Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nelamuriri cont bancar.
#1
Posted 16 November 2017 - 19:12
Buna seara.
As vrea cateva lamuriri in privinta unor aspecte pe care eu nu le inteleg. Am deschis recent un cont curent la o banca si e prima data cand deschid un cont bancar asa ca nu stiu mai nimic despre asta. Domnisoara de acolo mi-a instalat pe telefon o aplicatie numita MyBRD Mobile, despre care am inteles ca permite vizualizarea contului si efectuarea de plati prin aceasta aplicatie - am inteles corect? De asemenea, poate sunt paranoic, dar cat de sigura e folosirea acestei aplicatii? Eu nu am incredere in nimic din ce tine de plati online, prefer sa dau si sa primesc in bani fizici. Iar Android are destule gauri de securitate, ceea ce ma face si mai suspicios. Pot sa sterg aplicatia asta, daca decid ca nu vreau s-o folosesc? Si ce este Vocalis, mi s-a dat o parola pentru asta si nu stiu ce anume este. Multumesc pentru orice lamuriri. |
#2
Posted 16 November 2017 - 19:16
Cum se face autentificarea in aplicatia de pe telefon ?
|
#3
Posted 16 November 2017 - 19:19
Nu stiu exact, ar trebui sa intru in aplicatie si sa vad ce imi cere?
|
#4
Posted 16 November 2017 - 19:22
Aplicatiile astea sunt destul de sigure. Nu te obiga nimeni sa folosesti MyBRD Mobile. E treaba ta.
Zici ca "prefer sa dau si sa primesc in bani fizici.", atunci de ce ai deschis cont ? Edited by pasilla, 16 November 2017 - 19:23. |
#5
Posted 16 November 2017 - 19:35
Dar pot sa sterg aplicatia?
Da, eu prefer plata offline cum s-ar zice, dar am deschis cont pentru ca am fost obligat de situatie. Edit: dar ce este Vocalis? Edit2: pentru @corina daniela: aplicatia imi cere un cod PIN ca sa intru in MyBRD Mobile. E bine sau nu? De asemenea mai este o alta optiune: Acceseaza MyBRD Mobile Token - nu inteleg ce anume este. Scuze pentru atatea intrebari, eu chiar nu stiu nimic despre domeniul asta. Edited by Nokas, 16 November 2017 - 19:44. |
#6
Posted 16 November 2017 - 19:52
Explicatie pentru token, link:
https://www.brd.ro/_...pass Mobil .pdf Explicatie pentru PIN, link: https://www.brd.ro/s...ta-cardului-tau |
#7
Posted 16 November 2017 - 19:53
E ok daca ti se cere pin la accesarea aplicatiei. Tokenul este un dispozitiv care iti genereaza de fiecare data un alt cod de autentificare, e si mai sigur. Ai primit acest dispozitiv ? Daca nu, intreaba la banca, si verifica daca ti se da gratuit sau contra unei taxe. Avand in vedere ca pari nestiutor intr-ale bankingului, poti cere oricand explicatii si informatii la serviciul de relatii cu clientii, prin telefon.
|
#8
Posted 16 November 2017 - 20:09
corinadaniela, la BRD, tokenul este chiar in aplicatia de pe telefon. Pe baza parolei tale, aplicatia genereaza un cod.
|
#9
Posted 16 November 2017 - 20:11
N-am primit niciun dispozitiv, doar multe hartii. Si nu stiu daca are importanta, dar domnisoara de acolo a configurat aplicatia, a introdus cod de activare si a intrat in aplicatie. Asta inseamna ca a intrat in contul meu? E cam greu pentru mine sa iau legatura cu banca prin telefon din moment ce am handicap auditiv.
Dar, repet, pot sa sterg aplicatia asta? |
#10
Posted 16 November 2017 - 20:18
Ai primit gratis abonamentul la MyBRD Mobile? Aplicatia o poti sterge, dar nu o sa mai ai acces de pe telefon la contul tau. domnisoara poate sa aiba oricand acces la contul tau de pe calculatorul din filiala BRD, ea ti-a activat aplicatia, atunci cand a intrat de pe telefonul tau.
Edited by bobocul, 16 November 2017 - 20:21. |
|
#11
Posted 16 November 2017 - 20:46
Domnisoara a mentionat ca e gratis. Dar cred ca am sa sterg aplicatia pentru ca nu am nevoie sa-mi accesez contul de pe telefon. Multumesc tuturor pentru lamuriri.
|
#12
Posted 16 November 2017 - 23:25
in mod normal aceasta aplicatie se taxeaza cu 1 euro pe luna. cata vreme exista contractata, ca o ai sau nu in telefon, ea trebuie platita, pe brd il doar la basca de cat de mult o folosesti. eu i-am gasit utilitatea mai pe urma, platesc pt ea, dar stiu pt ce platesc.
e si normal sa-ti ceara pin, cum vrei sa se autentifice altfel? la mine merge si cu autentificare pe amprenta, daca ai telefon de genul, eu avand, o deblochez si asa. dar oricand pot sterge optiunea asta sau sa o activez. nu este adevarat ca tanti de la banca iti poate accesa contul. decat daca ii vine ei pe chelie, dar si atunci, daca mai stie datele tale, de obicei cnp-ul. insa ea poate doar sa acceseze tranzactiile, adica sa-ti faca acel extras de cont. datele mai sensibile si modificabile sunt de la alte departamente mai sus, dar la banca lor centrala, ma refer la bucuresti sau pe unde au ei locatiile respective. daca folosesti android 2.36 posibil sa ai gauri de securitate, insa versiunile mai noi au si ceva imbunatatiri. lumea nu a stat in loc, a mai evoluat. |
#13
Posted 17 November 2017 - 00:51
Nokas, on 16 noiembrie 2017 - 19:12, said:
Buna seara. As vrea cateva lamuriri in privinta unor aspecte pe care eu nu le inteleg. Am deschis recent un cont curent la o banca si e prima data cand deschid un cont bancar asa ca nu stiu mai nimic despre asta. Domnisoara de acolo mi-a instalat pe telefon o aplicatie numita MyBRD Mobile, despre care am inteles ca permite vizualizarea contului si efectuarea de plati prin aceasta aplicatie - am inteles corect? De asemenea, poate sunt paranoic, dar cat de sigura e folosirea acestei aplicatii? Eu nu am incredere in nimic din ce tine de plati online, prefer sa dau si sa primesc in bani fizici. Iar Android are destule gauri de securitate, ceea ce ma face si mai suspicios. Pot sa sterg aplicatia asta, daca decid ca nu vreau s-o folosesc? Si ce este Vocalis, mi s-a dat o parola pentru asta si nu stiu ce anume este. Multumesc pentru orice lamuriri. oricum sa stii ca aplicatia aia ajuta foarte mult sa-ti consulti indata contul ca sa vezi daca cineva iti fura din cont, de aemenea poti sa blochezi contul la nevoie corinadaniela, on 16 noiembrie 2017 - 19:16, said:
Cum se face autentificarea in aplicatia de pe telefon ? Dany_Darke, on 16 noiembrie 2017 - 23:25, said:
in mod normal aceasta aplicatie se taxeaza cu 1 euro pe luna. cata vreme exista contractata, Nokas, on 16 noiembrie 2017 - 20:46, said:
Domnisoara a mentionat ca e gratis. Dar cred ca am sa sterg aplicatia pentru ca nu am nevoie sa-mi accesez contul de pe telefon. Multumesc tuturor pentru lamuriri. costurile pt reziliere. Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 00:53. |
#14
Posted 17 November 2017 - 07:10
navistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 00:51, said:
2.5 euro pe luna chiar ma crezi idioata? https://www.brd.ro/_...la distanta.pdf chiar ti se pare ca nu stiu ce platesc? |
#15
Posted 17 November 2017 - 09:03
Sterge tot, nu folosi nici un serviciu suplimentar (online, aplicatie, vocalis...) si asta este.,
Faci totul exact ca inainte. Nu te obliga nimeni sa foloseste aceste chestii noi. Poti sa faci totul exact la fel ca inainte, nu e nici o diferenta. In momentul in care descoperi ca ai nevoie de avantajele oferite de aceste noi optiuni (verificare imediata cont, plati rapide din aplicatie etc. etc. etc.) le activezi si folosesti inapoi, una cite una, pe rind. |
|
#16
Posted 17 November 2017 - 09:22
Dany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 07:10, said:
chiar ma crezi idioata? https://www.brd.ro/_...la distanta.pdf chiar ti se pare ca nu stiu ce platesc? Eu atata platesc Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 09:29. |
#17
Posted 17 November 2017 - 09:33
si ce treaba are un cumul de servicii contractate de tine si sa vii sa ma contrazici, cand noi de fapt discutam doar de aplicatia de mobil? care are exact pretul mentionat de mine?
|
#18
Posted 17 November 2017 - 09:45
Dany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 09:33, said:
si ce treaba are un cumul de servicii contractate de tine si sa vii sa ma contrazici, cand noi de fapt discutam doar de aplicatia de mobil? care are exact pretul mentionat de mine? Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 09:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users