Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Nelamuriri cont bancar.

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
eu ? de ce ?

#20
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View Postcorinadaniela, on 17 noiembrie 2017 - 09:50, said:

eu ? de ce ?
Am gresit eu, am corectat dupa, ma refeream la userul Nokas.

#21
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Nu e nevoie sa va certati, nu duce la nimic constructiv. Referitor la serviciile aditionale, eu personal nu am activat nimic, doar am cerut un cont curent. Domnisoara de acolo a hotarat ce mai trebuie adaugat.
E cam confuz pentru mine ce scrie acolo, dar se pare ca am activate un pachet de servicii, un cont curent standard, un card de debit si servicii banca la distanta: MyBRD Contact si MyBRD Mobile.
Deci dvs sustineti ca ar trebui sa pastrez aplicatia instalata si sa o folosesc? Am vazut ca in ea se poate schimba PIN-ul de logare, e bine sa-l schimb din cand in cand?

#22
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
domnisoara de la banca te-a mirosit ca esti novice si e posibil sa-ti fi bagat pe gat niste servicii ca si cum erau la pachet cu contul curent, ca doar are si ea target/obiective de vanzari.
daca acele servicii erau gratuite, ca bonus la faptul ca ai deschis un cont curent cu card atasat, foarte bine. ti-a mentionat ceva in legatura cu costurile ?
ar trebui sa te duci din nou la banca si sa intrebi acest lucru sau sa suni la relatii cu clientii si sa intrebi exact ce taxe si comisioane ti se percep pentru pachetul tau de servicii.

#23
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Nu a mentinat tarife, dar in contract scrie ca serviciile MyBRD Contact si MyBRD Mobile sunt obligatorii la deschiderea pachetului si optionale pe durata de viata a acestuia. Probabil inseamna ca pot renunta la ele mai tarziu. In contract sunt trecute si niste comisioane dar la unele din servicii, celelalte sunt gratuite.

#24
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Suna la informatii clienti si dezactiveaza tot ce se plateste si nu vrei sa folosesti.
Adica tot.

Ce te intereseaza pinul de logare, daca nu te vei loga niciodata ?!
Ai spus ca nu vrei sa folosesti aplicatia sau contul online, deci....

#25
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View Postbuyonevideo, on 17 noiembrie 2017 - 17:20, said:

Suna la informatii clienti si dezactiveaza tot ce se plateste si nu vrei sa folosesti.
Adica tot.
Niciodata cu banca nu se face acorduri verbale, ci doar acorduri in scris, semnate si pt orice suma platita (chiar si 10 bani) cere chitanta,  in relatiile cu banca.
Caci pt banca daca ai o datorie de 10 bani, in cateva luni prin overdraft iti face cateva zeci de lei datorie care in alte cateva luni iti trece peste suta , iar in aprox 12 luni
acei zeci bani fac o datorie de peste o suta de lei.

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 18:30.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate