Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen alocă zece miliarde de euro pentru a dezvolta și produce vehicule electrice în China
Last Updated: Nov 23 2017 08:21, Started by
max_01
, Nov 16 2017 20:10
·
0
#37
Posted 21 November 2017 - 12:43
Torquemada-666, on 21 noiembrie 2017 - 11:02, said: In urma scandalului, si pentru cavtrebuie sa plateasca amenda, vor disponibiliza si taia cheltuielile. La Tesla fara scandal si probleme, doar dintr.o sclipire de geniu al marketingului, concediaza 700 in plina productie. VW este indreptatit la asta. Tesla nu. 1-0 pt. VAG. Pentru mai toata lumea, concediatul a 30.000 de oameni ar fi ceva foarte negativ. Pentru VAG e invers, e cea mai buna veste din lume. De fapt, indiferent ce se intampla, VAG rules. |
#38
Posted 21 November 2017 - 13:19
Torquemada-666, on 21 noiembrie 2017 - 11:02, said:
La Tesla fara scandal si probleme, doar dintr.o sclipire de geniu al marketingului, concediaza 700 in plina productie. VW este indreptatit la asta. Tesla nu. 1-0 pt. VAG. ... Altii cer 1000 dolari pe masina, chetă. Heil Gas Auto. |
#39
Posted 21 November 2017 - 19:26
tatalor51, on 21 noiembrie 2017 - 12:43, said: Pentru mai toata lumea, concediatul a 30.000 de oameni ar fi ceva foarte negativ. Pentru VAG e invers, e cea mai buna veste din lume. De fapt, indiferent ce se intampla, VAG rules. Nu am zis ca e pozitiv. Am motivat in concret, fata de amenda ce trebuie sa o plateasca. Situatia e total diferita. |
#40
Posted 21 November 2017 - 19:50
Torquemada-666, on 21 noiembrie 2017 - 19:26, said:
Nu am zis ca e pozitiv. Am motivat in concret, fata de amenda ce trebuie sa o plateasca. Situatia e total diferita. Acum sunt nevoiti sa dea afara si 30.000 de oameni datorita politicii falimentare si sociopate a companiei. Si cumva tie ti se pare asta o chestie minora si normala, spre deosebire de cele 700 de concedieri pe motive de performanta de la Tesla. Ai pierdut pe undeva simtul proportiilor? Edited by tatalor51, 21 November 2017 - 19:51. |
#41
Posted 21 November 2017 - 20:24
Ford4, on 21 noiembrie 2017 - 09:03, said: Ar mai fi de intrebat, daca sta VW asa de bine precum se lauda cu banii : - De ce disponibilizeaza 30000 de angajati ? - De ce listeaza Scania si MAN la bursa daca tot are atata cash ? Simte nevoia sa imparta profiturile si cu altii ? Un link credibil si concret, in care oamenii au fost deja disponibilizati. 7500 s.au pensionat anticipat, nu au ramas pe drumuri. Nu dezinformezi cumva? https://www.google.r...p/idUSKBN19E1OI Macar un link, ceva? Edited by Torquemada-666, 21 November 2017 - 20:27. |
#42
Posted 21 November 2017 - 20:45
Torqu, in link-ul tau, asta nu ai citit-o? "Management and unions have agreed to cut up to 23,000 jobs and, in return, create 9,000 new positions in the area of battery production and mobility services."
|
#43
Posted 21 November 2017 - 21:56
Torquemada-666, on 21 noiembrie 2017 - 20:24, said:
Un link credibil si concret, in care oamenii au fost deja disponibilizati. 7500 s.au pensionat anticipat, nu au ramas pe drumuri. Nu dezinformezi cumva? https://www.google.r...p/idUSKBN19E1OI Macar un link, ceva? https://www.auto-tes...locuri-de-munca |
#44
Posted 23 November 2017 - 08:21
Pana la vehiculele electrice, germanii anticipeaza productii record de masini, pe baza cresterilor puternice din China si India. Evident intre acestia este si VAG.
http://m.automarket....nice-81249.html "Grupul Volkswagen, Daimler și BMW sunt pe punctul de a obține producții record de mașini în acest an, iar trendul ar putea continua și în 2018, pe fondul creșterii puternice venite din China și India. Germania traversează o perioadă prolifică de producție în acest an, iar principalul merit în această direcție este reprezentat de creșterile consistente înregistrate în Asia, în special în China, dar și în India. Oficialii Asociației Germane a Industriei Auto (Verband der Automobilindustrie - VDA) anticipează că producători germani de mașini vor înregistra producții record în acest an, situate la 5.6 - 5.7 milioane de unități în Germania și alte 10.8 milioane de unități în restul lumii. Principalii constructori care vor contribui la aceste cifre sunt Grupul Volkswagen, Daimler și BMW. "Sectorul auto este și va rămâne în creștere. Actualele proiecții indica faptul că și 2018 va fi un an stabil", afirmă Matthias Wissmann, președintele VDA. În plus, acesta crede că mașinile electrice vor înregistra de asemenea creșteri consistente de vânzări pe parcursul următorilor 3 ani, pe măsură ce constructorii vor lansa tot mai multe modele pentru a respecta noile norme de emisii. În prezent, China este o piață esențială pentru numeroși constructori. De exemplu, pe parcursul anului trecut, Grupul Volkswagen a comercializat circa 10 milioane de mașini la nivel global, dintre care 4 milioane în China." |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users