Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
#217
Posted 15 January 2018 - 23:09
Treaba e simpla. Oamenii liberi iau ce le place si ce au nevoie. Restul, ce le dicteaza presiunea sociala, pedaleaza ca hamsterii in roata care trebuie, se agata de orice carja, poate, poate, par si ei ce nu sunt, pana cand ajung se se ia in serios. Din fericire, doar ei si gusterii ii iau in serios.
Cel mai usor se vad hamsterii de care zicem cand stau in trafic cu toti amaratii care isi castiga si ei painea zilnica. Daca tot esti greu, nu mai fi stresatul ala grabit la 8 fara un 10 in marea de pulime care isi castiga painea zilnica. Du-te la 10 ca pulimea te asteapta daca esti cine vrei sa pari. Sau, de ce nu la 11. |
#218
Posted 15 January 2018 - 23:10
#219
Posted 15 January 2018 - 23:19
Greul e ala pentru care te grabesti la 8, desi, poate ala nu da 2 bani pe ce masina conduce si sigur nu pe ce masina conduci.
Baxon, on 15 ianuarie 2018 - 23:10, said:
Sau stai drq acasa ca lucra altii pt tine !! Concluzie, mai vezi grabiti seara ca trebuie sa arda ceva, dar la 8 dimineata te grabesti in seria 7 sau A8, da-te dreacu ca esti un fraier sub acoperire, indiferent de ce vrei sa pari. Te bucuri in timpul liber la parea pulimii, nu la a celor cu care incerci sa te identifici. Edited by underb, 15 January 2018 - 23:23. |
#220
Posted 16 January 2018 - 05:09
#222
Posted 27 January 2018 - 23:25
Romanul nu va aprecia Dacia pentru ceea ce este, doar perefera oricand un Seria 7 sau A8 la pret de Duster nou, doar da bine la vecini. Ma uit la mine in cartier, unul normal, nu vile si Primaverii, am multe A6 si masini de 60K parcate in fata blocului mai ceva ca la expolzitie. Este ceva dubios la mijloc, imi iau masina al carui pret de lista este jumatate din valoarea unui apartament in zona.
Aceeasi atitudine o vad si in Ucraina, Rusia si Bulgaria, majoritatea prefera sa cumpere premium-uri SH care au costuri de mentenanta pe masura. Oare neamtul ala care umba cu Logdy sau Duster la munca si inapoi este nebun sau doar are nevoie de un fier care sa-l duca de la A la B? Edited by connectorxp, 27 January 2018 - 23:26. |
#223
Posted 28 January 2018 - 01:03
connectorxp, on 27 ianuarie 2018 - 23:25, said:
Romanul nu va aprecia Dacia pentru ceea ce este, doar perefera oricand un Seria 7 sau A8 la pret de Duster nou, doar da bine la vecini. Ma uit la mine in cartier, unul normal, nu vile si Primaverii, am multe A6 si masini de 60K parcate in fata blocului mai ceva ca la expolzitie. Este ceva dubios la mijloc, imi iau masina al carui pret de lista este jumatate din valoarea unui apartament in zona. Aceeasi atitudine o vad si in Ucraina, Rusia si Bulgaria, majoritatea prefera sa cumpere premium-uri SH care au costuri de mentenanta pe masura. Oare neamtul ala care umba cu Logdy sau Duster la munca si inapoi este nebun sau doar are nevoie de un fier care sa-l duca de la A la B? da man , cam asa este. insa eu vad si partea cealalta... romanii au fost invatati cu dacia berlina. care (desi nu masini rele) sunt masini foarte primitive. nu ofera nici un comfort , nici o optiune. sunt BARBARICE. la fel si supernova si sincer... la fel si primul Logan si 50% logan 2. romanul are nevoie de vreo 30 de ani de adaptare la niste standarde minime de comfort. pt germanu ala cu dacia nu inseamna nimic , ca ala mai are 2 masini in curte. sau daca dacia e singura lui masina , ala tot stie ce inseamna comfort.. insa nu il vrea. pt roman e invers... nu stie ce e comfort in masina , nu stie ce e ala lux in masina. ca asa era pe timpuri. si acum stau si ma gandesc si eu ca romanu... ca is roman.. de ce as da aceiasi bani pe o dacie care la cea mai tare echipare nu se compara cu un BMW sau mertan sh? si eu as alege sh ul. ca o viata am si prefer comfortul. ca nu am avut pe timpuri. si e cam trist ca asa este... insa e realitatea. era comunista a fost un dezastru pt standardele oamenilor in privinta masinilor a condusului si a tehnologiei. |
#224
Posted 28 January 2018 - 01:50
martian_693, on 28 ianuarie 2018 - 01:03, said:
si e cam trist ca asa este... insa e realitatea. era comunista a fost un dezastru pt standardele oamenilor in privinta masinilor a condusului si a tehnologiei. Au trecut 27 de ani de la revolutie. Cumparatorii de SH din occident nu mai sunt cei care au trait in era comunista. Sa presupunem ca la revolutie ai avut 27 de ani. Ti-ar fi fost imposibil sa iti cumperi Dacie noua, pentru ca nu aveai bani si lista era de vreo 2-3 ani, poate mai mult, si la inca 27 ani de la revolutie, adica la 54 de ani, nu cred ca iti cumperi SH de "dincolo". Nu barbatii care umbla cu dosarul de pensie in mana aduc masini SH in tara, ci tinerii de ~20 de ani, poate 30, care nu au bani si nici posibilitate sa-si cumpere o masina noua. Chiar vara trecuta am vorbit cu un tanar (cam 19-20 ani) care dupa 3 luni de munca in Germania la spargel/sparanghel si-a cumparat un Ford Focus 1 combi. Ii puteai citi satisfactia in ochi, a realizat pentru prima data ceva in viata lui! Vrei sa ne intoarcem la 1300 si asteptari de 4/5 ani, cu plata facuta? Edited by ericmario, 28 January 2018 - 01:51. |
#225
Posted 28 January 2018 - 03:41
Nimeni nu vrea asa ceva, toti am inceput de la un SH, dar cand dai bani multi pe unul este deja dubios.
20.000 pe un Duster sunt bani, foarte multi, eu unul, Duster-ul cel mai scump nu-l vad sa merite mai multe de 16.000 Euro, cu toate optiunile din lista, dar din pacate traim in Europa, una din cele mai scumpe piete auto din lume, exceptie facand tari precum Israel unde au preturi mari la masini, unde un Stepway Laureate ajunge sa coste 77.200 NIS, unde un NIS este aproape cat un LEU. Am avut masini premium si modeste, am ajuns la concluzia ca toate sunt niste fiare care nu merita pretul platit, mai ales ca traim intr-o tara cu tot felul de probleme, de la civilizatia celor din jur, trafic de rahat, infrastructura praf. Anul asta voi lua un Duster 2018 din cauza ca vreau ceva mai potrivit drumurilor noastre de rahat, Lexus-ul se simte chinuit pe hartoapele mioritice. |
#226
Posted 28 January 2018 - 04:36
ericmario, on 28 ianuarie 2018 - 01:50, said:
Da-o-n colo de treaba! Au trecut 27 de ani de la revolutie. Cumparatorii de SH din occident nu mai sunt cei care au trait in era comunista. Sa presupunem ca la revolutie ai avut 27 de ani. Ti-ar fi fost imposibil sa iti cumperi Dacie noua, pentru ca nu aveai bani si lista era de vreo 2-3 ani, poate mai mult, si la inca 27 ani de la revolutie, adica la 54 de ani, nu cred ca iti cumperi SH de "dincolo". Nu barbatii care umbla cu dosarul de pensie in mana aduc masini SH in tara, ci tinerii de ~20 de ani, poate 30, care nu au bani si nici posibilitate sa-si cumpere o masina noua. Chiar vara trecuta am vorbit cu un tanar (cam 19-20 ani) care dupa 3 luni de munca in Germania la spargel/sparanghel si-a cumparat un Ford Focus 1 combi. Ii puteai citi satisfactia in ochi, a realizat pentru prima data ceva in viata lui! Vrei sa ne intoarcem la 1300 si asteptari de 4/5 ani, cu plata facuta? desi nu mi place , fordul ala e peste Dacia. chiar si sh.... NU , nu vreau 1300. tocmai de aia spun... romanu nu mai vrea masini primitive. acum pe bune... de ce sa dau 12 mii de lire pe un duster? sau 15 mii cand cu 10 mii imi iau o masina NET superioara? pt mine ca roman vorbesc. la 10 mii iau s class in conditie buna. sau un e class in conditie si mai buna. sau un Audi a6 .... sau un lexus ceva. de ce as da bani in plus pe ceva inferior? ca la o adica tot 5 ani o tin sa zicem. dar SH , platesc 5 mii mai putin si am o masina pe gustul meu cu toate optiunile care le vreau si altele in plus. si nu cred ca mai are rost sa comparam tinuta de drum la un Mercedes vs o dacia. pe langa faptul ca am o masina mai buna in urma achizitiei , am si o masina mai ieftina. o tin la fel de mult , unde a avantajul unei masini noi dacia? sau oricare alta masina noua in pretul asta? |
|
#227
Posted 28 January 2018 - 07:46
de ce sa cumperi o masina noua (chiar si dacia)? Costuri de exploatare mai mici. Casco mai mic, rca mai mic de cele mai multe ori , costuri previzibile de exploatare (reviziile) , faptul ca ai garantie, faptul ca stai linistit macar cativa ani ca nu trebuie sa bati service-urile ca masina are probleme.. Acuma sa fm seriosi cu noi insine.. cate din masinile alea sh mult mai bune au casco, cate sunt reparate cand trebuie si cu piese cum trebuie?
|
#228
Posted 28 January 2018 - 11:26
Dacă toți am gândii asa in 5 ani nu ai avea ce sh sa îți iei
|
#229
Posted 28 January 2018 - 20:23
MicroEdge, on 28 ianuarie 2018 - 11:26, said:
Dacă toți am gândii asa in 5 ani nu ai avea ce sh sa îți iei de acord... insa eu unul... sau mai bine spus... pentru mine , o masina e STRICT sa mi fac treaba cu ea si sa aiba optiunile dorite. ma doare undeva ca dau 20 de lire pe luna taxa de drum in loc de 10 lire sau 7 lire. iar ca si asigurare , o masina noua ar fi fost mai ieftin de asigurat cu 4 lire pe luna. unde e avantajul masinii noi? pt mine e 0. ba mai mult , o masina noua tre sa ai grija de ea ... ca deh , e noua , vrei sa o tii cat mai frumos. asa cu un sh , ti se rupe , nu bagi 1 ban in ea doar daca e strict nevoie. eu am masina sh.... sunt la a 4 a in 3 ani de zile , si combinat nu am bagat mai mult de 250 300 de lire in ele. fix pix pt 3 ani de zile. masina care o am acum de 1 an de zile , am cheltuit combinat cam 110 150 de lire. si astea in principiu pe ulei si cauciucuri. deci consumabile. |
#230
Posted 28 January 2018 - 20:25
Si te risti sa mergi cu ea in concediu la 1000 de km ?! Nu cred ! Asa prin " zona " nu e bai ca se rupe cureaua de distributie c-o duci la scrap yard si gata , iei alta ...
Edited by Baxon, 28 January 2018 - 20:26. |
#231
Posted 28 January 2018 - 22:25
Se pare ca s-a uitat ce inseamna sa mergi cu o masina 100k km fara sa stai cu morcovu....
Eu am 12 ani cu loganu si aproape 6 ani cu dusterul.... doar consumabile si distributia. Si reparat pasaje aripi spate la Logan. Atat si nimic mai mult. In asta consta avantajul unei masini noi....te poti baza pe ea ! Masinile sh cu ceva ani in Anglia sunt extrem de ieftine...300-500 lire daca am inteles eu bine.... Si ITP-ul e altfel acolo.... Apropo cand se strica ceva te duci sa iei alta...nu ? Ca nu iti permiti sa o repari. Edited by bumpocbum, 28 January 2018 - 22:35. |
|
#232
Posted 28 January 2018 - 22:43
#233
Posted 28 January 2018 - 23:09
Sunt si masini SH la care stai fara emotii si bagi doar revizii si reparatii conform caietului de intretinere, dar acestea sunt rare.
|
#234
Posted 29 January 2018 - 00:36
bumpocbum, on 28 ianuarie 2018 - 22:25, said:
Se pare ca s-a uitat ce inseamna sa mergi cu o masina 100k km fara sa stai cu morcovu.... Eu am 12 ani cu loganu si aproape 6 ani cu dusterul.... doar consumabile si distributia. Si reparat pasaje aripi spate la Logan. Atat si nimic mai mult. In asta consta avantajul unei masini noi....te poti baza pe ea ! Masinile sh cu ceva ani in Anglia sunt extrem de ieftine...300-500 lire daca am inteles eu bine.... Si ITP-ul e altfel acolo.... Apropo cand se strica ceva te duci sa iei alta...nu ? Ca nu iti permiti sa o repari. sunt cazuri , in care e mai ieftin sa ti iei alta. care e problema? ce e rau in asta? am avut masina de 350 de lire , am mers cu ea 1 an jumatate si nu am babat 1 lira in ea. nimic. doar petrol. nici nu am facut schimbul de ulei. defapt nici nu am verificat uleiul. a mers pana a cazut. cand nu a mai mers au venit aia de la remat si au ridicat o si mi au dat 55 de lire. ti se pare mult 300 de lire pt o masina pt un 1 an? ala e pretul de rate pe 1 LUNA. eu am folosit o 18 luni. de ce m ar interesa de cum merge sau ce pica pe ea? a trecut mot , la revedere. nu vad obsesia asta detaliata despre masini. ba motorul ala , ba marca aia , ba fiabilitatea aia. eu m am invatat sa iau japoneze ca e asigurarea buna si sunt fiabile. nu sunt obsedat sa repar totul sau fie totul perfect. cu cat te intereseaza mai mult , cu atat se strica mai des. Tsunnnami, on 28 ianuarie 2018 - 22:43, said:
Dimineata, te urci in masina si invarti cheia. Fara morcovi si fara dureri de cap. GARANTIA. ete fleosc... de aia nu mai pot eu. niciodata nu am fost cu morcovul in fund pt o masina. e doar un fier. nu e zeul din viata mea. si cand s a intamplat , am mers la service si au reparat. insa eu am fost norocos , doar chestii minore. si daca nu ar merge , si as fi dat 500 de lire pe masina , la propriu ma duc si mi iau alta la schimb. fa un calcul.... 500 de lire pe an pt o masina noua in fiecare an. in 4 ani ai 2000 de lire. daca iei o masina noua si o platesti in 4 ani dai 15 mii sau mai mult. cred ca matematica voastra e diferita de a mea... ca sincer nu vad nici un rost pt care as da vreodata atatia bani pe o masina noua... si daca as vrea ceva sa mi placa ar costa cel putin 40 de mii. CEL PUTIN. pai de la cateva mii la 40 de mii e cale lunga. connectorxp, on 28 ianuarie 2018 - 23:09, said:
Sunt si masini SH la care stai fara emotii si bagi doar revizii si reparatii conform caietului de intretinere, dar acestea sunt rare. 3 Honda acord am avut. nici una nu m a lasat in drum. nici una nu am bagat bani mai multi de cateva sute de lire. EVER. a 2 a avuta avea 5 posesori inainte , nu avea istoric deloc si mergea struna. am luat o cu 850 , dupa 1 an am dat o cu 800. mare chestie , pierdut 50 de lire si folosit 1 an. si aveam si piele si scaune incalzite si cruze si trapa , TOT... is idiot sa dau 15 mii pe o MIZERIE cheala gen Ford sau opel? care mai e scopul? Edited by martian_693, 29 January 2018 - 00:38. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users