Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Volkswagen alocă zece miliarde de euro pentru a dezvolta și produce vehicule electrice în China

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 16.08.2016

 realduc, on 16 noiembrie 2017 - 21:25, said:

ca sa reduci poluarea inseamna sa folosesti trasportul in comun ! ... nu sa-ti "tragi" o masina electrica
de 25.000 USD, la a carei fabricatie s-au emis ...de kg de kaka in mediul inconjurator !
Ca sa rezolvi o problema complexa cum este poluarea începi cu soluții în toate sectoarele. Modul cum produci energia, partea de reciclare, autonomia fabricii ce produce elementele, materiale ușoare și compozite folosite în construcție. Dezvoltarea soluțiilor în asa fel încât sa fie aplicate în mai multe domenii. La transportul în comun se poate rezolva cu troleibuze și tramvaie dar și autobuze ele trice, la mașini prin sistemele hibrid și automobile electrice, la vapoare prin combustibil mai bun etc.

#20
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Ai puțintică răbdare ca imediat apar aia cu "vacuțele polueaza". Cu toate ca e adevarat, metanul pe care il elimina are un efect de gaz de sera de 4 ori mai intens decat CO2, dar cum spuneai si tu problema trebuie abordata pe toate flancurile. Nu e de ajuns sa mergem numai cu masini electrice, daca incarcarea lor se face numai din arderea carbunelui (cu toate ca si asa polueaza mai putin). Dar nici cum zic cei anti-electrice, ca nu ar avea nici un efect. Daca nimic nu are nici un efect in combaterea poluarii, hai sa nu mai facem nimic in sensul asta, e mai bine?

Pun si un video interesant unde apar si tendintele de electrificare cu care se lauda producatorii auto, din 2020-2022, dar de fapt e o tragere de timp pentru a maximiza profiturile de pe urma motorului termic si amortizarea investitiilor in acesta.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YgBukNvba8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by inuendo0, 17 November 2017 - 03:45.


#21
PlatonX

PlatonX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,741
  • Înscris: 13.09.2009

 n-amname, on 16 noiembrie 2017 - 21:52, said:

Cum or sa arate tarile occidentale fara china?
China s-a dezvoltat deja datorita firmelor din occident. Tarile occidentale ar fi aratat mai putin socialiste fara mutarea productiei in China.

 n-amname, on 16 noiembrie 2017 - 21:52, said:

Cum or sa arate tarile occidentale fara china?
China s-a dezvoltat deja datorita firmelor din occident. Tarile occidentale ar fi aratat mai putin socialiste fara mutarea productiei in China.

#22
dancostea2002

dancostea2002

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 530
  • Înscris: 30.05.2010
Ce noroc pe capul chinezilor ca firmele occidentale nu au avut alta treaba decat sa se duca sa-i dezvolte.Cum or fi facut ei oare ,ca si noua ne trebuie niste binefacatori din astia?

#23
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

 ericmario, on 16 noiembrie 2017 - 22:19, said:

Asta e ca si cand i-ai zice unui pescar "succes".
Iti umple ala frigiderul, dar nu cu peste.
Pai ei nu mint in privinta banilor. Iar daca au bani, au succes, cu toate scandalurile si prostiile unora cu prea mult timp liber.

#24
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 inuendo0, on 17 noiembrie 2017 - 03:40, said:

Ai puțintică răbdare ca imediat apar aia cu "vacuțele polueaza". Cu toate ca e adevarat, metanul pe care il elimina are un efect de gaz de sera de 4 ori mai intens decat CO2, dar cum spuneai si tu problema trebuie abordata pe toate flancurile. Nu e de ajuns sa mergem numai cu masini electrice, daca incarcarea lor se face numai din arderea carbunelui (cu toate ca si asa polueaza mai putin). Dar nici cum zic cei anti-electrice, ca nu ar avea nici un efect. Daca nimic nu are nici un efect in combaterea poluarii, hai sa nu mai facem nimic in sensul asta, e mai bine?

Pun si un video interesant unde apar si tendintele de electrificare cu care se lauda producatorii auto, din 2020-2022, dar de fapt e o tragere de timp pentru a maximiza profiturile de pe urma motorului termic si amortizarea investitiilor in acesta.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YgBukNvba8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Foarte bine. Daca se descurca sa traga de timp. Oricum petrolul nu va ramane stingher in pamant. De asta sa fii sigur.

#25
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Macar ai vazut video ala? Aah stai ca nu prea le ai cu engleza. Acolo zice ca ne cam fura corporatiile alea cu petrolul. Plus ca fumul dauneaza grav sanatatii si mediului.
Nici nu ma mai mir ca lauzi hotii. Probabil esti de-a lor.

#26
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
VW aloca bani multi si pt.electrice si pt.dezvoltare, nu doar in China  Previziunile sunt ca vanzarile vor fi si mai mari.

Cifra de afaceri record in 2016, de 217 mld.

http://m.automarket....-ani-81185.html

"Grupul auto german Volkswagen și-a îmbunătățit estimările de vânzări și profit pentru 2020, datorită cererii crescute pentru noile sale modele SUV pe piețe emergente precum Brazilia și Rusia.

După ce au anunțat investiții totale de 72 de miliarde de euro, în intervalul 2017-2022, Volkswagen se așteaptă acum la o cifră de afaceri record în următorii trei ani.

Grupul german mizează în 2020 pe afaceri cu peste un sfert mai mari decât recordul de 217 miliarde de euro înregistrat în 2016. Comparativ, în luna martie a acestui an Volkswagen miza pe o cifră de afaceri cu 20% mai mare în 2020 comparativ cu 2016.

Profitul operațional al grupului Volkswagen ar urma să crească și el cu peste un sfert comparativ cu cel de 7,1 miliarde de euro înregistrat în 2016, față de o creștere de 25% cât preconiza în primăvară. Profitul înainte de taxe ar urma să crească cu 30% sau mai mult comparativ cu nivelul de 2016, peste avansul de 25% preconizat în luna martie.

Volkswagen a spus că va cheltui peste 34 de miliarde de euro pe dezvoltarea și producția de mașini electrice, tehnologii autonome și servicii de mobilitate, în următorii 5 ani.

Producătorii auto investesc în electrificare deoarece autoritățile de reglementare pun tot mai multă presiune pentru reducerea sau eliminarea poluării în marile orașe.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din mărci precum VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania."

Ce inseamna sa fii mare, puternic si bogat.


#27
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 16.08.2016
Toate in viitor, ce au făcut concret pana acum?

#28
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 17:44, said:

Toate in viitor, ce au făcut concret pana acum?

Au vandut in continuare si dupa scandal, chiar mai bine (locul 1), fara sa reduca 1euro din pretul masinilor. Inca nu li sa cerut amenda cea mare. Nu prea au restrictii masinile lor. Se ocupa de electrice si chiar vand. Pt

#29
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 Torquemada-666, on 20 noiembrie 2017 - 16:59, said:

VW aloca bani multi si pt.electrice si pt.dezvoltare, nu doar in China  Previziunile sunt ca vanzarile vor fi si mai mari.

Cifra de afaceri record in 2016, de 217 mld.

http://m.automarket....-ani-81185.html

"Grupul auto german Volkswagen și-a îmbunătățit estimările de vânzări și profit pentru 2020, datorită cererii crescute pentru noile sale modele SUV pe piețe emergente precum Brazilia și Rusia.

După ce au anunțat investiții totale de 72 de miliarde de euro, în intervalul 2017-2022, Volkswagen se așteaptă acum la o cifră de afaceri record în următorii trei ani.

Grupul german mizează în 2020 pe afaceri cu peste un sfert mai mari decât recordul de 217 miliarde de euro înregistrat în 2016. Comparativ, în luna martie a acestui an Volkswagen miza pe o cifră de afaceri cu 20% mai mare în 2020 comparativ cu 2016.

Profitul operațional al grupului Volkswagen ar urma să crească și el cu peste un sfert comparativ cu cel de 7,1 miliarde de euro înregistrat în 2016, față de o creștere de 25% cât preconiza în primăvară. Profitul înainte de taxe ar urma să crească cu 30% sau mai mult comparativ cu nivelul de 2016, peste avansul de 25% preconizat în luna martie.

Volkswagen a spus că va cheltui peste 34 de miliarde de euro pe dezvoltarea și producția de mașini electrice, tehnologii autonome și servicii de mobilitate, în următorii 5 ani.

Producătorii auto investesc în electrificare deoarece autoritățile de reglementare pun tot mai multă presiune pentru reducerea sau eliminarea poluării în marile orașe.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din mărci precum VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania."

Ce inseamna sa fii mare, puternic si bogat.

Fanboism la asemenea nivel nu-mi amintesc sa fi vazut nici la cei mai brainless suporteri de echipe de fotbal sau fani de benzi desenate.

Sincer, nu credeam ca VAG (sau vreo companie producatoare de masini in general) e capabil sa nasca asemenea pasiuni navalnice si mistuitoare intr-o persoana :)

Eu zic sa asteptam sa vedem. Experienta ne spune ca e o diferenta enorma intre ce zice VAG si ce face VAG. De multe ori sunt chiar opusul.

#30
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 16.08.2016

 Torquemada-666, on 20 noiembrie 2017 - 18:18, said:



Au vandut in continuare si dupa scandal, chiar mai bine (locul 1), fara sa reduca 1euro din pretul masinilor. Inca nu li sa cerut amenda cea mare. Nu prea au restrictii masinile lor. Se ocupa de electrice si chiar vand. Pt
MA crezi idiot? Vrei sa îți arat ce reduceri da grupul VW la persoane juridice dar și la persoane fizice? http://oferte.volkswagen.ro Cine minte? Tu sau VW? 😂

#31
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017

 tatalor51, on 20 noiembrie 2017 - 19:36, said:



Fanboism la asemenea nivel nu-mi amintesc sa fi vazut nici la cei mai brainless suporteri de echipe de fotbal sau fani de benzi desenate.

Sincer, nu credeam ca VAG (sau vreo companie producatoare de masini in general) e capabil sa nasca asemenea pasiuni navalnice si mistuitoare intr-o persoana :)

Eu zic sa asteptam sa vedem. Experienta ne spune ca e o diferenta enorma intre ce zice VAG si ce face VAG. De multe ori sunt chiar opusul.

Și tu,in afara de trăncăneală stupida la adresa unui user ce zici ?
Care e contribuția ta la topic ?

E normal,in condițiile actuale sa produci unde e ieftin. Că forța de muncă.

#32
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

 Rdaneel, on 20 noiembrie 2017 - 22:52, said:



Și tu,in afara de trăncăneală stupida la adresa unui user ce zici ?
Care e contribuția ta la topic ?

E normal,in condițiile actuale sa produci unde e ieftin. Că forța de muncă.

Cel putin echivalenta cu contributia ta. Probabil ceva mai mare fiindca ma abtin de la insulte.

#33
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

 MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 22:08, said:

MA crezi idiot? Vrei sa îți arat ce reduceri da grupul VW la persoane juridice dar și la persoane fizice? http://oferte.volkswagen.ro Cine minte? Tu sau VW? ��

Ar mai fi de intrebat, daca sta VW asa de bine precum se lauda cu banii :
- De ce disponibilizeaza 30000 de angajati ?
- De ce listeaza Scania si MAN la bursa daca tot are atata cash ? Simte nevoia sa imparta profiturile si cu altii :)?

#34
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Imi amintesc indignarea pe de topicurile Tesla atunci cand au concediat 700 de oameni (sub 2% din numarul angajatilor si majoritatea din cauza de performanta scazuta).

Ma astept ca acum, la 30.000 si 5% din numarul de angajati, sa vad o indignare si o revolta de cel putin cateva ori mai mare. Torque, Kroghi, aveti cuvantul.

#35
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 tatalor51, on 21 noiembrie 2017 - 09:14, said:

Imi amintesc indignarea pe de topicurile Tesla atunci cand au concediat 700 de oameni (sub 2% din numarul angajatilor si majoritatea din cauza de performanta scazuta).

Ma astept ca acum, la 30.000 si 5% din numarul de angajati, sa vad o indignare si o revolta de cel putin cateva ori mai mare. Torque, Kroghi, aveti cuvantul.

In urma scandalului, si pentru cavtrebuie sa plateasca amenda, vor disponibiliza si taia cheltuielile.

La tesla fara scandal si probleme, doar dintr.o sclipire de geniu al marketingului, concediaza 700 in plina productie.

VW este indreptatit la asta. Tesla nu. 1-0 pt. VAG.

Dar vad ca au profit si cheltuiesc zeci de mld. Altii cer 1000 dolari pe masina, chetă.

 MicroEdge, on 20 noiembrie 2017 - 22:08, said:


MA crezi idiot? Vrei sa îți arat ce reduceri da grupul VW la persoane juridice dar și la persoane fizice? http://oferte.volkswagen.ro Cine minte? Tu sau VW? 😂

Oferte speciale au fost si inainte de scandal. Incearca sa negociezi o alta masina si sa obtii un pret mai mic, decat obtinei in mod normal la o negociere inainte de scandal. Nici gand nu obtii. Golf e la fel de scump, si restul la fel. Au aceleasi preturi, chiar mai mari.

Cand cumperi mult de la VAG le stii preturile si din 2015 si din 2017. Altceva?

Edited by Torquemada-666, 21 November 2017 - 11:03.


#36
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 16.08.2016
Tu ai spus ca au vânzări bune fără sa reduca 1 euro din costul mașinilor, adică fără reduceri oferte etc. Eu ți-am arătat contrariul. Preturile au crescut la toate firmele și continua sa crească deoarece multe echipamente sunt obligatorii în dotarea standard a mașinilor.
App cumpărarea de mașini sh nu înseamnă că știi preturile practicate pentru mașini noi

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate