Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bicicleta electrica sau trotineta electrica pentru Bucuresti?
#19
Publicat: 13 septembrie 2017 - 10:33
Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 10:07, said:
Bugetul e prea mic pt. o bicicleta electrica buna asa ca ori trotineta ori scuter electric. |
#21
Publicat: 13 septembrie 2017 - 12:37
lucifer76, on 13 septembrie 2017 - 10:41, said:
TU iti dai seama ca bicicleta aia e mai scumpa decat un cazan cu care poti merge lejer si comod la munca? La cat costa, nici daca as sta cu bicicleta in birou nu m-as risca. Sau mergi cu taxiul si scapi de stres. Editat de geodor, 13 septembrie 2017 - 12:38. |
#23
Publicat: 13 septembrie 2017 - 12:59
Pretul e 7500 ron redus in limita stocului ramas, pretul intreg e 9300 ron.
Eu am deja doua masini asa ca nu m-a interesat comparatia intre pretul bicicletei si pretul unei masini. Dar daca nu ai o masina deja atunci o masina cred ca e o solutie mai buna pt. ca poti sa mergi si pe ploaie, pe ninsoare, etc. O bicicleta buna tine fara nici o problema 5 ani. O ieftineala nu tine pt. ca are piese slabe care se deregleaza, ruginesc, etc. O bicicleta buna rezista foarte bine in timp. Eu am vandut bicicleta anterioara care dupa 3 ani era ca noua, in stare perfecta. O trotineta nu stiu daca tine 5 ani, are roti mici care se invart mai des si care nu trec asa usor de borduri si gropi ca o roata de 29". Bateria are garantie 2 ani si cu siguranta tine mai mult. Pana acum am schimbat zeci de telefoane si doar o singura data am vazut baterie care sa se strice dupa numai 2 ani si ceva, restul au tinut peste 3 ani. Asta daca vorbim de baterii de firma, nu chinezarii. Bicicleta mea are baterie samsung. Eu ma gandeam sa cumpar motocicleta dar la cata birocratie e pt. categoria A m-am uitat la motociclete/scutere cu motoare de 50cc pe care sa le conduc cu B-ul. Apoi m-am gandit ca trebuie sa o tin afara si se degradeaza de la ploaie, ninsoare, plus ca trebuie platit asigurare, impozit asa ca am ales bicicleta electrica si sunt foarte multumit. Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:06. |
#24
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:08
geodor, on 13 septembrie 2017 - 10:05, said:
Este o idee excelenta! N-am stiut ca se pot cumpara si scaune separat. Vazusem numai trotinete cu sezut ca ansamblu. In cazul acesta se prefigureaza o alegere. Ai idee de unde se poate cumpara asemenea scaun din Romania? |
#25
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:22
Initiatorul spunea de un drum de 12 km dus, 12 intors, adica 24 km. Acea trotineta are autonomie de 30 km in specificatii. In conditii reale si cu doua dealuri nu cred ca ajunge la 30 km. Sau poate ajunge?
Modelul de la xioami imi da mai multa incredere pentru ca punctul de rabatare nu face parte din structura de rezistenta ca la modelul din poza. Asta strict dpvd al constructiei. Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:26. |
#26
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:27
Onan_Barbaru, on 13 septembrie 2017 - 13:08, said:
Nu stiu de unde poti lua din Romania. Eu le-am cumparat din link-urile alea. La trotineta am prins o reducere (mai tot timpul sunt reduceri) si m-a costat vreo 1.500 lei iar saua m-a costat vreo 200 lei. Ambele sunt de calitate premium, n-au nici o treaba cu "chinezismele". Singura chestie a fost ca saua a ajuns cam in 2 saptamani si trotineta intr-o luna. Le primesti direct acasa prin curier, bine ambalate, nu platesti nimic in plus.Trotineta se conecteaza prin bluetooth la telefon si ai ca un fel de computer de bord la masini. Vezi viteza, distanta parcursa, cati km mai poti parcurge pana la urmatoarea incarcare etc. (am cumparat si un suport pentru telefon, care se prinde pe ghidon). Nu prea cred. Taxele vamale cine le plateste? Daca vine din Europa de ce dureaza asa, mult? Daca vine din China, de ce ar fi scutita de taxe? |
#27
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:31
Scrie Ship From: China Warehouse ceea ce inseamna ca probabil platesti si vama si tva.
Am gasit o discutie si se pare ca nu se plateste vama si tva pt. ca e declarata ca avand un pret de 20$ si expedierea se face prin DHL. Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:40. |
#28
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:42
Digynykraf, on 13 septembrie 2017 - 13:27, said: Nu prea cred. Taxele vamale cine le plateste? Daca vine din Europa de ce dureaza asa, mult? Daca vine din China, de ce ar fi scutita de taxe? Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 13:22, said:
Initiatorul spunea de un drum de 12 km dus, 12 intors, adica 24 km. Acea trotineta are autonomie de 30 km in specificatii. In conditii reale si cu doua dealuri nu cred ca ajunge la 30 km. Sau poate ajunge? Modelul de la xioami imi da mai multa incredere pentru ca punctul de rabatare nu face parte din structura de rezistenta ca la modelul din poza. Asta strict dpvd al constructiei. |
|
#29
Publicat: 13 septembrie 2017 - 13:48
Mie mi se pare interesanta aceasta trotineta/scuter pentru ca pare rezistenta si pretul e undeva pe la 3-4 mii ron.
Dar e grea si mare, nu poti sa o iei in casa si cand se termina bateria acolo ramai asa ca ramane doar interesanta. [ https://www.hoverdream.com/wp-content/uploads/2017/04/harley-electric-scooter.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 13:49. |
#30
Publicat: 13 septembrie 2017 - 14:35
Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 13:48, said:
Mie mi se pare interesanta aceasta trotineta/scuter pentru ca pare rezistenta si pretul e undeva pe la 3-4 mii ron. Dar e grea si mare, nu poti sa o iei in casa si cand se termina bateria acolo ramai asa ca ramane doar interesanta. Am vazut-o si eu. Dar la 5000 ron. Ii spune trotineta-electrica-sb50-smart-balance si e facuta de smart ballance (n-as putea sa spun mai multe despre producator decat ca pe facebook l-am intrebat de greutatea proprie a vehiculului si n-am primit nici in ziua de azi raspuns...) Am vazut-o de vanzare si in Carrefour si pe E-Mag la acelasi pret. lucifer76, on 13 septembrie 2017 - 12:46, said:
Tu faci planul ca t.iganu' Nu rezista 5 ani o bicicleta normala, acumulatorul nici o sansa. Nu ai avut niciodata bicicleta? Niciodata electrica. In privinta durabilitatii, am avut o bicicleta de 300 de lei (repet, 300 de lei) luata din Cora pentru a-l insoti pe copilul meu prin parc. Pot sa spun ca m-a tinut cam 3 ani dupa care am dus-o la tara si inca merge. Intr-adevar, am bibilit la ea dupa ce am luat-o din magazin de mi s-a cam luat si inca mai am probleme cu ea din cauza calitatii materialelor (foaia mare era deformata si atinge lantul de chestia aia care schimba vitezele - demaror parca-i spune?)... Dar, dupa multe trial and error, am reusit sa o aduc la un grad de functionare multumitor (franele sa tina, sa schimb vitezele multumitor, sa nu sara lantul si altele). Avand in vedere ca nu ma pricep, am dat la surubelnite in ea... Deci, in privinta durabilitatii cred ca pot sa sper ca daca una de 300 de lei a tinut atat, una de 5000 va tine cel putin cu doi ani mai mult. Da, recunosc ca la acumulatori e problema si nu neaparat ca pret ci ca disponibilitate. Ma gandesc ca in 3-4 ani n-am sa mai gasesc modelul respectiv de acumulator si va trebui sa gasesc atunci solutii alternative... |
#32
Publicat: 13 septembrie 2017 - 14:39
Uite alta alternativa:
Devron electrica. Pretul intreg de 6 mii ron e cam mare pt. ce oferta (motor si baterii chinezesti) dar e bine ca are motorul si bateria plasate in cele mai bune pozitii. Daca prinzi o reducere poate fi o alegere acceptabila. http://www.devronbik...bike-28163-2017 Daca iei bicicleta electrica de 5 mii ron sa nu crezi ca are componente egale cu o bicicleta normala de 5 mii ron. Luat asa in mare, scazi cam 3-4 mii ron pt. motor si baterie daca are piese chinezesti sau 5-6 mii ron daca are piese nemtesti sau japoneze si abia apoi poti sa o compari cu o bicicleta normala la calitatea componentelor. Mai concret: la bicicleta mea de 9300 ron scazi aprox. 6 mii ron pe motor si baterie si ajungi la aprox. 3300 ron si cam asa e la dotare (furca, frane, roti, deraior, etc). La acel devron de 6 mii ron scazi 4 mii ron pt. motor si baterie si ajungi la aprox 2000 ron si cam asa e la dotari. Editat de Kroghy, 13 septembrie 2017 - 14:43. |
#33
Publicat: 13 septembrie 2017 - 14:54
Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 14:39, said: Adaug ceva. Bicicleta de oras fara aripi si portbagaj nu e bicicleta de oras. E nasol tare dupa o ploaie mica sa te umpli de noroi, iar Bucurestiului nu-i lipseste. Portbagajul e pentru confort. Un spate odihnit si uscat e de preferat unuia transpirat si obosit. |
|
#34
Publicat: 13 septembrie 2017 - 15:03
Daca ai curaj sa mergi cu bicicleta in Bucuresti - nu mai bine iti iei un scuter?
Eu pe scuter ma simt mai in siguranta decat pe bicicleta, am oglinzi bune, semnalizare, frane mai ok, pare mai mare, te vad mai bine soferii. Esti mai ferit de ploaie daca pui un parbriz inalt, si ajungi mai repede si fara sa transpiri ca pe bicla. Si nici nu respiri tot fumul cand faci efort sa urci dealul. Iarna il duci la tzara. Editat de Oxigen1234, 13 septembrie 2017 - 15:10. |
#35
Publicat: 13 septembrie 2017 - 15:40
Baxon, on 13 septembrie 2017 - 14:37, said:
Am vazut-o si eu in Carefour dar e grea de numa si cred ca autonomia lasa de dorit grav .Plus ca are dimensiuni cam mari si doar pe strada poti cu ea . Oxigen1234, on 13 septembrie 2017 - 15:03, said:
Daca ai curaj sa mergi cu bicicleta in Bucuresti - nu mai bine iti iei un scuter? N-as vrea scuter ca n-am unde sa-l tin. Mi-e ca dispare din fata blocului... M-am gandit si eu la asta, mai ales ca am fost in vara asta la Salonic si acolo zici ca s-a spart teava cu scutere Digynykraf, on 13 septembrie 2017 - 14:54, said:
Bicicleta de oras fara aripi si portbagaj nu e bicicleta de oras. Kroghy, on 13 septembrie 2017 - 14:39, said:
http://www.devronbik...bike-28163-2017 La acel devron de 6 mii ron scazi 4 mii ron pt. motor si baterie si ajungi la aprox 2000 ron si cam asa e la dotari. Intrebare: uitandu-ma pe configuratia din link, mi-am dat seama ca am vazut mai multe biciclete cu schimbatoare de viteza Shimano. Faptul ca este Shimano asta nu inseamna ca au acelasi standard de calitate? Adica poate sa fie mai prost un shimano decat altul (nu ma refer la performante ci la fiabilitate)? In privinta franelor, cele pe disc sunt de preferat in defavoarea celor V. Asta am inteles. Dar de ce... inca nu m-am prins. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi