Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achiziție Dacia Logan II sau mașină la mâna a doua
Last Updated: Oct 11 2017 20:30, Started by
sasesase
, Sep 15 2017 17:57
·
0
#37
Posted 17 September 2017 - 10:26
Nu te contrazic, pentru ca nu mai stiu exact. Stiu ca a avut probleme la peste 100000 de km, in conditiile in care de motorul ala nu prea s-a avut mila. Eu zic ca a rezistat eroic.
|
#39
Posted 17 September 2017 - 23:03
din pacate si mie mi-ar fi putin frica sa iau un Logan benzinar daca as avea de gand sa tin masina foarte multi ani si km.
tot ce se aude despre benzinarele astea ultime de la logan..nu e ok. sau ma rog, hai sa o spunem altfel, se incadreaza in problemele pe care le au si alti producatori. asta era smecheria la fostul logan, ca nu prea aveai probleme. altfel, daca iei masina si o tii doar 3-4-5 ani nu mi-as face foarte mari griji. o chestie pe care as lua-o in calcul ar fi siguranta in caz de accident, nu diferenta de confort, dar aici e in functie de nevoile fiecaruia, eu ma simt la fel de confortabil (ca sofer) in orice masina...intr-adevar ca pasager mereu mi-a fost mai usor sa simt diferenta. |
#40
Posted 18 September 2017 - 07:10
@initiator
Daca ai oferta de Dacie la 7000 euro cu aer conditionat si este o masina noua si nu una folosita la test-drive, ia-o. Din ce stiu eu, aer conditionat, geamuri electrice fata, radio si proiectoare gasesti incepand cu SL Plus la peste 7700 euro. Ca idee generala o sa fii surprins de confortul oferit de noile Dacii. Eu fac zilnic diferenta intre Loganul de la munca din 2010 si masina personala. Nu exagerez cu nimic cand spun ca parca ma sui intr-o alta marca, din toate punctele de vedere. Singurul atu al Daciei de la munca este motorul Diesel care consuma extrem de putin. Motorul nou de 1 l este suficient pentru traficul urban si poti pleca linistit si in concediu cu inca doua-trei persoane si bagajele aferente. Te duce fara probleme pe orice sosea deschisa circulatiei publice. Nu are ECO si S&S dar nu cred ca e paguba prea mare. Daca nu tii in mod deosebit la un portbagaj mare, alege un Sandero, este ceva mai scurt si se manevreaza mai usor la parcare. |
#41
Posted 18 September 2017 - 11:21
ON: si eu as spune Logan nou.
OFF: ca tot se vorbeste de motoare slabe, de lanturi intinse/rupte...vedeti imaginea atasata. Masina e Mercedes, cu care se merge normal. Om trecut de 45, cu copil si nevasta. Suntem prieteni, stiu despre ce vorbesc. Urmarea ? Masina adusa pe platforma din strainatate, erau oamenii in vacanta O caruta de bani reparatia. Intra-devar, nu putem spune pe baza unui caz (ma rog, mai multe la nivel de Europa) ca Mercedes face masini proaste. Dupa cum nu putem spune ca Dacia face masini proaste pentru ca un procent nesemnificativ statistic rugineste sau ca unuia i s-a intins lantul. Attached FilesEdited by ergon, 18 September 2017 - 11:22. |
#42
Posted 04 October 2017 - 18:07
#43
Posted 04 October 2017 - 18:17
evident ca DA.
e acelasi motor. trepidatiile exista cam la orice motor in 3 cilindri. un amic a primit de la firma o skoda rapid noua cu motor 1.4 tdi in 3 cilindri si s-a dus cu ea la reprezentanta semnaland ca masina are un sunet ciudat la motor ) eu nu as cumpara un motor asa slab decat daca poate e masina de oras, de firma etc. daca o folosesti ca masina de familie, mergi des incarcat cu 2-3-4 pasageri pentru cineva cu un stil de condus mai alert poate parea frustrant motorul asta care are cuplul sub 100nm. acum poate tu mergi foarte incet caz in care nu te-ar deranja asta. |
#44
Posted 04 October 2017 - 18:20
Nu merg cu viteza, doar ca plecarea de pe loc e deranjanta, la o accelerare mai agresiva nu se mai simte ..
|
#47
Posted 04 October 2017 - 19:09
#48
Posted 04 October 2017 - 19:41
#49
Posted 07 October 2017 - 10:53
neur0, on 04 octombrie 2017 - 19:41, said: Depinde ce vrei. Dacă vrei doar o mașină fiabilă, cu costuri foarte mici de întreținere și nu ai pretenții... Exact asta vreau, acum vine intrebarea second hand sau noua? ca am buget de una noua insa stim ca deprecierea maxima este in primii 3 ani.. deci daca iau una din 2013 - 2014 cu 4500-5000 euro ? |
#50
Posted 07 October 2017 - 11:44
Eu as lua una la mana a doua, cu minim de km si cu ceva garantie, ceva in genul asta. Nu neaparat masina aia, vreo corsa,clio,fiesta, intelegi ideea.
Esti acoperit si e cat de cat comoda. |
#51
Posted 07 October 2017 - 14:40
sasesase, on 07 octombrie 2017 - 10:53, said: Exact asta vreau, acum vine intrebarea second hand sau noua? ca am buget de una noua insa stim ca deprecierea maxima este in primii 3 ani.. deci daca iau una din 2013 - 2014 cu 4500-5000 euro ? Parerea mea e ca o masina noua se cumpara daca se pastreaza cel putin 5-6 ani si/sau peste 100-120000 de km. Daca o vinzi dupa 3-4 ani si la 40-50000 de km, la (aproape) jumatate de pret fata de cand a fost noua, te-ai kk in ea de treaba cu masina. E mult mai castigat cel care ti-o cumpara. Rulaj redus, vechime mica spre medie, pret bun. Deci cred ca trebuie sa pui asa problema. Eu am cumparat doua masini sh asa. Una avea 2 ani si 25000 de km si cealalta avea 6 ani si 20000 (stiu, greu de crezut, dar adevarat). Le-am luat cu o devalorizare de aprox. 60% fata de pretul initial, cand erau noi. Pe urmatoarea masina, daca nu va fi noua sa o tin peste 5-6 ani, o voi cumpara la fel. 4-5 ani vechime, pana in 40-50-60000 de km, proprietar, devalorizare de 40-50% fata de noua. O asemenea masina nu ar trebui sa puna probleme (prea) mari pana pe la 130-140-150000 de km cel putin. Adica vorbim de un rulaj de 8-9-10 ani doar la tine. Si o vechime a masinii de 12-13 ani. Da, vechimea e destul de mare. Dar asta nu inseamna ca masina a ajuns un jaf. |
|
#52
Posted 08 October 2017 - 19:24
Azi am vazut o stire cum ca s-ar baga impozit anual functie de norma de poluare, deci un filtru nou ar fi Euro 5
|
#53
Posted 10 October 2017 - 16:33
#54
Posted 11 October 2017 - 19:59
Ia loganul nou.. macar stii o treaba... pe un sh ok sa zicem ca ai da 5000e... pentru 2000e nu te doare capul
Edited by Drag0n_X, 11 October 2017 - 20:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users