Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

70 Km/h pe anumite sectoare de drum?

- - - - -
  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Acum multi, multi ani (2006), cand pe DN1 era drumul groazei intre Bucuresti si Ploiesti, s-a luat decizia indrazneata de a se face viteza maxima legala 70 Km/h si in localitati.

Desigur, a fost mare scandal!
Se va merge cu viteza luminii, mii de morti si paduri de cruci la marginea soselei. Carmagedon!

Schimbarea a fost sustinuta prin implementarea unui sistem de radare cu bucla inductiva (radarele lui Columbeanu).

A trecut multi ani de atunci, iar de cativa ani sistemul de radare nu mai e functional cu toate acestea se circula decent, padurile de cruci nu au aparut, iar carnagiul apocaliptic intarzie sa apara.

Nu inteleg de ce nu se poate extinde sistemul pe alte drumuri nationale, la fel de problematice, in speta Moldavian Higway (DN2)

50 Km/h este aberant, mai ales cand se ura tirul pe tine prin localitati, iar "jocul" politie - soferi a devenit un fel de ratele si vanatorii cu aspecte de razboi fara reguli clare.

#2
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
50 km/h a fost aberant inca de cind au scazut limita de viteza in localitati, de la 60 km/h.
Intre timp s-au mai largit sosele, s-au mai modernizat drumuri pe ici pe colea, sigur sunt sectoare care ar permite viteze peste aia 50 visati noaptea de vreun militian si ajunsi ca atare in lege. Si uitati acolo, ca deh, sunt altele mai presante pentru legiuitori... apropo, domnilor parlamentari, anul asta ce se mai fura in tagma voastra?

#3
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 Adm, on 27 septembrie 2017 - 09:05, said:

Nu inteleg de ce nu se poate extinde sistemul pe alte drumuri nationale, la fel de problematice, in speta Moldavian Higway (DN2)

50 Km/h este aberant, mai ales cand se ura tirul pe tine prin localitati, iar "jocul" politie - soferi a devenit un fel de ratele si vanatorii cu aspecte de razboi fara reguli clare.
Aberanta e si acea 3/4 de banda 1, care e mai accidentogena decat daca n-ar exista.

E o combinatie perfecta (50 km/h si 3/4 banda 1) pentru un drum de cosmar...

#4
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008
Si drumul Slatina Ramnicu-Valcea-Sibiu ar merita o crestere a vitezei, este drept, bun dar numai prin localitati.

#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,534
  • Înscris: 30.10.2003
Si totusi suntem pe locul 2 in Europa la accidente mortale la 100.000 locuitori. Cresterea limitei de viteza nu cred ca se poate face simplu din pix, unde sunt scoli, treceri de pietoni, iesiri secundare, acolo trebuie redusa viteza. Daca tara e plina de ele, nu prea ai cum sa cresti limita, decat daca iei masuri. Dar cum banii de la infrastructura se duc pe altceva, cred ca mai asteptam.

Edited by Bursul, 27 September 2017 - 09:17.


#6
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008
Solutia accidentelor o reprezinta autostrazile. Alea nu se fac.

#7
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014
sa fim seriosi, accidentele mortale, sint rareori provocate de cei care circula regulamentar, fie ca limita e 50 fie ca e 70.Daca mergi cu 80, excluzand pietonii sansa e relativ mica sa faci un accident mortal.Solutia ar fi zic eu, marirea limitei la 70 in zonele unde se poate, prin analiza, si un mai bun control al respectarii limitei.Problema limitei de 50 e faptul ca de frica radarului de multe ori ajungi sa mergi sub 50 in coloana, in zone unde nu se poate depasi, din cauza ca primul  din coloana nu merge de frica.De asemenea, aceste situatii ii fac pe multi sa recurga la depasiri riscante, in localitate care sint mult mai periculoase in sine decat viteza.
Pentru a rezolva problema pietonilor, pui semafoare, cu buton, si dispare riscul de a nu putea opri la trecere datorita vitezei prea mari.

#8
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011

 Adm, on 27 septembrie 2017 - 09:05, said:

Nu inteleg de ce nu se poate extinde sistemul pe alte drumuri nationale, la fel de problematice, in speta Moldavian Higway (DN2)

50 Km/h este aberant, mai ales cand se ura tirul pe tine prin localitati, iar "jocul" politie - soferi a devenit un fel de ratele si vanatorii cu aspecte de razboi fara reguli clare.
Pe DN1 sunt separate sensurile iar pietonii trec pe pasarele.

 Bursul, on 27 septembrie 2017 - 09:16, said:

Si totusi suntem pe locul 2 in Europa la accidente mortale la 100.000 locuitori. Cresterea limitei de viteza nu cred ca se poate face simplu din pix, unde sunt scoli, treceri de pietoni, iesiri secundare, acolo trebuie redusa viteza. Daca tara e plina de ele, nu prea ai cum sa cresti limita, decat daca iei masuri. Dar cum banii de la infrastructura se duc pe altceva, cred ca mai asteptam.
Stăm destul de prost.
http://cursdeguverna...rtalitatii.html

"În treacăt fie spus, dat fiind că la nivel european se moare, conform cifrelor oficiale, de 92 de ori mai rar decât pe șosele în accidente de avion și de 27 de ori mai rar la transportul pe calea ferată, poate că ar fi trebuit să acordăm la nivel național o cu totul altă atenție curselor aeriene interne și dezvoltării unei rețele feroviare de mare viteză, poate chiar înaintea marii epopei a construcției de autostrăzi."

#9
elbjorn

elbjorn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 02.09.2016

 Neaceasca85, on 27 septembrie 2017 - 09:23, said:

Solutia accidentelor o reprezinta autostrazile. Alea nu se fac.
Permite-mi sa te contrazic.

In Suedia se practica a 3'a banda. Imparita egal intre benzi. (5km un sens are 2 benzi, urmatorii 5km celalalt sens are 2 benzi, si tot asa).
Avantajul e enorm. 5k ai rabdare sa stai in curul unui tir, stiind ca in curand ai sansa ta de a il depasi in siguranta ,)

#10
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,876
  • Înscris: 27.04.2010

 Neaceasca85, on 27 septembrie 2017 - 09:23, said:

Solutia accidentelor o reprezinta autostrazile. Alea nu se fac.
Pe dracu, n-ai vazut ca pe autostrada sunt mai multi raniti/morti intr-un accident decat in 10 de pe alte drumuri ??
Marea problema e prostia soferilor, faptul ca idiotii astia de politisti dau permise la toti cretinii care nu sunt in stare sa plece de pe loc asa cum trebu8e, daramite sa mai reactioneze si la vreo problema din trafic ...

Edited by shymano, 27 September 2017 - 09:32.


#11
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004

 Adm, on 27 septembrie 2017 - 09:05, said:

"jocul" politie - soferi a devenit un fel de ratele si vanatorii cu aspecte de razboi fara reguli clare.
ce anume este neclar la reguli? sper ca nu te referi la limitele de viteza, ca mai clar decat sa fie scrise mare pe niste panouri la intrarea in localitati, nu stiu ce s-ar putea face... eu momentan am permisul suspendat pentru viteza in localitate, dar nu pot spune ca nu-mi erau clare regulile.

 neur0, on 27 septembrie 2017 - 09:29, said:

"În treacăt fie spus, dat fiind că la nivel european se moare, conform cifrelor oficiale, de 92 de ori mai rar decât pe șosele în accidente de avion și de 27 de ori mai rar la transportul pe calea ferată, poate că ar fi trebuit să acordăm la nivel național o cu totul altă atenție curselor aeriene interne și dezvoltării unei rețele feroviare de mare viteză, poate chiar înaintea marii epopei a construcției de autostrăzi."
cred ca 90% din marfurile din tara asta se transporta rutier. transportul aerian este mai eficient doar pentru calatorii care ar dura de la 6 ore in sus cu masina, si asta fara sa discutam de costuri. din punctul meu de vedere, autostrazile ar trebui sa aiba prioritate.

#12
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
50 km/h e o viteză decentă pentru localități. Problema noastră este că drumurile sunt exclusiv prin localități.
Creșterea limitei este de fapt o capcană pentru șoferi, făcută exclusiv pentru a genera locurile de taxare, practică susținută și de o mare parte a populației care visează la amenzi atât de mari încât să ne fie frică să băgăm cheia în contact (a se vedea topicul despre accidente).
De ce zic de capcană? Parcurg destul de des drumul Tg. Jiu - Filiaș, drum modernizat în urmă cu câțiva ani și în care au mărit limita de viteză la 70 km/h dar nu în toate localitățile. Și mergi așa 1-2-5 localități, te obișnuiești cu limita de 70 mai ales că nu există o delimitare clară între ele, curțile fiind lipite una de alta, și ajungi în cea cu 50 unde stă și radarul iar tu cu tempomatul pe 70. Gata cotizația ... și oprobiul public de vitezoman.

#13
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Situatia e cam asa, apropo de "regulile reale".

- 1/3 din masini au statie CB, iar o mare parte din ei merg de parca sunt pe circuit.
- muritorii au Waze.
- politistii fac concurs de vanatoare, pitindu-se cat mai strategic posibil, prin curbe si bocheti.
S-au adaptat, adica isi schimba des pozitia, dau raportari false pe CB si delisteaza marcajele de pe Waze.

Realitatea este ca limitarea este aberanta, realitatea ne arata asta!
Dupa ce ca nu e loc, se gasesc unii ce merg "legal si pe mijloc" cu 45 la ora!
In spatele lor e Jihad, iar realitatea asta o poti nega la infinit, dar nu schimba lucrurile! Numarul de accidente tot creste, iar pana sa avem autostrazi, e foarte usor sa fluidizezi traficul!

#14
trid_ovi

trid_ovi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,141
  • Înscris: 10.10.2005

 shymano, on 27 septembrie 2017 - 09:30, said:

[/size]
Marea problema e prostia soferilor, faptul ca idiotii astia de politisti dau permise la toti cretinii care nu sunt in stare sa plece de pe loc asa cum trebu8e, daramite sa mai reactioneze si la vreo problema din trafic ...

Nu ca le tin partea politistilor dar ce naiba sa vezi in 15 minute cat dureaza examinarea, in mod sigur nu vezi cum o sa conduca in urmatori 30-40 de ani. DA, adevarul e  ca se s-au dat prea repede permise cu spaga sau fara spaga, la fel de repede trebuie si pierdute.

O alta problema e ca prin toate satele au aparut o grama de harburi cumparate pe nimic sau primite de la rude din strainatate care sunt conduse fara permis, fara ITP, fara asigurare, in general intre casa si carciuma.

Edited by trid_ovi, 27 September 2017 - 09:52.


#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Adm, aia cu impiedicatul fluidității traficului e un alt punct sensibil. Sunt nenumărați cei care merg nejustificat de încet pentru că habar nu au de condus sau starea tehnică a mașinilor nu le permite mai mult dar care nu pățesc nimic și chiar mai mult, susțin că ei merg ”preventiv”.

#16
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

 Adm, on 27 septembrie 2017 - 09:42, said:

si delisteaza marcajele de pe Waze.
Am vazut si tehnica inversa: pun marcaje pe waze unde nu e nimic.

#17
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,534
  • Înscris: 30.10.2003

 Adm, on 27 septembrie 2017 - 09:42, said:

Numarul de accidente tot creste, iar pana sa avem autostrazi, e foarte usor sa fluidizezi traficul!
Tocmai ca nu e usor sa fluidizezi traficul. Sa dai limita de 70 km/h in localitate, acolo unde este o iesire spre drumul principal fara vizibilitate e moarte curata. Trebuie facute lucrari suplimentare.

#18
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

 neur0, on 27 septembrie 2017 - 09:29, said:

Pe DN1 sunt separate sensurile iar pietonii trec pe pasarele.


Stăm destul de prost.
http://cursdeguverna...rtalitatii.html

"În treacăt fie spus, dat fiind că la nivel european se moare, conform cifrelor oficiale, de 92 de ori mai rar decât pe șosele în accidente de avion și de 27 de ori mai rar la transportul pe calea ferată, poate că ar fi trebuit să acordăm la nivel național o cu totul altă atenție curselor aeriene interne și dezvoltării unei rețele feroviare de mare viteză, poate chiar înaintea marii epopei a construcției de autostrăzi."
Transportul feroviar nu va merge niciodata intro tara unde distantele sint mici, la fel si cel aviatic.practic, nu castigi nimic, datorita statului in gari/aeroporturi.Solutia e clar autostrazi, dar asta mai dureaza.

 Bursul, on 27 septembrie 2017 - 09:51, said:

Tocmai ca nu e usor sa fluidizezi traficul. Sa dai limita de 70 km/h in localitate, acolo unde este o iesire spre drumul principal fara vizibilitate e moarte curata. Trebuie facute lucrari suplimentare.
Nu zicea nimeni sa fie 70 limita generala in localitate.Pui 70 limita in zonele unde e posibil si ar fi o gramada.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate