Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Roaming Orange

* * * * * 8 votes
  • Please log in to reply
2766 replies to this topic

#1225
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Deci ii clar. :)

#1226
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,888
  • Înscris: 31.01.2006
Da, profilul ala e trimis de Orange catre TMO si O2 iar la randul lor trimit si catre telefon valorile de DL si UL si rezerva resursele radio cat pentru 2Mbps.
NSGuru arata f elegant mesajele si valorile primite de catre telefon, 2048 kbps in ambele directii.

Attached Files


Edited by SethNY, 21 September 2018 - 21:57.


#1227
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,928
  • Înscris: 28.09.2017
...și se dau de ceasul morții ca nu se umblă la butoane...

#1228
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
Nu stiu daca vei avea succes cu vreun ticket la Tehnic prin My Orange (adaugand screen-urile de mai sus) sa dai de cineva care sa si 'recunoasca' manevra, treburile astea sunt aprobate de mai sus.
Probabil doar o amenda serioasa ii va face sa intre pe drumul corect.

Edited by emanu900, 21 September 2018 - 22:07.


#1229
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
N-avea cum sa fie coincidenta la atatia clienti si fix aceeasi valoare. Foarte urat!

Ma mai gandesc daca pastrez abonamentul Orange pt treaba asta, cine stie ce alte chestii mai is si nu le vedem.

#1230
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,928
  • Înscris: 28.09.2017
Ce ticket să se facă?
Mai ieri helper-ul spunea ca Orange nu face niciun fel de limitare.
Deci..?

#1231
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
Nesimtirea e ca mananca prostii intr-una prin helper si 300.
Poate ar trebui sa se adune mai multi useri afectati de pe aici si sa depuna o plangere comuna la Ancom.

#1232
SethNY

SethNY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,888
  • Înscris: 31.01.2006
La prepay e super clar si dovedit mai sus, nu mai e loc de discutii. Acum trebuie facute si reclamatii la Ancom, ca astia de la ORO nu cred ca se potolesc dupa niste mesaje pe un forum.
Prepay si postpay sunt tratate diferit de catre operatori, poate la postpay ei aplica alte feluri de limitari, ca nu vedeam nimic ciudat in NSGuru. Oricum o sa mai testez. ... dar si acolo s-a dovedit cu Speednet ca sunt limitari pe downlink dar nu si pe uplink. Cum sa ai 2Mbps pe downlink, 256QAM si pe uplink 40Mbps?

#1233
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
@A-one

Pentru ca prin ticket mai ai o sansa sa ajungi la cineva cu adevarat competent dpdv tehnic, helperii nu-s de nivelul acela plus ca eviti fitrul de la 300 unde la fel te poti impotmoli usor, testat pe propria piele de cateva ori pana acum.

#1234
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Orange permite accesul la orice tip de trafic, servicii, aplicații sau conținut, fără limitări, blocări sau tratamente preferențiale. Mai multe detalii privind Procedura de determinare a vitezei maxime estimate de transfer pe https://www.orange.r...i-si-conditii/.

:)

#1235
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
Si toate partidele politice sunt cinstite dorind binele tarii... :D

Edited by emanu900, 21 September 2018 - 22:39.


#1236
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,928
  • Înscris: 28.09.2017
Știu de ticket pentru ca am făcut și eu unul în 2016, îmi umflase contractul cu 6 luni așa din "senin" și ca recompensă mi-au redus abonamentul cu 12 (6+6) plus cadou 20 de euroi ptr. magazinul online.

#1237
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Asta-mi aduce aminte de Vodafone, cand aplicau compresii pe trafic... cine-si mai aminteste? :)

#1238
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
Mai au si acum probleme cu unele porturi si nici ei nu vor sa recunoasca, deci nu e numai ORO cu pacate.

#1239
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Au inceput iar?

#1240
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,357
  • Înscris: 03.04.2004
Continua... dar acolo e cauza pierduta, nici nu-mi mai bat capul.
In schimb ORO la capitolul roaming mai au timp sa-si spele pacatele cu roamingul pt ca chestiunea e destul de vizibila si deranjanta chiar si pt cei care folosesc social media pt comunicare.

Edited by emanu900, 21 September 2018 - 22:37.


#1241
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008

 SethNY, on 21 septembrie 2018 - 21:36, said:

Orange Prepay, acum incarcat cu optiunea de 10 Euro, limitat clar la 2Mbps si pe download si pe upload.

e cam evident ca profilul vine de la Orange RO.

Noh, a pus-o Orange, s-a dus @SethNY in roaming! :D Serios acuma, unde-s aia care vorbeau de congestie pe litoral si alte balarii? Ce bine ma simt acum, ca in ultimele 2 luni am fost de 3 ori afara din tara si Orange a castigat fix 0 euro de la mine in roaming (mers pe credit, numai apeluri primite). Fix atata merita. Posted Image

#1242
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 emanu900, on 21 septembrie 2018 - 22:11, said:

Poate ar trebui sa se adune mai multi useri afectati de pe aici si sa depuna o plangere comuna la Ancom.
Trebuie neaparat reclamatie sustinuta cu dovezi evidente la ANCOM si, daca onor institutia nu rezolva pozitiv : ))) reclamatiile cu limitarea, mers pana la Comisia Europeana. Mãgãriile astea asa trebuie tratate. Utilizatorii ORO nu sunt cetateni de mana a doua care merita doar doi megabiti pe secunda in roaming!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate