La ce cheltuieli de intretinere sa ma astept de la un 520 euro 6 din 2014?
#1
Posted 11 November 2017 - 16:07
Buna ziua.vreau sa achizitionez un 520 sau un 525 euro 6 xdrive 2014-2015.buget 20.000-23.000€.Din cate am vazut pe site-uri gen Autovit,520 xdrive din 2014-2015 are cam 170.000-200.000km.merita achizitia unei masini la km acestia?Daca da,la ce costuri de intretinere sa
|
#2
Posted 11 November 2017 - 16:18
ca tot e sezonul 1600 - 2000 lei 4 cauciucuri de iarna
|
#3
Posted 11 November 2017 - 16:20
GhostMan71, on 11 noiembrie 2017 - 16:07, said:
merita achizitia unei masini la km acestia? Cauta pe site urile de piese auto preturile la piese ce ar putea sa cada , nu te gandi ca intretinerea la o masina cu atat de multi km tine doar de schimbat uleiul si cate ceva din cand in cand. Partea buna la o masina veche de 3 ani cu 200k km e ca stii cum a fost umblata, 70k km pe an nu ii poti face decat pe autostrada 99% din timpul de utilizare. Edited by jmek4you, 11 November 2017 - 16:22. |
#4
Posted 11 November 2017 - 16:23
La 20-23.000 gasesti 320/325d din Germania cu max 5-60.000 km, eventual de la dealer si cu ceva garantie. Cred ca-i o varianta mai buna si mai prietena cu buzunarul decat un 5er samsarit...
|
#5
Posted 11 November 2017 - 16:27
dasca, on 11 noiembrie 2017 - 16:23, said:
La 20-23.000 gasesti 320/325d din Germania cu max 5-60.000 km, eventual de la dealer si cu ceva garantie. Cred ca-i o varianta mai buna si mai prietena cu buzunarul decat un 5er samsarit... Subscriu. Kilometrii cat mai putini, achizitie de afara de la dealer. |
#6
Posted 11 November 2017 - 16:28
2000 lire daca pica lantul fara sa buleasca motorul... restul e can can.
|
#7
Posted 11 November 2017 - 16:31
cutie viteze ~3000 euro reparatul
oglinzi daca le rupe careva prin trafic undeva la 1000 euro perechea altceva nu mai stiu sa nu pice turbo ar fi o idee buna:D |
#8
Posted 11 November 2017 - 16:47
In Ro distributia costa 2900ron la Bimmer, iar o oglinda cu tot cu carcasa 150-200e la dezmembrari. Daca era atat de scump nu mai erau atatea pe strazi.
Eu as mari bugetul si as lua un F10 mai putin rulat, nu mi se pare ok sa dai 17-18k euro (banuiesc ca vrei si un minim de optionale) pe o masina cu 200k km. |
#9
Posted 11 November 2017 - 16:54
ionut_ionut, on 11 noiembrie 2017 - 16:47, said: In Ro distributia costa 2900ron la Bimmer, iar o oglinda cu tot cu carcasa 150-200e la dezmembrari. Daca era atat de scump nu mai erau atatea pe strazi. Eu as mari bugetul si as lua un F10 mai putin rulat, nu mi se pare ok sa dai 17-18k euro (banuiesc ca vrei si un minim de optionale) pe o masina cu 200k km. Edited by GhostMan71, 11 November 2017 - 16:57. |
#10
Posted 11 November 2017 - 16:59
Banuiec ca ai de gand sa verifici masina inainte sa o cumperi, deci este exclus sa iti iei teapa. Vezi ca la BMW poti sa verifici istoricul online, costa 4,5e, dar cel mai sigur este sa mergi cu cheia la reprezentanta.
Edited by ionutMembruAnonimut, 11 November 2017 - 16:59. |
|
#11
Posted 11 November 2017 - 17:00
ionut_ionut, on 11 noiembrie 2017 - 16:59, said: Banuiec ca ai de gand sa verifici masina inainte sa o cumperi, deci este exclus sa iti iei teapa. Vezi ca la BMW poti sa verifici istoricul online, costa 4,5e, dar cel mai sigur este sa mergi cu cheia la reprezentanta. Desigur cu verificare la reprezentanta fara discutii.ms ptr sfaturi.ma intrebam daca ar putea avea defecte mascate? Edited by GhostMan71, 11 November 2017 - 17:02. |
#12
Posted 11 November 2017 - 17:13
ionut_ionut, on 11 noiembrie 2017 - 16:59, said:
Banuiec ca ai de gand sa verifici masina inainte sa o cumperi, deci este exclus sa iti iei teapa. Vezi ca la BMW poti sa verifici istoricul online, costa 4,5e, dar cel mai sigur este sa mergi cu cheia la reprezentanta. |
#13
Posted 11 November 2017 - 17:39
zile_san, on 11 noiembrie 2017 - 17:13, said:
wow ce chestie tare ai zis! atat ca are un downside. aduc un cotet de 500.000 km, dau la gigi 100 euro sa faca 180.000 km si dupa merg si fac revizie la reprezentanta, si asa am intrare in service la ei. dupa aceea o pun la vanzare si tu mergi si o testezi si vezi ca are ultima intrare la 180.000. cati km are masina>? Cum modifici km din cheie ? Cum modifici istoricul din baza de date ? Pana si daca platesti 4,5e pe istoricul online iti apare de la prima si pana la ultima intrare din baza de date. Edited by ionutMembruAnonimut, 11 November 2017 - 17:41. |
#14
Posted 11 November 2017 - 18:25
Ca idee, F30 (da stiu seria 3) 320d xDrive Automatic Luxury , 2014/04 cu 53000km. Istoric complet BMW si 2 ani garantie la 27.000 euro negociabil, probabil mai lasa 1000 euro pe putin.
Diferenta intre o masina cu 53.000km si una cu 170.000km este imensa, tu daca o iei cu 53.000km o sa ajungi la 170.000km in peste 4-5 ani, timp in care o sa investezi 0 lei in ea. In schimb una cu 170.000km o sa ajunga in 4-5 ani la 300.000km si o sa investesti o caruta de bani in ea, de la consumabilele care se schimba inevitabil (amortizoare, arcuri, bucsi majore) pana la anexe motor (role, distributie, pompe) si alte mini probleme care pot aparea (motorase stergatoare, usi, incuietori, si probleme de electronica). In plus sa te vad cum o sa vinzi 525D cu 300.000km peste 5 ani, cand nu se vor mai putea da asa usor km inapoi. Per total, o idee exgerat de proasta, o investitie fara sens. |
#15
Posted 11 November 2017 - 18:59
Deenman, on 11 noiembrie 2017 - 18:25, said: Ca idee, F30 (da stiu seria 3) 320d xDrive Automatic Luxury , 2014/04 cu 53000km. Istoric complet BMW si 2 ani garantie la 27.000 euro negociabil, probabil mai lasa 1000 euro pe putin. Diferenta intre o masina cu 53.000km si una cu 170.000km este imensa, tu daca o iei cu 53.000km o sa ajungi la 170.000km in peste 4-5 ani, timp in care o sa investezi 0 lei in ea. In schimb una cu 170.000km o sa ajunga in 4-5 ani la 300.000km si o sa investesti o caruta de bani in ea, de la consumabilele care se schimba inevitabil (amortizoare, arcuri, bucsi majore) pana la anexe motor (role, distributie, pompe) si alte mini probleme care pot aparea (motorase stergatoare, usi, incuietori, si probleme de electronica). In plus sa te vad cum o sa vinzi 525D cu 300.000km peste 5 ani, cand nu se vor mai putea da asa usor km inapoi. Per total, o idee exgerat de proasta, o investitie fara sens. Ca si idee detin o masina din 2001 pe care am luat-o in 2005 la 140.000 km,iar acum are 270.000km.am circulat cam 10.000 km pe an.deci nu imi fac probleme ca ajung prea repede la 300.000km |
|
#16
Posted 11 November 2017 - 19:04
Orice masina premium achizitionata SH si cu rulaj peste 150.000 km este o idee de investitie proasta , indiferent cum se numeste . " Te bucuri " de toate neajunsurile detinerii unei astfel de masini ...si de nici unul dintre avantaje . Cu banii aia iti cumperi Q7 luat din Romania cu 100.000 km .
https://www.olx.ro/a...pana:to]=125000 Edited by JurasikMan, 11 November 2017 - 19:05. |
#17
Posted 11 November 2017 - 19:11
JurasikMan, on 11 noiembrie 2017 - 19:04, said: Orice masina premium achizitionata SH si cu rulaj peste 150.000 km este o idee de investitie proasta , indiferent cum se numeste . " Te bucuri " de toate neajunsurile detinerii unei astfel de masini ...si de nici unul dintre avantaje . Cu banii aia iti cumperi Q7 luat din Romania cu 100.000 km . https://www.olx.ro/a...pana:to]=125000 |
#18
Posted 11 November 2017 - 21:44
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users