Tv Samsung seria MU 2017
Last Updated: Jan 21 2024 11:28, Started by
ammazon
, Nov 22 2017 16:20
·
7
#1
Posted 22 November 2017 - 16:20
Propun să discutăm aici despre problemele acestor televizoare.
Pe lângă faza cu sacadarea la 60-90 de secunde, astăzi mi-a apărut pe Hbo HD "semnal demodulat" Știe cineva care e cauza acestui semnal demodulat? |
#2
Posted 22 November 2017 - 16:26
ammazon, on 22 noiembrie 2017 - 16:20, said:
Propun să discutăm aici despre problemele acestor televizoare. Pe lângă faza cu sacadarea la 60-90 de secunde, astăzi mi-a apărut pe Hbo HD "semnal demodulat" Știe cineva care e cauza acestui semnal demodulat? Nu detin televizorul asta...dar problema ta s-ar putea sa fie de la provider, nu de la TV. |
#3
Posted 22 November 2017 - 16:29
M-am uitat repede la nivelul și calitatea semnalului și erau ok.
Să fie cardul CI de vină? Să-i dau o reinițializare? Înainte de a-mi apare această eroare, imaginea pe HBO HD s-a descompus în pătrățele, a dispărut, a reapărut pe negativ (cu culorile inversate), apoi a revenit. |
#4
Posted 22 November 2017 - 16:31
ammazon, on 22 noiembrie 2017 - 16:29, said:
M-am uitat repede la nivelul și calitatea semnalului și erau ok. Să fie cardul CI de vină? Să-i dau o reinițializare? Înainte de a-mi apare această eroare, imaginea pe HBO HD s-a descompus în pătrățele, a dispărut, a reapărut pe negativ (cu culorile inversate), apoi a revenit. Fa update de firmware la tv online. Edited by adiatric, 22 November 2017 - 16:31. |
#5
Posted 22 November 2017 - 16:34
O să-i fac update și poate cu ocazia asta dispar și acele sacadări ale imaginii.
|
#6
Posted 22 November 2017 - 16:50
Ce operator de cablu? Doar pe HBO HD? Eu zic ca tv-ul nu are nimic. Macroblocuri apar pe digital din cauza nivelului si calitatii semnalului.
Edited by arab, 22 November 2017 - 16:55. |
#7
Posted 22 November 2017 - 16:53
Nu va mai bazati asa mult pe update-urile alea. Acum vine colegul snapydj si o sa zica ca in zadar le-a facut, asa fiind sfatuit de cei de la service. Si sunt de acord cu el.
SIngura problema pe care am gasit-o la televizorul meu ( seria MU6XXX) e ca uneori apar macroblocuri. |
#8
Posted 22 November 2017 - 17:08
Nu se rezolva cu update cu nimic. Am făcut tot ce se putea face la tv băieți. Nu va mai pierdeți timpul degeaba. La orice provider face la fel. Cu ci+ și făra. S-a schimbat placa de baza cu tot cu procesor cu tot și nu s-a rezolvat. Aștept răspuns de la samsung sa îmi dea banii pe tv pentru ca ei nu au rezolvare deocamdată și eu nu mai sunt de acord sa aștept sa facă ei teste pe tv meu.
Vedeți aici și ce s-a mai discutat. Sacadare imagine Samsung UE43MU6102 https://r.tapatalk.c...02&share_type=t |
#9
Posted 22 November 2017 - 17:17
Problema Hbo e posibil sa.fie din cauza noii aplicatii pe care au scos-o...are multe bube deocamdata se vaita multi de ea..la.unele filme se blocheaza mi s-a intamplat aseara
Edited by nerazzurr, 22 November 2017 - 17:35. |
#10
Posted 22 November 2017 - 17:36
A scz acum am vazut ca era vorba de postul Hbo..nu de app HboGo
Edited by nerazzurr, 22 November 2017 - 17:36. |
|
#11
Posted 22 November 2017 - 17:49
Eu sper totuși să se rezolve problema cu sacadarea imaginii pentru că îmi place televizorul. Partea de smart funcționează foarte bine, wireless-ul la fel.
În cazul meu este vorba despre 40MU6172. |
#12
Posted 22 November 2017 - 17:50
Voi la Auto motion plus cat tineti optiunea reducere pâlpâire?..eu o am maxim 10
|
#13
Posted 22 November 2017 - 17:51
Nu mai stiu pe cât e, am tot umblat la ea dar sacadarea rămâne.
|
#14
Posted 22 November 2017 - 17:52
ammazon, on 22 noiembrie 2017 - 17:49, said: Eu sper totuși să se rezolve problema cu sacadarea imaginii pentru că îmi place televizorul. Partea de smart funcționează foarte bine, wireless-ul la fel. În cazul meu este vorba despre 40MU6172. |
#15
Posted 22 November 2017 - 18:14
Dintre posesorii acestei serii de televizoare, e cineva abonat la alt operator în afară de RDS?
Să încercăm să eliminăm și problema semnalului. Dacă și la alți furnizori de cablu face la fel, atunci problema e totuși la televizoare. |
|
#17
Posted 22 November 2017 - 18:20
Sunt la upc
Suportul samsung a zis ca sacadarea e de la operatorul tv, ca am bit error 0-16 și de aia face așa. În altă locație am un samsung mai vechi la rds, un smart din 2011 sau 2012, ue40es5500; nu am sesizat nimic la ăla dăruit error sta fix pe 0. O sa incerc sa merg cu asta nou acolo sa vad daca face la fel. E cam aiurea sa ma car cu el dar o sa incerc. |
#18
Posted 22 November 2017 - 18:22
@nerazzurr,
Hai sa incurcam termenii. Tu ai făcut un simplu reglaj, calibrarea înseamnă a te raporta la o referinta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users