Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cum ne dam seama cand bateria nu mai e buna
Last Updated: Sep 29 2017 20:03, Started by
cutzu_rexi
, Sep 28 2017 15:01
·
0
#19
Posted 28 September 2017 - 16:13
masini diferite, Ford focus 1.4 si Mazda 3 1.6 si bateriile sunt una varta, si alta rombat.
si acum am luat una silver nustiucum si merge deci problema nu cred ca e de la masina la ford cand a murit s-au aprins toate becurile de la bord si ticaia. masina nu pornea dar inca se aprindeau faruri si mergeau geamurile. la mazda tot asa ticaia dar nu mai mergeau nici geamurile |
#20
Posted 28 September 2017 - 16:15
Quote E chiar corect baterie. De fapt termenul corect este baterie de acumulatori, o baterie este formata din 6 elementi/acumulatori, fiecare avand aprox 2.1v. 2.1v x 6 =12.6v, tensiunea unei baterii auto. Daca nici astia nu mai stiu ce produc... Nu intelegi sensul expresiei ,,baterie de...''. In acest caz desemneaza un grup. Termenul ,,baterie de acumulatori'' inseamna ca exista un grup de acumulatori acolo, nu o baterie in sensul obiectului in sine. O autofiletanta, de ex, pe ce functioneaza ? Pe un grup de acumulatori. Ai auzit de ,,baterie de tunuri ''?! De ,,baterie de vin '' ? Edited by Topp, 28 September 2017 - 16:21. |
#21
Posted 28 September 2017 - 16:21
mai bine ati inventa cuvinte acolo unde trebuie,nu acolo unde exista deja nume romanesti.
ed exemplu brausar ueb, ceat samd. |
#22
Posted 28 September 2017 - 16:33
Quote mai bine ati inventa cuvinte acolo unde trebuie,nu acolo unde exista deja nume romanesti. ed exemplu brausar ueb, ceat samd. Eu te cred, cutzu. Ai aflat chestii noi. Si noi de la tine. Unde trebuie ? Edited by Topp, 28 September 2017 - 16:34. |
#23
Posted 28 September 2017 - 16:35
cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 16:13, said: Trebuie verificata incarcarea la un service autorizat. Daca ai un voltmetru si vrei sa masori singur tine cont de urmatoarele: O baterie in ciclu normal de functionare are: 12.4 V in repaus (cand masina zace in parcare si te duci si masori) 13.5-14.1 la ralanti dupa 10 min La ralanti (800 rotatii) • complet incarcata 14.4-14.6V • partial descarcata 13.2-14.6V • 50% - 13.9V • 0% - 13.2V La rece (masina oprita) • 13.2V -100% complet incarcata • 12V - trebuie pusa la incarcat • 12.5V (la 2h dupa oprire, stationare) La incarcare 12-14h – daca dupa incarcare are 12.6V mai pui 12h la incarcat daca are tot sub 12.6V ai probleme cu bateria Daca dupa 1h de incarcare ai 13V e bine |
#24
Posted 28 September 2017 - 16:40
pasilla, on 28 septembrie 2017 - 15:32, said:
Nici cel mai prost acumulator autio nu tine mai putin de 5 ani. . O baterie corect incarcata si pe repaus de 10ore trebuie sa arate 12,7..12,8V Tensiunea de incarcare 13,8...14,1V. Tensiune de incarcare pe redresor poate sa ajunga si la 15,5V Edited by XTH, 28 September 2017 - 16:43. |
#25
Posted 28 September 2017 - 16:42
Principalele cauze care duc la descarcarea bateriei auto sunt;
- Pornirile dese si rularea pe distante mici - Consumatorii uitati deschisi (faruri, avarii, sistemul audio, etc.) - Defectiunile care apar la sistemul de incarcare (alternatorul sau releul de incarcare) |
#26
Posted 28 September 2017 - 16:50
#27
Posted 28 September 2017 - 17:20
Topp, on 28 septembrie 2017 - 16:15, said:
Nu intelegi sensul expresiei ,,baterie de...''. In acest caz desemneaza un grup. Termenul ,,baterie de acumulatori'' inseamna ca exista un grup de acumulatori acolo, nu o baterie in sensul obiectului in sine. O autofiletanta, de ex, pe ce functioneaza ? Pe un grup de acumulatori. Ai auzit de ,,baterie de tunuri ''?! De ,,baterie de vin '' ? rosix, on 28 septembrie 2017 - 16:35, said: Trebuie verificata incarcarea la un service autorizat. Daca ai un voltmetru si vrei sa masori singur tine cont de urmatoarele: O baterie in ciclu normal de functionare are: 12.4 V in repaus (cand masina zace in parcare si te duci si masori) 13.5-14.1 la ralanti dupa 10 min La ralanti (800 rotatii) • complet incarcata 14.4-14.6V • partial descarcata 13.2-14.6V • 50% - 13.9V • 0% - 13.2V La rece (masina oprita) • 13.2V -100% complet incarcata • 12V - trebuie pusa la incarcat • 12.5V (la 2h dupa oprire, stationare) La incarcare 12-14h – daca dupa incarcare are 12.6V mai pui 12h la incarcat daca are tot sub 12.6V ai probleme cu bateria Daca dupa 1h de incarcare ai 13V e bine Una nu ai nimerit-o. Macar la misto. |
#28
Posted 28 September 2017 - 17:52
Iti spun eu cind stii ca nu mai e buna, vine frigul si o lasi un pic mai mult nemiscata (nu enorm de mult, peste duminica, peste weekend) si gata n-o mai pornesti. O mai incarci o data, te mai tine un pic, poate chiar o buna bucata de iarna daca stai cu jumpstarterul in porkbagaj.
Uite aici : https://forum.softpe...8#entry16430955 |
|
#29
Posted 28 September 2017 - 18:01
A mea s-a vazut. A fost a masinii si a rezistat 4 ani. Spre final, invartea mai greu motorul. Toamna, se mai racorise si am uitat pozitiile pornite o data si a doua oara, ventilatorul de AC, cam cate o ora. De fiecare data, am ramas fara baterie. Am luat alta si am scapat de griji si probleme.
De unde discutiile acestea tampite, pe teme gramaticale sau de semantica, pe toate subiectele de pe SP?! Pe ariile specifice, as intelege, dar pe astea cu auto sau mai stiu eu ce, chiar nu ma astept sa dezbatem gramatica. Doar nu ma duc la mecanic si discut cu el despre analiza frazei?! Nu se mai da avertisment pentru off topic? |
#30
Posted 28 September 2017 - 18:07
#31
Posted 28 September 2017 - 18:12
#32
Posted 28 September 2017 - 20:33
#33
Posted 29 September 2017 - 09:53
cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:
am avut 2 baterii si fiecare a tinut cam 2 ani dar chestia e ca murea brusc. adica nu mai pornea masina si gata. exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu? Edited by Clovis, 29 September 2017 - 09:54. |
|
#34
Posted 29 September 2017 - 17:42
Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult.
|
#35
Posted 29 September 2017 - 17:43
@robylup
OPZs uri stationare de 500ah s-au pe aproape . Elementi de 2v un pret m-ar interesa, PM please. |
#36
Posted 29 September 2017 - 17:56
Pilutu, on 29 septembrie 2017 - 17:42, said: Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users