Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema garantie Sony (M4 Aqua)
Last Updated: Aug 15 2017 14:28, Started by
seVes
, Aug 15 2017 07:44
·
0
#1
Posted 15 August 2017 - 07:44
Buna ziua,detin un Sony M4 Aqua primit cadou de catre fratele meu in luna aprilie.
---Putin context Telefonul inainte sa il cumpare a fost schimbat pe garantie,(cel putin asa sustine vanzatorul),arata extraordinar,fara nici o problema-asta pana ieri. La 6% baterie l-am conectat la incarcator-nu incarca,desi cu incarcatorul puteam incarca alt telefon,deci este o problema tehnica. Trebuie sa mentionez ca telefonul de cand a fost achizitonat a fost tot timpul cu un bumper pe el,desi estetic e imaculat. --- Telefonul prezinta cutie completa,toate certificatele mai putin certificatul de achizionare... Stiu ca acesta mai prezinta inca garantie caci la sectiunea support imi arata ca ar mai avea garantie pana in 07.2018. A fost achizitionat de la Vodafone aparent,presupunand din Brasov. Bun,acum eu ce as mai putea sa fac,sa ma duc la Vodafone-ul din Ploiesti (caci aici locuiesc) poate as putea sa il repar contra cost? Multumesc. |
#2
Posted 15 August 2017 - 07:58
Mai bine suni direct la Vodafone sau intrebi in subiectul "VODAFONE Helper" si te lamuresc colegii.
Dar din cate stiu la garantie ti se cer factura/bonul fiscal si certificatul de garantie. Nu trebuie neaparat sa fie pe numele tau, dar trebuie sa insoteasca telefonul. Edited by Hider141, 15 August 2017 - 08:02. |
#3
Posted 15 August 2017 - 08:13
Hider141, on 15 august 2017 - 07:58, said:
Dar din cate stiu la garantie ti se cer factura/bonul fiscal si certificatul de garantie. Nu trebuie neaparat sa fie pe numele tau, dar trebuie sa insoteasca telefonul. Eu am doar certificatul de garantie de la Sony si nici macar nu e completat cu nimic. E cel din cutie practic.. |
#4
Posted 15 August 2017 - 09:25
Teoretic iti trebuie si bon fiscal / factura de achizitie.
Practic, suna la vreun numar de telefon aflat pe acel certificat de garantie. Poate ai noroc si se rezolva si fara bon/factura. Le spui ca a fost un dezastru natural / mina lui Dumnezeu. Daca tot cer asa ceva, incearca sa afli exact magazinul de unde a fost cumparat. Eu am reusit sa recuperez o copie factura (scoasa din programul de contabilitate, deci nu arata deloc ca o factura "clasica"), dupa vreo 5 ani, de la Altex, am reusit sa-mi repar frigiderul gratis (defect facbricatie). Da, asa vin multe certificate de garantie acum, necompletate, nu e nici o problema. |
#5
Posted 15 August 2017 - 14:28
Update*** L-am rezolvat! Am apasat intamplator pe coltul din stanga sus,dar din spate (la portul de incarcare) pana am auzit un *click* dupa aceea l-am conectat la incarcator,si-a mers.
Putem spune ca si-a dat drumu Edited by seVes, 15 August 2017 - 14:32. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users