Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Nelamuriri cont bancar.

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Buna seara.

As vrea cateva lamuriri in privinta unor aspecte pe care eu nu le inteleg. Am deschis recent un cont curent la o banca si e prima data cand deschid un cont bancar asa ca nu stiu mai nimic despre asta.
Domnisoara de acolo mi-a instalat pe telefon o aplicatie numita MyBRD Mobile, despre care am inteles ca permite vizualizarea contului si efectuarea de plati prin aceasta aplicatie - am inteles corect?
De asemenea, poate sunt paranoic, dar cat de sigura e folosirea acestei aplicatii? Eu nu am incredere in nimic din ce tine de plati online, prefer sa dau si sa primesc in bani fizici. Iar Android are destule gauri de securitate, ceea ce ma face si mai suspicios. Pot sa sterg aplicatia asta, daca decid ca nu vreau s-o folosesc?
Si ce este Vocalis, mi s-a dat o parola pentru asta si nu stiu ce anume este.
Multumesc pentru orice lamuriri.

#2
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009
Cum se face autentificarea in aplicatia de pe telefon ?

#3
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Nu stiu exact, ar trebui sa intru in aplicatie si sa vad ce imi cere?

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Aplicatiile astea sunt destul de sigure. Nu te obiga nimeni sa folosesti MyBRD Mobile. E treaba ta.

Zici ca "prefer sa dau si sa primesc in bani fizici.", atunci de ce ai deschis cont ?

Edited by pasilla, 16 November 2017 - 19:23.


#5
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Dar pot sa sterg aplicatia?
Da, eu prefer plata offline cum s-ar zice, dar am deschis cont pentru ca am fost obligat de situatie.
Edit: dar ce este Vocalis?
Edit2: pentru @corina daniela: aplicatia imi cere un cod PIN ca sa intru in MyBRD Mobile. E bine sau nu? De asemenea mai este o alta optiune: Acceseaza MyBRD Mobile Token - nu inteleg ce anume este.

Scuze pentru atatea intrebari, eu chiar nu stiu nimic despre domeniul asta.

Edited by Nokas, 16 November 2017 - 19:44.


#6
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,409
  • Înscris: 25.08.2009
Explicatie pentru token, link:
https://www.brd.ro/_...pass Mobil .pdf
Explicatie pentru PIN, link:
https://www.brd.ro/s...ta-cardului-tau

#7
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,495
  • Înscris: 05.06.2009
E ok daca ti se cere pin la accesarea aplicatiei. Tokenul este un dispozitiv care iti genereaza de fiecare data un alt cod de autentificare, e si mai sigur. Ai primit acest dispozitiv ? Daca nu, intreaba la banca, si verifica daca ti se da gratuit sau contra unei taxe. Avand in vedere ca pari nestiutor intr-ale bankingului, poti cere oricand explicatii si informatii la serviciul de relatii cu clientii, prin telefon.

#8
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
corinadaniela, la BRD, tokenul este chiar in aplicatia de pe telefon. Pe baza parolei tale, aplicatia genereaza un cod.

#9
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
N-am primit niciun dispozitiv, doar multe hartii. Si nu stiu daca are importanta, dar domnisoara de acolo a configurat aplicatia, a introdus cod de activare si a intrat in aplicatie. Asta inseamna ca a intrat in contul meu? E cam greu pentru mine sa iau legatura cu banca prin telefon din moment ce am handicap auditiv.
Dar, repet, pot sa sterg aplicatia asta?

#10
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Ai primit gratis abonamentul la MyBRD Mobile? Aplicatia o poti sterge, dar nu o sa mai ai acces de pe telefon la contul tau. :) domnisoara poate sa aiba oricand acces la contul tau de pe calculatorul din filiala BRD, ea ti-a activat aplicatia, atunci cand a intrat de pe telefonul tau.

Edited by bobocul, 16 November 2017 - 20:21.


#11
Nokas

Nokas

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 25.10.2011
Domnisoara a mentionat ca e gratis. Dar cred ca am sa sterg aplicatia pentru ca nu am nevoie sa-mi accesez contul de pe telefon. Multumesc tuturor pentru lamuriri.

#12
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
in mod normal aceasta aplicatie se taxeaza cu 1 euro pe luna. cata vreme exista contractata, ca o ai sau nu in telefon, ea trebuie platita, pe brd il doar la basca de cat de mult o folosesti. eu i-am gasit utilitatea mai pe urma, platesc pt ea, dar stiu pt ce platesc.

e si normal sa-ti ceara pin, cum vrei sa se autentifice altfel? la mine merge si cu autentificare pe amprenta, daca ai telefon de genul, eu avand, o deblochez si asa. dar oricand pot sterge optiunea asta sau sa o activez.

nu este adevarat ca tanti de la banca iti poate accesa contul. decat daca ii vine ei pe chelie, dar si atunci, daca mai stie datele tale, de obicei cnp-ul. insa ea poate doar sa acceseze tranzactiile, adica sa-ti faca acel extras de cont. datele mai sensibile si modificabile sunt de la alte departamente mai sus, dar la banca lor centrala, ma refer la bucuresti sau pe unde au ei locatiile respective.

daca folosesti android 2.36 posibil sa ai gauri de securitate, insa versiunile mai noi au si ceva imbunatatiri. lumea nu a stat in loc, a mai evoluat.

#13
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View PostNokas, on 16 noiembrie 2017 - 19:12, said:

Buna seara.

As vrea cateva lamuriri in privinta unor aspecte pe care eu nu le inteleg. Am deschis recent un cont curent la o banca si e prima data cand deschid un cont bancar asa ca nu stiu mai nimic despre asta.
Domnisoara de acolo mi-a instalat pe telefon o aplicatie numita MyBRD Mobile, despre care am inteles ca permite vizualizarea contului si efectuarea de plati prin aceasta aplicatie - am inteles corect?
De asemenea, poate sunt paranoic, dar cat de sigura e folosirea acestei aplicatii? Eu nu am incredere in nimic din ce tine de plati online, prefer sa dau si sa primesc in bani fizici. Iar Android are destule gauri de securitate, ceea ce ma face si mai suspicios. Pot sa sterg aplicatia asta, daca decid ca nu vreau s-o folosesc?
Si ce este Vocalis, mi s-a dat o parola pentru asta si nu stiu ce anume este.
Multumesc pentru orice lamuriri.
Poti s-o stergi insa oricum vei plati in continuare  taxa lunara de mobile banking.Pe banca n-o interseaza ce faci tu.
oricum sa stii ca aplicatia aia ajuta foarte mult sa-ti consulti  indata contul ca sa vezi daca cineva iti fura din cont,  de aemenea poti sa blochezi contul la nevoie

View Postcorinadaniela, on 16 noiembrie 2017 - 19:16, said:

Cum se face autentificarea in aplicatia de pe telefon ?
PIN personal diferit de pinul cardului

View PostDany_Darke, on 16 noiembrie 2017 - 23:25, said:

in mod normal aceasta aplicatie se taxeaza cu 1 euro pe luna. cata vreme exista contractata,
2.5 euro pe luna

View PostNokas, on 16 noiembrie 2017 - 20:46, said:

Domnisoara a mentionat ca e gratis. Dar cred ca am sa sterg aplicatia pentru ca nu am nevoie sa-mi accesez contul de pe telefon. Multumesc tuturor pentru lamuriri.
E gratis accesarea, nu este gratis serviciul.Adica trebuie sa te uiti pe hartiile alea si sa vezi conditiile de reziliere a serviciului de mobile banking sau internet banking si eventual
costurile pt reziliere.

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 00:53.


#14
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014

View Postnavistar_eagle, on 17 noiembrie 2017 - 00:51, said:

2.5 euro pe luna

chiar ma crezi idioata?  https://www.brd.ro/_...la distanta.pdf

chiar ti se pare ca nu stiu ce platesc?

#15
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Sterge tot, nu folosi nici un serviciu suplimentar (online, aplicatie, vocalis...) si asta este.,
Faci totul exact ca inainte.
Nu te obliga nimeni sa foloseste aceste chestii noi.
Poti sa faci totul exact la fel ca inainte, nu e nici o diferenta.
In momentul in care descoperi ca ai nevoie de avantajele oferite de aceste noi optiuni (verificare imediata cont, plati rapide din aplicatie etc. etc. etc.) le activezi si folosesti inapoi, una cite una, pe rind.

#16
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View PostDany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 07:10, said:

chiar ma crezi idioata?  https://www.brd.ro/_...la distanta.pdf

chiar ti se pare ca nu stiu ce platesc?
my BRD Mobile +  myBRD Net   =  BRD internet banking = 4.5 lei + 6 lei = 10.5 lei = 2.18 euro
Eu atata platesc

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 09:29.


#17
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
si ce treaba are un cumul de servicii contractate de tine si sa vii sa ma contrazici, cand noi de fapt discutam doar de aplicatia de mobil? care are exact pretul mentionat de mine?  :facepalm:

#18
navistar_eagle

navistar_eagle

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 16.11.2017

View PostDany_Darke, on 17 noiembrie 2017 - 09:33, said:

si ce treaba are un cumul de servicii contractate de tine si sa vii sa ma contrazici, cand noi de fapt discutam doar de aplicatia de mobil? care are exact pretul mentionat de mine?  Posted Image
ar fi ca userul Nokas sa verifice cu atentie in actele aditionale ce servicii a activat ,pt ca de obicei aceste servicii vin la pachet  impreuna sub denumirea verbala de "internet banking"

Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 09:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate