Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achiziție Dacia Logan II sau mașinã la mâna a doua
Last Updated: Oct 11 2017 20:30, Started by
sasesase
, Sep 15 2017 17:57
·
0
#21
Posted 16 September 2017 - 11:39
#24
Posted 16 September 2017 - 15:23
Da, este! Are 90 CP si se comporta bine dpdvd dinamic pe caroseria Logan/Sandero.
|
#26
Posted 16 September 2017 - 18:55
Sandero cica e o idee mai scump pentru ca si fabricarea lui e ceva mai scumpa, chit ca masina e mai mica. Gandeste-te ca are plasticul ala pe interiorul haionului si telescop de sustinere. Si mai sunt cateva mici modificari fata de Logan. Asta e o informatie "din casa".
On topic: daca iti este suficient motorul aspirat de 1 litru, i-al si bucura-te de masina. Nu vei avea dinamica de top, dar vei avea o masina noua, corecta in acest buget, cu un consum redus la un mers normal si cu o fiabilitate care s-a dovedit a fi buna. Ok, are si slabiciuni. Dar si Lamborghini are. |
#27
Posted 16 September 2017 - 18:56
LauCalin, on 16 septembrie 2017 - 18:55, said: Sandero cica e o idee mai scump pentru ca si fabricarea lui e ceva mai scumpa, chit ca masina e mai mica. Gandeste-te ca are plasticul ala pe interiorul haionului si telescop de sustinere. Si mai sunt cateva mici modificari fata de Logan. Asta e o informatie "din casa". On topic: daca iti este suficient motorul aspirat de 1 litru, i-al si bucura-te de masina. Nu vei avea dinamica de top, dar vei avea o masina noua, corecta in acest buget, cu un consum redus la un mers normal si cu o fiabilitate care s-a dovedit a fi buna. Ok, are si slabiciuni. Dar si Lamborghini are. |
#28
Posted 16 September 2017 - 19:08
|
#29
Posted 16 September 2017 - 19:13
Dacia nu prea a dat-o de gard" in privinta motoarelor. E drept ca 1.2 avea ceva probleme cu fluctuatiile relantiului. Insa nu era nimic grav. Motorul mergea rotund, tragea uniform, nu consuma ulei, nu scotea fum.
@sasesase, asa cum am spus, slabiciuni au toate masinile. Ai fi fost de acord ca pretul masinii sa fie mai mare cu 500-1000 de euro? Si apropo, sa stii ca rugina intra usor si in masini mai scumpe. Vezi Suzuki Vitara. Nu sunt putini cei de pe forumurile monomarca, care se plang de asa ceva. Deci nu putem sa vorbim de cazuri izolate. Dpmdv, slabiciuni inseamna confortul mai slab, insonorizarea mai slaba, rugina sau tinuta de drum cu feedback redus. Avantaje are fi spatiul, pretul, dotarile, fiabilitatea generala, intretinere ieftina si usoara, revanzarea usoara. Edited by LauCalin, 16 September 2017 - 19:15. |
#30
Posted 16 September 2017 - 20:07
#31
Posted 16 September 2017 - 20:20
Sunt teste cu Logan de 1.0 sce si 0.9 tce pe turatii.ro. Uita-te la ele, apoi testeaza. Dupa mine, daca poti sa intinzi patura, ia motorul de 0.9. Se comporta surprinzator de bine pe masina si e suficient de silentios. Plus ca e deja verificat si validat ca fiabil. Putine bube raportate la el.
|
#32
Posted 17 September 2017 - 09:38
#33
Posted 17 September 2017 - 10:13
La 0.9 TCe? La varianta E6, s-au semnalat porniri grele la rece si ralanti instabil. Si doua cazuri pe forumul monomarca de probleme cu intinzatorul lantului de distributie, in jurul a 100k km.
Edited by DannyMC, 17 September 2017 - 10:19. |
|
#34
Posted 17 September 2017 - 10:16
Imi amintesc ca acum 2-3 ani cand am testat Loganul de 0.9, ii fluctua relantiul.
Pe forumul monomarca mai sunt 2-3 insi care zic despre asta. Mai sunt cativa care zic ca incepe sa o cam ia "pe ulei" de pe la 50-60000 de km. Si unui tip i s-a rupt lantul. Insa in acest caz masina a fost cam abuzata si pe motor s-a pus si cip de marire a puterii. S-a intamplat asta pe la 130000 daca imi amintesc bine. Ideea este ca el nu injura motorul, chiar daca a patit asta. Deci putini oameni cu niste probleme concrete, ca sa spui ca vorbim de o slabiciuni tipice motorului. |
#35
Posted 17 September 2017 - 10:16
DannyMC, on 17 septembrie 2017 - 10:13, said: La 0.9 TCe? La varinta E6, s-au semnalat porniri grele la rece si ralanti instabil. Si doua cazuri pe forumul monomarca de probleme cu intinzatorul lantului de distributie, in jurul a 100k km. |
#36
Posted 17 September 2017 - 10:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users