Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Seat Toledo SH sau...

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
Ei, să nu atacăm omul chiar așa. :) E punctul său de vedere.

Revenind la Logan, chiar îmi place modelul aniversar 10 ani din link-ul pe care l-am postat.

Repet, Logan 1.0 nou nu vreau. Mașina aia o să fie un chin de la depășiri. Nu sunt vreun Schumacher, dar o rezervă de putere e binevenită.

Piesele la Logan pică greu. Am experiență. Singurele care pică sunt bieletele, cu amortizoarele sau alte părți ale suspensiei nu au fost probleme majore la loganul pe care l-am condus.

#20
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pai atunci... Uita-te la un Logan. :)

#21
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
Mă uit, dar, repet, mă sperie alea 2 stele lipsă față de Seat, la ncapPosted Image .

#22
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,672
  • Înscris: 24.11.2015
Daca iti iei modelul 10 ani, pune-i stopurile de pe modelul facelift, ca arata bestial noaptea (zici ca's cu led). Posted Image) Ce e nasol la versiunea de 10 ani, e sunt doar motorizarile de 75cp si as zice ca sunt puturoase. Daca tot iei sh, cauta cel de 90cp neaparat.

Edited by TruculMagic, 08 October 2017 - 19:47.


#23
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
Neah, nu mă interesează să fac modificări după. Mi-ar plăcea 90 de cai. Avantajul unui aniversar e că are aer condiționat automat. Cine știe cât o fi de eficient acum.

75 de cai cred că-mi sunt de-ajuns, atât timp cât motorul e turbo și pe moto = cuplu mai mare decât benzinare.

#24
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostMrFox, on 08 octombrie 2017 - 19:44, said:

Mã uit, dar, repet, mã sperie alea 2 stele lipsã fațã de Seat, la ncapPosted Image .

Treaba asta cu EuroNCAP e mai mult o chestie de marketing. Nu zic ca nu sunt binevenite astfel de teste. Dar regulile sunt stiute de la bun inceput de producatori si au grija ca masina lor sa se comporte impecabil cand sunt testate strict in acele conditii. Adica sunt in general gandite astfel incat ca la impacturile facute de EuroNACP sa se descurce cel mai bine. E ca si cum ai examen, profu' iti spune subiectele si tu deja stii ce ai de invatat. E drept ca Logan poate sta mai slab la siguranta fata de Toledo. Asa cum si Toledo sta maj prost la siguranta fata de Golf. Ce le deosebeste, in primul rand, pe astea 3? Pretul. ;)
Daca vrei siguranta fara compromis, te uiti la Volvo si atat. Pentru ca ei nu pun mare pret pe EuroNCAP. Testele lor interne sunt mai dure. Volvo si Mercedes au cele mai avansate laboratoare individuale de testare a sigurantei.

#25
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Uita-te pe subiectul cu accidente, la ultima nenorocire de langa Urziceni si o sa vezi ca uneori nici macar cele 5 stele nu ajuta prea mult.  Eu nu spun sa iei masina noua cu trei stele (apropo Loganul nu are 4 stele ci Sandero 80-79-57-55 si alea inainte de inasprirea conditiilor de testare), ia Seat-ul daca iti place mai mult dar macar sa ai certitudinea ca cel putin airbagurile sunt functionale si nu-s manarite.

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View PostTruculMagic, on 08 octombrie 2017 - 19:26, said:

Extraordinar, 4 ani si 45k km, se duc bucsele, sa nu cumperi
Si rugina, multa rugina. De obicei cam asa incepe sa apara la Logan, pe la 4-5 ani si nu ai ce sa-i faci.

Asa ca daca iei Logan atunci ia-l nou.

View PostMrFox, on 08 octombrie 2017 - 19:44, said:

Mă uit, dar, repet, mă sperie alea 2 stele lipsă față de Seat, la ncap
Era cineva cu un accident cu o masina de clasa mica de la VAG, parca chiar Toledo sau poate era un Rapid. A scapat doar cu o sperietura. Daca era Logan, eu sunt sigur se rasturna.

Siguranta e praf la Logan dar cine vrea masina cat mai ieftina nu se mai uita la siguranta. Cel mai important pt. clientii de Logan e sa fie ieftina.

View PostMrFox, on 08 octombrie 2017 - 18:39, said:

Loganul pe care l-am condus. Confort zero
Viata e prea scurta ca sa o petreci intr-o masina cu confort zero.

Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 21:17.


#27
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Si e la fel de scurta ca sa renunti la unele placeri ale vietii, reparand o masina germana cu pretentii mari, conform vechiului mit.
Prefer sa te salut dintr-ul Logan care merge, decat sa te consolez pentru ca masina ta cu motor TSI a ajuns in service cu distributia sarita sau aproape sarita. Sau ca sa schimbi pompa servo, sau ambreiajul, sau... ce mai vrei tu de la o masina nemteasca al carei rulaj e (cel putin) dublu, comparativ cu un Logan.
Logan nu are siguranta ca Rapid, asa cum nici Rapid nu are siguranta de Golf, asa cum nici Golf nu are siguranta de Passat, asa cum nici Passat nu are siguranta de A6... si tot asa. Dar vezi tu, nici preturile nu se compara. In acest caz, propun sa ne cumparam tancuri. Sau panzer-e, ca sa fiu pe intelesul tau. Posted Image

Edited by LauCalin, 08 October 2017 - 21:29.


#28
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
M-am uitat la clipurile ncap. Strict vizual, Loganul se face acordeon mai ușor, diferența nu e drastică, însă ncap studiază mai amănunțit problema.

Le puteți vedea și voi aici:

Dacia: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/d_p9tFPDyrk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Seat: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0n3lXY2cdkY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acum ce să zic, fiecare are dreptate. :)

Avantaje Dacia:
- ieftină (achiziție și întreținere);
- destul de spațioasă;
- fiabilă;
- consum mic 1.5 dci.

Avantaje Seat:
- mai stabilă, cică, spunea cineva mai sus (și îl cred);
- mai confortabilă;
- mai sigură la impact;
- mai spațioasă (deși Loganul probabil mi-e de-ajuns);

Comune: ambele sunt entry-level, plastice tari, materiale mai slabe calitativ în general.

Dezavantaje

Dacia:
- siguranță;
- valoare mică revânzare;

Seat:
- motor Tsi?!
- întreținerea mai scumpă.

Dacia Logan Aniversar 10 ani:
https://www.olx.ro/o...14-ID9ifYR.html
și
https://www.autovit....n-ID7GnuX8.html

Seat:
https://www.olx.ro/o...html#ea4ebb3bf7

Skoda cu 1600 km:
https://www.olx.ro/o...c54890;promoted

#29
lacoste

lacoste

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 18.05.2008
Da, probabil ca tre sa mergi cu ambele sa se incline balanta catre una din ele, sau sa iti dai tu seama mai bine ce vrei de fapt de la o masina.

#30
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ia o Astra classic 2 (Astra H reloaded) daca vrei ceva mai nou si de la primul proprietar si nu-ti bate capul. Daca nu, nici o Astra H facelift nu e de aruncat. E o masina mult solida, bine facuta si, pe benzina, suficient de fiabila cat sa nu-ti faci griji de costuri neprevazute.
Idem, Focus 2, Mazda 3. Masini robuste si cu pret bun. Ceva de 4500-5000 euro pe benzina te va plimba multi ani fara probleme la rulajul tau. Gasesti cu rulaje mici, de la primul proprietar (real, nu primul in Romania). Mai sunt si altele dar scumpe.
TSI fara garantie, luat in rate si cu venituri mici e prea riscant.

Clima e un moft cand iei masina noua, ca sa nu zici ca ai dat o carca de bani pe o "saracie", aproape o presiune sociala. La sh alte lucruri sunt importante.Pe una am clima dubla, pe alta AC. Principala diferenta e ca clima ia mult mai putin din putere dupa ce s-a stabilizat temperatura. Altfel e ok si ACul. Multi se plag ca ACul sufla prea rece dar nici batuti nu regleaza temperatura. Doar dau ventilatia la minim.

Edited by underb, 08 October 2017 - 22:29.


#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Cand o sa faca EuroNCAP un test la impact frontal sau lateral cu un alt automobil sau un camion, venind de pe contrasens si pierzand controlul, cand va face un test de rasturnare, voi acorda mai multa altentie unor astfel de teste. Pana atunci sansele sa te lovesti frontal de un zid sau lateral de un stalp, exact in conditiile expuse de EuroNCAP, in viata de zi cu zi tind spre 0. Asta incercam sa spun inainte: cate accidente ai vazut tu exact cum testeaza EuroNCAP? Te-ai intrebat de ce cand testeaza EuroNCAP e un rezultat, iar cand testeaza INHS este (cu totul) altfel? Da-mi voie sa-ti raspund: pentru ca criteriile sunt diferite de la un institut de teste, la altul.

Edited by LauCalin, 08 October 2017 - 22:31.


#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Daca vrei teste adevarate atunci uite aici:
Huidu, pasagerii din Logan au murit
http://www.gandul.in...orilor-10245986
accident Iasi: pasagerii din Logan au murit, din cealalta masina a plecat pe picioare, chiar in fuga
http://www.ziaruldei...eo--151295.html
Testele ncap sunt una, in viata reala, Logan nu are nici macar cele 3 stele.

Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 22:36.


#33
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Oare daca aia care erau in Loganul lovit de Huidu, erau intr-o Fabia sau un Polo, crezi ca scapau? Tu te auzi ce spui? Vorbim de un kamikaze cu un SUV! Oare daca pe tine te-ar lovi un camion, la volanul caruia ar fi fost un bolnav psihic precum Huidu, ai fi scapat dintr-al tau A4? Eu nu cred ca cineva poate scapa cand e lovit cu peste 100 de km/h, in asemenea conditii.  Dar aici nu mai vorbim de siguranta unei masini, ci de inconstienta unor soferi. E o mica mare diferenta.

#34
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
Să nu ne certăm. Mulțumesc.

@ underb M-am uitat după Mazda 3, găsești puține. Treaba asta cu japonezele e cu două tăișuri: te ține, cât te ține, dar când pică, pică. Se găsesc piese mai greu, mecanici nici atât.

Astra H nu-mi place deloc. Știu că nu ar trebui să fac mari mofturi, dar mașina aia nu mă atrage cu nimic Posted Image . Estetic vorbind, Logan II mi se pare peste.

Focus e mai ok. Mai investighez, mersi de sugestii.

#35
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu am Mitsubishi. Nu s-a pus problema sa caut o piesa si sa nu o gasesc. E drept ca pana acum nu am fost nevoit sa schimb mare lucru. Daca la banii pe care i-am dat acum 3 ani imi luam un Golf smecher, sigur bagam pana acum peste 1000 de euro in reparatii (vechime + rulaj = service si bani cheltuiti). Si poate tot nu era "in mintile ei"... la peste 200000 de km si "samsarita". In fine.
Faza asta cum ca daca se strica iti vinzi casa, nevasta... rinichiul ca sa o repari, e un mit precum c din anii '90. Cand era "o adevarata inconstienta" sa iti iei masina straina, in loc de Dacie. Ce faceai daca se strica? O reparai. Simplu. Si ramaneai si cu familia, nu vindeai nici casa, aveai amandoi rinichi...
Deci asta cum ca intretinerea la japoneze e f scumpa si daca se strica e greu sa o repari, de multe ori o spun cei care nu au sau nu au avut de-a face cu asa ceva. Intreaba mai bine niste posesori de japoneze ce parere au despre masinile lor. S-ar putea sa ai parte de niste surprize.

#36
MrFox

MrFox

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 08.10.2017
Treaba asta nu e chiar așa veche. Acum aproximativ un an am întâlnit o persoană care avea un Subaru Forester. Fusese la nu știu câte service-uri, nu reușea să o facă. Dar omul o ținea pe a lui, că e cea mai bună mașină. Ulterior am aflat că a renunțat să o repare, costa mai mult decât valora mașina în sine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate