Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

La ce cheltuieli de intretinere sa ma astept de la un 520 euro 6 din 2014?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Km putini conteaza dar nu in toate cazurile  . De ex la f10 525 ,  turbina mica cade pe la 70-100 mii km , cat si egr . Din punctul asta de vedere e mai bine sa iei o masina cu ele schimbate deja.   Problemele specifice cat si costurile se gasesc pe forumuri de marca  ,  nu pe softpedia unde 70% stiu doar ca VW iz za best .

#38
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

Quote

Si in contextul asta, eu sunt de parere ca daca cineva are 20.000 euro, vrea BMW seria 5 si simte nevoia sa intrebe despre costurile de intretinere de fapt nu-si permite acel seria 5 cu adevarat si e indicat sa se orienteze spre o masina mai ieftina.
100% adevarat.
Nu poti avea pretentii de Seria 5 sau alta masina premium si sa-ti faci griji de intretinerea masinii.
Merg in continuare pe ideea ca daca nu iti poti permite acea masina noua, sau de 1-2 ani sh si cu un nr mic de KM, nici n-ar trebui sa te gandesti sa iti cumperi una.

#39
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007
La toate acestea mai adaugam calitatea drumurilor, service-urile, uleiului, pieselor, mentalitatii etc - asta ai spus tu

din ceea ce ai spus atunci si ceea ce spui acum - "Arata-mi si mie roman care isi face intretinerea la reprezentanta la o masina cu 200k km, acum ca tot vorbim de reprezentante, ai auzit ca mecanicii fura, ai auzit ca uneori uleiul nu se schimba ci doar se completeaza ? Personal am patit-o de cateva ori." sa inteleg ca cel care are apa calda merge si schimba uleiul doar in reprezentanta.
faptul ca exista ulei cu 19 lei, sau ca se completeaza in loc de schimba sau alte furtisaguri e o mentalitate foarte proasta si anume aceea de a generaliza totul plecand de la un eveniment hai doua.
Se completeaza, se inlocuieste un filtru cu altul uzat etc. tine doar de posesorul auto. In reprezentanta ai camera vizitatorului, unde vezi tot ce se schimba, cum se schimba la masina ta, iar la colt te duci ma rog normal sa te duci doar daca il cunosti si tot normal e sa stai langa masina.
asa si eu iti pot spune ca neamtul caci intotdeauna va/ne comparati cu el isi lasa masina la colt si pe respectivul nu il intereseaza mai deloc ce cum se schimba. Mai mult la colt e turcul,rusul sau altii cu mai putina apa cald care "practica acelasi lucru cu ai nostri, au aceasi mentalitate"
nu iti pot spune cati isi fac revizii la o masina de 200kkm in reprezentanta in Ro dar cu siguranta stiu multe persoane din tari cu apa calda ( dar pe care nu o prea folosesc) care isi schimba uleiul, repara directie si alte maruntisuri - la colt in Romania. deci mai usor cu virtutiile astora de dincolo ca nu e tocmai asa

#40
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Dar n-a zis nimeni ca nu-s si prin tarile vestice harburi, reparat la service-ul "din colt" samd. Ce e insa mai clar e ca ponderea service-urilor furacioase si a alora care nu stiu ce fac nu e asa mare ca in Romania. Dar asa cum eu nu sustin ca toti nemtii sunt imaculati si isi fac reviziile cu maxima religiozitate la service-ul autorizat, la fel as vrea sa nu generalizezi tu spunand ca vin nemtii (sau romanii-nemti) sa faca rand la service-ul de la coltul strazii in RO. Acolo tot romanii cu harburi de masini merg, nu merge directorul german posesor de BMW seria 5, care apropo e chiar titlul topicului de fata. Deci vorbim aici de masini premium, scumpe, la care te astepti ca intretinerea sa fi fost facuta cum trebuie.

Mie mi se pare de exemplu aberant sa stau pe langa mecanici in service. Eu duc masina la revizie (sau inspectie sau ce-o mai fi), dau cheile sefului de service si iau loc in sala de asteptare unde am mese, scaune, o cafea si imi pun laptopul pe masa si lucrez in alea 2 ore ce am eu de facut, nu supraveghez mecanicul. Tu daca ai fi un mecanic cinstit, priceput, cum te-ai simti daca ti-ar sta fiecare client in carca si ti-ar sufla in ceafa? Probabil cam la fel cum te-ar controla la buzunare un paznic la fiecare iesire din supermarket ca te banuie de furaciuni, nu? Ei bine, eu nu vreau sa fiu paznicul ala.

Si daca mi-as cumpara un BMW seria 5 mai vechi, sigur nu vreau sa dobandesc si cunostintele necesare de mecanica odata cu intrarea in posesie. Daca imi iau BMW, il iau tocmai pentru confortul meu, nu pentru ca ma pasioneaza unde-i filtrul de polen. Asa ca eu la orice masina evaluez costurile de intretinere plecand de la preturile reviziilor, pieselor si altor operatii la service-urile oficiale ale marcii, nu calculand preturi de piese din dezmembrari, uleiuri falsificate si ideea ca o sa-i schimb eu uleiul in spatele blocului. Nu se potrivesc astea cu ideea pe care masina aia o promoveaza si anume "premium".

#41
GhostMan71

GhostMan71

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.11.2017

 adipelcz, on 15 noiembrie 2017 - 10:37, said:

Pe mine ca posesor de masina noua cu garantie nu trebuie sa ma intereseze lista de operatiuni ce trebuie facute la fiecare revizie. De asta merg la service-ul marcii, pentru ca aia trebuie sa stie, nu sa stau eu sa-i verific. Dar in fine, eu am dat un exemplu personal pentru ca s-a plecat de la presupunerea ca vorbim in necunostinta de cauza sau din povesti de pe net.  Exemplul meu nu se vrea a fi o generalizare si mereu putem gasi contra-exemple.

Revenind la topic, costurile de intretinere la o masina de 200.000 km sunt statistic mai mari decat la una de 70.000 care si alea sunt tot statistic mai mari decat la una cu 0 km. De asemenea, costurile la o masina premium ca seria 5 sunt mai mari decat la marcile de volum. Si in contextul asta, eu sunt de parere ca daca cineva are 20.000 euro, vrea BMW seria 5 si simte nevoia sa intrebe despre costurile de intretinere de fapt nu-si permite acel seria 5 cu adevarat si e indicat sa se orienteze spre o masina mai ieftina.

Costurile de intretinere la un seria 5 in urmatorii 4 ani pot fi 10.000 euro sau pot fi 1000 euro in functie de noroc, unde-si face intretinerea, ce anume pica pe masina, ce fel de anvelope ii cumpara, cati km pe an face samd. Si suma aia de 1000-10.000 e valabila si la un Passat, si la un A6, si la un E Klasse. Pentru ca indiferent ce masina SH iei cu 20.000, daca are un numar mare de km parcursi, te poti astepta la orice.

Vrei predictibilitate? Atunci mergi frumos la o reprezentanta auto, cauti o masina din clasa compacta (Golf, Focus, Astra, Megane, ce vrei tu) si o cumperi cu garantie extinsa 4-5 ani. Atunci stii ca teoretic o sa te coste cam 200 Euro pe an maxim reviziile, ca pe la 50.000 km (daca ai anvelope de iarna si de vara) o sa cumperi 2 randuri de anvelope noi si in rest apa paie si bataie. Daca nu-ti plac masinile astea si vrei sa fii (sau sa pari) boss, atunci iei seria 5 cu 200.000 km si te asiguri ca atunci cand pica una-alta (daca pica) esti pregatit cu banu'.

Daca voiam sa fiu boss,ma gandeam la bmw de la seria 6 in sus..seria 5 ptr mine,este o masina de familie,nu ptr figuri si nici ca sa impresionez.dar cand investesc peste 20.000€ intr-un produs,ma astept sa fie premium chiar daca are peste 150.000km.oricum nu vorbim de consumabile,ma intereseaza doar daca f10 este o masina cu probleme!

 demin2609, on 11 noiembrie 2017 - 16:28, said:

2000 lire daca pica lantul fara sa buleasca motorul... restul e can can.


Problema cu lantul,au rezolvat-o parca de prin 2011..

 ando01, on 11 noiembrie 2017 - 16:18, said:

ca tot e sezonul 1600 - 2000 lei 4 cauciucuri de iarna

Nu vb de cauciucuri sau consumabile.ideea era daca e o masina cu probleme

 ionut_ionut, on 11 noiembrie 2017 - 16:47, said:

In Ro distributia costa 2900ron la Bimmer, iar o oglinda cu tot cu carcasa 150-200e la dezmembrari. Daca era atat de scump nu mai erau atatea pe strazi.

Eu as mari bugetul si as lua un F10 mai putin rulat, nu mi se pare ok sa dai 17-18k euro (banuiesc ca vrei si un minim de optionale) pe o masina cu 200k km.

Bugetul este pana in 23-25.000 maxim,dar nu am gasit din 2014-2015 sub 150.000km

 ionut_ionut, on 11 noiembrie 2017 - 16:47, said:

In Ro distributia costa 2900ron la Bimmer, iar o oglinda cu tot cu carcasa 150-200e la dezmembrari. Daca era atat de scump nu mai erau atatea pe strazi.

Eu as mari bugetul si as lua un F10 mai putin rulat, nu mi se pare ok sa dai 17-18k euro (banuiesc ca vrei si un minim de optionale) pe o masina cu 200k km.

Bugetul este pana in 23-25.000 maxim,dar nu am gasit din 2014-2015 sub 150.000km

Edited by GhostMan71, 16 November 2017 - 12:00.


#42
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 tatimeu, on 16 noiembrie 2017 - 10:49, said:

Nu ai inteles nimic, din pacate.

 GhostMan71, on 16 noiembrie 2017 - 12:08, said:

Bugetul este pana in 23-25.000 maxim,dar nu am gasit din 2014-2015 sub 150.000km


Gasesti sigur, nu sunt nici chele dar nici doate, insa combinatia 2.0d 218cp si xdrive este destul de interesanta:
https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

https://suchen.mobil...Order=ASCENDING

Edited by ionutMembruAnonimut, 16 November 2017 - 13:14.


#43
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Mai scazi un an si găsești mai dotate . Gandeste-te ca masina aia a costat peste 50k noua , nu te astepta sa o gasesti la jumatate de pret la 2 ani si cu km putini .

#44
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cat a costat masina aia? eu cred ca nu esti la curent cu preturile. Un seria 1 xdrive 2.0 184 cp m-paket int/ext, cutie automata, xenon a costat 38.000euro. Un seria 3 dotat e vreo 45.000euro minim, daca nu sare de 50.000euro.

Cred ca nu stii cat costa un seria 5 nou.

Deci ia ziceti bebelusilor, cat costa un seria 5 dotat nou?

www.bmw.ro/myconfig/b2a4u8l7

Attached Files


Edited by Deenman, 16 November 2017 - 20:52.


#45
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
@initiator
Ca posesor de seria 5 (E60 2008, nu F10, dar il am de cand avea 4 ani si acum are 9, deci am schimbat cate ceva la el) iti spun ca trebuie sa ai permanent o suma de bani pentru cheltuieli neprevazute, as aproxima-o la 2500-3000E. Adica sa ai banii pusi deoparte ca sa nu stai cu masina in parcare daca pica ceva la ea. Si mai pica. Daca se intampla sa ai nevoie de banii astia pentru vreo reparatie, ii pui la loc dupa aia sa ii ai disponibili in continuare.
Iti dau cateva exemple: pompa de apa - 2300 ron oem, radiator 1800 ron oem sau 1000 pe producator, un injector de benzinar e vreo 120E, la diesel e de 4x mai scump, daca iti pica cutia de viteze automata e vreo 2000-2500-3000E reparatia capitala (la reprezentanta nu se baga sa desfaca cutia, potrivit procedurilor lor nu inlocuiesc piese in cutie), distributia vreo 3000-3500 ron, o revizie cum trebuie a articulatiilor dupa vreo 15-20.000km in Ro te duce la vreo 3000 ron, amortizoare vreo 3000-4000 ron toate 4 daca sunt clasice, baterie vreo 800-1000 ron (vreo 2500 in reprezentanta), inlocuit discuri si placute (toate 4) vreo 2500-3000 ron. Astea sunt costuri de E60 benzina, la F10 diesel e posibil sa fie ceva mai mari la unele repere. La reprezentanta mai adaugi vreo 30-40% la preturile de mai sus.

Edited by feitosak1, 17 November 2017 - 02:10.


#46
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 feitosak1, on 17 noiembrie 2017 - 02:02, said:

@initiator
Ca posesor de seria 5 (E60 2008, nu F10, dar il am de cand avea 4 ani si acum are 9, deci am schimbat cate ceva la el) iti spun ca trebuie sa ai permanent o suma de bani pentru cheltuieli neprevazute, as aproxima-o la 2500-3000E. Adica sa ai banii pusi deoparte ca sa nu stai cu masina in parcare daca pica ceva la ea. Si mai pica. Daca se intampla sa ai nevoie de banii astia pentru vreo reparatie, ii pui la loc dupa aia sa ii ai disponibili in continuare.
Iti dau cateva exemple: pompa de apa - 2300 ron oem, radiator 1800 ron oem sau 1000 pe producator, un injector de benzinar e vreo 120E, la diesel e de 4x mai scump, daca iti pica cutia de viteze automata e vreo 2000-2500-3000E reparatia capitala (la reprezentanta nu se baga sa desfaca cutia, potrivit procedurilor lor nu inlocuiesc piese in cutie), distributia vreo 3000-3500 ron, o revizie cum trebuie a articulatiilor dupa vreo 15-20.000km in Ro te duce la vreo 3000 ron, amortizoare vreo 3000-4000 ron toate 4 daca sunt clasice, baterie vreo 800-1000 ron (vreo 2500 in reprezentanta), inlocuit discuri si placute (toate 4) vreo 2500-3000 ron. Astea sunt costuri de E60 benzina, la F10 diesel e posibil sa fie ceva mai mari la unele repere. La reprezentanta mai adaugi vreo 30-40% la preturile de mai sus.

Acum m-am prins de ce cochetai cu ideea sa o dai.

#47
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Pai da, dar daca as lua un f10 sau a6 de 4 ani, tot aia ar fi, as lua-o de la capat. Macar acum stiu ce am schimbat eu la masina. Costurile mi le-am asumat, nu m-am plans niciodata de asta, ma deranja lipsa de incredere. Acum ca m-am decis s-o pastrez, nu mai conteaza. Totusi e vorba de costuri de intretinere ale unor masini care au costat +70.000 noi, nu te poti astepta la costuri mici dupa 4-5 ani.

#48
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 feitosak1, on 17 noiembrie 2017 - 07:26, said:

Pai da, dar daca as lua un f10 sau a6 de 4 ani, tot aia ar fi, as lua-o de la capat. Macar acum stiu ce am schimbat eu la masina. Costurile mi le-am asumat, nu m-am plans niciodata de asta, ma deranja lipsa de incredere. Acum ca m-am decis s-o pastrez, nu mai conteaza. Totusi e vorba de costuri de intretinere ale unor masini care au costat +70.000 noi, nu te poti astepta la costuri mici dupa 4-5 ani.

Exact, ai masina de la zero km si vine cate un bade din asta care ia vin-ul gresit si iti spune ca ai avut dauna aproape totala cu ea undeva in Pakistan...

#49
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,336
  • Înscris: 15.10.2007
adipelcz - ai inteles ce am spus; normal ca nu stai cu nasul lipit de geam. iti omori timpul pe acolo sau iti rezolvi probleme personale - laptop. Aici nu se pune in discutie directorul care are masina personala BMW - normal ca acela isi permite si isi face revizii si interventii in reprezentanta, dar nu numai directorul circula cu BMW. sunt multi alti posesori de BMW, si apropo din cele spuse de initiator masina nu e luata din reprezentanta caci ne spune ca o conditie esentiala este verificarea in reprezentanta.
ionut - am senzatia ca tu nu vrei sa accepti realitatea - ori ai prea multa incredere ; ai stiut ce sa cumperi si de unde, dar asta nu inseamna ca 90% din cazuri sunt identice (calitatea, cinstea ridicata in slavi). Pentru cel din tarile cu apa calda banul este foarte important si cu multa grija cheltuit. daca are si sigur are posibilitatea multi isi fac intretinerea si prin alte parti (a se intelege mai putin reprezentanta) dupa iesirea din garantie cat si in garantie pentru simplu motiv ca face economie si oricum in 4-5 ani o da la schimb mai pune o suma de bani (mica mare) si are masina noua.
daca tu ii recomanzi verificare amanuntita in reprezentanta, inclusiv a acelui obiect care inlesneste pornirea (km reali) la o masina din 2014-2015 care posibil, nu m-a interseat aspectul, are inca sau a epuizat tocmai acum perioada de garantie inseamna ca inclusiv tu esti convinsa de "calitatea tuturos serviciilor operatiunilor efectuate in tarile civilizate". Sper ca ai inteles acum ceea ce am scris si nu mai raspunzi doar de amorul artei.
imi pare de noaptea mintii sa dau pana in 25k euro pe o masina la mana a doua si sa ma interesez ce cheltuieli pot sa apara, dar na mai mancam un biscuite un pahar de apa de la izvor mai stangem din buci dar suntem cu popoul in masina de 25k euro, nu conteaza marca, totul e sa dam bine pe strada , cartier pentru vecinul de garsoniera. Asta da e o mentalitate omiprezenta la conationalii nostri

#50
GhostMan71

GhostMan71

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 11.11.2017

 feitosak1, on 17 noiembrie 2017 - 02:02, said:

@initiator
Ca posesor de seria 5 (E60 2008, nu F10, dar il am de cand avea 4 ani si acum are 9, deci am schimbat cate ceva la el) iti spun ca trebuie sa ai permanent o suma de bani pentru cheltuieli neprevazute, as aproxima-o la 2500-3000E. Adica sa ai banii pusi deoparte ca sa nu stai cu masina in parcare daca pica ceva la ea. Si mai pica. Daca se intampla sa ai nevoie de banii astia pentru vreo reparatie, ii pui la loc dupa aia sa ii ai disponibili in continuare.
Iti dau cateva exemple: pompa de apa - 2300 ron oem, radiator 1800 ron oem sau 1000 pe producator, un injector de benzinar e vreo 120E, la diesel e de 4x mai scump, daca iti pica cutia de viteze automata e vreo 2000-2500-3000E reparatia capitala (la reprezentanta nu se baga sa desfaca cutia, potrivit procedurilor lor nu inlocuiesc piese in cutie), distributia vreo 3000-3500 ron, o revizie cum trebuie a articulatiilor dupa vreo 15-20.000km in Ro te duce la vreo 3000 ron, amortizoare vreo 3000-4000 ron toate 4 daca sunt clasice, baterie vreo 800-1000 ron (vreo 2500 in reprezentanta), inlocuit discuri si placute (toate 4) vreo 2500-3000 ron. Astea sunt costuri de E60 benzina, la F10 diesel e posibil sa fie ceva mai mari la unele repere. La reprezentanta mai adaugi vreo 30-40% la preturile de mai sus.

Un comentariu la subiect.multumesc ptr informatii,e xact ceea ce voiam sa aflu!

#51
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Ce trebuie de fapt sa inteleaga toti e ca Seria 5 nu e o masina de 20.000, sau 10.000, sau 25.000 euro. E o masina de 70+ mii de euro si asa o sa fie pana moare. Costurile de intretinere sunt oarecum proportionale cu pretul masinii. Un Golf nou de 25.000 e considerabil mai ieftin la intretinere decat un seria 5 de 25.000, desi ambele costa la fel initial.

Eu am ma zis, si o mai zic: condu masina pe care ti-ai permite sa o cumperi noua. Motivul sa o iei SH e sa faci o incercare de a mai scapa de o parte consistenta din devalorizarea ei. Pretul pe care-l platesti este ca ai (ne)sansa sa fii nevoit sa faci reparatii pe banii tai in loc de garantie. Daca nu-ti permiti masina noua, nu ti-o permiti nici SH. Si hai sa iau exemplul de mai sus dat de @feitosak1, pentru ilustrarea ideii mele:

Masina de 4 ani, sa presupunem ca a fost noua, pe factura dupa reduceri si negocieri 70.000 si el a luat-o la 4 ani cu 30.000

Daca adun cele insirate pe acolo de el, cred ca se aduna lejer cam 5000 euro, deci un 1000 euro pe an costuri extra, ce nu ar fi fost daca era in garantie.

Masina lui acum face poate 10.000, deci a pierdut la ea 20.000 + 5000 din reparatii = 25.000.
Daca o lua noua, pierdea la ea 40.000.

Deci "pierderea" reala e 15.000, desi cand te uiti la pretul de noua, adica 70.000, ti se pare ca e o diferenta uriasa pana la 30.000. In realitate, devalorizarea masinii exceptand poate primul an e destul de liniara pana pe la anul al 7-lea, iar ca o consecinta, o masina de 3 ani isi injumatateste valoarea in urmatorii 3, nu ii sta pe loc pretul. Devalorizarea mai mica fata de una noua e compensata de niste reparatii, uneori costisitoare, si diferenta intre ele nu e asa mare in realitate. Daca diferenta nu e asa mare, atunci inseamna ca daca-ti permiti BMW SH de 25.000, ti-l permiti si nou. Iar reciproca se aplica de asemenea: daca nu ti-l permiti nou, probabil trebuie sa te gandesti de doua ori daca ti-l permiti SH.

Calculezi costul real al utilizarii masinii (devalorizare, consumabile, reparatii, revizii), nu costul de achizitie si intrebi de reparatii si intretinere.

#52
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
E60-ul meu a costat 77.000 nou la Bavaria Baneasa (am factura de la primul proprietar) si eu l-am luat cu 16.500 cand avea aproape 5 ani. Asta apropo de devalorizare. Ce e drept, e 3.000 benzina si nu prea s a inghesuit nimeni sa o cumpere, initial pusese anuntul de vanzare cu 22.000. Am mai cheltuit aproximativ 7.000 in cei aproape 5 ani de cand o am (in afara de benzina, adica revizii si ce am mai schimbat la ea). Dar trebuie sa retineti faptul ca aceste costuri au aparut DUPA ce a iesit din garantie. Deci masina m-a costat ~23.500 de cand o am, fata de 77.000 cat a costat noua, plus ce as mai fi schimbat la ea dupa iesirea din garantie. Asta e calculul care m-a facut sa renunt la cumpararea unei masini noi, e un topic pe aic despre asta.
Aici mai e un aspect extrem de important: este bine sa schimbi unele chestii la primul semn de uzura, oarecum preventiv, nu sa astepti sa pice de tot sa te lase in strada. E foarte important. O piesa defecta intr un angrenaj va duce la defectarea angrenajului, chiar daca pe moment angrenajul functioneaza. Deci la o masina de genul asta trebuie sa fii pregatit sa schimbi cate ceva preventiv ca sa nu iti bati joc de ea, si de obicei piesele mai importante costa de la 500€ in sus.

Edited by feitosak1, 17 November 2017 - 10:17.


#53
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Ai luat-o la un pret f. mic. In general nu se gasesc asemenea oferte. Aia arata a devalorizare de masina frantuzeasca judecand dupa procente, nu de BMW :).

#54
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Probabil pentru ca este motor mare pe benzina si traim in Ro. A stat 5 luni la vanzare si a scazut cate 1000 pe luna.
Un 530xd era cam 20-21.000 in aceeasi perioada, doar ca nu gaseai cu 98.000km.

Daca tot am intrat in detalii, o sa scriu peste cateva ore cateva impresii despre reprezentanta vs. Serviceuri monomarca si de ce e bine sa ajungi si in reprezentanta cand ai unele probleme, chiar daca a expirat garantia

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate