Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

cum ne dam seama cand bateria nu mai e buna

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
cutzu_rexi

cutzu_rexi

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 764
  • Înscris: 28.09.2017
masini diferite, Ford focus 1.4 si Mazda 3 1.6 si  bateriile sunt una varta, si alta rombat.
si acum am luat una silver nustiucum si merge deci problema nu cred ca e de la masina

la ford cand a murit s-au aprins toate becurile de la  bord si ticaia. masina nu pornea dar inca se aprindeau faruri si mergeau geamurile.
la mazda tot asa ticaia dar nu mai mergeau nici geamurile

#20
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

Quote

E chiar corect baterie. De fapt termenul corect este baterie de acumulatori, o baterie este formata din 6 elementi/acumulatori, fiecare avand aprox 2.1v. 2.1v x 6 =12.6v, tensiunea unei baterii auto.
Daca nici astia nu mai stiu ce produc...

Nu intelegi sensul expresiei ,,baterie de...''. In acest caz desemneaza un grup.
   Termenul ,,baterie de acumulatori''  inseamna ca exista un grup de acumulatori acolo, nu o baterie in sensul obiectului in sine. O autofiletanta, de ex, pe ce functioneaza ? Pe un grup de acumulatori.
  Ai auzit de ,,baterie de tunuri ''?!
  De ,,baterie de vin '' ?

Edited by Topp, 28 September 2017 - 16:21.


#21
cutzu_rexi

cutzu_rexi

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 764
  • Înscris: 28.09.2017
mai bine ati inventa cuvinte acolo unde trebuie,nu acolo unde exista deja nume romanesti.
ed exemplu brausar ueb, ceat samd.

#22
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

Quote

mai bine ati inventa cuvinte acolo unde trebuie,nu acolo unde exista deja nume romanesti.
ed exemplu brausar ueb, ceat samd.

Eu te cred, cutzu.  Ai aflat chestii noi.
Si noi de la tine. Unde trebuie ?

Edited by Topp, 28 September 2017 - 16:34.


#23
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 16:13, said:

la Ford cand a murit s-au aprins toate becurile de la  bord si ticaia. masina nu pornea dar inca se aprindeau faruri si mergeau geamurile.
la Mazda tot asa ticaia dar nu mai mergeau nici geamurile

Trebuie verificata incarcarea la un service autorizat. Daca ai un voltmetru si vrei sa masori singur tine cont de urmatoarele:

O baterie in ciclu normal de functionare are:

12.4 V in repaus (cand masina zace in parcare si te duci si masori)
13.5-14.1 la ralanti dupa 10 min

La ralanti (800 rotatii)
• complet incarcata 14.4-14.6V
• partial descarcata 13.2-14.6V
• 50% - 13.9V
• 0%   - 13.2V

La rece (masina oprita)
• 13.2V   -100% complet incarcata
• 12V   - trebuie pusa la incarcat
• 12.5V  (la 2h dupa oprire, stationare)
La incarcare 12-14h – daca dupa incarcare are 12.6V mai pui 12h la incarcat daca are tot sub 12.6V ai probleme cu bateria

Daca dupa 1h de incarcare ai 13V e bine

#24
XTH

XTH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,688
  • Înscris: 23.01.2010

 pasilla, on 28 septembrie 2017 - 15:32, said:

Nici cel mai prost acumulator autio nu tine mai putin de 5 ani.
.
Usor...cu aprecierea, asta era valabil acum....5ani,...acum trebuie sa tina 2ani garantia si inca o zi, dupa...alta noua, doar  trebuie consumm in societate..
O baterie corect incarcata si pe repaus de 10ore trebuie sa arate 12,7..12,8V
Tensiunea de incarcare 13,8...14,1V.
Tensiune de incarcare pe redresor poate sa ajunga si la 15,5V
Posted Image

Edited by XTH, 28 September 2017 - 16:43.


#25
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Principalele cauze care duc la descarcarea bateriei auto sunt;
- Pornirile dese si rularea pe distante mici
- Consumatorii uitati deschisi (faruri, avarii, sistemul audio, etc.)
- Defectiunile care apar la sistemul de incarcare (alternatorul sau releul de incarcare)

#26
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:


exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?
Da.
Exista testere de baterii care iti arata "starea de sanatate" a bateriei.
Le gasesti la atelierele mai dotate.

#27
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Topp, on 28 septembrie 2017 - 16:15, said:

Nu intelegi sensul expresiei ,,baterie de...''. In acest caz desemneaza un grup.
   Termenul ,,baterie de acumulatori''  inseamna ca exista un grup de acumulatori acolo, nu o baterie in sensul obiectului in sine. O autofiletanta, de ex, pe ce functioneaza ? Pe un grup de acumulatori.
  Ai auzit de ,,baterie de tunuri ''?!
  De ,,baterie de vin '' ?
Tot pe a ta o tii, gica contra

 rosix, on 28 septembrie 2017 - 16:35, said:


Trebuie verificata incarcarea la un service autorizat. Daca ai un voltmetru si vrei sa masori singur tine cont de urmatoarele:

O baterie in ciclu normal de functionare are:

12.4 V in repaus (cand masina zace in parcare si te duci si masori)
13.5-14.1 la ralanti dupa 10 min

La ralanti (800 rotatii)
• complet incarcata 14.4-14.6V
• partial descarcata 13.2-14.6V
• 50% - 13.9V
• 0%   - 13.2V

La rece (masina oprita)
• 13.2V   -100% complet incarcata
• 12V   - trebuie pusa la incarcat
• 12.5V  (la 2h dupa oprire, stationare)
La incarcare 12-14h – daca dupa incarcare are 12.6V mai pui 12h la incarcat daca are tot sub 12.6V ai probleme cu bateria

Daca dupa 1h de incarcare ai 13V e bine
Numai prostii ai spus cu tot respectul, sper ca nu lucrezi in domeniu...
Una nu ai nimerit-o. Macar la misto.

#28
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Iti spun eu cind stii ca nu mai e buna, vine frigul si o lasi un pic mai mult nemiscata (nu enorm de mult, peste duminica, peste weekend) si gata n-o mai pornesti. O mai incarci o data, te mai tine un pic, poate chiar o buna bucata de iarna daca stai cu jumpstarterul in porkbagaj.

Uite aici : https://forum.softpe...8#entry16430955

#29
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
A mea s-a vazut. A fost a masinii si a rezistat 4 ani. Spre final, invartea mai greu motorul. Toamna, se mai racorise si am uitat pozitiile pornite o data si a doua oara, ventilatorul de AC, cam cate o ora. De fiecare data, am ramas fara baterie. Am luat alta si am scapat de griji si probleme.

De unde discutiile acestea tampite, pe teme gramaticale sau de semantica, pe toate subiectele de pe SP?! Pe ariile specifice, as intelege, dar pe astea cu auto sau mai stiu eu ce, chiar nu ma astept sa dezbatem gramatica. Doar nu ma duc la mecanic si discut cu el despre analiza frazei?! Nu se mai da avertisment pentru off topic?

#30
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 robylup, on 28 septembrie 2017 - 17:20, said:

Numai prostii ai spus cu tot respectul, sper ca nu lucrezi in domeniu...
Una nu ai nimerit-o. Macar la misto.

Sunt niste valori orientative, nu-s batute in cuie... Nu lucrez in domeniu, dar cam toate bateriile m-au tinut peste 5 ani.

#31
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 rosix, on 28 septembrie 2017 - 18:07, said:


Sunt niste valori orientative, nu-s batute in cuie... Nu lucrez in domeniu, dar cam toate bateriile m-au tinut peste 5 ani.
Orientativul nu exista in electricitate, e o stiinta.


#32
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

 daniMMM, on 28 septembrie 2017 - 15:35, said:


Daca romanii care vor sa te ajute inventeaza cuvinte sa se dea mari,inventeaza si tu o solutie sa te descurci singur!

      Se numeste baterie de acumulatori. Pe scurt baterie ca e mai comod. Poti sa-i zici acumulator sau baterie

#33
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:

am avut 2 baterii si fiecare a tinut cam 2 ani
dar chestia e ca murea brusc. adica nu mai pornea masina si gata.
exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?
Baterii proaste daca au tinut doar 2 ani.....A mea a tinut 6 ani dar era originala. De obicei moare brusc.....Acum am o Varta (cea mai proasta) are deja  4 ani.

Edited by Clovis, 29 September 2017 - 09:54.


#34
Pilutu

Pilutu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 29.09.2017
Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult.

#35
RaulPV

RaulPV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,597
  • Înscris: 26.06.2016
@robylup
OPZs uri stationare de 500ah s-au pe aproape . Elementi de 2v un pret m-ar interesa, PM please.

#36
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Pilutu, on 29 septembrie 2017 - 17:42, said:

Buna ziua, as avea o rugaminte, daca ma poate lamuri cineva. Am un Duster cu baterie 12 V - L2 EFB 60Ah 510 A. Intr-una din zile m-am trezit ca nu porneste masina, bateria era complet descarcata. Am pus-o la redresor si si-a revenit, dar...nu stiu daca va avea viata sau nu si de aceea, am inceput sa-i masor tensiunea. Astfel, in sarcina (cu motorul pornit are 14,40-14,73 V. In stationare incarcarea e dupa cum urmeaza: In data de 27 sept., la 2 ore dupa ce am oprit masina (orele 18), avea 12,79 V. In 28 sept. orele 10 avea 12,51 V iar la orele 17 12,49 V. Azi (29 sept.) la orele 10 avea 12, 39 V iar la orele 18 avea 12,41 (interesant ca mai mult decat de dimineata, in conditiile in care nu am mai pornit deloc masina de alaltaieri), Sunt curios maine cum va fi. Stand de vorba azi cu cineva, mi-a zis ca scade tensiunea pana la o anumita limita, dupa care ramane aproximativ constanta. Sa fie asa oare ? O fi in regula bateria ? Poate cineva sa-mi zica ceva ? Multumesc mult.
Daca ai EfB, inseamna ca ai start/stop, daca bateria are in jur de 3 ani de zile, schimb.o! Cam atat tin Efb.urile pe Start/stop. Pui in loc un AGM de preferat sau un EfB de la o firma conscrata gen Banner,VArta, Exide. Nu mai pune Rombat!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate