Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

cum ne dam seama cand bateria nu mai e buna

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
cutzu_rexi

cutzu_rexi

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 764
  • Înscris: 28.09.2017
am avut 2 baterii si fiecare a tinut cam 2 ani
dar chestia e ca murea brusc. adica nu mai pornea masina si gata.
exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
inseamna ca ai ceva consumatori dupa ce opresti masina sau ceva probleme.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Ce masina si ce baterii?

#4
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:

exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?
Nu exista. Doar nu te astepti sa-ti palpaie becurile inainte.
   Si faci confuzie intre acumulator si baterie. O baterie e chestia aia careia-i consumi curentul si apoi o arunci. Nu poate fi reincarcata, e
   de unica folosinta.
Acumulatorul este chestia aia pe care o reincarci ( cu alternator, incarcator, etc, dupa caz), pana-si da duhul de batranete.

Edited by Topp, 28 September 2017 - 15:20.


#5
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,414
  • Înscris: 15.12.2009
De obicei, cand acumulatorul e pe duca, masina ar trebui sa porneasca mai greu la rece, poate chiar la a 2-a a 3-a cheie, eventual chiar auzi electromotorul cum invarte mai greu arborele cotit. Din ce mentionezi tu, pare sa nu fie moarte de la uzura.

#6
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:

am avut 2 baterii si fiecare a tinut cam 2 ani
dar chestia e ca murea brusc. adica nu mai pornea masina si gata.
exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?

Da... exista masuratori care se pot face cu un simplu voltmetru... O baterie buna, inmagazineaza curent, ajunge in parametri dupa un anumit timp si porneste masina fara probleme dupa repaos. Eu am o baterie VARTA Black din februarie 2013 (cand vechea baterie si-a dat duhul pe ger).. Inca functioneaza fara probleme.

#7
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 Ann0nyym0us, on 28 septembrie 2017 - 15:19, said:

De obicei, cand acumulatorul e pe duca, masina ar trebui sa porneasca mai greu la rece, poate chiar la a 2-a a 3-a cheie, eventual chiar auzi electromotorul cum invarte mai greu arborele cotit. Din ce mentionezi tu, pare sa nu fie moarte de la uzura.
  Daca nu porneste  din prima, a doua si a treia incercare il descarca de tot. Acumulatorul.
Asa ca trebuie pus pe redresor si resuscitat. Caz in care nu e mort inca. Asta se intampla daca ai uitat radio-ul conectat, becurile, alt consumator.

Edited by Topp, 28 September 2017 - 15:25.


#8
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,414
  • Înscris: 15.12.2009
La rece nu inseamna neaparat iarna Posted Image desi atunci e mai vizibil. La rece inseamna cu motorul la temperatura ambientala.

Edited by Ann0nyym0us, 28 September 2017 - 15:22.


#9
cutzu_rexi

cutzu_rexi

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 764
  • Înscris: 28.09.2017
se zice baterie.
daca americanii zic baterie atunci asa ii.
romanii inventeaza cuvinte aiurea sa se dea mari.

de masurat bateria nu cred ca ii o solutie ca nu poti s-o masori de cate ori pleci la drum.
ma gandeam ca exista niste semne ceva.
la mine a mers masina normal si intr-o dimineata nu a mai pornit.
dc nu exista bec la bord care sa indice ca bateria nu se mai incarca?

Edited by cutzu_rexi, 28 September 2017 - 15:30.


#10
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 Topp, on 28 septembrie 2017 - 15:21, said:

  Daca nu porneste  din prima, a doua si a treia incercare il descarca de tot. Acumulatorul.
Asa ca trebuie pus pe redresor si resuscitat. Caz in care nu e mort inca.
Vara nu-i ca iarna.Fara un aparat de masura simptomele sunt apropiate in cazul acumulatorului,alternatorului,electromotorului sau contacte imperfecte.Cele mai scarboase defecte-electricele sau electronicele ce nu apar pe diagnoza.

#11
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 Ann0nyym0us, on 28 septembrie 2017 - 15:22, said:

La rece nu inseamna neaparat iarna Posted Image desi atunci e mai vizibil. La rece inseamna cu motorul la temperatura ambientala.
Da, dar nu e mort.  Daca e descarcat datorita unui consumator uitat conectat, se pune pe redresor. Daca e mort, nu-l mai invii.
Intrebarea era cum ne dam seama cand moare.

#12
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,414
  • Înscris: 15.12.2009

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:28, said:

dc nu exista bec la bord care sa indice ca bateria nu se mai incarca?

La marea majoritate a masinilor exista. Dar becul ala se aprinde cand regulatorul de tensiune din alternator nu mai ofera voltajul necesar catre acumulator, nu cand acumulatorul nu mai e capabil sa retina curent.

#13
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nici cel mai prost acumulator autio nu tine mai putin de 5 ani.
La tine e o problema cu instalatia electrica, ori cu alegerea tipului de acumulator, ori cu exploatarea lui.

#14
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,414
  • Înscris: 15.12.2009

 Topp, on 28 septembrie 2017 - 15:29, said:

Intrebarea era cum ne dam seama cand moare.

Pai, o solutie ar fi sa ridici capota si sa te uiti la ochiul de verificare.

#15
golgheteru

golgheteru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 29.05.2010
Ai masina cu start-stop?

#16
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:28, said:

se zice baterie.
daca americanii zic baterie atunci asa ii.
romanii inventeaza cuvinte aiurea sa se dea mari.


Daca romanii care vor sa te ajute inventeaza cuvinte sa se dea mari,inventeaza si tu o solutie sa te descurci singur!

#17
Topp

Topp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,077
  • Înscris: 26.08.2008

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:28, said:

se zice baterie.
daca americanii zic baterie atunci asa ii.
romanii inventeaza cuvinte aiurea sa se dea mari.

de masurat bateria nu cred ca ii o solutie ca nu poti s-o masori de cate ori pleci la drum.
ma gandeam ca exista niste semne ceva.
la mine a mers masina normal si intr-o dimineata nu a mai pornit.
dc nu exista bec la bord care sa indice ca bateria nu se mai incarca?
  Pe mine unul, m-ai dat cu burta pe spate.
Daca cea de pe autoturism e baterie, cea de la un ceas, de unica folosinta, ce e? Nu faci diferenta ?

Quote

la mine a mers masina normal si intr-o dimineata nu a mai pornit.

Quote

  Si asta nu e un raspuns la intrebarea ta ?

Quote

dc nu exista bec la bord care sa indice ca bateria nu se mai incarca?

Quote

Exista martor baterie descarcata, depinde de autoturism. Insa martorul nu-ti spune ca bateria e moarta ci doar ca  nu mai are curent.
   Incearca sa claxonezi si te lamuresti.

Edited by Topp, 28 September 2017 - 15:53.


#18
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 Topp, on 28 septembrie 2017 - 15:16, said:

Nu exista. Doar nu te astepti sa-ti palpaie becurile inainte.
   Si faci confuzie intre acumulator si baterie. O baterie e chestia aia careia-i consumi curentul si apoi o arunci. Nu poate fi reincarcata, e
   de unica folosinta.

E chiar corect baterie. De fapt termenul corect este baterie de acumulatori, o baterie este formata din 6 elementi/acumulatori, fiecare avand aprox 2.1v. 2.1v x 6 =12.6v, tensiunea unei baterii auto.
Daca nici astia nu mai stiu ce produc...

Attached File  1.png   221.42K   22 downloads
Attached File  Fără titlu.png   771.48K   20 downloads

 cutzu_rexi, on 28 septembrie 2017 - 15:01, said:

am avut 2 baterii si fiecare a tinut cam 2 ani
dar chestia e ca murea brusc. adica nu mai pornea masina si gata.
exista vreo metoda ca sa-ti dai seama cand e pe cale sa dea ortu?
Mai mult ca sigur ori nu ai dimensionat corect bateriile ori masina are o problema. Desigur mai este si exploatarea, cate porniri, km facuti, temperaturile la care este supusa samd.
Ce masina si ce baterii ai pus?

 pasilla, on 28 septembrie 2017 - 15:32, said:

Nici cel mai prost acumulator autio nu tine mai putin de 5 ani.

Si alea care pica in garantie ce sunt daca cea mai proasta tine 5 ani?

Edited by robylup, 28 September 2017 - 16:06.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate