Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 

Orasan cu tendinte village

- - - - -
  • Please log in to reply
96 replies to this topic

#37
taxi1234

taxi1234

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 22.12.2015

View Postscaiba, on 06 septembrie 2017 - 12:41, said:

Ai voie orice consideri că este de folos discuției și te ajută în a te face mai bine înțeles.
Poți pune chiar și fotografii cu prietena ta, dacă sunt relevante Posted Image

Nu mai fi așa crispat, chiar n-ai motive.

le:
Arată fain acea căsuță, mi-e că prețul final depășește cei 8,000E
Pune link la modul ăsta, ne scapi de un copy/paste.

[ http://casedinlemn.com/wp-content/uploads/Ontario-copie.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am incercat cu poze si nu-mi iese(e grele cu butoanele astea)zice ca nu pot uploada poze mai mari de 32mb...ehh nu stiu cum sa le fac micute si nici atata rabdare nu am.
-http://casedinlemn.com/casa-5-700-euro-ontario/
-cam asa se prezinta firma respectiva......Tipul de lemn: brad,uscat.
Dimensiuni casa: 6m x 6m
Suprafata: 60 mp
Grosime pereti:  45 mm, îmbinarea prin dublu nut și dublu feder. Exista varianta de perete dublu: 45mm perete exterior + 100 mm spatiu pentru izolatie + 45mm perete interior ( sau un lambriu de 22mm).
Prețul pentru “Kit-ul casei din lemn” – include toata partea din lemn prelucrata în fabrica, uși, ferestre (fara sticla), scara interioara si proiect tehnic. Standart, casele nu au podea la parter.