Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Seat Toledo = rezistent la accident serios

- - - - -
  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#37
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Tu sa fii sanatos ca fierul se inlocuieste! Mie mi-a dat-o un polo care nu a oprit la stop de m-a intors la 180 de grade. O usa si o aripa 5000 de lei....la Logan, cand vor incepe sa iti calculeze o sa iti dea dauna totala, ia banii, vinde rabla si ia-ti una mai tanc. Nu accepta service-urile care ti le baga ei pe gat, zi-le ca tu vrei la seat reparatie sau la altul mai scump. Legal nu te pot obliga sa repari la un service anume sau o lista de service-uri insa se practica. La mine nu a tinut! I-am pus sa imi dea scris ca nu vor sa imi repare masina si extrasul din legea in care e stipulata reparatia conditionata!
Multa bafta!

#38
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Legea zice ca asigurarea trebuie sa iti aduca masina la starea de dinainte de accident. Daca suma depaseste valoarea de piata a masinii intra la dauna totala si esti despagubit cel mult la valoarea de piata a masinii minus epava.

Problema e ca masinile se devalorizeaza repede si accentuat. In momentul asta nu se pune problema daca iese in paguba sau in castig, sigur sigur iese in paguba. Problema se pune sa limiteze paguba cat mai mult. Limitarea pagubei de obicei consta in vanzarea epavei cat mai profitabil.

Edited by izometric, 21 September 2017 - 19:12.


#39
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Masina fiind relativ noua o sa iasa in paguba.
Insa mai bine o paguba la masina decat o mana sau un picior amputat sau ceva mai grav.
Aproape sigur o sa-ti dea dauna totala si urmatoarea masina ia tot un VW din clasa mai mare.
Siguranta e cea mai importanta.

#40
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Nu o sa iasa in nici o paguba. Masina aia nu e de dauna totala. Motorul pare intact, stalpii de rezistenta nu au fost afectati, etc. Depinde mult ce e sub masina. O repari pe asigurare si mai vezi dupa.

Edited by bumpocbum, 21 September 2017 - 19:33.


#41
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Daca masina valoreaza 8000 de euro si reparatia 10.000 cum o repari pe asigurare?

Cu cat e mai putin bulita masina cu atat o sa ii evalueze epava mai scump. Deci asta e oarecum un punct negativ ca mai are o gramada de chestii intacte pe masina.

#42
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din poze nu arata asa "bulita". Se poate sa ma insel dar in general masinile cu dauna totala aveau stalpii indoiti, capota/plafon praf , geamuri sparte si multe alte probleme. Problema ar fi pragul rupt....si ce e pe sub masina.

Edited by bumpocbum, 21 September 2017 - 19:55.


#43
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Reparatia la Toledo nu e ca la Logan.
Reparatia la Toledo costa si e aproape sigur ca o reparatie ca din fabrica va depasi valoarea masinii.
Evident ca vorbim de alte standarde de calitate si de siguranta.

Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 19:58.


#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 Kroghy, on 21 septembrie 2017 - 19:57, said:

Reparatia la Toledo nu e ca la Logan.
Reparatia la Toledo costa si e aproape sigur ca o reparatie ca din fabrica va depasi valoarea masinii.
Evident ca vorbim de alte standarde de calitate si de siguranta.

Daca se fac ca in reprezentanta de la mine sigur ca vorbim de standarde de calitate ...reparatie ca din fabrica.... esti sigur ca ti-ai reparat masina in Ro ? La preturi pe CASCO ai perfecta dreptate dar in rest....
Apropo sa stii ca mi-a luat o gramada de timp sa scot lipiciul de la banda adeziva de pe o portiera cand au vopsit o aripa la Passat. A reusit sa atace lacul...care oricum e o gluma. Se matuieste si daca suflii pe el...

Edited by bumpocbum, 21 September 2017 - 20:07.


#45
adidom

adidom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 13.07.2017
Partea buna in urma unei discutii cu o cunostinta e ca masina e in curtea Porche Vest, la reprezentanta SEAT unde au si serviceul, totul e scump aici, manopera costa foarte mult pe ora si in functie de ce va scrie in deviz si cat de costisitoare e reparatia se va decide daca e sau nu e dauna totala.

Eram constrans de Generali si bineinteles de garantia masinii sa merg la un service autorizat si acceptat.

Sunt o multime de variabile la mijloc pe care trebuie sa le dezlusesc cat mai repede.

Edited by adidom, 21 September 2017 - 20:19.


#46
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Din partea mea multa bafta, daca e dauna totala pierzi prea mult.

#47
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
E normal sa coste mult reparatiile. La marci "straine" sunt alte standarde de calitate si totul costa.
Ba chiar si la service Dacia daca mergi cu masina buna ai preturi mari. Daca mergi cu Logan se rezolva cu ciocanul.
Totul tine de masina si de cum vrei sa fie reparata.
Stiu din proprie experienta, Mercedes in Iasi are conventie cu service Dacia si repara la Caremil, Pt. masinile Mercedes sunt anumite standarde iar pt. masinile Dacia sunt alte standarde de reparatie si de calitate mult mai scauzute.

Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 20:27.


#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Normal, platesti firma...

Standarde de reparatie....da, mecanicii de la VW sunt la tol festiv..si aia de la Dacia in carpe.

Cred ca glumesti.....

Sigur la vw nu se foloseste ciocanul la reparatii.....e tabu !!!!

Edited by bumpocbum, 21 September 2017 - 20:35.


#49
adidom

adidom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 13.07.2017
Pai acum nici nu stiu cum s-o mai dau, sa ma bucur sau nu daca e dauna totala?

In ce situatii ar trebui sa ma bucur? :)

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Masina din ce an si cati km are?
Pretul de dauna total va fi raportat la pretul pietei stabilit de preturie din Europa, puternic inflientate de preturile din Germania (catalog Autodata).
Daca masina ta are km care se incadreaza in rulajul de Germania atunci e ok.
De obicei in Ro se face un rulaj mai mic si atunci pierzi la despagubire pt. ca se ia in calcul anii si un rulaj mediu standard.

Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 20:30.


#51
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca o repara ai masina fara costuri suplimentare. Cu reparatia ca de fabrica sincer ma cam indoiesc dar sa speram ca e reala. Daca e o epava o sa trebuiasca sa te scoti de ceva bani ca sa iti cumperi alta.

#52
adidom

adidom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 13.07.2017
Pe 29 august am luat-o noua, 0 km din reprezenta SEAT Pitesti, saptamana asta mi-a ajuns cartea masinii si nici n-am apucat prea multe sa fac, nici 600 km n-am facut cu ea, intr-o saptamana fac o luna de cand e in proprietatea mea Posted Image)

Aveam programare la inmatriculat pe 20 octombrie.

Edited by adidom, 21 September 2017 - 20:31.


#53
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Fiind asa de noua cred ca nu vei iesi in pierdere.
Dar gandeste-te altfel. Esti dispus sa suporti o pierdere de cateva mii de euro sau ai prefera sa fi fost in Logan si acum sa fi ajuns paralizat sau fara un picior?

Edited by Kroghy, 21 September 2017 - 20:32.


#54
adidom

adidom

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 121
  • Înscris: 13.07.2017
Total de acord cu tine fara sa mai am ceva de adaugat, asta am si eu in cap si la fel gandesc.

Sunt de parere ca Multi Collision Brake m-a scapat de un accident mai mare.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate