Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
70 Km/h pe anumite sectoare de drum?
Last Updated: Oct 01 2017 12:51, Started by
Adm
, Sep 27 2017 09:05
·
0
#37
Posted 27 September 2017 - 11:30
In sud la strada sunt gardurile, in Ardial sunt cu peretii caselor direct in strada.
|
#38
Posted 27 September 2017 - 11:30
Va vine sa credeti ca la 110 ani dupa ce automobilul a ajuns un bun adresat maselor, inca ne chinuim cu limita pe care o avea si model T?
Va vine sa credeti ca detineti un bun a carui utilizare e limitata prin lege la performante mult inferioare? Cum ar fi sa aveti o bormasina care, prin lege, poate fi utilizata cu maxim 400 rmp? Cum ar fi sa aveti un aragaz cu 4 ochiuri, dar prin lege sa nu puteti folosi decat doua simultan? Cum ar fi sa aveti 16 GB de RAM, dar sa fie ilegal ca in task manager sa va apara mai mult de 4 utilizati? Mai stiti vreun bun care are performante tehnice mult superioare fata de ce e legal sa utilizezi? Vi se pare ca e normal la cele de mai sus? La masini de ce vi se pare normal? |
#39
Posted 27 September 2017 - 11:32
Era la un moment dat o ştire că înainte de război se ajungea mai repede cu trenul de la Bucureşti la Constanţa ca şi acuma, de ce ar fi pe şosele altfel?
|
#40
Posted 27 September 2017 - 11:33
Doar avionul poate merge cu maximele sale performante tehnice fara sa provoace accidente.
|
#41
Posted 27 September 2017 - 11:36
Neaceasca85, on 27 septembrie 2017 - 11:33, said: Doar avionul poate merge cu maximele sale performante tehnice fara sa provoace accidente. Asa cum e in Germania, sectoare de autostrada fara limita de viteza. Si in plus in orase si alte locuri limita mult mai mare, in concordanta cu secolul 21 si cu logica de a nu face legi contra progresului tehnic. |
#42
Posted 27 September 2017 - 11:44
În Germania nu sunt atâţia alcoolişti, biciclişti fără veste şi lumini, căruţe şi turme pe şosele.
|
#43
Posted 27 September 2017 - 11:46
danvlas, on 27 septembrie 2017 - 10:08, said: Sunt tronsoane in localitati unde s-ar putea stabili limita maxima de 80 km/h, dar nu uitati ce am zis mai sus: e maxima, nu obligatorie. Iar ala care merge cu 40 nu incalca nici o regula. Au început să apară şi la noi tronsoane de drum cu viteză minimă obligatorie. Şi ai grijă că şi pe autostrăzi şi drumuri expres există viteze minime obligatorii, chiar dacă nu sunt arătate pe indicatoare. |
#44
Posted 27 September 2017 - 11:46
In Germania n-ai sa vezi pe nimeni ca te depaseste prin dreapta pe autostrada fara limita de viteza, chiar daca mergi cu 80-90 km/h pe banda 2-3. Toti o sa astepte cuminti sa treci pe banda inferioara.
Stiu ce zic, acum cca o luna am facut cca 5000 km pana-n Amsterdam si inapoi. Cand am intrat din Polonia in Germania am dat de un nene cu un Golf albastru care a mers cca 12 km pe banda 2 cu 90 km/h, desi nu exista limitare de viteza. Nici macar unul dintre cei care-l urmam nu s-a bagat prin dreapta, desi era liber. Sa vad minunea asta pe orice tronson de autostrada din Romania... Ca o paranteza, polonezii sunt aproape la fel de tampiti ca romanii pe sosele. |
#45
Posted 27 September 2017 - 11:48
Dar se numără printre țările cu ponderea cea mai marea a accidentelor mortale pe autostradă (12%).
Curios, România are doar 1%, poate și pentru că autostrăzile nu prea sunt prezente, dar are 63% din accidentele mortale în urban. |
#46
Posted 27 September 2017 - 11:48
Hahaha, Germania are drumuri perfecte si net prost, noi avem net perfect si drumuri proaste, ce bine ar fi sa le avem pe ambele, am 1 Gbps la net, vreau si 180 km/h pe autostrada si 110 pe DN-uri.
|
|
#47
Posted 27 September 2017 - 11:50
Bursul, on 27 septembrie 2017 - 09:16, said:
Si totusi suntem pe locul 2 in Europa la accidente mortale la 100.000 locuitori. Cresterea limitei de viteza nu cred ca se poate face simplu din pix, unde sunt scoli, treceri de pietoni, iesiri secundare, acolo trebuie redusa viteza. Daca tara e plina de ele, nu prea ai cum sa cresti limita, decat daca iei masuri. Dar cum banii de la infrastructura se duc pe altceva, cred ca mai asteptam. În școli li se spune probabil cã au grijã de ei pe șosea doamne-doamne...la stilul de urcat pe capote....se aruncã-n drum cu ochii-n telefon. Mã repet. Educația rutierã e de tot cãcatul într-o țarã la fel. ... |
#48
Posted 27 September 2017 - 11:51
bladhaund, on 27 septembrie 2017 - 11:36, said: trebuie sa existe niste circumstante unde sa poti utiliza masina la performante maxime, pentru scopul in care a fost facuta: deplasare. Fie este o conspiraţie pentru a colecta amenzi cât mai multe (ceea ce nu cred), fie fenomenul Garcea (cap-de-cretă) se manifestă la nivel global. A produce motoare mai puternice şi a scădea viteza de circulaţie pe şosele în localităţi chiar şi la 30 km/h este echivalentul vorbei "nu ştie stânga ce face dreapta". Nu mi se pare normal ca eu, şofer, să circul cu 30 km/h (cu motorul subturat sau supraturat) pe lângă o şcoală doar fiindcă tâmpiţii şi idioţii de edili n-au fost în stare să facă o pasarelă/un pasaj subteran pentru ca elevii să traverseze-n siguranţă. |
#49
Posted 27 September 2017 - 11:52
Tocmal este un topic paralel cu un accident cu o căruţă nesemnalizată, vreme proastă, şofer grăbit circulând ca racheta.
|
#50
Posted 27 September 2017 - 11:52
Bre, tu ai condus vreodata in viata ta ca sa stii cum e sa te intalnesti noaptea cu caruta nesemnalizata? Nu o vezi nici daca mergi cu 30.
neur0, on 27 septembrie 2017 - 11:22, said:
Limitele stabilite în anii 60 erau de 60km/h în localităţi. Limita a fost scăzută după ce s-au înmulţit masiv bizonii şi a crescut mult numărul de accidente şi de victime. Bizonii aleraga si acum cu cat vor, nu ii impidica nimeni, limita nu iti taie acceleratia si nici nu iti baga mintile in cap. In Pitesti noapte de noapte alearga copiii smecherilor locali cu 150 sau chiar mai mult, nu le face nimeni nimic, nici macar limita de viteza. Deci care e scopul limitei? Sa ii amendezi pe fraierii care merg cu 70 in zona de 50 si sa te faci ca nu ii vezi pe smecheri cu 150 sau sa dai din umeri cand constati ca in zona de 50 unul cu Porsche zbura cu 200 si a omorat o gramada de oameni in chinuri? Da, asta e scopul: sa ii jupuim pe fraieri de bani dar sa ii lasam in pace pe smecheri ca se supara taticu, da un telefon si ne trezim civili. Legile sunt punitive si nu preventive, deci nu te apara de nimic. Pedepsesc ceva ce deja s-a intamplat. Infractorii intotdeauna le vor incalca cu nonsalanta ca de aia sunt infractori. Edited by Friskey, 27 September 2017 - 12:00. |
#51
Posted 27 September 2017 - 11:52
bladhaund, on 27 septembrie 2017 - 11:30, said:
Va vine sa credeti ca la 110 ani dupa ce automobilul a ajuns un bun adresat maselor, inca ne chinuim cu limita pe care o avea si model T? Va vine sa credeti ca detineti un bun a carui utilizare e limitata prin lege la performante mult inferioare? Cum ar fi sa aveti o bormasina care, prin lege, poate fi utilizata cu maxim 400 rmp? Cum ar fi sa aveti un aragaz cu 4 ochiuri, dar prin lege sa nu puteti folosi decat doua simultan? Cum ar fi sa aveti 16 GB de RAM, dar sa fie ilegal ca in task manager sa va apara mai mult de 4 utilizati? Mai stiti vreun bun care are performante tehnice mult superioare fata de ce e legal sa utilizezi? Vi se pare ca e normal la cele de mai sus? La masini de ce vi se pare normal? |
|
#52
Posted 27 September 2017 - 11:54
neur0, on 27 septembrie 2017 - 10:34, said:
Există vreo lege care să specifice ce înseamnă "nejustificat de încet" şi care să-i sancţioneze? MembruAnonim, on 27 septembrie 2017 - 10:39, said:
neur0, nu, nu există. Dacă ar exista, aș suna la poliție ori de câte ori aș ajunge câte unul din ăsta ”exagerat de preventiv”. Exista clar in decret 328/29.06.1966 art 45 alin 22: Sa nu circule, fara motiv intemeiat, cu viteza redusa, stinjenind prin aceasta circulatia normala a celorlalte autovehicule; in cazul cind imprejurarile impun a se circula cu viteza redusa, sa circule cit mai aproape de partea dreapta a drumului public Si mai nou in Codul Rutier . OUG 195/2002, actualizata 2017 art 35 alin 1: Participantii la trafic trebuie sa aiba un comportament care sa nu afecteze fluenta si siguranta circulatiei, sa nu puna in pericol viata sau integritatea corporala a persoanelor si sa nu aduca prejudicii proprietatii publice ori private. Nesimtirea unora care fac hypemiling nu este un motiv suficent ca sa-i tina altii cu treaba si urgente in familie care vor sa mearga rapid si eficient. Din pacate din motive care depasesc logica si bunul simt, politia NU aplica sanciunii pe aceast tema si de fapt pe nimic care include conduita preventiva, si de ce ar face-o cand cad gramada fazanii de soferi din alte cauze. Probabil SINGURA modalitate rapida si eficienta ptr fluentizarea traficului in zonele problema este iesirea unui agent in drum si oprirea pe dreapta timp 2 min a capului de coloana ptr o discutie de 2 min, actili, ce mai faci, merge treaba, timp suficient ptr trecerea coloanei din spate. Exista un capitol intreg in vechea legislatie cu privire la obligatiile conducatorului de coloana...nu de aia oficiala, de aia formata din mai mult de 5-6 vehicule. Edited by cristian_sen, 27 September 2017 - 12:06. |
#53
Posted 27 September 2017 - 11:56
#54
Posted 27 September 2017 - 11:57
Friskey, on 27 septembrie 2017 - 11:52, said:
In unele tari s-au facut experimente, s-a crescut limita vitezei sau chiar eliminat si s-a constatat scaderea drastica a numarului accidentelor si victimelor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users