Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sacadare imagine Samsung UE43MU6102
Last Updated: Jun 09 2022 22:08, Started by
snapydj
, Oct 18 2017 08:43
·
0
#217
Posted 27 December 2017 - 14:32
#218
Posted 27 December 2017 - 14:36
#219
Posted 27 December 2017 - 14:38
Am văzut și eu azi data. Dar versiunea e cea veche.
|
#220
Posted 27 December 2017 - 14:39
L am testat eu acum 1 saptamana. L a gasit la auto update...dar nu rezolva problema aia cu sacadarea.
|
#221
Posted 27 December 2017 - 14:39
Poate sa fie eroare de data doar. Dacă versiunea e aceeași.
|
#222
Posted 27 December 2017 - 14:42
Da nu stiu ce sa zic, ori data ori denumirea fisierului )
p.s: dupa ce apesi pe descarca, denumirea e alta T-KTMDEUC-1155.1, deci e 1155.1 nu 1151.1 Edited by mrkokobt, 27 December 2017 - 14:44. |
#223
Posted 27 December 2017 - 15:12
Asa este, eu am observat intai diferenta de marime intre fisiere si abia apoi si la nume
Ma indoiesc ca rezolva ceva dar hai sa speram. Sacadarea este la datorie, tot la intervale de 90 de secunde. Pe canalul ambiental de la UPC sacadează la fel de rău ca și înainte, deci nu au rezolvat nimic. Nu am resetat televizorul după update, nu cred că este cazul său că ar rezolva ceva. |
#224
Posted 27 December 2017 - 15:16
danyxp, on 27 decembrie 2017 - 15:12, said:
Asa este, eu am observat intai diferenta de marime intre fisiere si abia apoi si la nume Ma indoiesc ca rezolva ceva dar hai sa speram. Sacadarea este la datorie, tot la intervale de 90 de secunde. Pe canalul ambiental de la UPC sacadează la fel de rău ca și înainte, deci nu au rezolvat nimic. Nu am resetat televizorul după update, nu cred că este cazul său că ar rezolva ceva. Edited by mrkokobt, 27 December 2017 - 15:17. |
#225
Posted 27 December 2017 - 15:27
Acel canal merge ok pe un LG de 32. Nu am ceva mai mare pe care sa testez, și oricum m-am cam săturat să mă plimb cu televizoarele.
Lăsând la o parte acel canal, sacadarea periodică la intervale de 90 de secunde este în continuare prezentă pe celelalte canale. Deocamdată am verificat la burtiera de text unde e cel mai ușor de observat pentru că e in permanentă mișcare. Se vede și pe ProTV de exemplu, mai ales dacă prinde o imagine în mișcare la momentul potrivit. Dacă se plimba Măruță prin platou și e urmărit de cameră este foarte vizibilă sacadarea. In schimb daca la momentul respectiv imaginea e statică nu ai cum să vezi frame-urile lipsă, toate fiind identice. |
#226
Posted 27 December 2017 - 15:30
@all care aveti probleme cu anumite modele de samsung
Am vazut clipul postat parcă de danyxp (scuze dacă greșesc), care este la un post de pe UPC, cu un șemineu. Acum despre sacadarea pe un canal de sport (digisport) de care se tot vorbește pe aici, care sunt in reteaua digi, eu nu am vazut niciun clip postat (vă rog să îmi indicați unde, dacă a fost postat). Să vedem cum arată/manifestă acea sacadare, e ceva sesizabil, poate pe unii nu îi deranjează etc. Deci nu știu cât de evidentă acea sacadare pe un post tv normal să zicem la Digi (care au multi clienti care ar sesiza asa ceva) , sau telekom ceva, deci nu vorbim de un post tv cu un semineu din rețeaua UPC. E doar o nelămurire. Mulțumesc Edited by megafanro, 01 June 2018 - 15:03. |
|
#227
Posted 27 December 2017 - 15:51
E ciudat ca la mine, aveam aceasta problema doar pe digi sport, acum o am pe aproape toate canalele HD, pe de alta parte am si iptv prin telekom si nu am probleme, si aceasta problema o am dupa ce am trecut la ultimul update ...
Edited by mrkokobt, 27 December 2017 - 15:53. |
#228
Posted 27 December 2017 - 15:54
Problema apare doar daca e folosit tunerul tv-ului. Dacă ai iptv acesta e eliminat de pe traseu. La fel și la folosirea unui tvbox / decodor.
|
#229
Posted 27 December 2017 - 16:22
jericho, on 27 decembrie 2017 - 16:16, said:
nu aveti posibilitate sa inregistrati un meci, ce nevoie aveti sa va chinuiti sa filmati cu telefoanele? Inclusiv eu aștept o postare cu o filmare a cuiva din rețeaua Digi sau telekom de pe oricare post (exclus acel semineu tv) de pe unul din modelele mu6000, in care să se vadă in mod clar acea sacadare. La momentul acesta pare o amplificare excesivă neargumentată în imagini Edited by Sommerby, 27 December 2017 - 16:27. |
#230
Posted 27 December 2017 - 16:36
După cum am spus și pe celălalt topic, nu mai stau să pierd timpul cu petarda asta. Nu am nimic de dovedit nimănui, Samsung e conștient de existența sacadării dar spune că așa ceva este normal.
|
#232
Posted 27 December 2017 - 16:58
Eu nu am citit nimic în postările cu răspunsul de la Samsung cum că își asuma existența problemei semnalate de tine.
Cauza acelei sacadări poate fi multiplă: -fie calitatea semnalului TV prin cablu; -fie calitatea de transmisie al unui anume canal TV (semineul ăla e un exemplu irelevant,dat fiind faptul că e un post TV fără audiență și doar la UPC); dar acest lucru trebuie argumentat din mai multe rețele (digi, Telekom etc) -Nu am văzut niciun filmuleț cu sacadarea respectivă așa cum ați spus aici pe niciun post TV de sport (indiferent de retea) -poate calitatea conectarii mufe/cablu poate genera o calitate mai slabă a semnalului; -din moment ce cu decodor sau și card se vede bine, poate UPC-ul (sau celelalte retele ) nu pot/vor sa asigure o calitate la fel de buna ca și prin decodor sau card extern, ceea ce mi se pare corect (nu se pot respecta anumite standarde de calitate prin coaxial):;; -si nu cel din urmă motiv, posibil ca unii useri să fi nimerit niste exemplare TV cu probleme dintr-un anume lot. In acest caz aveți retur-ul la îndemână. -am tot căutat pe internet probleme asemănătoare la modelele samsung mu6000 si nu am găsit o "avalanșă" de similare probleme pe extern. Am înțeles că tu și încă câțiva aveti problema aceasta, dar in mod sigur nu ați eliminat pe rând toate cauzele de mai sus, iar de la asta și până la a afirma ne-argumentat (concret) ca o serie întreagă a unui model TV are probleme e cale lungă. Aveți posibilitate de retur. Folosiți-o. Daca prin card și/sau decodor nu apare sacadarea, problema e rezolvată! Folosirea unui media box de decodare canale sau un card (mult mai avantajos) înseamnă progres, utilizați-o! Televiziunea prin cablu analogic a murit demult!!! Avem iptv, acces la filme online. tunerul TV-ului pentru cablu e pentru vremuri apuse!!! Edited by megafanro, 01 June 2018 - 15:05. |
#233
Posted 27 December 2017 - 17:13
Am eliminat posibilitatea unei probleme la operatorul de cablu. Verificat cablul și mufele, puterea și calitatea semnalului. Televizorul a fost și pe Digi in alta locație și pe UPC unde stau acum. In ambele locații am mai folosit alte 2 televizoare, nici unul nu are problema asta. Sacadarea apare și cu card ci+ și fără el, atâta timp cat semnalul intră în tunerul tv. Din moment ce la folosirea unui decodor problema dispare înseamnă că buba e la tunerul tv-ului sau la softul lui.
Samsung spune că simptomul semnalat (sacadarea) este normală și nu reprezintă un defect. Am pus o poza cu ce am primit de la ei unde fix asta spun. |
#234
Posted 27 December 2017 - 17:14
Inițiatorul topicului avea card CI.
Oamenii au raportat cu lux de amănunte și tu spui că nu au argumentat. Este că nu te-ai obosit să citești macar prima pagina? Și în recenziile de afara scrie că seria 7 are problema respectivă. Te las pe tine sa găsești informația. Edited by dba, 27 December 2017 - 17:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users