Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tv Samsung seria MU 2017
Last Updated: Jan 21 2024 11:28, Started by
ammazon
, Nov 22 2017 16:20
·
7
#37
Posted 22 November 2017 - 20:53
Da, are contor, se vede de cate ori ai intrat sau modificat setare.Se pierde din cate stiu.Acolo sunt setari extrem de importante, poti sa-l "omori", nu intrati.Toate presetarile pt diverse tari, calibrari, monitorizari componente, timpi si toate nebuniile, etc , se fac din meniul de service.
Ma gandeam...sacadarea aia o fac toate mu-urile indiferent de zona?Adica sacadeaza si unu pt...SUA sa zicem? Sacadeaza din 90 in 90 sec sau cat e inclusiv in player? Edited by ionutz_joe2009, 22 November 2017 - 20:58. |
#38
Posted 22 November 2017 - 20:59
Nu, tocmai asta e că nu sacadează în player.
Sacadează doar la posturile tv. Pe net sau alte surse, nu. Și eu sunt curios dacă cele făcute pentru alte regiuni ale globului au această problemă. Edited by ammazon, 22 November 2017 - 21:00. |
#39
Posted 22 November 2017 - 21:00
Sacadarea cateodata e aproape insesizabila..depinde de scena,miscarea respectiva
|
#40
Posted 22 November 2017 - 21:08
ammazon, on 22 noiembrie 2017 - 20:59, said:
Nu, tocmai asta e că nu sacadează în player. Sacadează doar la posturile tv. Pe net sau alte surse, nu. Și eu sunt curios dacă cele făcute pentru alte regiuni ale globului au această problemă. Nu neaaparat ca sunt facute special pt alte regiuni, sunt alte presetari sau setari pe care le poti vedea doar in meniul de service.Ce se vede in meniul tv-ului, sunt presetarile din ala de service.In meniul de service sunt setari mult mai complexe, nu le vezi in meniul pt utilizator.Ex setare de acolo: la cate secunde sa porneasca panelul dupa ce apesi tasta on(doar dupa ce-i da ok-ul pt verificare hard).Sunt peste 500 cred, nu stiu nici eu pt ca toate sunt cam codate in 2-4 litere. Daca pe alte regiuni nu "sacadeaza", e f probabil sa fie o setare aiurea in meniul de service.Samsung tre sa rezolve pbl. Edited by ionutz_joe2009, 22 November 2017 - 21:15. |
#41
Posted 22 November 2017 - 22:25
ionutz_joe2009, on 22 noiembrie 2017 - 20:47, said:
E simplu, te uiti in meniul de service si vezi marca panelului(sunt insa codate, tre sa stii sa citesti codurile sau codul fiecarui producator de panel).Nu iei tv cu panel Samsung sau LG la 400 de euro. Pun acum pozadin meniul de serviceal lui cu 43ku6072?Pun si din meniul de service al unui LG? Preturile si calitatea sar mult incepand de la serii 7 in sus si nu degeaba, abia de la serii de 7 incep sa fie paneluri facute de LG, e si vizibil dupa pret. Pana la 7 de cine zici ca sint facute? ammazon, on 22 noiembrie 2017 - 20:52, said:
@ionutz_joe2009, dacă intru în meniul service al televizorului, pierd garanția? Se vede undeva această accesare? Scuze dacă pare idioată întrebarea dar așa am citit pe undeva pe net. |
#42
Posted 22 November 2017 - 22:53
Ce diagonala de MU6172 ati testat si ar avea probleme cu acele sacadari? Vad ca 50" vine cu panel VA si 55" vine cu PLS. Care e mai OK la calitatea imaginii?
|
#46
Posted 23 November 2017 - 09:01
Dupa cate minute aveți problema cu out of memory in youtube. Eu pe un lg mai vechi(uh635v), am rulat 4-5 clipuri, aproximativ 20 de min in total fara probleme ( am rulat din cele returnate de cautarea uhd 4k). La mine mai crapă cu out of memory in browser, dar destul de aleatoriu.
|
|
#47
Posted 23 November 2017 - 09:41
Al meu nu a dat niciodată eroarea cu out of memory. Și rulez la greu clipuri 4k.
|
#48
Posted 23 November 2017 - 09:44
#49
Posted 23 November 2017 - 09:47
#50
Posted 23 November 2017 - 10:30
#51
Posted 23 November 2017 - 10:51
Din setari...scrie auto motion plus
Edited by nerazzurr, 23 November 2017 - 10:52. |
|
#52
Posted 23 November 2017 - 11:00
Pare ca aceeasi problema cu sacadarea o am si eu. E inadmisibil ca un produs nou sa aiba defecte de genul asta inca din fabricatie... par facute la norma. Il voi returna cu siguranta si voi renunta la Samsung definitiv, cu riscul de a mai astepta o perioada pana voi mai strange ceva bani pentru un Sony.
|
#53
Posted 23 November 2017 - 11:01
Sunt curios daca problema voastra nu este generata de folosirea unor piese de calitate mai slaba.
Producatorul nu este strain de asemenea practici. Oare cei care au cumparat - incepand cu lansarea seriei din luna mai - au intampinat asemenea probleme? Apropo, ce data de fabricatie va apare pe cutie? Edited by dba, 23 November 2017 - 11:01. |
#54
Posted 23 November 2017 - 11:03
O sa ma uit azi la data fabricatiei..in spatele tv-ului nu e trecut?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users