Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Seat Toledo = rezistent la accident serios
Last Updated: Dec 01 2017 22:15, Started by
adidom
, Sep 20 2017 00:15
·
0
#55
Posted 21 September 2017 - 20:47
Kroghy, on 21 septembrie 2017 - 20:31, said:
Fiind asa de noua cred ca nu vei iesi in pierdere. Dar gandeste-te altfel. Esti dispus sa suporti o pierdere de cateva mii de euro sau ai prefera sa fi fost in Logan si acum sa fi ajuns paralizat sau fara un picior? Am vazut ca toti care au logan si au fost implicati in accidente sunt paralizati, fara maini si picioare...etc. Revenind, Oricum va pierde ceva bani dar mai rau este ca masina cea noua nu va mai fi noua. Indiferent de calitatea reparatiei. Personal, deoarece era o masina noua, gandesc ca ar fi mai bine sa fie dauna totala...dar asta va costa ! |
#56
Posted 21 September 2017 - 20:54
Nu va pierde nimic! Masina daca va fi dauna totala se va despagubi la valoarea de nou. Nu mai aberati. Are sub un an, asa ca e valoare de nou
|
#57
Posted 21 September 2017 - 20:59
adidom, on 21 septembrie 2017 - 20:29, said: Pe 29 august am luat-o noua, 0 km din reprezenta SEAT Pitesti, saptamana asta mi-a ajuns cartea masinii si nici n-am apucat prea multe sa fac, nici 600 km n-am facut cu ea, intr-o saptamana fac o luna de cand e in proprietatea mea ) Aveam programare la inmatriculat pe 20 octombrie. |
#58
Posted 21 September 2017 - 20:59
#59
Posted 21 September 2017 - 21:01
#60
Posted 21 September 2017 - 21:03
Stai ca am aberat "bumpocbum", voiam sa scriu ca am evaluat pagubele ochiometric + aparatele pe care le aveam in masina, pc, monitor, laptopuri, telefoane etc
S-a facut constatarea cu politia, nu amiabil, nu stiu cum sa ma exprim. Edited by adidom, 21 September 2017 - 21:06. |
#61
Posted 21 September 2017 - 21:05
morogan, on 21 septembrie 2017 - 20:54, said:
Nu va pierde nimic! Masina daca va fi dauna totala se va despagubi la valoarea de nou. Nu mai aberati. Are sub un an, asa ca e valoare de nou Se poate si asta dar... "In noua norma ASF 23/2014 s-a eliminat calculul valorii reale plecand de la pretul de nou . Valoarea reala, adica valoarea maxima de despagubire reprezinta valoarea de piata." @adidom pentru mine faptul ca ai scapat intreg tu si prietena e cel mai mare castig. Restul conteaza mai putin. PS: scapa de masina...sau de ce a mai ramas din ea ! Bafta. Edited by bumpocbum, 21 September 2017 - 21:14. |
#62
Posted 24 September 2017 - 17:13
bumpocbum, on 21 septembrie 2017 - 19:54, said: Din poze nu arata asa "bulita". Se poate sa ma insel dar in general masinile cu dauna totala aveau stalpii indoiti, capota/plafon praf , geamuri sparte si multe alte probleme. Problema ar fi pragul rupt....si ce e pe sub masina. Etic si moral, masina aia ar trebui sa nu mai corcule vreodata. Da r societatea considera ca e ok sa repari o masina lovita, si apoi sa fie vanduta unui cumparator drept "țiplă" , cumparator care nu ar cumpara masina daca ar cunoaste adevarul. Kroghy, on 21 septembrie 2017 - 20:31, said: Fiind asa de noua cred ca nu vei iesi in pierdere. Dar gandeste-te altfel. Esti dispus sa suporti o pierdere de cateva mii de euro sau ai prefera sa fi fost in Logan si acum sa fi ajuns paralizat sau fara un picior? |
#63
Posted 24 September 2017 - 17:15
Kroghy, on 21 septembrie 2017 - 20:28, said:
Masina din ce an si cati km are? Pretul de dauna total va fi raportat la pretul pietei stabilit de preturie din Europa, puternic inflientate de preturile din Germania (catalog Autodata). Daca masina ta are km care se incadreaza in rulajul de Germania atunci e ok. De obicei in Ro se face un rulaj mai mic si atunci pierzi la despagubire pt. ca se ia in calcul anii si un rulaj mediu standard. |
#64
Posted 24 September 2017 - 17:21
adidom, on 21 septembrie 2017 - 20:29, said: Pe 29 august am luat-o noua, 0 km din reprezenta SEAT Pitesti, saptamana asta mi-a ajuns cartea masinii si nici n-am apucat prea multe sa fac, nici 600 km n-am facut cu ea, intr-o saptamana fac o luna de cand e in proprietatea mea ) Aveam programare la inmatriculat pe 20 octombrie. Dar si daca nu aveai CASCO, exista o sansa mare ca vinovatul sa aibe RCA. Si daca nu ar fi avut RCA, il actionai in judecata, si prin executare silita dupa un proces anevoios dupa cativa ani recuperai o parte din daune. |
|
#65
Posted 25 September 2017 - 07:48
tfmercedez, on 24 septembrie 2017 - 17:13, said:
Nu stiu cati ani are masina in cauza, dar daca.au puscat vreo 5-6 airbaguri, atunci "e gata fata", numai la capitolul asta. Sa.vezi cat costa un volan original cu airbag nou nout. Mai pune montajul si chestiile de electronica aferente airbagurilor. Ce dealer are autorozatoe pentru asa ceva? Nici unul. O masina cu airbaguri puscate merge ori la topit ori in tarile bananiere unde nu conteaza detalii de genul. Romania se incadreaza perfect la tari bananiere. Eu am un prieten caruia i-au sarit airbagurile la Logan (accident frontal) si nu i-au dat pe Casco dauna totala, l-au reparat! Desi era vechi de cind lumea! Si nu e ca l-au tepuit (altminteri e avocat) si nici ca a insistat el sa i-o faca pentru ca sa aibe masina fara alti bani, era fericit cu citeva mii de euro cit i-ar fi dat si punea restul si isi lua altceva. Eu i-am zis ca nici nu-s convins ca mai are airbaguri. |
#66
Posted 25 September 2017 - 07:55
Ce autorizatie iti trebuie exact ca sa inlocuiesti un airbag de masina?
|
#67
Posted 25 September 2017 - 07:58
Mai ales sa-l inlocuiesti cu nimic cum suspectez ca se intimpla foarte des.
|
#68
Posted 25 September 2017 - 08:09
E complicat sa nu pui airbag deloc, trebuie sa elimini si becul din bord ca ala nu minte. Si daca nu mai vezi becul de airbag aprins inainte sa pornesti motorul dupa care sa se stinga, pute a cacat in tot cartierul.
Edited by izometric, 25 September 2017 - 08:10. |
#69
Posted 25 September 2017 - 08:21
Il legi in paralel cu ala cu frinele sau ceva similar care se aprinde doar de control. Naiba, avem thread cu pacalitul tahografului acum se opreste romanasul intr-un bec? Si asta la service specializat.
|
|
#70
Posted 25 September 2017 - 11:39
f300, on 25 septembrie 2017 - 07:48, said: Romania se incadreaza perfect la tari bananiere. Eu am un prieten caruia i-au sarit airbagurile la Logan (accident frontal) si nu i-au dat pe Casco dauna totala, l-au reparat! Desi era vechi de cind lumea! Si nu e ca l-au tepuit (altminteri e avocat) si nici ca a insistat el sa i-o faca pentru ca sa aibe masina fara alti bani, era fericit cu citeva mii de euro cit i-ar fi dat si punea restul si isi lua altceva. Eu i-am zis ca nici nu-s convins ca mai are airbaguri. Pai nu stiu. Oare de ce nu e voie sa repari placa electrinica la o centrala pe gaz? Desi e simplu, este interzis cica. De aia e si scumpa de inlocuit, si mai bine alta centrala noua. Asa si la airbaguri, nu cred ca e prea banal de inlocuit. Mai trebuie facute setari prin ECU senzori verificati , cine stie. Si din moment ce airbagurile au capsa aia pirotehnica, precis e nevoie de meserias calificat cu atestat in domeniu, o pregatire minimala ceva. |
#71
Posted 25 September 2017 - 11:56
E clar ca ar trebui sa aibe regim special, de la fabricatie/transport pina la montare (nu cred ca merge cu "uite plimbam cu tirul paletii de airbaguri"). De asemenea sint multe piese de verificat si inlocuit pe acolo, in mod sigur totul e de unica folosinta, nu ca azi ti-a explodat volanul si miine merge tot la fel de bine. Plus senzorii (chiar daca aia de acceleratie merg la infinit sint si unii care detecteaza pur si simplu impactul acolo, ca s-a indoit tabla, normal ca-s facuti varza). Teoretic e ceva complicat ce necesita acreditari, traininguri, etc. Practic nu stiu (decit din povestea precedenta ca e totusi nu foarte scump, cel putin pentru Dacia) dar imi imaginez ca Romania, Dorel, etc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users