Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Pareri A4 B7 2007 2.0 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
Salutare,
Ce parere aveti de urmatoarea masina ?
https://lajumate.ro/...te-1347425.html

Cam multe schimbate la ea.. si din cate am vorbit cu propietarul am aflat ca trebuie schimbata volanta ( 1.200 de lei spune el) si o bileleta sau doua.

Masina are totusi schimbate piese importante recent si nu stiu ce sa cred.. merita o astfel de masina sau mai bine caut alta fara astfel de investitii dar fara probleme?

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
pai in anunt zice ca a schimbat volanta si ambreiajul. Ori ori?
Poate 1200 costa doar volanta, dar daca te gandesti ca se schimba impreuna cu ambreiajul, pretul urca la 1850 piesele+ 450 lei manopera.

Edited by dan1980_25, 05 August 2017 - 23:17.


#3
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu as zice pass. Pentru 200.000 Km are prea multe "imbunatatiri". Plus "-acte la zi, ITP 2017,RCA IULIE 2017,ROVINETA APRILE 2017." !

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ce Audi bun, 200.000km si schimbat deja jumatate de motor.

Dotari extra pe care noi nu le avem:
-TUN de bas
-Trage GRAV (cat de grav ?) e un kkt de motor de 140cp si mai e si diesel.

Mai minte ca nu necesita nici o investitie din punctul lui de vedere, inseamna ca poate umbla asa cu ea cu suspensia terminata ca nu are nimic. O bieleta o sa se transforme in tot kit-ul de brate si mai bagi 500 euro in suspensie, 500euro prin volanta si uite asa mai adaugi 1000 + niste maruntisuri si se mai duc 1500euro. Si cine e asa darnic, incat sa faca distributia si apoi sa o vanda ?
Si de ce accepta variante (inclusiv skoda, VW .... combi) tot din acelasi an cu a4-ul lui ? Vrea sa faca downgrade ?

E drept ca unele probleme le cunosc pe motoarele de 2.0 (ce a schimbat el), tocmai de aceea vrea sa scape de masina si eu nu as lua 2.0tdi PD, mai bine ai cauta 1.9tdi.

Si vezi ca in prima poza e alta masina, are faruri cu xenon, iar apoi cealalta are faruri cu halogen.

#5
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
stai linistit cu masina asta.
pare una aflata in posesia unuia care a tras de pe ea fara sa schimbe nimic.

sunt multi romanasi care procedeaza asa (am si eu o gramada de amici, pe multi chiar eu i-am smecherit  Posted Image) ), cumpara masini in stare foarte buna (valoare 5000-6000-7000) de la proprietari seriosi cu care se tyganesc in ultimul hal sa le mai lase la pret ca nu au - gen masina e 8000 euro, ei suna si vorbesc frumos domne eu am doar 7000, nu sunt rrom, nu sunt samsar atatia bani am si in dese randuri proprietarii cedeaza decat sa stea cu masinile 5 luni la vanzare, nu schimba absolut nimic la ele, doar strictul necesar (desi daca masina e lovita sau necesita schimb de distributie la achizitie trag de pret, domne eu a doua zi trebuie sa ii schimb distributia Posted Image) ), daca apare vreo problema cauta pe la dezmembrari etc, si la maxim 4-5-6 luni dupa achizitie baga masina la vanzare in general scotand 300-500-700euro profit peste cat au dat pe ea. o vand repejor tocmai sa nu apuce sa se strice.si apoi cauta alta masina intretinuta si tot asa. si nu te gandi ca sunt rromi amicii mei, sau samsari de meserie. sunt baieti cu facultate, tocmai asta merge bine, ca esti prezentabil si te ajuta si la cumparare si la vanzare Posted Image

asta din anunt accepta si schimburi deci e clar ca vrea sa ii faca vant masinii si sa nu bage bani in ea.

Edited by bossake, 06 August 2017 - 00:10.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Da, de parca sansele sa gasesti masini bune in care sa nu bagi bani si mai sunt si ieftine pe deasupra, e plin de ele... cred ca ai multi prieteni (adica vreo 1-2 cazuri), restul tine de noroc.

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
De ce ai mentiona in anunt RCA valabil pana la data x? Oricum nu transmisibil.
Cu cat anuntul e mai "parfumat", cu atat masina ascunde mai multe bube.

#8
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,127
  • Înscris: 10.07.2013
[ https://media.bestauto.ro/extralarge/20161230/1047/7950ac60dc364bff903abbab76737b55.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acest A4 nu te coafeaza? https://www.bestauto...=1#&gid=1&pid=5

#9
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

 TruculMagic, on 05 august 2017 - 23:26, said:

Ce Audi bun, 200.000km si schimbat deja jumatate de motor.
Nu stii tu, a schimbat preventiv, ca nu avea ce sa faca cu banii.
Cred ca e un individ care vinde termopane, iar in timpul liber mai face bisnita si cu masini, ca e mai profitabil.

#10
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
ia alta masina, motoarele 2,0tdi de la VW sunt foarte problematice, in special partea de injectie
Mai are probleme si de cuzineti care se lipesc de vibrochen, se intoarce cuzinetii in lagarele din blocul motor si se sparge blocul, iese biela de la cilindru prin bloc
pompa de ulei iarasi e foarte pacatoasa.
E plin http://vwforum.ro si http://www.clubaudi.ro/ de cazuri, intra si citeste

Edited by sctnicu, 06 August 2017 - 09:19.


#11
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Pana dai 6000 pe a4 pompe duse, mai pui 1500 si iei un Passat din 2009 cr de 110 cai.

#12
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010

 bossake, on 06 august 2017 - 00:05, said:

stai linistit cu masina asta.
pare una aflata in posesia unuia care a tras de pe ea fara sa schimbe nimic.

sunt multi romanasi care procedeaza asa (am si eu o gramada de amici, pe multi chiar eu i-am smecherit  Posted Image) ), cumpara masini in stare foarte buna (valoare 5000-6000-7000) de la proprietari seriosi cu care se tyganesc in ultimul hal sa le mai lase la pret ca nu au - gen masina e 8000 euro, ei suna si vorbesc frumos domne eu am doar 7000, nu sunt rrom, nu sunt samsar atatia bani am si in dese randuri proprietarii cedeaza decat sa stea cu masinile 5 luni la vanzare, nu schimba absolut nimic la ele, doar strictul necesar (desi daca masina e lovita sau necesita schimb de distributie la achizitie trag de pret, domne eu a doua zi trebuie sa ii schimb distributia Posted Image) ), daca apare vreo problema cauta pe la dezmembrari etc, si la maxim 4-5-6 luni dupa achizitie baga masina la vanzare in general scotand 300-500-700euro profit peste cat au dat pe ea. o vand repejor tocmai sa nu apuce sa se strice.si apoi cauta alta masina intretinuta si tot asa. si nu te gandi ca sunt rromi amicii mei, sau samsari de meserie. sunt baieti cu facultate, tocmai asta merge bine, ca esti prezentabil si te ajuta si la cumparare si la vanzare Posted Image

asta din anunt accepta si schimburi deci e clar ca vrea sa ii faca vant masinii si sa nu bage bani in ea.

Foarte tare Posted Image


 xmanyacs77, on 06 august 2017 - 07:15, said:


Acest A4 nu te coafeaza? https://www.bestauto...=1#&gid=1&pid=5
Nu vreau break/cutie automata.

 sctnicu, on 06 august 2017 - 09:16, said:

ia alta masina, motoarele 2,0tdi de la VW sunt foarte problematice, in special partea de injectie
Mai are probleme si de cuzineti care se lipesc de vibrochen, se intoarce cuzinetii in lagarele din blocul motor si se sparge blocul, iese biela de la cilindru prin bloc
pompa de ulei iarasi e foarte pacatoasa.
E plin http://vwforum.ro si http://www.clubaudi.ro/ de cazuri, intra si citeste
Nu stiam ca motoarele de 2.0 de la vw sunt tot una cu cele de pe Audi ( din acesti ani ) . Am citit foarte mult despre 2.0 de la Passat si ma sperie numarul de probleme. Ma gandeam sincer ca la audi ar fi putin diferite motoarele tinand cont ca am un prieten ce si-a cumparat un a4 acum 6 ani sh, a facut 110.000km cu ea de atunci si a schimbat doar o planetara si in rest consumabile...si mai am o cunostinta ce a schimbat doar compresorul 2.000 de lei si atat intr-un an si jumatate.. ambele masini 2.0 140HP.

 Claudiu998, on 06 august 2017 - 09:35, said:

Pana dai 6000 pe a4 pompe duse, mai pui 1500 si iei un passat din 2009 cr de 110 cai.
E vorba de mai mult decat 1.500 de lei pentru a lua o astfel de  masina.. stiu ca e mai buna ca majoritatea la banii astia dar ma grabesc sa iau masina si nu neaparat din dorinta ci si din nevoie.

Edited by extreamboy, 06 August 2017 - 10:35.


#13
dresler

dresler

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,035
  • Înscris: 26.03.2013
tare asta cu "baieti cu facultate"...

pai tara asta nu e condusa de analfabeti cu studii superioare sau gresesc?

scuze de OT

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
VAG a avut un singur tip de motoare bune. 1.9 TDI. Dupa acestea a scos numai gherle , atat Diesel cat si pe benzina . Exceptand 2.7 si 3.0 V6 , mostenire Audi , toate motoarele de 2.0 Diesel au probleme care se manifesta aleator pana la 200.000 km si sigur 100 la mie dupa acest rulaj. Ca au fost injectoare defecte din proiectare , ca a fost pompa de ulei cu debit insuficient ...ideea este ca tot ce inseama VAG de 2.0 Diesel este o gherla . La fel benzinarele cu turbina . Coduri de motoare TSI si TFSI care au fost recunoscute ca fiind proiectate gresit ...si facute pe banii cumparatorilor cu mii de euro. Toti aia care aveti motoare de 2.0 Diesel turbo si benzinare mici de 1.2 , 1.4 , 1,8 sau 2.0 cu turbina  ,ati luat teapa;. Forumurile de marca sunt pline de topice cu probleme la toate aceste motoare. OK ...voi nu vreti sa acceptati asta , este fix treaba voastra. VAG in materie de motoare , este in galeata . Motorul de 2.0 de pe Audi si cele de 2.0 de pe SEAT / Skoda / VW sunt absolut identice ..la coduri identice . Sunt la fel de proaste . La noi ajung acele masini ieftine care nu mai au TUV-ul in UE. Samsarii le pun pe platforme si le aduc la prosti care doresc sa se dea mari ca au Audi . Intrucat domnia si prostia se platesc va doresc spor la cumparaturi .

Edited by JurasikMan, 06 August 2017 - 11:22.


#15
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
usurel ca te urecheaza Kroghy. El zice ca grupul vag e un fel de guru intr-ale masinilor.

#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Eu am vandut zeci de masini VAG. Faceam bisnita pe vremea cand multi de aici nu se nascusera ...prin anii '90. Eu nu inteleg in special un singur lucru. Si eu am facut greseli ..din nestiinta . Dar , dupa ce am sesizat eroarea facuta nu am mai perseverat in greseala . Nu pricep de ce se incapataneaza unii sa recidiveze , cumparand petarde si bagand bani in ele cu nemiluita .

#17
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Cand vezi ca jumate din ce e sub capota a fost schimbat si se lauda ca trage grav, asta e masina trosnita si reparata de un cocalar :lol:

#18
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 JurasikMan, on 06 august 2017 - 11:55, said:

Eu am vandut zeci de masini VAG. Faceam bisnita pe vremea cand multi de aici nu se nascusera ...prin anii '90. Eu nu inteleg in special un singur lucru. Si eu am facut greseli ..din nestiinta . Dar , dupa ce am sesizat eroarea facuta nu am mai perseverat in greseala . Nu pricep de ce se incapataneaza unii sa recidiveze , cumparand petarde si bagand bani in ele cu nemiluita .

hai ca aberezi. Nu stiu cu ce rable faceai tu bisnita, dar te pricepi si nu prea.
Am avut cateva tfsi uri, acum mai avem doar un audii tt cu care merge nevast mea, zero probleme. Cat despre 2.0 tdiuri,, absolut niciunul din cunoscuti cu diesel pe Audi q3, q5, a4, a6, variante de putere intre 150, 177 184 190 cai au avut zero probleme in ultimii 2 3 4 ani. Si masinile circula 30 de mii pe an, atat urban insa si alergAte.
Daca voi va raportati la toate cazanele obosite luate pt revanzare pt profit, atunci da, Audi e prost. Dar masini luate de noi sau sh cu istoric sunt altceva.
Si nici nu sunt fan audi, de fapt mie imi plac BMW urile si mercurile. DAr cand vad ce enormitati postati unii care mergeti cu triciclete resapate...
Orice marca are probleme, mai mici sau mai mari, dar sa zici ca VW face gherle diesel 2.0 dovedesti ca esti in pom rau de tot.
Masina din anunt cel mai probabil e o ragalie, dar nu trebuie generalizat. Din pacate asa e cand vrei masina premium cu bani de ciunga.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate