Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi A4 B8, BMW Seria 3, VW CC
Last Updated: Feb 09 2018 15:18, Started by
MariusAdrian97
, Feb 07 2018 02:57
·
0
#55
Posted 07 February 2018 - 19:33
TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 15:41, said: Axul pompei de ulei este ceva consumabil la 2.0TDI , volanta iarasi este un consumabil la motoarele diesel ce au cuplu mare (peste 250-300nm). Stiu un A4 2.0TDI PD (B7) in care s-a schimbat inclusiv motorul , iar noul proprietar a mai bagat vreo 4000euro lejer in ea , pana a vandut-o mai departe... Cum dreaq sa fie consumabil axul pompei de ulei...hexagonul ala idiot...? Greseala de proiectare clar....competenta vewe...fiabilitate VW. S-au schimbat motoare gramada din cauza asta. Nu zic de volanta...se duce dreaq si aia... dar sa invarti compresorul a/c intr-una normal ca-l faci praf ...mai ales cand se pierde freonul si soferul nu stie sa opreasca instant motorul...alta tampenie vewe....nu cum cred unii ca e vreo facilitate. Multi producatori merg cu 2 controlere la compresor ...ei cu una ...si rezultate se vad....dar proprietarul de vag e multumit ...cica de la gropi se deterioreaza Tind sa cred ca o fac intentionat, au deja cumparatorii lor spalati pe creier si periodic lanseaza idiotenii d'astea cu buna stiinta pentru a sustine piata serviciilor aftersales. Clapetele alea din admisie numai la ei la beemve le vezi desi probleme se tin lant de anii de zile....culmea mai trebuie sa manareasca si noxele desi la altii le ies fara tot felul de porcarii montate in motor. Cutia dsg 1 aia facuta cu un singur tip de ulei...cum poti sa lansezi asa porcarie ?! ... Ar trebui sa le scrie in manualul de intretinere...cu intervalele de rigoare... daca ar fi consumabile. |
#56
Posted 07 February 2018 - 20:21
vinciun, on 07 februarie 2018 - 19:02, said: Faza scurta e ca o lumanare, cea lunga un pic mai puternica. Dar becurile se ard des, nu stiu ce au. De obicei pune philips. A incercat diferite tipuri (xtrem vizion, xenon efect etc.) La ce interval de timp se ard ? Eu am folosit x-treme vision +130% m-au tinut un an si ceva, acuma am white vision de cateva luni si mai folosesc narva power range +90. Daca vrea sa nu se arda, sa cumpere din alea long life x4 , dar vor fi o idee mai slabe si mai galbene. Oricum pe b6 cum are lupe nu stiu cat de bine lumineaza un halogen prin ele, poate ar fi mai bine sa incerce xenon sau ceva leduri puternice. alexa32, on 07 februarie 2018 - 19:33, said:
Cum dreaq sa fie consumabil axul pompei de ulei...hexagonul ala idiot...? Greseala de proiectare clar....competenta vewe...fiabilitate VW. S-au schimbat motoare gramada din cauza asta. Ziceam metaforic, adica e o problema cunoscuta acel ax, de asta ziceam ca e consumabil, ca se tot toceste si daca pui altul nou, doar daca maresti gaura si pui un ax mai mare rezolvi problema (unii nici asa nu au scapat). In legatura cu noxele, toti producatorii umbla cu cioara vopsita. |
#57
Posted 07 February 2018 - 20:37
"Oricum pe b6 cum are lupe nu stiu cat de bine lumineaza un halogen prin ele, poate ar fi mai bine sa incerce xenon sau ceva leduri puternice."
Asta e si problema, ca cele normale lumineaza slab. Daca pune xenon sau led ar fi in regula cu legea? Nu are spalator de faruri si nici reglare auto de nivel. |
#58
Posted 07 February 2018 - 23:29
Va rog sa nu deviem de la subiectul topicului. Multumesc!
|
#59
Posted 08 February 2018 - 09:46
Topicul fiind si despre CC, ca un facut aseara vorbesc cu un nene care are parc auto diesel de vreo 50 buc, multe Passat din 2010 si zice fara sa-l intreb "dupa 150k incep sa bag bani in ele". Ma rog.
TruculMagic, on 07 februarie 2018 - 18:05, said:
Nu era sigur , stiam ca din 2009 , acuma cateva luni in minus ce mai conteaza ? )))) Conteaza ca fraierii de am luat primele motorizari am muscat-o cu pompa de ulei, care s-a rezolvat in nov 2009. |
#61
Posted 08 February 2018 - 12:09
vinciun, on 07 februarie 2018 - 20:37, said:
"Oricum pe b6 cum are lupe nu stiu cat de bine lumineaza un halogen prin ele, poate ar fi mai bine sa incerce xenon sau ceva leduri puternice." Asta e si problema, ca cele normale lumineaza slab. Daca pune xenon sau led ar fi in regula cu legea? Nu are spalator de faruri si nici reglare auto de nivel. Nu e legal, dar ce e legal in tara asta ? ) Nu are cum sa lumineze slab cu becuri normale in lupe, au fost testate din fabrica, ca sa indeplineasca niste conditii... probabil iti sunt matuite. |
#62
Posted 08 February 2018 - 12:46
Kroghy, on 08 februarie 2018 - 10:48, said:
Stii gresit. Tata are Passat B6 2.0TDI din 2006 si nu are nici o problema cu pompa de ulei. Vorbesc fireste de motorizarile CR care au inceput sa fie pe piata in aprilie 2008, iar axul s-a remediat in nov 2009 cand s-a inlocuit reperul in ETKA. Edited by Dany_Darke, 08 February 2018 - 14:17. |
#63
Posted 08 February 2018 - 17:19
Probleme cu imbusul de la pompa de ulei exista de la primele generatii de 2.0TDI PD si s-a remediat abia prin 2011 luna 4-a parca (s-a trecut la imbus mai mare de 100).
Poate merge 200.000km fara probleme, insa o sa te ia pe nepregatite. ) |
#64
Posted 08 February 2018 - 17:29
Da, a fost si la PD o problema cu axul, dar acolo e un sistem usor diferit constructiv.
|
|
#65
Posted 09 February 2018 - 12:00
Pana la urma cat e o pompa de ulei de se tem toti asa?
|
#66
Posted 09 February 2018 - 15:18
2000 euro originala
de rezolvat axul intre 600-2000 lei, depinde ce solutie alegi (eu am refacut axul turnat si am refacut gaura electro... nu mai stiu cum) asta la CBAB |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users