Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reparatie in reprezentanta, alta decat cea a marcii masinii
Last Updated: Feb 22 2018 15:41, Started by
LauCalin
, Jan 09 2018 15:04
·
0
#19
Posted 09 January 2018 - 16:10
Merită reclamați la Protecția Consumatorului.
Niște hoți. |
#21
Posted 09 January 2018 - 17:15
nu se complica nici o reprezentanta cu reparatul altor marci, doar daca face parte din grupul respectiv si/sau reprezentanta vinde si marciile respective. In rest nu se baga ei sa iti comande tie piese, nu au intodeauna aparate de diagnoza pentru masina ta si nici scule.
Multe marci comunica si cu importatorul european pentru protocol si asa mai departe. |
#22
Posted 09 January 2018 - 17:21
business11, on 09 ianuarie 2018 - 17:15, said:
nu se complica nici o reprezentanta cu reparatul altor marci, doar daca face parte din grupul respectiv si/sau reprezentanta vinde si marciile respective. In rest nu se baga ei sa iti comande tie piese, nu au intodeauna aparate de diagnoza pentru masina ta si nici scule. Multe marci comunica si cu importatorul european pentru protocol si asa mai departe. O repara oriunde la orice reprezentanta mai ales la ce foame de bani lipsa de lucru au aia p-acolo , vai steaua lor . Edited by Baxon, 09 January 2018 - 17:21. |
#23
Posted 09 January 2018 - 17:46
Am lucrat la vânzări pentru 3 dealeri, în provincie. Era mana cerească orice mașină care venea la tinichigerie, indiferent de marcă. La un dealer aveam în show room un inspector de daune de la Allianz, la altul era cineva de la Asirom. Probabil că în București sau alte orașe mari volumul de muncă e altul și își permit să refuze alte mărci, dar într-un oraș de 100.000 de oameni nu-ti permiți așa ceva. Reprezentanțele care au rezistat crizei se bazau mult pe tinichigerie.
Deci cred că te-au refuzat pentru că au mult de lucru, nu pentru că ai altă marcă. Dacă vrei neapărat la o reprezentanță, caută o marcă cu vânzări mai mici, dar la ce am văzut eu poți găsi și serviceuri obișnuite care lucrează cel puțin la fel de bine. În ce privește mașină la schimb, se dădea doar contra cost; gratuit era doar pentru clienții mărcii. |
#24
Posted 09 January 2018 - 19:11
E a doua oara cand aud asa ceva. Prima data la un amic cu un 300M pe care nu l-a mai primit la Mercedes dupa ce Chrysler a iesit din alianta. L-au trimis la Fiat desi il puteau ajuta. In rest am vazut frecvent si alte marci in reprezentantele Dacia, Opel, Pejo, Citroen, Skoda, VW (nu si Audi desi erau in aceeasi curte).
Edited by underb, 09 January 2018 - 19:13. |
#25
Posted 10 January 2018 - 09:10
LauCalin, on 09 ianuarie 2018 - 15:04, said:
Domnilor, azi m-am lovit de urmatoarea situatie. Poate unii au citit ca luna trecuta m-a lovit cineva care are asigurare la Allianz Tiriac. Am facut dosar de dauna si a urmat apoi sa-mi aleg un service la care sa-mi repar masina. Buuun. M-am gandit sa merg la reprezentanta Toyota, pentru ca imi e cel mai usor. Este in drumul meu si pot lasa masina acolo. Singura mea conditie, desi in ultima instanta renuntam la ea, era sa mi se ofere o masina de schimb. Am inteles ca nu e chiar asa usor sa ti se ofere o masina si depinde de mai multi factori (daca tu vii la ei cu masina nedeplasabila, numarul necesar de zile pentru reparatie, complexitatea lucrarii, comandarea pieselor de schimb). Doar ca cei de la Toyota mi-au zis ca ei nu se baga sa repare alte marci si sa merg in alta parte. Eu nu am mai auzit asta pana acum. Dar ma intreb, atata timp cat service-ul lor colaboreaza cu Allianz, nu e normal ca ORICE masina care e lovita de un client al acestui asigurator, sa poata fi reparata in ORICE service partener Allianz Tiriac? underb, on 09 ianuarie 2018 - 19:11, said:
E a doua oara cand aud asa ceva. Prima data la un amic cu un 300M pe care nu l-a mai primit la Mercedes dupa ce Chrysler a iesit din alianta. L-au trimis la Fiat desi il puteau ajuta. In rest am vazut frecvent si alte marci in reprezentantele Dacia, Opel, Pejo, Citroen, Skoda, VW (nu si Audi desi erau in aceeasi curte). |
#26
Posted 10 January 2018 - 10:58
Imi bag in reprezentantele lu' peste prajit si imi caut un service de bun simt. Zici ca m-am dus peste ei cu un Lamborghini. Ce o fi atat de greu de reparat o tamponare, nu stiu. Ca nu ii pune nimeni s aopereze pe creier. Sunt niste table. Dar e vorba si de interes pana la urma. Sunt dealeri pe care ii doare "la basca". Si nu zic ca ar fi cazul meu, dar inevitabil asemenea comportament face ca si vanzarile lor sa fie slabe. Bine, nu ca i-ar interesa prea tare treaba asta.
Pana mea! Nu stiu cum o sa fac. De doua ori/ saptamana tre sa ajung la doua spitale diferite. Imi e f greu fara masina. Asta ma enerveaza cel mai tare. Edited by LauCalin, 10 January 2018 - 11:01. |
#27
Posted 10 January 2018 - 11:11
LauCalin, on 09 ianuarie 2018 - 15:04, said:
Domnilor, azi m-am lovit de urmatoarea situatie. Poate unii au citit ca luna trecuta m-a lovit cineva care are asigurare la Allianz Tiriac. Am facut dosar de dauna si a urmat apoi sa-mi aleg un service la care sa-mi repar masina. Buuun. M-am gandit sa merg la reprezentanta Toyota, pentru ca imi e cel mai usor. Este in drumul meu si pot lasa masina acolo. Singura mea conditie, desi in ultima instanta renuntam la ea, era sa mi se ofere o masina de schimb. Am inteles ca nu e chiar asa usor sa ti se ofere o masina si depinde de mai multi factori (daca tu vii la ei cu masina nedeplasabila, numarul necesar de zile pentru reparatie, complexitatea lucrarii, comandarea pieselor de schimb). Doar ca cei de la Toyota mi-au zis ca ei nu se baga sa repare alte marci si sa merg in alta parte. Eu nu am mai auzit asta pana acum. Dar ma intreb, atata timp cat service-ul lor colaboreaza cu Allianz, nu e normal ca ORICE masina care e lovita de un client al acestui asigurator, sa poata fi reparata in ORICE service partener Allianz Tiriac? De de ai pus conditia sa-ti asigure masina de schimb? Cine i-ar obliga sa faca acest lucru,moral si/sau legal? De ce ti se pare anormal ca un prestator sa refuze un client,indiferent de motive?Nu este nici imoral nici ilegal sa fii refuzat ca si client. |
#28
Posted 10 January 2018 - 11:36
Stii, cand am vorbit in decembrie mi s-au spus ca, in principiu, toate serviceurile trebuie sa asigure masina de schimb. Insa e adevarat ca traim intr-o tara fara principii. Am pus conditia sa-mi ofere masina de schimb, pentru ca am nevoie de ea. Simplu.
Daca ai fi pus intr-o situatie asemanatoare, ceea ce bineinteles ca nu iti doresc, ai intelege cat de aiurea e. |
|
#29
Posted 10 January 2018 - 11:49
Nu inteleg de ce un service ar trebui sa ofere masina de schimb.
In primul rand, o asemenea obligatie i-ar forta sa aiba o flota cel putin egala cu numarul de masini aflate in reparatie. Pe urma, ce garantie am eu, service, ca tu vei avea grija de masina aia? Plus cheltuieli cu RCA, rovigneta, ITP la toate. Ca sunt unele service-uri care incearca sa ofere asa ceva in limita disponibilitatii e altceva. Stiu cat de aiurea e sa stai fara masina cand iti arde buza, dar nu-ti pot da dreptate. Incearca sa inchiriezi o masina pe perioada reparatiei si gata. |
#30
Posted 10 January 2018 - 11:51
Nu ma intelege gresit.Nu sunt si nici nu doresc sa fiu ironic cu tine.
Aici vorbim de o reparatie care nu este in garantie,nu-i asa,adica nu este vina fabricantului. Cum ar fi daca toti care ne lasam masina in service sa prim o masina la schimb? Sunt 20 de masini in service cu diverse etape de lucrari si ar trebui sa aibe 20 de masini de schimb?Sa fim seriosi. Sau 40 de masini. LauCalin, on 10 ianuarie 2018 - 11:36, said:
Stii, cand am vorbit in decembrie mi s-au spus ca, in principiu, toate serviceurile trebuie sa asigure masina de schimb. Insa e adevarat ca traim intr-o tara fara principii. Am pus conditia sa-mi ofere masina de schimb, pentru ca am nevoie de ea. Simplu. Daca ai fi pus intr-o situatie asemanatoare, ceea ce bineinteles ca nu iti doresc, ai intelege cat de aiurea e. |
#31
Posted 10 January 2018 - 12:39
Daca esti in zona de sud, poti incerca la Meridian auto, am vopsit o usa acolo si am avut si optiunea sa iau masina la schimb. Sau daca ai Mitsubishi, mergi la ei la reprezentanta, e cu programare dar au masini la schimb.
|
#32
Posted 10 January 2018 - 12:44
Pai parca aveti 2 masini in familie , ce e cu agitatia asta cu masina la schimb ? Nu poate doamna sa iti dea masina , s-o duci tu la munca si apoi sa te plimbi unde ai nevoie ?
|
#33
Posted 10 January 2018 - 13:02
#34
Posted 10 January 2018 - 13:04
PSC, on 10 ianuarie 2018 - 13:02, said:
Ceea ce dovedeşte, încă odată, fiabilitatea maşinilor japoneze! (ca să nu zic a celor produse de Suzuki). |
#35
Posted 10 January 2018 - 13:23
Să fim totuşi cinstiţi: contează şi numărul de posesori ai unui anumit brand. Nu prea am văzut multe Suzuki prin trafic. Eu am Nissan şi, chiar dacă modelul meu (Primera) nu a avut vânzări explozive, există alte modele Nissan care s-au vândut foarte bine (Micra, Juke, Qashqai). De aceea, în reprezentanţele Nissan se pot vedea destul de multe maşini în ateliere.
Nici Volvo nu sunt atât de numeroase, însă de VW e plin şi, prin urmare, e normal ca cei din reprezentanţele de japoneze să-şi umple timpul cu ele. Cei de la reprezentanţa Nissan la care merg eu, când au văzut că stau mult timp cu jumătate din elevatoare în repaus, au început să accepte şi Logan-uri la reparat. La urma-urmei, sunt aliaţi... |
#36
Posted 10 January 2018 - 13:43
Baxon, on 10 ianuarie 2018 - 12:44, said:
Pai parca aveti 2 masini in familie , ce e cu agitatia asta cu masina la schimb ? Nu poate doamna sa iti dea masina , s-o duci tu la munca si apoi sa te plimbi unde ai nevoie ? Am o masina. In alta ordine de idei, nici nu imi bat capul. O las asa si cand voi putea sa o repar, o repar si gata. Pana una, alta tocmai am fost sunat de la spital si de luni un apropiat de-al meu trebuie sa faca un tratament complicat impotriva unei boli f grele (cred ca banuiti despre ce e vorba). Marti tre sa mergem la ginecologie pentru analizele viitorului meu copil. Asa ca reparatia si masina nu mai sunt deloc prioritare. Sa stea asa... cat o fi. De-asta zic ca am mare nevoie de masina. Din partea mea topicul poate fi inchis. Stima! Edited by LauCalin, 10 January 2018 - 13:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users