Problemã garanție Philips TV
Last Updated: Mar 05 2018 17:24, Started by
i0nutz83
, Sep 12 2017 11:55
·
0
#19
Posted 15 September 2017 - 13:31
ESD zice acum că da, așa e, cel mai probabil produsul nu se mai poate repara, după două tentative care au cumulat o lună și jumătate. Ciudat este că negația de service poate fi dată de un singur om, managerul Philips România pe partea de TV, Șerban Oghină, care nu poate fi contactat. Ca tabloul să fie complet, managerul de comunicare de la Philips spune că nu are numărul de telefon al lui Oghină. .
|
#20
Posted 19 September 2017 - 11:53
Nici la momentul ăsta nu s-a rezolvat. Nimic! Săptămâna viitoare se face o lună de când am predat produsul în magazinul de unde l-am cumpărat.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users