Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Volkswagen alocă zece miliarde de euro pentru a dezvolta și produce vehicule electrice în China
#19
Posted 16 November 2017 - 22:40
realduc, on 16 noiembrie 2017 - 21:25, said:
ca sa reduci poluarea inseamna sa folosesti trasportul in comun ! ... nu sa-ti "tragi" o masina electrica de 25.000 USD, la a carei fabricatie s-au emis ...de kg de kaka in mediul inconjurator ! |
#20
Posted 17 November 2017 - 03:40
Ai puțintică răbdare ca imediat apar aia cu "vacuțele polueaza". Cu toate ca e adevarat, metanul pe care il elimina are un efect de gaz de sera de 4 ori mai intens decat CO2, dar cum spuneai si tu problema trebuie abordata pe toate flancurile. Nu e de ajuns sa mergem numai cu masini electrice, daca incarcarea lor se face numai din arderea carbunelui (cu toate ca si asa polueaza mai putin). Dar nici cum zic cei anti-electrice, ca nu ar avea nici un efect. Daca nimic nu are nici un efect in combaterea poluarii, hai sa nu mai facem nimic in sensul asta, e mai bine?
Pun si un video interesant unde apar si tendintele de electrificare cu care se lauda producatorii auto, din 2020-2022, dar de fapt e o tragere de timp pentru a maximiza profiturile de pe urma motorului termic si amortizarea investitiilor in acesta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YgBukNvba8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 03:45. |
#21
Posted 17 November 2017 - 08:21
n-amname, on 16 noiembrie 2017 - 21:52, said:
Cum or sa arate tarile occidentale fara china? n-amname, on 16 noiembrie 2017 - 21:52, said:
Cum or sa arate tarile occidentale fara china? |
#22
Posted 17 November 2017 - 08:53
Ce noroc pe capul chinezilor ca firmele occidentale nu au avut alta treaba decat sa se duca sa-i dezvolte.Cum or fi facut ei oare ,ca si noua ne trebuie niste binefacatori din astia?
|
#23
Posted 18 November 2017 - 00:57
#24
Posted 18 November 2017 - 09:37
inuendo0, on 17 noiembrie 2017 - 03:40, said:
Ai puțintică răbdare ca imediat apar aia cu "vacuțele polueaza". Cu toate ca e adevarat, metanul pe care il elimina are un efect de gaz de sera de 4 ori mai intens decat CO2, dar cum spuneai si tu problema trebuie abordata pe toate flancurile. Nu e de ajuns sa mergem numai cu masini electrice, daca incarcarea lor se face numai din arderea carbunelui (cu toate ca si asa polueaza mai putin). Dar nici cum zic cei anti-electrice, ca nu ar avea nici un efect. Daca nimic nu are nici un efect in combaterea poluarii, hai sa nu mai facem nimic in sensul asta, e mai bine? Pun si un video interesant unde apar si tendintele de electrificare cu care se lauda producatorii auto, din 2020-2022, dar de fapt e o tragere de timp pentru a maximiza profiturile de pe urma motorului termic si amortizarea investitiilor in acesta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YgBukNvba8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Foarte bine. Daca se descurca sa traga de timp. Oricum petrolul nu va ramane stingher in pamant. De asta sa fii sigur. |
#25
Posted 18 November 2017 - 11:40
Macar ai vazut video ala? Aah stai ca nu prea le ai cu engleza. Acolo zice ca ne cam fura corporatiile alea cu petrolul. Plus ca fumul dauneaza grav sanatatii si mediului.
Nici nu ma mai mir ca lauzi hotii. Probabil esti de-a lor. |
#26
Posted 20 November 2017 - 16:59
VW aloca bani multi si pt.electrice si pt.dezvoltare, nu doar in China Previziunile sunt ca vanzarile vor fi si mai mari.
Cifra de afaceri record in 2016, de 217 mld. http://m.automarket....-ani-81185.html "Grupul auto german Volkswagen și-a îmbunătățit estimările de vânzări și profit pentru 2020, datorită cererii crescute pentru noile sale modele SUV pe piețe emergente precum Brazilia și Rusia. După ce au anunțat investiții totale de 72 de miliarde de euro, în intervalul 2017-2022, Volkswagen se așteaptă acum la o cifră de afaceri record în următorii trei ani. Grupul german mizează în 2020 pe afaceri cu peste un sfert mai mari decât recordul de 217 miliarde de euro înregistrat în 2016. Comparativ, în luna martie a acestui an Volkswagen miza pe o cifră de afaceri cu 20% mai mare în 2020 comparativ cu 2016. Profitul operațional al grupului Volkswagen ar urma să crească și el cu peste un sfert comparativ cu cel de 7,1 miliarde de euro înregistrat în 2016, față de o creștere de 25% cât preconiza în primăvară. Profitul înainte de taxe ar urma să crească cu 30% sau mai mult comparativ cu nivelul de 2016, peste avansul de 25% preconizat în luna martie. Volkswagen a spus că va cheltui peste 34 de miliarde de euro pe dezvoltarea și producția de mașini electrice, tehnologii autonome și servicii de mobilitate, în următorii 5 ani. Producătorii auto investesc în electrificare deoarece autoritățile de reglementare pun tot mai multă presiune pentru reducerea sau eliminarea poluării în marile orașe. Portofoliul grupului Volkswagen este format din mărci precum VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania." Ce inseamna sa fii mare, puternic si bogat. |
#28
Posted 20 November 2017 - 18:18
MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 17:44, said:
Toate in viitor, ce au făcut concret pana acum? Au vandut in continuare si dupa scandal, chiar mai bine (locul 1), fara sa reduca 1euro din pretul masinilor. Inca nu li sa cerut amenda cea mare. Nu prea au restrictii masinile lor. Se ocupa de electrice si chiar vand. Pt |
|
#29
Posted 20 November 2017 - 19:36
Torquemada-666, on 20 noiembrie 2017 - 16:59, said:
VW aloca bani multi si pt.electrice si pt.dezvoltare, nu doar in China Previziunile sunt ca vanzarile vor fi si mai mari. Cifra de afaceri record in 2016, de 217 mld. http://m.automarket....-ani-81185.html "Grupul auto german Volkswagen și-a îmbunătățit estimările de vânzări și profit pentru 2020, datorită cererii crescute pentru noile sale modele SUV pe piețe emergente precum Brazilia și Rusia. După ce au anunțat investiții totale de 72 de miliarde de euro, în intervalul 2017-2022, Volkswagen se așteaptă acum la o cifră de afaceri record în următorii trei ani. Grupul german mizează în 2020 pe afaceri cu peste un sfert mai mari decât recordul de 217 miliarde de euro înregistrat în 2016. Comparativ, în luna martie a acestui an Volkswagen miza pe o cifră de afaceri cu 20% mai mare în 2020 comparativ cu 2016. Profitul operațional al grupului Volkswagen ar urma să crească și el cu peste un sfert comparativ cu cel de 7,1 miliarde de euro înregistrat în 2016, față de o creștere de 25% cât preconiza în primăvară. Profitul înainte de taxe ar urma să crească cu 30% sau mai mult comparativ cu nivelul de 2016, peste avansul de 25% preconizat în luna martie. Volkswagen a spus că va cheltui peste 34 de miliarde de euro pe dezvoltarea și producția de mașini electrice, tehnologii autonome și servicii de mobilitate, în următorii 5 ani. Producătorii auto investesc în electrificare deoarece autoritățile de reglementare pun tot mai multă presiune pentru reducerea sau eliminarea poluării în marile orașe. Portofoliul grupului Volkswagen este format din mărci precum VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania." Ce inseamna sa fii mare, puternic si bogat. Fanboism la asemenea nivel nu-mi amintesc sa fi vazut nici la cei mai brainless suporteri de echipe de fotbal sau fani de benzi desenate. Sincer, nu credeam ca VAG (sau vreo companie producatoare de masini in general) e capabil sa nasca asemenea pasiuni navalnice si mistuitoare intr-o persoana Eu zic sa asteptam sa vedem. Experienta ne spune ca e o diferenta enorma intre ce zice VAG si ce face VAG. De multe ori sunt chiar opusul. |
#30
Posted 20 November 2017 - 22:08
Torquemada-666, on 20 noiembrie 2017 - 18:18, said: Au vandut in continuare si dupa scandal, chiar mai bine (locul 1), fara sa reduca 1euro din pretul masinilor. Inca nu li sa cerut amenda cea mare. Nu prea au restrictii masinile lor. Se ocupa de electrice si chiar vand. Pt |
#31
Posted 20 November 2017 - 22:52
tatalor51, on 20 noiembrie 2017 - 19:36, said: Fanboism la asemenea nivel nu-mi amintesc sa fi vazut nici la cei mai brainless suporteri de echipe de fotbal sau fani de benzi desenate. Sincer, nu credeam ca VAG (sau vreo companie producatoare de masini in general) e capabil sa nasca asemenea pasiuni navalnice si mistuitoare intr-o persoana Eu zic sa asteptam sa vedem. Experienta ne spune ca e o diferenta enorma intre ce zice VAG si ce face VAG. De multe ori sunt chiar opusul. Și tu,in afara de trăncăneală stupida la adresa unui user ce zici ? Care e contribuția ta la topic ? E normal,in condițiile actuale sa produci unde e ieftin. Că forța de muncă. |
#32
Posted 21 November 2017 - 00:43
Rdaneel, on 20 noiembrie 2017 - 22:52, said: Și tu,in afara de trăncăneală stupida la adresa unui user ce zici ? Care e contribuția ta la topic ? E normal,in condițiile actuale sa produci unde e ieftin. Că forța de muncă. Cel putin echivalenta cu contributia ta. Probabil ceva mai mare fiindca ma abtin de la insulte. |
#33
Posted 21 November 2017 - 09:03
MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 22:08, said:
MA crezi idiot? Vrei sa îți arat ce reduceri da grupul VW la persoane juridice dar și la persoane fizice? http://oferte.volkswagen.ro Cine minte? Tu sau VW? Ar mai fi de intrebat, daca sta VW asa de bine precum se lauda cu banii : - De ce disponibilizeaza 30000 de angajati ? - De ce listeaza Scania si MAN la bursa daca tot are atata cash ? Simte nevoia sa imparta profiturile si cu altii ? |
|
#34
Posted 21 November 2017 - 09:14
Imi amintesc indignarea pe de topicurile Tesla atunci cand au concediat 700 de oameni (sub 2% din numarul angajatilor si majoritatea din cauza de performanta scazuta).
Ma astept ca acum, la 30.000 si 5% din numarul de angajati, sa vad o indignare si o revolta de cel putin cateva ori mai mare. Torque, Kroghi, aveti cuvantul. |
#35
Posted 21 November 2017 - 11:02
tatalor51, on 21 noiembrie 2017 - 09:14, said:
Imi amintesc indignarea pe de topicurile Tesla atunci cand au concediat 700 de oameni (sub 2% din numarul angajatilor si majoritatea din cauza de performanta scazuta). Ma astept ca acum, la 30.000 si 5% din numarul de angajati, sa vad o indignare si o revolta de cel putin cateva ori mai mare. Torque, Kroghi, aveti cuvantul. In urma scandalului, si pentru cavtrebuie sa plateasca amenda, vor disponibiliza si taia cheltuielile. La tesla fara scandal si probleme, doar dintr.o sclipire de geniu al marketingului, concediaza 700 in plina productie. VW este indreptatit la asta. Tesla nu. 1-0 pt. VAG. Dar vad ca au profit si cheltuiesc zeci de mld. Altii cer 1000 dolari pe masina, chetă. MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 22:08, said: MA crezi idiot? Vrei sa îți arat ce reduceri da grupul VW la persoane juridice dar și la persoane fizice? http://oferte.volkswagen.ro Cine minte? Tu sau VW? 😂 Oferte speciale au fost si inainte de scandal. Incearca sa negociezi o alta masina si sa obtii un pret mai mic, decat obtinei in mod normal la o negociere inainte de scandal. Nici gand nu obtii. Golf e la fel de scump, si restul la fel. Au aceleasi preturi, chiar mai mari. Cand cumperi mult de la VAG le stii preturile si din 2015 si din 2017. Altceva? Edited by Torquemada-666, 21 November 2017 - 11:03. |
#36
Posted 21 November 2017 - 12:25
Tu ai spus ca au vânzări bune fără sa reduca 1 euro din costul mașinilor, adică fără reduceri oferte etc. Eu ți-am arătat contrariul. Preturile au crescut la toate firmele și continua sa crească deoarece multe echipamente sunt obligatorii în dotarea standard a mașinilor.
App cumpărarea de mașini sh nu înseamnă că știi preturile practicate pentru mașini noi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users