Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

Volkswagen alocă zece miliarde de euro pentru a dezvolta și produce vehicule electrice în China

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017
,,
Volkswagen AG intenționează să investească până în 2025 aproximativ zece miliarde de euro (11,8 miliarde de dolari) pentru a dezvolta și produce vehicule electrice în China, cea mai mare piață auto din lume, a afirmat Jochem Heizmann, șeful subsidiarei chineze a VW, transmite Reuters.
Anunțul vine într-un moment în care autoritățile de la Beijing cer producătorilor auto să vândă mai multe vehicule electrice, pentru a reduce poluarea și a promova inovațiile tehnologice.
VW, cel mai mare producător auto străin din China, intenționează să vândă vehicule electrice firmei Didi — echivalentul chinez al aplicației de transport Uber — și să genereze credite în cadrul alianței înființate cu grupul chinez JAC Motors pentru producerea vehiculelor electrice, declara recent Jochem Heizmann.
Și grupul american Ford a anunțat recent că intenționează ca, până în 2025, aproximativ 70% dintre vehiculele sale vândute în China să fie hibride convenționale, hibride plug-in sau complet electrice.
La începutul anului viitor, Ford va lansa sedanul Mondeo Energi, primul său model hibrid produs local, împreună cu partenerul chinez Changan.
China este cea mai mare piață auto din lume, înaintea SUA. ''
https://www.agerpres...-china-09-44-05

Toti constructorii auto au luat foarte in serios dezvoltarea autoturismelor cu propulsie electrica.Ca pana in anul 2030, cel putin in China si occident vor fi foarte multe autoturisme cu propulsie electrica, este o certitudine, dupa cum evolueaza situatia.
Chinezii sunt foarte isteti.Ii obliga pe toti producatorii auto straini sa intre in parteneriate cu firme chinezesti, care vor avea acces la tehnologia straina, iar la un moment dat, peste 10-15 ani, chinezii vor fi capabili sa se descurce singuri, fara occidentali asa ca vor renunta la parteneriatele cu acestia, daca situatia din acel moment le va fi favorabila.

Edited by max_01, 16 November 2017 - 20:12.


#2
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 13.09.2009

View Postmax_01, on 16 noiembrie 2017 - 20:10, said:

Chinezii sunt foarte isteti. Ii obliga pe toti producatorii auto straini sa intre in parteneriate cu firme chinezesti, care vor avea acces la tehnologia straina, iar la un moment dat, peste 10-15 ani, chinezii vor fi capabili sa se descurce singuri, fara occidentali asa ca vor renunta la parteneriatele cu acestia, daca situatia din acel moment le va fi favorabila.
Cum ar fi aratat China astazi fara firmele occidentale ?

Edited by PlatonX, 16 November 2017 - 20:29.


#3
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
O sa facă o sa dezvolte... Pana la urma rămân ultimii ce o sa facă. Renault și psa deja au parteneriat cu firme chinezești pt asta (dacă este sa vorbim doar de producători europeni)

#4
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View PostPlatonX, on 16 noiembrie 2017 - 20:28, said:

Cum ar fi aratat China astazi fara firmele occidentale ?
Primitiv.Asa cum arata partea de vest a Chinei.Sansa Chinei este relatia comerciala pe care o are cu occidentul si Rusia.

View PostMicroEdge, on 16 noiembrie 2017 - 20:33, said:

O sa facă o sa dezvolte... Pana la urma rămân ultimii ce o sa facă. Renault și psa deja au parteneriat cu firme chinezești pt asta (dacă este sa vorbim doar de producători europeni)
Pentru toti marii producatori auto se gasesc parteneri chinezi avand capital de stat asa ca ma astept ca la un moment dat, sa apara alte firme chinezesti care sa produca singure, cu tehnologia preluata de la occidentali, japonezi si sud coreeni, propriile autoturisme.

#5
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007
no...ati vrut electric:? acum platiti in china!...bafta!

Edited by alexpet, 16 November 2017 - 21:11.


#6
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Se bucura Kroghy enorm

#7
ciine

ciine

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,069
  • Înscris: 04.06.2007

View Postalexpet, on 16 noiembrie 2017 - 21:11, said:

no...ati vrut electric:? acum platiti in china!...bafta!

Acolo sunt rezervele de litiu  , chestia aia care se pune in baterii, nu ai litiu nu ai baterii, nu au electrica.

#8
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,059
  • Înscris: 30.04.2007
mai oameni buni, GINDITI putin inainte sa dati cu degetele in tastatura ..
masini electrice, o abureala!
nu masina electrica este problema, industria caroseriilor este dezvoltata (foarte chiar), industria motoarelor electrice, asemenea, mai ales "noile" motoare cu magneti din pamanturi rare (neodim), marea problema este stocarea electricitatii (bateriile) si controlerele de incarcare/functionare/descarcare.
ca fac nemtii niste carapace cu motor electric, o pot face oriunde, in ce galeata si cu ce palnie toarna curentul in acel motor, acolo-i problema.

#9
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Acolo se produc daca nu ma insel,rezevele de litiu sunt in Chile.

#10
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
ca sa reduci poluarea inseamna sa folosesti trasportul in comun ! ... nu sa-ti "tragi" o masina electrica
de 25.000 USD, la a carei fabricatie s-au emis ...de kg de kaka in mediul inconjurator !

Edited by realduc, 16 November 2017 - 21:26.


#11
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

View Postciine, on 16 noiembrie 2017 - 21:22, said:


Acolo sunt rezervele de litiu  , chestia aia care se pune in baterii, nu ai litiu nu ai baterii, nu au electrica.
Chile are de 3 ori mai mult litiu....restul este cancan

#12
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Dupa ce ne-a "afumat" zeci de ani VW s-a pocait :)

#13
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,721
  • Înscris: 10.11.2013

View PostPlatonX, on 16 noiembrie 2017 - 20:28, said:

Cum ar fi aratat China astazi fara firmele occidentale ?
Cum or sa arate tarile occidentale fara china?

#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postalexa32, on 16 noiembrie 2017 - 21:50, said:

Dupa ce ne-a "afumat" zeci de ani VW s-a pocait Posted Image
Chiar crezi? Eu zic ca lucreaza la un soft nou. Posted Image
Brusc si un euro4 va fi euro7!

#15
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
"prostii nu dispar niciodata !" ...

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postrealduc, on 16 noiembrie 2017 - 22:04, said:

"prostii nu dispar niciodata !" ...
Ar fi si trist, noi de ce cine am mai rade?Posted Image

#17
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Bravo VW. Si cu 30 mld amenda si investitii de miliarde. Au bani, nu gluma. Succes.

#18
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Asta e ca si cand i-ai zice unui pescar "succes".
Iti umple ala frigiderul, dar nu cu peste.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate