând de la vârsta inițiatorului, și anume 20 de ani, presupun că nu are mai mult de 500 de km conduși, asta Ă®n cel mai bun caz, recomand pentru prima mașină o chestie de 1000 - 2000 de euro, pe care să te antrenezi gen, să omori ambreiaju, etc. Golf 4 1.9 TDI, Golf 5.
După un an ceva când devii pilot de curse, te uiți la mașină de 17.000.
Asta dacă vrei să nu devii un număr dintr-o statistică din aia cu accidentele la Ă®ncepători.

Și nu oricare că uite ăstea de Anglia se strică senzorii de parcare dacă vii aicișa la țară Ă®n România. Și becul din far și gen.
Am luat permisul chiar cand am facut 18 ani. Prima mea masina e una noua, Ford Focus din 2014 si am facut cam 50.000 km (pe putin) in acesti ani. Dupa cum am spus, 300-400 km pe saptamana fac doar in afara localitatii.

Edited by MariusAdrian97, 07 February 2018 - 16:11.


#45
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

 overseas, on 07 februarie 2018 - 12:57, said:



Nici clapeta de aer ? Nici pompa de motorina ? Un senzor ceva ? nimic nimic ?!
Vinde-o la nemti.



Avem o confuzie. SI masina de am bagat banii in ea a atins 330k, nu e problema.

Cumnatu meu are un Passat b6 1.9 tdi de vreo 5 ani. L-a luat cu vreo 60.000 km, nu mai tin minte exact. Pana acum a schimbat ceva pe la trenul de rulare, amortizoarele, ventilatorul de habitaclu si cam atat. Insa are o problema cu limp mode iar  becurile sunt schimbate foarte des. Dupa mine e o masina destul de fiabila. Are acum peste 200.000 si cand a luat-o nu stia absolut nimic despre istoricul ei.

Si distributia a schimbat-o...

#46
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce anume din "becuri schimbate foarte des" ? Pune leduri chinezesti care se ard ?

#47
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012

 exceswater, on 07 februarie 2018 - 14:06, said:

Plecând de la vârsta inițiatorului, și anume 20 de ani, presupun că nu are mai mult de 500 de km conduși, asta în cel mai bun caz, recomand pentru prima mașină o chestie de 1000 - 2000 de euro, pe care să te antrenezi gen, să omori ambreiaju, etc. Golf 4 1.9 TDI, Golf 5.
După un an ceva când devii pilot de curse, te uiți la mașină de 17.000.
Asta dacă vrei să nu devii un număr dintr-o statistică din aia cu accidentele la începători.

Și nu oricare că uite ăstea de Anglia se strică senzorii de parcare dacă vii aicișa la țară în România. Și becul din far și gen.
Am facut 2500 km  intr-o zi jumate, chiar crezi ca o fi facand el doar 500 km in 2 ani? :))
Esti penibil omule, baiatul nu a cerut un consilier, a cerut o recomandare, ce sa aleaga intre 3 modele mentionate de el si vii tu iluminatu sa-l destepti sa vada imensa greseala care o va face pe banii tai de as-i cumpara o masina de 17k euro.
Si apropo, ce-i ala ambreiaj? Cine mai are nevoie de el cand ai cutii automate foarte performante? Sau ai avut tu experienta urata cu ele, ia zi, ai omorat vreun ambreiaj de la cutia automata de ai pica pe ele?

@vinciun, fiecare masina a fost intretinuta altfel, unele corespunzator, altele nu. Evident ca de nu au fost intretinute corespunzator si doar i`a facut un make-up inainte de vanzare, masina va fi vai de ea si costisitoare. Sunt multi care dau masina nu chiar de buna ce e...

#48
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006

 overseas, on 07 februarie 2018 - 11:42, said:


Dap, uitasem ca am stat cu frica pompei de inalte dar nu am avut probleme din fericire, nici cu injectoarele. Rompetrol sa traiasca.



Ti se pare ca ce am enumerat sunt probleme majore ?! Majore sunt: pompa de inalte, injectoare, turbo etc
Nu cred ca exista diesel care pana la 200k sa bage doar ulei si filtre. NU are cum.
Ba da exista de aia exista zeci de mii de taxiuri Diesel E-classe, A6, Passat, Superb. Am detinut motor 2.0 TDI cod CBAB absolut nici o problema pana la 200.000+ , NIMIC frate intelegi ce e aia: nici bujiile nu le-am schimbat, doar filtre si ulei. Am mers cu taxiuri E220D in Germania unde nu a picat nimic la motor si cutia automata in 500.000 Km.

#49
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

 zamaraii, on 07 februarie 2018 - 15:34, said:

Se pare ca doar tu ai o confuzie! Daca nu se intretine masina dupa cum scrie in manualul de service,

Masina de care vorbesc dupa 8 ani tot in reprezentanta mergea deci chiar ai vorbit de 2c.

#50
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Am uitat... am schimbat si o bujie incandescenta Posted Image

#51
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

 filipxxx, on 07 februarie 2018 - 17:01, said:

Ba da exista de aia exista zeci de mii de taxiuri Diesel E-classe, A6, Passat, Superb. Am detinut motor 2.0 TDI cod CBAB absolut nici o problema pana la 200.000+ , NIMIC frate intelegi ce e aia: nici bujiile nu le-am schimbat, doar filtre si ulei. Am mers cu taxiuri E220D in Germania unde nu a picat nimic la motor si cutia automata in 500.000 Km.

Povesti.
Eu tot de CBAB vorbesc si nu din auzite.
Aia cu taxiurile cu care ai mers e misto, zici ca nu a cazut nimic in cei 3 km de cursa ?

 vinciun, on 07 februarie 2018 - 16:38, said:

Cumnatu meu are un passat b6 1.9 tdi de vreo 5 ani. L-a luat cu vreo 60.000 km, nu mai tin minte exact. Pana acum a schimbat ceva pe la trenul de rulare, amortizoarele, ventilatorul de habitaclu si cam atat. Insa are o problema cu limp mode iar  becurile sunt schimbate foarte des. Dupa mine e o masina destul de fiabila. Are acum peste 200.000 si cand a luat-o nu stia absolut nimic despre istoricul ei.

Si distributia a schimbat-o...

Colegu, glumesti ?!

 TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 15:41, said:


Galeria de admisie si EGR trebuiesc, curatate anticipat ca sunt masini diesel (si eu am in plan sa o curat vara aceasta), la orice masina se vor face depuneri. Compresorul de AC la multe masini am vazut ca se duce, mai ales daca nu e folosit mult timp cum fac unii. Axul pompei de ulei este ceva consumabil la 2.0TDI , volanta iarasi este un consumabil la motoarele diesel ce au cuplu mare (peste 250-300nm).
Stiu un A4 2.0TDI PD (B7) in care s-a schimbat inclusiv motorul , iar noul proprietar a mai bagat vreo 4000euro lejer in ea , pana a vandut-o mai departe...

N-auzi ca vorbesti prostii si nu se baga bani in masina pana la 500k ?! Bine, tre sa mearga in regim de taxi ca sa fie fiabila.

 TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 15:33, said:

Doar termostat si un rulment la roata. Dar nu e PASSAT B6... care e o masina foarte frumoasa si in 2018, insa a cam avut probleme de fiabilitate, insa cele mai mari probleme de cap i le-a dat motorul 2.0tdi PD , CR-ul din cate stiu s-a pus la inceputul lui 2009, nu stiu cum ziceai de CR in 2008.

M-am lamurit, vorbesc cu habarnisti.
Motorizarea CBAB s-a vandut din aprilie mai 2008.
Ma scuzati ca m-am irosit p-acilea.

#52
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu era sigur , stiam ca din 2009 , acuma cateva luni in minus ce mai conteaza ? :)))))

#53
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015

 TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 16:51, said:

Ce anume din "becuri schimbate foarte des" ? Pune leduri chinezesti care se ard ?

Faza scurta e ca o lumanare, cea lunga un pic mai puternica. Dar becurile se ard des, nu stiu ce au. De obicei pune philips. A incercat diferite tipuri (xtrem vizion, xenon efect etc.)

#54
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 vinciun, on 07 februarie 2018 - 19:02, said:

A incercat diferite tipuri (xtrem vizion, xenon efect etc.)
De la asta. Am incercat si eu becuri mai puternice sau mai albe si toate tineau aprox. 6 luni. Pe doua masini diferite si marci diferite la becuri, deci nu e de la masina sau de la acel model de bec. In general becurile mai puternice sau cu lumina mai alba se uzeaza mai repede. Chiar si pe ambalaj scrie ca durata de viata e undeva pe la jumatate. In realitate e mult mai mica. Am revenit la becurile originale si nu se mai ard.

Edited by Kroghy, 07 February 2018 - 19:25.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate