Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?
 Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...

Marci Biciclete - recomandari

Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...
 Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 

Problemă garanție Philips TV

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Am achiziționat un televizor Philips pe 10.07.2015, cu garanție 24 luni + garanție extinsă 36 de luni, oferită de producător, după înregistrarea produsului pe site-ul www.tv-ecp.eu. La jumătatea lunii iunie a acestui an, am trimis tv-ul în service, după ce, preț de vreo săptămână, tot dispărea imaginea, după 1-2 minute de funcționare. Ambilight-ul și sonorul rămâneau ok, în schimb nu mai avea imagine. Pe 3 iulie l-am ridicat din magazinul de unde l-am predat, fără testare, e drept, primind asigurări că a fost testat în service-ul ESD Rom și că defectul a fost remediat, prin înlocuirea plăcii de bază. A funcționat câteva zile chinuitor, problemele reapărând de când l-am pornit acasă, în sensul că rămânea fără semnal video, la fel ca înainte de trimiterea în service. A urmat o perioadă în care am fost plecat din țară, am revenit în a doua parte a lunii august, iar pe 28.08.2017 l-am predat din nou la comerciant, cu mențiunea pe fișa de predare că defectul semnalat în iunie nu a fost remediat. De la comerciant a plecat spre ESD abia în 30 sau 31 august, service-ul autorizat Philips refuzând garanția extinsă a produsului. În cele din urmă, se pare că abia pe 07.09 ESD ar fi acceptat să verifice produsul în garanție, fiind comandat un panel abia la sfârșitul săptămânii trecute. Termenul legal în care produsul putea fi reparat/înlocuit/se putea primi negație de service a trecut. Cei de la ESD spun că pe 14-15.09 va sosi piesa, iar săptămâna viitoare, cel mai probabil, va fi trimis comerciantului, de unde ar trebui să îl preiau eu, dar că nu garantează că înlocuirea panelului nou va remedia problemele.
Am încercat să rezolv situația pe cale amiabilă, comunicând atât service-ului, cât și comerciantului și producătorului, că odată depășit termenul legal și coroborată, întreaga problemă, cu precedentul din iunie-iulie, doresc să primesc banii înapoi pe acest produs. Am fișele de predare/recepție, certificatul de garanție extinsă, documente pe care le-am pus la dispoziția Philips România. Ar mai fi ceva de făcut, în afara unei sesizări la ANPC, care nu ar însemna decât creșterea timpului de așteptare?

Edited by i0nutz83, 12 September 2017 - 11:56.


#2
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Nu prea inteleg intrebarea, tu vrei rezolvare RAPIDA ?!
Nu prea exista, legal.
ANPC si/sau dat in judecata.
Nici una nu e rapida si/sau simpla.
Cam atit, oricum, altceva ce crezi ca ai putea sa faci?

#3
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Așa mi-au reparat și mie un telefon. A venit înapoi cu același defect. Eu mi-am luat banii pe el, nu am acceptat prelungiri peste cât prevede legea. Îți recomand să procedezi la fel.
Nu m-am așteptat la asta de la ESD...

#4
iuliean50

iuliean50

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 04.12.2011
Baga ANPC-ul peste ei si rezolvi mult mai rapid decit cu rugaminti sau judecata! Esti cetatean european si ai drepturi!

Edited by iuliean50, 12 September 2017 - 12:25.


#5
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Am incercat astazi o ultima discutie cu comerciantul, altfel unul serios, chit ca activeaza exclusiv pe plan local, urmand ca acesta sa se adreseze celor de la Philips Romania. Mai astept pana diseară, poate-poate...

#6
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,376
  • Înscris: 08.02.2011
Garantia extinsa nu face parte din lege, e un contract intre tine si unitatea de service. Daca aia refuza nu ai decat sa-i dai in judecata. Legea ii obliga sa ofere 2 ani si atat, garantia extinsa e un serviciu suplimentar.

#7
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Garanția extinsă nu este tot garanție? Nu se supune acelorași legi ale statului român? Pentru ce-aș mai face o garanție extinsă, în cazul unora chiar plătite extra, dacă nu există reguli?

Atașat mai jos este certificatul pentru produsul meu:

Attached Files



#8
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
LE. Mă duc după-amiază să completez dosarul pentru ANPC, iar mâine dimineață mă prezint personal să depun sesizările. Nu mă mai interesează vreo reparație ulterioară, vreau banii înapoi.

#9
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
sa ne spui rezultatele. sunt si eu curios
in mod normal service-ul poate manevra datele astfel incat sa se incadreze in termen. in al doilea rand, daca iti repara produsul, este interpretabil o solutionare rezonabila si nu cred ca rigiditatea va avea succes la ANPC sau in instanta

televizoarele Philips sunt sensibile si eu am fost direct la ESD de vreo 3 ori pt. ca reparau una si stricau alta
la ultimul defect s-a rezolvat cu update de firmware deci era si softul care contribuia negativ

#10
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
De manevrat datele, nu au cum, am procesul verbal de predare, datat 28.08. Deci azi s-a dus termenul legal in care ar fi trebuit solutionata problema. Aspectele deranjante sunt cel putin doua: ESD spune clar ca nu garantează ca înlocuirea panelului va remedia defectul, deci asistam la un nou experiment ca si in prima faza, cu schimbarea plăcii de baza, iar piesa comandata de ei, respectiv panelul, va ajunge peste alte 2-3-4 zile, cu tot cu înlocuire, testare, transport si predare urmând ca produsul sa vina la Targoviste abia cel mai devreme in vreo saptamana. Incurajarea unor astfel de practici le-ar da dreptul, pe viitor, sa il tina in service si doua luni. Televizorul este in garantie pana in iulie 2020, in afara de lag in meniu, schimbare programe etc si sonor slab chiar si la volum maxim, nu am ce sa ii reprosez. Evenimentele petrecute vara asta m-au facut însă sa imi doresc sa renunt la orice colaborare acest service. Iar atitudinea angajatilor de acolo, sau cel putin a unora cu care am interactionat eu, lasa mult de dorit.

#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 i0nutz83, on 12 septembrie 2017 - 15:25, said:

Deci azi s-a dus termenul legal in care ar fi trebuit solutionata problema.
Termenul legal de reparare nu se aplica decat primelor 24 luni de garantie, nu si garantiei extinse.

 i0nutz83, on 12 septembrie 2017 - 12:50, said:

Garanția extinsă nu este tot garanție? Nu se supune acelorași legi ale statului român? Pentru ce-aș mai face o garanție extinsă, în cazul unora chiar plătite extra, dacă nu există reguli?
Nu.
Practic este un favor care ti-l face producatorul, conditiile ti le specifica in contractul de garantie extinsa, doar un contract intre tine si producator/importator.
Pentru primele 24 luni responsabil este vanzatorul.

Edited by alexa32, 12 September 2017 - 18:46.


#12
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Cum sa fie un favor?! La emag, de exemplu, platesti sute de lei pentru 1-2 ani garanție extinsa.

#13
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 06.11.2014
In cazul garantiei extinse oferite de vanzator, el se ocupa de reparatii. Ma rog, un service agreat al vanzatorului de ocupa in astfel de situatii.

#14
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Revin cu noutăți, respectiv amănunte despre modul incredibil cum s-a purtat corespondența dintre vânzător și service. Pe 06.09, la nouă zile după ce am predat televizorul însoțit de certificatul de garanție extinsă, ESD Rom susține că echipamentul nu se mai află în garanție și anunță că reparația costă 3022.6 lei + costuri de constatare și transport - alți 78 lei (preț de achiziție tv 2049 lei). Începe un lung șir de mail-uri între vânzător și ESD, care o altă zi mai târziu înțelege să repare echipamentul în garanție, fără costuri suplimentare.
Am fost astăzi la ANPC Dâmbovița cu toate documentele și mi s-a transmis că singura măsură care poate fi luată, la acest moment, este sancționarea vânzătorului, care ar fi trebuit fie să îmi livreze un televizor nou, fie să îmi achite cv facturii, odată ce termenul legal pentru soluționarea problemei a fost depășit. Mi s-a indicat că ar fi bine să mai încerc să închei tot acest episod neplăcut pe cale amiabilă cu vânzătorul, în cazul în care nici acest ultim demers să nu funcționeze urmând să depun sesizarea scrisă. Personal însă, nu știu în ce măsură mă încălzește dacă vânzătorul este amendat, câtă vreme eu stau fără televizor deja de trei săptămâni, care se adaugă celor două și jumătate din iunie-iulie. Vânzătorul așteaptă ca ESD să repare televizorul, lucru care nu știe nimeni când se va întâmpla.

Mai jos două dintre mailurile trimise de ESD comerciantului din Târgoviște:

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   191.65K   20 downloads
  • Attached File  2.jpg   206.69K   18 downloads


#15
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
garantia extinsa e a TP Vision, centralizator Philips pe Europa, iar singurul service autorizat e ESD-ROM

vina e evident a ESD-ROM, vanzatorul va fi amendat pe nedrept, dar asta-i viata. practic ai implicat vanzatorul intr-o intermediere
el alege daca urmeaza sa se judece dupa aceea cu ESD-ROM pentru despagubiri. oamenii de la ESD sunt de un miserupism fantastic

sunt curios daca ai incercat vreo comunicare directa cu ESD-ROM sau cu TP Vision sau cu Philips Europa

#16
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Cu esd da, cu Philips Romania da. Niciun rezultat. Sunt fara tv din 28.08, asta dupa ce a mai stat doua saptamani si jumătate in service acum doua luni, pentru acelasi defect, tot la esd, si tot fara sa fie remediat. Maine ANPC.

#17
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Noutăți: am fost sunat astăzi de la ESD ROM de către un domn, a venit panelul, l-au înlocuit, dar defectul tot nu a fost remediat. Se pare că de vină ar fi sursa, care prăjește tot. M-au întrebat dacă sunt de acord să îi mai păsuiesc o perioadă de timp, să încerce să comande altă sursă. Le-am spus că nu. Acum așteptăm să răspundă la mail-uri managerul Philips România, singurul care ar putea da ok-ul pentru o negație de service.

#18
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
bai ce se kk pe ei pentru o pierdere de cateva sute de euro, incredibil
taie costurile de QA, scot pe piata produse inferioare si dupa aia nu vor sa plateasca oalele sparte

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate