Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Bicicleta electrica sau trotineta electrica pentru Bucuresti?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
149 răspunsuri în acest subiect

#19
geodor

geodor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 06.11.2007

 Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 10:07, said:

Bugetul e prea mic pt. o bicicleta electrica buna asa ca ori trotineta ori scuter electric.
M-am uitat pe linkul  cu bicicleta ta. Daca as mai astepta pana in noiembrie, poate as prinde ceva bun la Black Friday... Vad ca in Romania e un magazin la Cluj iar bicicleta din link este cam cu 1500 mai scumpa decat bugetul meu... Sau pretul de 7500 este deja redus ? :)

#20
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 32.574
  • Înscris: 13.06.2007
TU iti dai seama ca bicicleta aia e mai scumpa decat un cazan cu care poti merge lejer si comod la munca? :) La cat costa, nici daca as sta cu bicicleta in birou nu m-as risca. Sau mergi cu taxiul si scapi de stres.

#21
geodor

geodor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 06.11.2007

 lucifer76, on 13 septembrie 2017 - 10:41, said:

TU iti dai seama ca bicicleta aia e mai scumpa decat un cazan cu care poti merge lejer si comod la munca? Posted Image La cat costa, nici daca as sta cu bicicleta in birou nu m-as risca. Sau mergi cu taxiul si scapi de stres.
Chiar voi sta cu bicicleta/trotineta in birou Posted Image La propriu Posted Image Intr-adevar, este cam mare si cam scumpa. Dar, daca-si face treaba, calculul meu este ca ma scapa de un plin de carburant pe luna. Asta inseamna cam 150-200 lei pe luna. Avand in vedere ca se scumpesc carburantii non-stop, este posibil ca economia sa fie si mai mare... 150 lei x 8 luni = 1200 lei anual. Presupunand ca o bicicleta/trotineta tine cel putin 5 ani, inseamna ca in 6-7 ani se scoate investitia (pun aici si consumabilele inevitabile).

Editat de geodor, 13 septembrie 2017 - 12:38.


#22
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 32.574
  • Înscris: 13.06.2007
Tu faci planul ca t.iganu':) Nu rezista 5 ani o bicicleta normala, acumulatorul nici o sansa. Nu ai avut niciodata bicicleta?

Editat de lucifer76, 13 septembrie 2017 - 12:51.


#23
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Pretul e 7500 ron redus in limita stocului ramas, pretul intreg e 9300 ron.
Eu am deja doua masini asa ca nu m-a interesat comparatia intre pretul bicicletei si pretul unei masini. Dar daca nu ai o masina deja atunci o masina cred ca e o solutie mai buna pt. ca poti sa mergi si pe ploaie, pe ninsoare, etc.
O bicicleta buna tine fara nici o problema 5 ani. O ieftineala nu tine pt. ca are piese slabe care se deregleaza, ruginesc, etc. O bicicleta buna rezista foarte bine in timp. Eu am vandut bicicleta anterioara care dupa 3 ani era ca noua, in stare perfecta.
O trotineta nu stiu daca tine 5 ani, are roti mici care se invart mai des si care nu trec asa usor de borduri si gropi ca o roata de 29".
Bateria are garantie 2 ani si cu siguranta tine mai mult. Pana acum am schimbat zeci de telefoane si doar o singura data am vazut baterie care sa se strice dupa numai 2 ani si ceva, restul au tinut peste 3 ani.
Asta daca vorbim de baterii de firma, nu chinezarii. Bicicleta mea are baterie samsung.
Eu ma gandeam sa cumpar motocicleta dar la cata birocratie e pt. categoria A m-am uitat la motociclete/scutere cu motoare de 50cc pe care sa le conduc cu B-ul. Apoi m-am gandit ca trebuie sa o tin afara si se degradeaza de la ploaie, ninsoare, plus ca trebuie platit asigurare, impozit asa ca am ales bicicleta electrica si sunt foarte multumit.

Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:06.


#24
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 1.169
  • Înscris: 21.08.2017

 geodor, on 13 septembrie 2017 - 10:05, said:

Este o idee excelenta! N-am stiut ca se pot cumpara si scaune separat. Vazusem numai trotinete cu sezut ca ansamblu. In cazul acesta se prefigureaza o alegere. Ai idee de unde se poate cumpara asemenea scaun din Romania?
Nu stiu de unde poti lua din Romania. Eu le-am cumparat din link-urile alea. La trotineta am prins o reducere (mai tot timpul sunt reduceri) si m-a costat vreo 1.500 lei iar saua m-a costat vreo 200 lei. Ambele sunt de calitate premium, n-au nici o treaba cu "chinezismele". Singura chestie a fost ca saua a ajuns cam in 2 saptamani si trotineta intr-o luna. Le primesti direct acasa prin curier, bine ambalate, nu platesti nimic in plus.Trotineta se conecteaza prin bluetooth la telefon si ai ca un fel de computer de bord la masini. Vezi viteza, distanta parcursa, cati km mai poti parcurge pana la urmatoarea incarcare etc. (am cumparat si un suport pentru telefon, care se prinde pe ghidon).

#25
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Initiatorul spunea de un drum de 12 km dus, 12 intors, adica 24 km. Acea trotineta are autonomie de 30 km in specificatii. In conditii reale si cu doua dealuri nu cred ca ajunge la 30 km. Sau poate ajunge?
Modelul de la xioami imi da mai multa incredere pentru ca punctul de rabatare nu face parte din structura de rezistenta ca la modelul din poza. Asta strict dpvd al constructiei.

Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:26.


#26
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 706
  • Înscris: 28.02.2016

 Onan_Barbaru, on 13 septembrie 2017 - 13:08, said:

Nu stiu de unde poti lua din Romania. Eu le-am cumparat din link-urile alea. La trotineta am prins o reducere (mai tot timpul sunt reduceri) si m-a costat vreo 1.500 lei iar saua m-a costat vreo 200 lei. Ambele sunt de calitate premium, n-au nici o treaba cu "chinezismele". Singura chestie a fost ca saua a ajuns cam in 2 saptamani si trotineta intr-o luna. Le primesti direct acasa prin curier, bine ambalate, nu platesti nimic in plus.Trotineta se conecteaza prin bluetooth la telefon si ai ca un fel de computer de bord la masini. Vezi viteza, distanta parcursa, cati km mai poti parcurge pana la urmatoarea incarcare etc. (am cumparat si un suport pentru telefon, care se prinde pe ghidon).


Nu prea cred. Taxele vamale cine le plateste?
Daca vine din Europa de ce dureaza asa, mult? Daca vine din China, de ce ar fi scutita de taxe?

#27
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Scrie Ship From: China Warehouse ceea ce inseamna ca probabil platesti si vama si tva.
Am gasit o discutie si se pare ca nu se plateste vama si tva pt. ca e declarata ca avand un pret de 20$ si expedierea se face prin DHL.

Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:40.


#28
Onan_Barbaru

Onan_Barbaru

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 1.169
  • Înscris: 21.08.2017

 Digynykraf, on 13 septembrie 2017 - 13:27, said:



Nu prea cred. Taxele vamale cine le plateste?
Daca vine din Europa de ce dureaza asa, mult? Daca vine din China, de ce ar fi scutita de taxe?
Pentru ca vin din China prin Germania sau Polonia, de acolo cu UPS sau DHL. Cu taxele se descurca chinezii, nu e treaba ta. Nu se plateste nici un leu in plus fata de pretul afisat pe site.

 Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 13:22, said:

Initiatorul spunea de un drum de 12 km dus, 12 intors, adica 24 km. Acea trotineta are autonomie de 30 km in specificatii. In conditii reale si cu doua dealuri nu cred ca ajunge la 30 km. Sau poate ajunge?
Modelul de la xioami imi da mai multa incredere pentru ca punctul de rabatare nu face parte din structura de rezistenta ca la modelul din poza. Asta strict dpvd al constructiei.
Pai el merge cu ea la munca, nu se duce 24 km in padure. Nu gaseste pe-acolo o priza la care sa o incarce pana cand pleaca acasa? Plus ca daca mai dai si tu o "pedala" din cand in cand, se incarca bateria.

#29
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Mie mi se pare interesanta aceasta trotineta/scuter pentru ca pare rezistenta si pretul e undeva pe la 3-4 mii ron.
Dar e grea si mare, nu poti sa o iei in casa si cand se termina bateria acolo ramai asa ca ramane doar interesanta.
[ https://www.hoverdream.com/wp-content/uploads/2017/04/harley-electric-scooter.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:49.


#30
geodor

geodor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 06.11.2007

 Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 13:48, said:

Mie mi se pare interesanta aceasta trotineta/scuter pentru ca pare rezistenta si pretul e undeva pe la 3-4 mii ron.
Dar e grea si mare, nu poti sa o iei in casa si cand se termina bateria acolo ramai asa ca ramane doar interesanta.

Am vazut-o si eu. Dar la 5000 ron. Ii spune trotineta-electrica-sb50-smart-balance si e facuta de smart ballance (n-as putea sa spun mai multe despre producator decat ca pe facebook l-am intrebat de greutatea proprie a vehiculului si n-am primit nici in ziua de azi raspuns...) Am vazut-o de vanzare si in Carrefour si pe E-Mag la acelasi pret.

 lucifer76, on 13 septembrie 2017 - 12:46, said:

Tu faci planul ca t.iganu'Posted Image Nu rezista 5 ani o bicicleta normala, acumulatorul nici o sansa. Nu ai avut niciodata bicicleta?

Niciodata electrica.
In privinta durabilitatii, am avut o bicicleta de 300 de lei (repet, 300 de lei) luata din Cora pentru a-l insoti pe copilul meu prin parc. Pot sa spun ca m-a tinut cam 3 ani dupa care am dus-o la tara si inca merge. Intr-adevar, am bibilit la ea dupa ce am luat-o din magazin de mi s-a cam luat si inca mai am probleme cu ea din cauza calitatii materialelor (foaia mare era deformata si atinge lantul de chestia aia care schimba vitezele - demaror parca-i spune?)... Dar, dupa multe trial and error, am reusit sa o aduc la un grad de functionare multumitor (franele sa tina, sa schimb vitezele multumitor, sa nu sara lantul si altele). Avand in vedere ca nu ma pricep, am dat la surubelnite in ea... :) Deci, in privinta durabilitatii cred ca pot sa sper ca daca una de 300 de lei a tinut atat, una de 5000 va tine cel putin cu doi ani mai mult. Da, recunosc ca la acumulatori e problema si nu neaparat ca pret ci ca disponibilitate. Ma gandesc ca in 3-4 ani n-am sa mai gasesc modelul respectiv de acumulator si va trebui sa gasesc atunci solutii alternative...

#31
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017
Am vazut-o si eu in Carefour dar e grea de numa si cred ca autonomia lasa de dorit grav .Plus ca are dimensiuni cam mari si doar pe strada poti cu ea .

#32
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.984
  • Înscris: 06.01.2006
Uite alta alternativa:
Devron electrica.
Pretul intreg de 6 mii ron e cam mare pt. ce oferta (motor si baterii chinezesti) dar e bine ca are motorul si bateria plasate in cele mai bune pozitii.
Daca prinzi o reducere poate fi o alegere acceptabila.
http://www.devronbik...bike-28163-2017

Daca iei bicicleta electrica de 5 mii ron sa nu crezi ca are componente egale cu o bicicleta normala de 5 mii ron.
Luat asa in mare, scazi cam 3-4 mii ron pt. motor si baterie daca are piese chinezesti sau 5-6 mii ron daca are piese nemtesti sau japoneze si abia apoi poti sa o compari cu o bicicleta normala la calitatea componentelor.
Mai concret: la bicicleta mea de 9300 ron scazi aprox. 6 mii ron pe motor si baterie si ajungi la aprox. 3300 ron si cam asa e la dotare (furca, frane, roti, deraior, etc).
La acel devron de 6 mii ron scazi 4 mii ron pt. motor si baterie si ajungi la aprox 2000 ron si cam asa e la dotari.

Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 14:43.


#33
Digynykraf

Digynykraf

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 706
  • Înscris: 28.02.2016

 Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 14:39, said:

Daca prinzi o reducere poate fi o alegere acceptabila.
http://www.devronbik...bike-28163-2017

Adaug ceva.

Bicicleta de oras fara aripi si portbagaj nu e bicicleta de oras.
E nasol tare dupa o ploaie mica sa te umpli de noroi, iar Bucurestiului nu-i lipseste.
Portbagajul e pentru confort. Un spate odihnit si uscat e de preferat unuia transpirat si obosit.

#34
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.675
  • Înscris: 21.07.2011
Daca ai curaj sa mergi cu bicicleta in Bucuresti - nu mai bine iti iei un scuter?
Eu pe scuter ma simt mai in siguranta decat pe bicicleta, am oglinzi bune, semnalizare, frane mai ok, pare mai mare, te vad mai bine soferii.
Esti mai ferit de ploaie daca pui un parbriz inalt, si ajungi mai repede si fara sa transpiri ca pe bicla. Si nici nu respiri tot fumul cand faci efort sa urci dealul.

Iarna il duci la tzara.

Editat de Oxigen1234, 13 septembrie 2017 - 15:10.


#35
geodor

geodor

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 42
  • Înscris: 06.11.2007

 Baxon, on 13 septembrie 2017 - 14:37, said:

Am vazut-o si eu in Carefour dar e grea de numa si cred ca autonomia lasa de dorit grav .Plus ca are dimensiuni cam mari si doar pe strada poti cu ea .
De autonomie la ei pe site zice ca este de 60 km iar pe facebook raspundea unui cititor ceva de 70 km.

 Oxigen1234, on 13 septembrie 2017 - 15:03, said:

Daca ai curaj sa mergi cu bicicleta in Bucuresti - nu mai bine iti iei un scuter?

N-as vrea scuter ca n-am unde sa-l tin. Mi-e ca dispare din fata blocului... M-am gandit si eu la asta, mai ales ca am fost in vara asta la Salonic si acolo zici ca s-a spart teava cu scutere :)

 Digynykraf, on 13 septembrie 2017 - 14:54, said:

Bicicleta de oras fara aripi si portbagaj nu e bicicleta de oras.
Total de acord. Problema la astea este ca sunt mai maricele un pic si nu cred ca intra in lift. M-am uitat la bicicletele pliabile. Majoritatea au si portbagaj si aparatori si pot fi pliate sa incapa in lift/portbagaj (ma gandesc ca as putea utiliza portbagajul masinii drept spatiu de depozitare al bicicletei/trotinetei ca sa nu ma mai chinui sa o urc 3 etaje...

 Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 14:39, said:

http://www.devronbik...bike-28163-2017
La acel devron de 6 mii ron scazi 4 mii ron pt. motor si baterie si ajungi la aprox 2000 ron si cam asa e la dotari.

Intrebare: uitandu-ma pe configuratia din link, mi-am dat seama ca am vazut mai multe biciclete cu schimbatoare de viteza Shimano. Faptul ca este Shimano asta nu inseamna ca au acelasi standard de calitate? Adica poate sa fie mai prost un shimano decat altul (nu ma refer la performante ci la fiabilitate)?
In privinta franelor, cele pe disc sunt de preferat in defavoarea celor V. Asta am inteles. Dar de ce... inca nu m-am prins.

#36
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.720
  • Înscris: 01.03.2017
Pe scuter sau motor tot iei fumul in plamani ca si pe bicicleta + ca trebuie ITP si RCA si benzina ... mai bine cu masina .
Mai cautam ceva trotineta cum am gasit poza aia .

Editat de Baxon, 13 septembrie 2017 - 15:48.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate