Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata
 

Pareri A4 B7 2007 2.0 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010

 JurasikMan, on 06 august 2017 - 11:21, said:

VAG a avut un singur tip de motoare bune. 1.9 TDI. Dupa acestea a scos numai gherle , atat Diesel cat si pe benzina . Exceptand 2.7 si 3.0 V6 , mostenire Audi , toate motoarele de 2.0 Diesel au probleme care se manifesta aleator pana la 200.000 km si sigur 100 la mie dupa acest rulaj. Ca au fost injectoare defecte din proiectare , ca a fost pompa de ulei cu debit insuficient ...ideea este ca tot ce inseama VAG de 2.0 Diesel este o gherla . La fel benzinarele cu turbina . Coduri de motoare TSI si TFSI care au fost recunoscute ca fiind proiectate gresit ...si facute pe banii cumparatorilor cu mii de euro. Toti aia care aveti motoare de 2.0 Diesel turbo si benzinare mici de 1.2 , 1.4 , 1,8 sau 2.0 cu turbina  ,ati luat teapa;. Forumurile de marca sunt pline de topice cu probleme la toate aceste motoare. OK ...voi nu vreti sa acceptati asta , este fix treaba voastra. VAG in materie de motoare , este in galeata . Motorul de 2.0 de pe Audi si cele de 2.0 de pe SEAT / Skoda / VW sunt absolut identice ..la coduri identice . Sunt la fel de proaste . La noi ajung acele masini ieftine care nu mai au TUV-ul in UE. Samsarii le pun pe platforme si le aduc la prosti care doresc sa se dea mari ca au Audi . Intrucat domnia si prostia se platesc va doresc spor la cumparaturi .

Am petrecut mult timp pe forumurile Volkswagen si ce zici tu despre motoarele 2.0 e ridicol de adevarat... Doua saptamani am citit forumurile lor zilnic. M-am speriat de motoarele 2.0 de la VW... in acelasi timp, dupa cum am spus cele 2 cazuri cu a4 (cunoscuti de-ai mei, nu au avut o problema cu 2.0 tdi ).
Banuiesc ca in acest moment raman la Passat b6/ a4 b7 1.9 tdi si care apare primul prin judet si sa-mi convina ma duc si-l cumpar.
In momentul de fata ma gandesc sa ma duc sa-l vad pe acesta https://lajumate.ro/...344.html  ( 1.9 tdi 116hp) .. anuntul e chel dar am vorbit cu propietarul la telefon "masina nu necesita nici-o investitie cu exceptia unei bucse pe partea stanga" . "Masina a avut un singur propietar , eu doar am contract de vanzare cumparare cu el dar nu sunt trectu in acte " . Il intreb dece o vinde si raspunde " plec din tara " ..

Edited by extreamboy, 06 August 2017 - 12:20.


#20
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

 bossake, on 06 august 2017 - 00:05, said:

stai linistit cu masina asta.
pare una aflata in posesia unuia care a tras de pe ea fara sa schimbe nimic.

sunt multi romanasi care procedeaza asa (am si eu o gramada de amici, pe multi chiar eu i-am smecherit  Posted Image) ), cumpara masini in stare foarte buna (valoare 5000-6000-7000) de la proprietari seriosi cu care se tyganesc in ultimul hal sa le mai lase la pret ca nu au - gen masina e 8000 euro, ei suna si vorbesc frumos domne eu am doar 7000, nu sunt rrom, nu sunt samsar atatia bani am si in dese randuri proprietarii cedeaza decat sa stea cu masinile 5 luni la vanzare, nu schimba absolut nimic la ele, doar strictul necesar (desi daca masina e lovita sau necesita schimb de distributie la achizitie trag de pret, domne eu a doua zi trebuie sa ii schimb distributia Posted Image) ), daca apare vreo problema cauta pe la dezmembrari etc, si la maxim 4-5-6 luni dupa achizitie baga masina la vanzare in general scotand 300-500-700euro profit peste cat au dat pe ea. o vand repejor tocmai sa nu apuce sa se strice.si apoi cauta alta masina intretinuta si tot asa. si nu te gandi ca sunt rromi amicii mei, sau samsari de meserie. sunt baieti cu facultate, tocmai asta merge bine, ca esti prezentabil si te ajuta si la cumparare si la vanzare Posted Image

asta din anunt accepta si schimburi deci e clar ca vrea sa ii faca vant masinii si sa nu bage bani in ea.
+1
asa sunt ruptii in cur de pe olx si lajumatate sau autovit. Suna in disperare proprietarul dupa nspe numere de telefon isi pun prietenii sa sune, poate poate ia cazanul la un sfert de pret sau la maxim jumatate de pret cerut de catre proprietar

 extreamboy, on 06 august 2017 - 12:18, said:

Am petrecut mult timp pe forumurile Volkswagen si ce zici tu despre motoarele 2.0 e ridicol de adevarat... Doua saptamani am citit forumurile lor zilnic. M-am speriat de motoarele 2.0 de la VW... in acelasi timp, dupa cum am spus cele 2 cazuri cu a4 (cunoscuti de-ai mei, nu au avut o problema cu 2.0 tdi ).
Banuiesc ca in acest moment raman la Passat b6/ a4 b7 1.9 tdi si care apare primul prin judet si sa-mi convina ma duc si-l cumpar.
In momentul de fata ma gandesc sa ma duc sa-l vad pe acesta https://lajumate.ro/... 1.9 tdi 116hp) .. anuntul e chel dar am vorbit cu propietarul la telefon "masina nu necesita nici-o investitie cu exceptia unei bucse pe partea stanga" . "Masina a avut un singur propietar , eu doar am contract de vanzare cumparare cu el dar nu sunt trectu in acte " . Il intreb dece o vinde si raspunde " plec din tara " ..
vorbeste cu Deenman, el avusese 1,9tdi pd  golf 5   abia a scapat de ea.S-a chinuit vreun an pana l-a vandut (tinea la pret si toti vroiau sa i-o ia cu japca moaca gratis daca se putea). Mare atentie la uleiul ce il vei folosi in motor, altfel papa axa cu came. Mergi cu mecanicul Eexcalade de pe vwforum.ro sa vezi masini inainte sa dai banii pe ea

#21
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Cei mai misto sunt aia care apeleaza si intreaba doar "care e ultimul pret?".
Unii chiar se asteapta sa spui din start cu cel putin 30% mai putin decat e trecut in anunt.
Cel mai des sunt niste tarani neseriosi, si e bine sa nu le raspunzi cu o cifra, ci sa le dai raspunsuri la misto gen "Care e ultimul pret?", "Spune tu care", "Ultimul pret". Posted Image

Oricum la masini SH trebuie sa fii prostul satului sa platesti preturile din anunturi, toate sunt umflate cu cel putin 20%.

Edited by samebo, 06 August 2017 - 12:46.


#22
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,701
  • Înscris: 25.11.2014
Eu la astia cu ultimul pret le raspundeam altfel. "Nu negociem pe poze vazute pe net. Vii, vezi masina si negociem la fata locului". Stiti ce mi-a zis unu? "Si daca nu lasi la pret cat vreau eu? Ce fac? M-am deplasat degeaba?" :lol:.

Mergi cu domnu daca tu cauti pomeni.

#23
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
cum am zis de vina este mercador/olx/tocmai.ro ei au invatat romanul cu "care e ultimul pret?"
pana si la targ sunt specimene dinastea, dar mai rar decat ce e pe olx

ar fi bine de trimis ala care intreaba care e ultimul pret, pe la biserica sa caute pomeni sau sa caute pe la ghenele de gunoi, poate va gasi ceea ce cauta :)

Edited by sctnicu, 06 August 2017 - 12:58.


#24
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,629
  • Înscris: 22.11.2007
Totusi nu vad nicio problemq daca stii sa te exprimi, sa ii spui proprietarului domne eu am x euro toti banii, spune mi cat e ultimul pret ca sa nu ne pierdem timpul degeaba , eventual sa mai imprumut niste bani. Pe mine niciodata nu m a luat nimeni la misto sau sa ma injure, mai ales ca le specificam oamenilor ca la fata locului nu o sa incerc sa scad sub pretul negociat la telefon.

Nu e mai ok sa intrebi asa decat sa vina unul sa iti vada masina (pierdut 1-2-3 ore) si apoi sa iti zica ca el are doar x euro?!

#25
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Asta cu ultimul pret e relativa, tu nu esti obligat sa spui care e ultimul pret cu care vinzi, cum nici cumparatorul nu iti spune cati bani are el in buzunar. Sunt unii care vin 200-300 km pentru masina, e normal sa intrebe "ultimul pret" ca poate esti unul care defapt nici nu vrea sa vanda masina si tine la un pret absurd. Una e sa ceri un pret absurd, alta e sa ai pretentia ca vei si vinde cu pretul ala.

#26
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 extreamboy, on 06 august 2017 - 10:30, said:


E vorba de mai mult decat 1.500 de lei pentru a lua o astfel de  masina.. stiu ca e mai buna ca majoritatea la banii astia dar ma grabesc sa iau masina si nu neaparat din dorinta ci si din nevoie.

1500E. N-are rost sa te grabesti cand cumperi o masina, ca e de 800E ca e de 10.000. Cauti mult pana gasesti una de doamne ajuta, nu doar prin judet. Faci la nevoie Constanta-Timisoara. Ideal ar fi sa treci granita si sa cumperi de acolo. Sunt in general mai ingrijite cu km mai multi dar reali.
Intradevar 2.0 de la vag 2004-2008 si diesel si benzina au probleme. Dar asta nu inseamna ca sunt niste carute pe 4 roti. Cu o intretinere corespunzatoare faci linistit milionu de km si nici nu schimbi jumatate de motor. De desfacut oricum trebuie, garniturile au o durata de viata scurta. O turbina mai schimbi la 8 ani, si mai repede daca habar n-ai sa folosesti un motor turbo. Multe masini au fost bagate in recall-uri, s-au schimbat injectoare si de atunci nu prea au mai fost probleme. Daca vrei sa scapi definitiv de stres alege un motor common rail; sunt mai rafinate, urca mai frumos, nu te zbuciuma, sunt mai silentioase si s-au remediat in mare problemele. Cea mai ieftina varianta este cel de 110cp si nu sunt putini daca schimbi acolo unde e cuplul maxim.
Si sa nu crezi ca masina aia din 2005 are 200.000 reali si mai este si recent adusa. Si in Ro se pot face linistit 50.000 pe an, sa nu mai vorbim de vest. Fara 350.000 nu gasesti iar ce scade la sub 5000 euro sunt tare forjate, ca e Passat b6 ca e a4 b7

#27
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016
mai bine cauti un golf/passat benzina 1,6mpi si gata
Oricum dieselul e mai mult stres, deloc economie. Din contra e un sac fara fund, bagi bani in el cu nemiluita
Evita si 1,2-1,4tfsi  au probleme cu lantul de distributie si cala de distributie.

#28
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
mpi este un motor multi punct cu performante foarte modeste, cuplu slab si consum mare, chiar foarte mare pentru ceea ce ofera (nu se includ si m-urile de la bmw)
Nu cred ca exista vreun motiv pentru care sa cumperi in 2017 o asa motorizare, asta daca nu vrei un m5 E60 :)
Passatul este o masina grea comparata cu golf 5/jetta 5. Un 1.6 de 116 cai pe o caroserie de 1500kg nu poate sa-ti ofere decat un stres in plus cand faci o depasire.
Tsi-urile sunt bune, cat timp le intretii cum trebuie. Distributia este pe lant, avantaj durata de viata mai mare fata de curea si nu se rupe dintr-o data si nici prematur. Cu ceva mii/sute de km inainte sa cedeze scoate un sunet metalic. Dezavantajul este costul de inlocuire putin mai ridicat.
Pana la urma este un consumabil care se schimba o data la 5-6 ani sau 100.000

Edited by Claudiu998, 06 August 2017 - 21:47.


#29
sctnicu

sctnicu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 481
  • Înscris: 26.02.2016

 Claudiu998, on 06 august 2017 - 21:39, said:

Tsi-urile sunt bune, cat timp le intretii cum trebuie. Distributia este pe lant, avantaj durata de viata mai mare fata de curea si nu se rupe dintr-o data si nici prematur. Cu ceva mii/sute de km inainte sa cedeze scoate un sunet metalic. Dezavantajul este costul de inlocuire putin mai ridicat.
Pana la urma este un consumabil care se schimba o data la 5-6 ani sau 100.000
mentalitatea romanului ca distributia pe lant e pe viata. Complet fals
E proiectat gresit lantul si cala de distributie care e din plastic. Sunt piese made in China. Kspic care are Audi a4 1,4 tsi a schimbat 2 distributii in 1-2ani. Oare de bune ce sunt le-a schimbat?
Intra pe vwforum sa citesti pataniile celor cu 1,2 si 1,4 tsi  sunt topicuri de zeci de pagini

legat de ce zici cu MPI consum mare, iarasi eronat.

Edited by sctnicu, 07 August 2017 - 08:31.


#30
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Degeaba iti explica omu ca tot nu intelegi. Defapt la ce sa ma astept la unu care colinda forumurile si n-a ridicat in viata lui vreo capota.
Am mentionat eu cumva ca e pe viata? Un lant(care nu e venit de fabrica) duce cam 100.000 sau 5-6 ani. O curea 4 ani sau 50-60.000. Cele de fabrica mai in plus 1/2 ani
Conteaza cat de bun e kitul de distributie. Daca cumperi unul noname cu 300 de lei, lant patine role intinzatoare sa nu te astepti sa te duca 3 ani. Cam asa ceva a patit si ala cu a4.
Mpi are un consum exagerat de mare. Compara tu 1.6 sau 1.4 de pe Logan mpi cu 2.0 de la bmw( pe care il am si eu) aspirat pe injectie directa. Iti zic eu ca loganu consuma cat 2.0 daca nu si mai bine(cel putin in oras) si nu conduc batraneste, subturat.
Hai sa nu mai cumparam 2.0 N47 ca e praf distributia dar e plina tara de ele si dupa ce inlocuiesti kitul 5 ani nu mai ai treaba.
Hai sa nu mai cumparam vag din 2007 ca sunt motoare praf dar din nou tara e plina de ele si n-au nici pe dracu la aia 4-500.000 reali.

#31
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Cureaua la motoarele CR 2.0 TDI dupa 2009 are durata deschimb la 190.000 iar dupa 2011 s-a dus in 210.000. Va rog nu mai aberati cu cu motoare MPI in 2017 ca va faceti de ras. Lantul la TSI nu e o problema daca il auzi din timp sau te duci la un mecanic priceput care stie ce sa asculte. Lantul nu se rupe si nu sare de la punct inainte sa troncane nebuneste. Orice mecanic decent il aude si t-l schimba daca e cazul. Se schimba relativ ieftin e loc berechet in compartimentul motor ca sa schimbe cureaua la Golf si Passat. La BMW cu motorul N47 e mai complicat caci lantul e spatele motorului, la VW/Audi e in lateral. Motoarele CR diesel de la VW sunt foarte fiabile, nu te uita pe forum unde intra omul sa scrie cand a patit o problema. Si eu am cont pe VWforum, doar nu o sa intru sa scriu ca la masina din 2009 si aproape 200k km am schimbat doar amortizoare, flanse si ambreaj cu 75% din mers facut in Bucuresti.

Edited by filipxxx, 07 August 2017 - 12:33.


#32
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,023
  • Înscris: 09.01.2007
E ceva normal ca la un 2.0 tdi VW sa schimbe ce spune in primul post la kilometrii aia 200k.
Am 2 masini in familie, de noi, una chiar modelul din primul post, ambele dupa 180k au inceput sa pape bani.

#33
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013
De ce nu cauți un 2.0 benzina 131 ponei ? Motor aspirat,simplu... Benzina și km

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate